KSK Heist - SCE Aalst - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 253 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 17
 KSK Heist - SCE Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
yannick ferrera is ook nog vrij :D

10 Mar 2013, 9:08
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
Elk nadeel heeft ook zijn voordeel. Bij zakken naar derde voor volgend seizoen een paar "mooie" derby's in het verschiet:
FC Denjerbrol (wat een affront, stel je voor), Hamme, SK Ronse, TK Meldert (ook een korte verplaatsing en kotje vol, en da kotje mag je wel letterlijk nemen), Brakel lekker in de moor,, Wetteren, Deinze, geef toe: "mooie" vooruitzichten. Het zou de moment zijn om de prijzen van de abbo's snel te verhogen dan, want veel gaan ze er ni emmen peizek. Van een afgang gesproken ! :fuck:

10 Mar 2013, 9:16
nieuw in de eerste ploeg

@Bartos:van mij geen kritische of negatieve commentaren deze week.Ik vind het zo al erg genoeg en hoop net als iedereen dat er een kentering komt.Ik hoop alleen dat we één van onze drie volgende wedstrijden winnen en tegen Brussels niet verliezen.En moest je er aan twijfelen die overwinning mag zelfs tegen KVO zijn.
Maar ja,wat baten kaars en bril als den uil niet zienen wil. :wadde:

10 Mar 2013, 9:39
Vaste Waarde

http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/vi ... ist-eaalst

10 Mar 2013, 9:42
nieuw in de eerste ploeg

ajoin54 schreef:
http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/video/item/458-ea-tv-persconferentie-na-heist-eaalst

En wat hebben we vandaag geleerd?

10 Mar 2013, 9:44
Vaste Waarde

lolo4ever schreef:
ajoin54 schreef:
http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/video/item/458-ea-tv-persconferentie-na-heist-eaalst

En wat hebben we vandaag geleerd?

dat den trainer van Heist nog zeer vriendelijk is voor EA, want hij vergeet te zeggen dat ze een onrechtstreekse degradatiekandidaat thuis hebben geklopt, maar wel verdiend, maar hij zegt er wel bij dat zijn spelers er elke week hunne kop voor leggen, en met resultaat, en Bartjen zat er bij met zijne mond vol tanden. :?

10 Mar 2013, 9:52
Freak

Leeftijd: 45
met het drieluik Moeskroen, STVV en Oostende begint het koud zweet me toch stilaan uit te breken...

als je 2 goals maakt op negen matchen tegen een reeks strontploegen, vermoed ik niet dat je er ineens 8 tegen deze ploegen gaat maken...

dat in combinatie met een verdediging die echt wel pijn aan de ogen begint te doen, is het tijd om in te grijpen.

ik mag niet denken aan een GBA scenario, daar was in september na een 12 op 12 ook geen vuiltje aan de lucht.

wij dachten dat Van Damme niet op de bank zat, maar blijkbaar was het een tactische keuze van BVR, die andermaal verkeerd uitpakte.

zoals er enen hier al schreef, iedereen is al gewisseld, maar die Pietermaat (wat een drama zeg!) blijft staan, onbegrijpelijk eigenlijk.

Zet die jongen rechtsback, maar op een dragende positie is die zelfs 3e klasse middelmaat, onzen Tom. En dat Tienen gezakt is met zo een kapitein mag stilaan ook geen verwondering meer zijn.

10 Mar 2013, 9:52
Vaste Waarde

ben benieuwd wat NU de reactie van het bestuur gaat zijn, als er ueberhaupt al een reaktie gaat komen, want ik vermoed dat ze nog steeds in een WINTERSLAAP zitten , dit in tegenstelling tot de PADDEN

10 Mar 2013, 9:57
Vaste Waarde

de laatste foto op de site bij het verslag zegt boekdelen

10 Mar 2013, 10:01
Vaste Waarde

"Eendracht blijft in de hoek zitten waar de klappen vallen. Vanavond werd verloren op Heist met 2-0. Hiermee komt de positie van trainer Bart Van Renterghem serieus ter discussie."

Aalst.nieuws.be

10 Mar 2013, 10:16
Vaste Waarde

http://www.aalst.tv/artikel/sport/eendrachtfans-morren

10 Mar 2013, 10:23
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
ajoin54 schreef:
"Eendracht blijft in de hoek zitten waar de klappen vallen. Vanavond werd verloren op Heist met 2-0. Hiermee komt de positie van trainer Bart Van Renterghem serieus ter discussie."

Aalst.nieuws.be

Wij willen voetbal zien! En met Bart lukt het NIET meer.
Week na week worden we vernederd en toch stonden de supporters gisteren weer als 1 blok achter de ploeg tot de 2-0, ook al zien we al weken, wat zeg ik maanden niks meer.
Geen pass, geen combinatie, geen goals en een karrenvracht tegengoals tegen de zwakste ploegen van de reeks.
Als er niet ingegrepen word zakken we, dat is een feit dat zeker is want in de eindronde met de derdeklassers ben je kansloos.
De match die je moet winnen starten met Van Damme en De Cuyper op de bank.
Heel sterk ze Bart, ik zou zeggen laat de eer aan je zelf.
Bedankt voor alles maar het word tijd om afscheid te nemen, adieu!

10 Mar 2013, 10:24
Junior

Elke keer voor dat we de bus opstappen ist nu al van het plezier op den bus hebben we al. Al de rest zien we wel. Dit kan toch niet meer blijven duren denk ik dan.
Het deed pijn aan de ogen gisteren. Heist was zeker niet van het niveau van het komende drieluik dus ik hou mijn hart vast voor Moeskroen, STVV en Oostende (3 ploegen die strijden ver den titel).
Er komt stilaan druk op de ketel en met deze jonge groep kan dat gevaarlijk worden.
Op verplaatsing 35 verliespunten. Hadden het er 10 minder geweest, waren we gered. Maar scenario's als op Westerlo, Oostende, Tubize waar je echt punten verliest, zal aan het einde van de afrekening wel eens zwaar kunnen bevallen.
Ik snap niet waarom Ken op de bank zat vanavond? Ik dacht eerder aan een Delic - Van Damme centraal. Maar "meester tacticus" was daar niet mee eens. Net zoals wissel Stavros. Staat er in Pietermaat zijn huurovereenkomst met KVM dat hij elke week moet starten mss(heb niets tegen tom ze)? Als ik moet kiezen tussen Ken en Tom zou ik Ken toch altijd laten spelen.
Die tweede foto op de site zegt ook veel, precies allemaal schrik om da veld op te komen.

10 Mar 2013, 10:26

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bram schreef:
Ik hoop trouwens dat Bart geen gekke dingen doet na de nederlaag van vorige week.
Echt ik hoop uit de grond van mijn hart, dat hij ongeveer dezelfde 11 neerzet als waarmee we gestart zijn !
Nu niet zot doen en ook enkel wisselen wanneer nodig. Aan de spelers om 1) te bewijzen dat ze nog achter Bart staan en 2) om iets goed te maken na vorige zondag.

gelijk Eric Van Looy zou zeggen:" 't is gebeurd "

10 Mar 2013, 10:29

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
El Corredor schreef:
Even het gevoel van iemand die de match wel gezien heeft...

Hoe haal je het in godsnaam in je hoofd om je enige middenvelder die een beetje druk naar voor heeft, uit je ploeg te halen ten nadele van Pietermaat en/of Delic?

Als je daarachter 4 steenezels staan hebt, dan vraag je gewoon om problemen.

Petrovic, Filipovic, Smet en Bogaerts zijn prima SK Ronse materiaal, maar voor tweede klasse schromelijk te weinig.

Hoe die Smet zich in de rug laat pakken bij die eerste goal, tja die jongen begrijpt het ABC van het voetbal niet zou ik zeggen. Bij die tweede tegengoal tackelen ze de bal uit zijn voeten, en laat Bogaerts én Filipovic hun simpel rollen door één dieptebal. Kinderlijk gemakkelijk, en dat notabene tegen een draak van een tegenstander, laten we wel zijn. Naast Sint Niklaas één van de slechtste ploegen.

Op het uur dacht ik krijgt BVR het lumineuze idee om je enige spits die naam waardig er af te halen voor Cerimagic :D , ja hallo zeg.

Op slag van rust was je al ontsnapt aan een goal waar VDN gepast in de voeten ging. Je denkt dan we nemen de tweede helft het spel in handen, maar door dramatisch verdedigen ga je de boot in.

Iedere diepe bal is een kans voor de tegenstrever. Het duo Bogaerts-Filipovic werkt niet, daar twee slechte backs bij, en een duo Delic-Pietermaat maakt dat je vandaag niets klaar maakte.
Het kan best zijn dat ik voor sommige spelers in herhaling val, maar die hebben gewoon te weinig kwaliteit.

Voor het seizoen dacht ik hier op basis van een aantal posts dat we met Smet en Bogaerts, de Belgische Sergio Ramos en Vidic hadden binnengehaald...de realiteit is anders.

Ik ben die idiote wissels van BVR wel redelijk zat nu, vooral het passeren van Van Damme is de spreekwoordelijke druppel...

En diegene die die livescore voorziet van quotes, mogen ze gerust de dvd van deze wedstrijd eens laten zien, we konden nog 2 uur gespeeld hebben, we hadden nog geen goal gemaakt.

en bespaar ons aub van Filipovic als speler trainer, wat die voor zever verkoopt na iedere match. Sorry, geen woorden maar daden!!
Akkoord met elke letter. Op zich geef ik Bogaerts en Smet wel nog wat het voordeel van de twijfel, staan beiden uiteindelijk niet op de positie waar ze jaren voorheen speelden en vooral voor Smet was dat gisteren toch wel een aantal keer pijnlijk vast te stellen. Mbt Filipovic volg ik Mamaneto, als die wat omringd is dan had die vant jaar in schoonheid kunnen stoppen...
Sowieso ga je die verdediging moeten vertimmeren. Op het middenveld heb je de keuze tussen Van Damme OF Pietermaat, maar naast 1 van die 2 moet er een regulateur bij, daarom geen 10 maar eerder een type Verheyden.

Ben het ook eens met Serre, al vond ik Weydisch toch wel het enige op niveau bij Aalst (of Kevin na)

Misschien ook nog eens zeggen dat die mannen in de eerste helft minstens 3-4 keer onterecht zijn afgevlagd (wat een sukkelaar langs de lijn) !
Had gisteren, behalve bij de 2-0 achterstand nooit het gevoel dat ze er wouden voor gaan. Voor mij was de boodschap in alle geval duidelijk.

10 Mar 2013, 10:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 253 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 17