|
|
| Pagina 9 van 25 |
[ 368 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Jeroen schreef: Aléz, de Aalsterse politie kan zelf niet de veiligheid garanderen bij een match in derde klasse waar er misschien 100 bezoekende supporters zullen zijn... En wij zouden dan hogerop moeten gaan spelen? Citeer: De Aalsterse politie legt een volledige combiregeling op voor de eindrondewedstrijd van aanstaande donderdag tegen La Louvière. Dat werd zopas beslist. De loketten blijven dus gesloten. Tickets kunnen nog bekomen worden tijdens de volgende voorverkoopmomenten op het clubsecretariaat: Vandaag en woensdag van 13.00u tot 17.30u Donderdag voor de wedstrijd van 13.00u tot 18.00u jawadde zeg. carnaval organiseren, t criterium... hoe doen die dat eigenlijk? de flikken, die het blijkbaar echt niet aankunnen, zo'n derdeklassematch, hebben ons ook al heeeeel veel geld gekost als ge hun combifratsen allemaal eens bijeentelt. #naaestondeflikken |
| 10 Mei 2016, 15:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Davy schreef: De Jean schreef: Jeroen schreef: Dat lijkt mij ook enorm veel zeker als het gewoon een betonnen constructie betreft met misschien "basis" kantine eronder... Daar moet toch geen afwerking aan gebeuren of dat is toch geen tribune met verschillende verdiepen? Die kantine is toch ook niet nodig eigenlijk? ik kan me voorstellen dat er in licentievoorwaarden voor profvoetbal wel bepalingen zullen staan die drankgelegenheid, verpleegposten en sanitaire voorzieningen reglementeren... dus zou me niet verbazen dat een kantine voor tenminste de bezoekers verplicht zal zijn. als men dan zon investering doet kijkt men beter baar de proflicentievoorwaarden uiteraard. Ik had niet aan de bezoekers gedacht, het zou inderdaad kunnen dat die beter gesoigneerd moeten worden Ik dacht eerder aan het feit dat wij al twee barakken staan hebben die dienst doen als kantine, en dat dat toch voldoet. |
| 10 Mei 2016, 15:29 |
|
|
Ancien
England4ever schreef: anathema76 schreef: Stelt u voor dat de club eens veel geld zou kunnen ontvangen doordat er veel occasionele supporters komen donderdag, dat moet toch ten alle prijze vermeden worden, niet? ![]() Ongelooflijk, momenteel al een paar mensen die meegingen maar nu afzeggen omdat ze om kaarten moeten, ook geen voorrang voor de abbonees lees ik om in het sfeervak te staan als we tegen Dender zouden uitkomen, het is weer mooi geregeld![/quote] Dat zal wel zijn, ik moet nu donderdag voor een matchken van derde klasse tweemaal de rit maken van Haaltert naar het PC-stadion, ik zal nog zien of ik afkom. Als ze hogerop spelen wat gaan ze dan doen, de staat van beleg afroepen, den Dosje zal weer zeggen veiligheid primeert in onze mooie en charmante stad. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 10 Mei 2016, 15:59 |
|
|
forumlegende
Hugo schreef: England4ever schreef: anathema76 schreef: Stelt u voor dat de club eens veel geld zou kunnen ontvangen doordat er veel occasionele supporters komen donderdag, dat moet toch ten alle prijze vermeden worden, niet? ![]() Ongelooflijk, momenteel al een paar mensen die meegingen maar nu afzeggen omdat ze om kaarten moeten, ook geen voorrang voor de abbonees lees ik om in het sfeervak te staan als we tegen Dender zouden uitkomen, het is weer mooi geregeld![/quote] Dat zal wel zijn, ik moet nu donderdag voor een matchken van derde klasse tweemaal de rit maken van Haaltert naar het PC-stadion, ik zal nog zien of ik afkom. Als ze hogerop spelen wat gaan ze dan doen, de staat van beleg afroepen, den Dosje zal weer zeggen veiligheid primeert in onze mooie en charmante stad. ![]() Of ge komt gewoein ewa vroeger hé Hugo. De loketten zijn open tot 18u; We zullen tein een pintj extra drinken veir de match .Ik lees ook dat een eventuele finale zondag 's avonds zou doorgaan. Iemand een idee qua uur? _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 10 Mei 2016, 16:03 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Timoilsjt schreef: Hugo schreef: England4ever schreef: Ongelooflijk, momenteel al een paar mensen die meegingen maar nu afzeggen omdat ze om kaarten moeten, ook geen voorrang voor de abbonees lees ik om in het sfeervak te staan als we tegen Dender zouden uitkomen, het is weer mooi geregeld![/quote] Dat zal wel zijn, ik moet nu donderdag voor een matchken van derde klasse tweemaal de rit maken van Haaltert naar het PC-stadion, ik zal nog zien of ik afkom. Als ze hogerop spelen wat gaan ze dan doen, de staat van beleg afroepen, den Dosje zal weer zeggen veiligheid primeert in onze mooie en charmante stad. ![]() Of ge komt gewoein ewa vroeger hé Hugo. De loketten zijn open tot 18u; We zullen tein een pintj extra drinken veir de match .Ik lees ook dat een eventuele finale zondag 's avonds zou doorgaan. Iemand een idee qua uur? Match om 20u. _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 10 Mei 2016, 16:27 |
|
|
forumlegende
Ongelofelijk alweer. een combiregeling...voor 1 bus. 50 man, 60? Voetbal in België...een feest!
![]() |
| 10 Mei 2016, 17:00 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Ik heb dit jaar slechts een paar wedstrijden gezien waarbij ik steeds op het laatste moment beslis om te komen kijken. Donderdag leek me ook zo'n dag: niet echt andere verplichtingen en gezellig naar de voetbal gaan zonder mezelf in al te veel bochten moeten wringen.
Maar de realiteit van derdeklassevoetbal is blijkbaar te complex geworden voor supporters als ik. |
| 10 Mei 2016, 18:00 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Dani schreef: Ze schijten weer in hun broek voor een honderdtal bezoekers. Dit kost de club toch weer een pak inkomsten. --- Hoe lager de reeks, waarin eendracht speelt,.. Hoe problematischer het veiligheidsprobleem in AALST zich stelt ! Als wij ooit terugkeren naar 1A en Europees zouden spelen. ... dan moet het ganse Belgisch leger, versterkt met het Engels leger opgevorderd worden ...Om het veiligheidsprobleem in Aalst op te lossen..... 't is om mee te lachen ! ![]() _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 10 Mei 2016, 18:00 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
tympanum2 schreef: Ongelofelijk alweer. een combiregeling...voor 1 bus. 50 man, 60? Voetbal in België...een feest! ![]() Das een schandalige beslissing die combi. Waar gaan we naartoe?! Kunnen de spotters die beslissing hier wat duiding geven aub ! |
| 10 Mei 2016, 18:12 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Petroe69 schreef: tympanum2 schreef: Ongelofelijk alweer. een combiregeling...voor 1 bus. 50 man, 60? Voetbal in België...een feest! ![]() Das een schandalige beslissing die combi. Waar gaan we naartoe?! Kunnen de spotters die beslissing hier wat duiding geven aub ! over de spotters gesproken , ik had gehoopt op een woordje uitleg van "spotters eendracht Aalst" over datgene wat er gebeurd is in La Louvière . Ik was daar niet aanwezig maar heb gehoord dat het daar echt schandalig was . Mishandeling van supporters door politie/spotters is niet min volgens mij . Anders zijn ze zo rap om iemand op te schrijven bij de minste beweging dat met doet , en nu is het toch verdacht stil daaromtrent . |
| 10 Mei 2016, 18:58 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
.
Laatst gewijzigd door tsjoep op 10 Mei 2016, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 10 Mei 2016, 19:06 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
.
|
| 10 Mei 2016, 19:06 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
tsjoep schreef: Petroe69 schreef: tympanum2 schreef: Ongelofelijk alweer. een combiregeling...voor 1 bus. 50 man, 60? Voetbal in België...een feest! ![]() Das een schandalige beslissing die combi. Waar gaan we naartoe?! Kunnen de spotters die beslissing hier wat duiding geven aub ! over de spotters gesproken , ik had gehoopt op een woordje uitleg van "spotters eendracht Aalst" over datgene wat er gebeurd is in La Louvière . Ik was daar niet aanwezig maar heb gehoord dat het daar echt schandalig was . Mishandeling van supporters door politie/spotters is niet min volgens mij . Anders zijn ze zo rap om iemand op te schrijven bij de minste beweging dat met doet , en nu is het toch verdacht stil daaromtrent . Absoluut tsjoep. Twee maten en twee gewichten. |
| 10 Mei 2016, 19:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Het waren wel de flikken van La Lou die chargeerden hoor. Onze veiligheidsverantwoordelijke EN een Aalsterse spotter hebben zelf waterkanon over hun gehad en waren niet op de hoogte van de charges die ze hebben uitgevoerd.
Over die combi van nu Donderdag mogen ze wel iets vertellen lijkt mij. Dat sluiten van de loketten gaat veel gelegenheidssupporters wegjagen, en onze club kan nu toch wel iedere supporter gebruiken denk ik? _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 10 Mei 2016, 19:25 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Pas maar op of de volgende stap in het 'veiligheidsproces' is combi-regeling voor ons thuismatchen! Allemaal vanaf den Haring den bus op naar de Bredestraat
! |
| 10 Mei 2016, 19:29 |
|
| Pagina 9 van 25 |
[ 368 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 25 Volgende |