|
|
| Pagina 83 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 81 82 83 84 85 … 185 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Bericht Re: Tweede Klasse (2011-2012)
voorbijganger schreef: supersossis schreef: 't is alleen te hopen dat het niet te dikwijls botst en bokst.... als ge begrijpt wat ik bedoel....(k denk dan zo aan antwerp,charleroi.....en zeker op of tegen dender...) want da zou wel eens heel verleidelijk zijn voor sommigen om hun te laten vangen. 't zou zonde zijn om uw ploeg e gans jaar niet te mogen komen bekijken en aanmoedigen he.. Daar moeten we nie naief overdoen e. Er zullen nu al 'afspraken' gemaakt worden me de mannen van Antwerp, Visé, etc. Ge gaat zien dat tegen die matchen mannen gaan staan, die ge anders nooit ziet. Successos met een vreemd nasmaakske Das jammer & oerdom. Maar ja, om daar aan te beginnen, moet ge nu ook niet de grootste bovenkamer hebben. nee , da weet ik wel da we daar niet naief over moeten doen , der lopen altijd wel ergens dommekloten rond....mor ik vind het gewoon vreed spijtig en ambetant dat er dan velen tussen geraken die er niks mee te maken (willen) hebben.... ( ik denk daaraan efkes aan mezelf in vise met de eindronde....echt tof vond ik het allemaal niet hoor , die pepperspray ( of wat het ook was) in mijn wezen en dan da waterkanon , waardoor da ge in de boskes probeert weg te springen me 10 man tegelijk en me uw bakkes op de grond bosjt over nen prikkeldraad...) al wast er daar wel wa over mor t blijft onnozel er op in te gaan...de rest die er niks mee te meken heeft krijgt ook de reactie op hunnen kop... ik wil gewoon de match zien,de ploeg aanmoedigen en nadien op mijn gemakske terug naar huis kunnen... en ik ben met die gedachte zeker niet alleen.... |
| 30 Apr 2011, 9:38 |
|
|
Vaste Waarde
Worden onze thuismatchen dan nog afgewerkt op zondag? Of gaat da nu varieren van vrijdagavond tot zondagavond zoals in eerste?
|
| 30 Apr 2011, 10:59 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
voorbijganger schreef: Worden onze thuismatchen dan nog afgewerkt op zondag? Of gaat da nu varieren van vrijdagavond tot zondagavond zoals in eerste? Aangezien exqi sport er niet meer is voor 2de klasse,moeten die vrijdagavondmatchen niet meer.Er zijn wel ploegen zoals boussu en oostende die al hun thuismatchen op vrijdagavond spelen,voor aalst zal dat wel zondag blijven. |
| 30 Apr 2011, 12:51 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Iendrachter90 schreef: voorbijganger schreef: Worden onze thuismatchen dan nog afgewerkt op zondag? Of gaat da nu varieren van vrijdagavond tot zondagavond zoals in eerste? Aangezien exqi sport er niet meer is voor 2de klasse,moeten die vrijdagavondmatchen niet meer.Er zijn wel ploegen zoals boussu en oostende die al hun thuismatchen op vrijdagavond spelen,voor aalst zal dat wel zondag blijven. Ook bij Dender gaan ze hun thuismatchen op zondag afwerken. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 30 Apr 2011, 13:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
DavidSeal schreef: Iendrachter90 schreef: voorbijganger schreef: Worden onze thuismatchen dan nog afgewerkt op zondag? Of gaat da nu varieren van vrijdagavond tot zondagavond zoals in eerste? Aangezien exqi sport er niet meer is voor 2de klasse,moeten die vrijdagavondmatchen niet meer.Er zijn wel ploegen zoals boussu en oostende die al hun thuismatchen op vrijdagavond spelen,voor aalst zal dat wel zondag blijven. Ook bij Dender gaan ze hun thuismatchen op zondag afwerken. Da wordt een moeilijke keuze voor de successo's ![]() |
| 30 Apr 2011, 13:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
DavidSeal schreef: Iendrachter90 schreef: voorbijganger schreef: Worden onze thuismatchen dan nog afgewerkt op zondag? Of gaat da nu varieren van vrijdagavond tot zondagavond zoals in eerste? Aangezien exqi sport er niet meer is voor 2de klasse,moeten die vrijdagavondmatchen niet meer.Er zijn wel ploegen zoals boussu en oostende die al hun thuismatchen op vrijdagavond spelen,voor aalst zal dat wel zondag blijven. Ook bij Dender gaan ze hun thuismatchen op zondag afwerken. Oh nee! Concurrentie ![]() |
| 30 Apr 2011, 13:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
DavidSeal schreef: Iendrachter90 schreef: voorbijganger schreef: Worden onze thuismatchen dan nog afgewerkt op zondag? Of gaat da nu varieren van vrijdagavond tot zondagavond zoals in eerste? Aangezien exqi sport er niet meer is voor 2de klasse,moeten die vrijdagavondmatchen niet meer.Er zijn wel ploegen zoals boussu en oostende die al hun thuismatchen op vrijdagavond spelen,voor aalst zal dat wel zondag blijven. Ook bij Dender gaan ze hun thuismatchen op zondag afwerken. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 30 Apr 2011, 14:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
AlostanA schreef: DavidSeal schreef: Iendrachter90 schreef: Aangezien exqi sport er niet meer is voor 2de klasse,moeten die vrijdagavondmatchen niet meer.Er zijn wel ploegen zoals boussu en oostende die al hun thuismatchen op vrijdagavond spelen,voor aalst zal dat wel zondag blijven. Ook bij Dender gaan ze hun thuismatchen op zondag afwerken. Oh nee! Concurrentie ![]() Ni echt hé, wij spelen om 15u en zij om 18u. Op een kwartierken sta je ginder toch. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 30 Apr 2011, 14:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Tweede Klasse
witteken schreef: we moeten eerlijk zijn dat boom vorig jaar een klasse sterker was.ook al hebben ze ons in de eindronde belachelijk gemaakt, spijtig dat ze zakken . Toch geen klasse sterker dan wij dit seizoen? Das moeilijk te vergelijken, maar voor mij waren ze toch een klasse minder dan wij dit seizoen. Voetballend zeker, want Rupel Boom teerde vooral op kracht, maar ook omdat ze de laatste maanden volledig instortten toch, terwijl wij net het tegenovergestelde deden dit seizoen. |
| 01 Mei 2011, 10:44 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bartos schreef: witteken schreef: we moeten eerlijk zijn dat boom vorig jaar een klasse sterker was.ook al hebben ze ons in de eindronde belachelijk gemaakt, spijtig dat ze zakken . Toch geen klasse sterker dan wij dit seizoen? Das moeilijk te vergelijken, maar voor mij waren ze toch een klasse minder dan wij dit seizoen. Voetballend zeker, want Rupel Boom teerde vooral op kracht, maar ook omdat ze de laatste maanden volledig instortten toch, terwijl wij net het tegenovergestelde deden dit seizoen. Dat is precies wat ik bedoel. We zijn een heel jaar onder druk overeind gebleven en blijven presteren (en de druk hier is nog altijd groter dan in Boom, hoor). En we speelden (bij momenten) zeer goed voetbal. En het is niet dat we geluk hebben gehad met blessures, hé... Ik heb vertrouwen in de huidige kern, op een paar plaatsen versterkt (maar Depoitre terug is al een versterking, en Jens terug ook versterking in de breedte). |
| 01 Mei 2011, 13:15 |
|
|
Junior Lid geworden op: 29 Jun 2007, 19:22 Berichten: 260 Locatie: Bambrugge (Erpe-Mere) |
Voorlopige balans:
14 zeker mits licentie Aalst Antwerp Boussu Dour Brussels (mits licentie!, zijn in beroep gegaan) Charleroi Dender Heist-op-den-Berg Oostende Roeselare Tienen Tubeke Wetteren Wezet Woluwe 3 van de volgende 4 Bergen Eupen Lommel Waasland-Beveren 1 van de volgende Bocholt / Geel-Meerhout / Hoogstraten / Sint-Niklaas / Turnhout / Union / Virton / Zaventem 2: Turnhout 3A: Hoogstraten 3A: Sint-Niklaas 3A: Geel-Meerhout (mits licentie!, zijn in beroep gegaan) 3B: Virton 3B: Bocholt / Union / Zaventem (2 van deze 3) * Mogelijks wordt Geel-Meerhout door een ploeg uit 3B (Bocholt-Union-Zaventem) vervangen als ze geen licentie krijgen. Ronde 1 3de klasser – 3de klasser 3de klasser – 3de klasser 3de klasser – 3de klasser Ronde 2 Turnhout – 3de klasser 3de klasser – 3de klasser Ronde 3 Winnaars ronde 2 tegen mekaar -Winnaar ronde 3 speelt in 2de klasse volgend seizoen -Als Brussels geen licentie krijgt zakt het naar 3de klasse en spelen beide ploegen uit ronde 3 volgend seizoen in 2de klasse (of Turnhout gered en Boom in eindronde?) * Mogelijks is er een ploeg in de eerste ronde van de eindronde vrij als Geel-Meerhout geen licentie krijgt (4 ploegen uit 3B is misschien verboden). Ronde 1 3de klasser – 3de klasser 3de klasser – 3de klasser 3de klasser is vrij Ronde 2 Turnhout – 3de klasser 3de klasser – 3de klasser Ronde 3 Winnaars ronde 2 tegen mekaar -Winnaar ronde 3 speelt in 2de klasse volgend seizoen -Als Brussels geen licentie krijgt zakt het naar 3de klasse en spelen beide ploegen uit ronde 3 volgend seizoen in 2de klasse (of Turnhout gered en Boom in eindronde?) |
| 02 Mei 2011, 0:44 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 24 Mar 2010, 16:44 Berichten: 88 Leeftijd: 32 Locatie: Oilsjt |
Eindronde 2e klasse: ( live via tweedeklasse.be)
8 mei 16u Bergen- Waasland Beveren Eupen- Lommel 12 mei 12u30 Lommel- Bergen WB- Eupen 15 mei 16u WB- Lommel Bergen- Eupen 19 mei 20u30 Eupen Bergen Lommel WB 22 mei 16u Lommel Eupen WB Bergen 26 mei 20u30 Eupen WB Bergen Lommel |
| 02 Mei 2011, 17:09 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
een geluk dat de KBVB altijd alles zo simpel houdt
bon, zal me worst wezen wie er in 2de speelt... zaak zal zijn ons goed te versterken want de laatste jaren blijf je er met 40 punten slechts heel nipt in... en ik wil geen anticlimax volgend jaar, want ben die kutploegen in 3de -beu_________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 02 Mei 2011, 19:04 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Brussels heeft hun licentie gekregen,dus daar spelen we volgend seizoen ook tegen.
|
| 04 Mei 2011, 16:47 |
|
|
Junior Lid geworden op: 29 Jun 2007, 19:22 Berichten: 260 Locatie: Bambrugge (Erpe-Mere) |
Ok update dan
Voorlopige balans: 14 zeker Aalst Antwerp Boussu Dour Brussels Charleroi Dender Heist-op-den-Berg Oostende Roeselare Tienen Tubeke Wetteren Wezet Woluwe 3 van de volgende 4 Bergen Eupen Lommel Waasland-Beveren 1 van de volgende Bocholt / Geel-Meerhout / Hoogstraten / Sint-Niklaas / Turnhout / Union / Virton / Zaventem 2: Turnhout 3A: Hoogstraten, Sint-Niklaas en Geel-Meerhout 3B: Virton 3B: Bocholt / Union / Zaventem (2 van deze 3) Ronde 1 3de klasser – 3de klasser 3de klasser – 3de klasser 3de klasser – 3de klasser Ronde 2 Turnhout – 3de klasser 3de klasser – 3de klasser Ronde 3 Winnaars ronde 2 tegen mekaar Winnaar ronde 3 speelt in 2de klasse volgend seizoen |
| 05 Mei 2011, 18:54 |
|
| Pagina 83 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 81 82 83 84 85 … 185 Volgende |