Cofidis Cup 2013-2014 - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 240 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 16
 Cofidis Cup 2013-2014 
Auteur Bericht
Scholier

Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
Bakkie schreef:
09/01/2013 Eendracht Aalst - : - KSK Heist
09/04/2013 Eendracht Aalst - : - Moeskroen-Péruwelz
09/07/2013 ASV Geel - : - Eendracht Aalst

Weet er iemand deze uitslagen al,want op de officiële site geven ze er lappen op zelle :plat: net zoals de ploeg vandaag,shame on you :fuck:

1 september, 4 september en 7 september spelen we tegen respectieelijk heist, RMP en Geel :-)

18 Aug 2013, 20:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Josken001 schreef:
Bakkie schreef:
09/01/2013 Eendracht Aalst - : - KSK Heist
09/04/2013 Eendracht Aalst - : - Moeskroen-Péruwelz
09/07/2013 ASV Geel - : - Eendracht Aalst

Weet er iemand deze uitslagen al,want op de officiële site geven ze er lappen op zelle :plat: net zoals de ploeg vandaag,shame on you :fuck:

1 september, 4 september en 7 september spelen we tegen respectieelijk heist, RMP en Geel :-)

Das weer iet nief,op mijne paspoort staat eerst den dag en dan de maand en het jaar dat ik geboren ben :D of staat er bij u iets anders mss. ;)

18 Aug 2013, 21:06
Vaste Waarde

My best DT;

Geen systeem gezien. Vorige week trouwens ook niet.
Wat me het meest verontrust is dat er geen enkel automatisme te zien is in dit elftal.
Wat hard opvalt :
- In het begin van de wedstrijd wordt de bal van achteruit ingespeeld op het middenveld ( flank of centraal),
daar spelen ze de bal dan systematisch terug op de backs of op de CV's wegens geen beweging/alternatief naar voor.
Dit proces herhaalt zich enkele keren, tot op het moment dat de verdediging het blijkbaar voldoende vindt. Vanaf dan ( in deze wedstrijd zo ongeveer vanaf 30', wordt er enkel nog de lange bal gehanteerd.

Dus nogmaals : verdediging- middenveld- verdediging in "processie van echternach" vorm; OF de lange bal naar voor.

Dat is het systeem van Chris Janssens...

Volgens mij heeft dit team geen leider. ( en al zeker Flippo niet, volgens mij is die zijn pedalen, geloofwaardigheid binnen de spelersgroep, en leidersrol kwijt)
En Janssens, die staat erbij en kijkt ernaar..

Ziet er echt niet goed uit wat mij betreft...

18 Aug 2013, 21:07
forumlegende

Nog geen topic mvdm E. Aalst - SV Temse voorlopig... :wadde:

18 Aug 2013, 21:12
Vaste Waarde

El Corredor (Light) schreef:

Grapje zeker mister "Light" ? :lol:

18 Aug 2013, 21:13

Zou CJ ontslagen zijn?

18 Aug 2013, 21:23
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49

Is enkel bij competitiematchen ;)

18 Aug 2013, 21:23
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bakkie schreef:
Zou CJ ontslagen zijn?

:? Vanwaar de vraag?

18 Aug 2013, 21:24
Freak

Leeftijd: 35
Bakkie schreef:
Zou CJ ontslagen zijn?

Ontslagen bij 1/6en uitschakeling in den beker? Zou wat raar zijn nee?

forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
DT schreef:
Smetje schreef:
De_steve schreef:

Startopstelling:
Vdn, Smet, Lievens, Flippo, Vanbelle, Martin, Van Damme, Cerimagic, Janssens, De Cuyper, Glouftsis

Skhodra viel in voor Lievens (achterin centraal alleen nog Flippo tegen De Langhe, backs bleven op hun normale positie), later De Greef voor Van Damme waarbij Arnaud op de plaats van Flippo ging spelen en Flippo LB. Van Belle schoof naar het middenveld.

Wel dan speel ik even advocaat van de duivel - in uw startopstelling dus "maar" 3 nieuwe gezichten tov vorig jaar waarbij uw linksachter wel een degelijke prestatie afleverde blijkbaar en je met Armin niet echt over een nieuweling kan spreken... Dan lijkt het me moeilijk om nu het transferbeleid op de korrel te nemen...

Waar ik wat schrik voor begin te krijgen en een gevoel dat me al op Antwerp bekroop - het lijkt alsof alle spelers voor het eerst samenspelen... En daar maak ik me vooral zorgen om... Niels en Tjendo vinden elkaar nochtans blindelings normaal... Ook hun samenwerking met Stavros zou vloeiend moeten verlopen, denk ik zo.

Probeert de groep niet te hard om te spelen in een nummer 10-concept vraag ik me af? Twee controleurs met hoge flanken en een zwevende spits achter Stavros lijkt me voor iedereen gewoon een duidelijker systeem te zijn... Onder BVR lukte dat met Niels, Tjendo en Stavros het beste qua rendement - toen met Ken en Pietermaat als brekers en Alex als de zwevende man... Dan werd er tenminste nog in de diepte gespeeld... En op alle posities gewoon de beste man zetten... Als zwevende spits keuze genoeg, op de flanken ook en ook qua brekers - De Neve in de voorbereiding duidelijk de beste op die positie zowel verdedigend als opbouwend - geen gebrek aan alternatieven...

Nog wat "nieuw" volk in de ploeg droppen, gaat de problemen niet allemaal oplossen hoor...

sorry, maar ik vind net wel dat er redenen zijn om vragen te stellen bij de transfers... men koopt daar een nieuw elftal aan spelers, waar er dan slechts een paar de startopstelling halen, en ok, met Van Belle pakt het voorlopig goed uit (niet dat het veel zoden aan de dijk brengt), maar anderzijds lees ik overal dat die andere die mag starten (K Janssens) er op zijn zachts gezegd heel weinig van bakt... en dan zit je daar met een resem andere nieuwkomers op de bank waar je dan ook niet veel aan hebt. ik vind dat heel bizar voor een ploeg die 1) nog steeds moet besparen, en 2) die misschien wel ambitieus is maar niet los voor de titel gaat, en 3) na weliswaar een tegenvallende terugronde vorig jaar, men qua kern toch niet helemaal vanaf nul moest starten, zeker als je tjendo en martin langer houdt.

Bon, ik ging er vanuit dat die nieuwkomers volop hun kans zouden krijgen onder de (relatief) nieuwe trainer die we hebben, en dat die laatste tenminste in die nieuwe aankopen gelooft, maar blijkbaar is dat toch ook niet echt het geval.
Als het dan allemaal slecht uitpakt, dan is het maar normaal dat daar snel reactie op komt, want het klopt gewoon allemaal niet.

verder heb je overschot van gelijk dat je aangeeft dat het lijkt alsof spelers precies voor het eerst samenspelen, ook die die hier vorig jaar ook al waren. Om die reden stel ik me eigenlijk nog meer vragen bij de voorbereiding dan bij de transfers eigenlijk. in het begin speel je matchen tegen waardemeters, maar dan met een kern die nog niet compleet is, en op het einde speel je tegen janneke en mieke met veredelde B-elftallen, en laat je plots je halve ploeg rusten omdat ze te moe zijn van om de twee dagen tegen provincialers of vierdeklassers te spelen. als je den aantal nieuwe spelers moet inpassen in je a-elftal, en je wil die een échte kans geven, dan moet je die volgens mij laten meedraaien in toch min of meer je basisteam..

en tenslotte.. ik heb zo eerder het gevoel dat ploegen die heel erg goed draaien, vaak niet eens in een zo complex tactisch systeem of spelconcept nodig hebben. 'keep it simple and stupid' zou voor veel spelers vaak ook verlossend kunnen zijn... duidelijke taken en rollen voor iedereen zorgt voor minder misverstanden. Had men het betere van vorig seizoen behouden, en dan de pijnpunten aangepakt, dan had het misschien ook niet van in het begin bingo geweest... maar het had dan wel logisch, consequent en duidelijk geweest, zowel voor de supporters als de spelers zelf.

khou ook mijn hart vast voor die 'sancties' .. wat zal dat weeral zijn.

Smetje schreef:
Bakkie schreef:
Zou CJ ontslagen zijn?

:? Vanwaar de vraag?

Heb zoiets horen waaien ;)

18 Aug 2013, 21:25
forumlegende

+1 @ Davy (y)

18 Aug 2013, 21:26
forumlegende

Als ze Janssens buitensmijten, mogen/moeten er in zijn zog ook nog twee ontslagen worden. Dat zou pas consequent zijn.

18 Aug 2013, 21:29
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71

de supporters, omdat ze het 90' hebben volgehouden :p

18 Aug 2013, 21:30
Junior

De beker is in elk geval een slagveld voor tweedeklassers.

7 ploegen uit lagere reeksen zullen al zeker tegen een eersteklasser spelen
3 ploegen uit tweede klasse zullen al zeker tegen een eersteklasser spelen

In 6 matchen speelt er een tweedeklasser tegen een ploeg uit lagere reeksen, er kunnen er daar dus nog tweedeklassers sneuvelen.

Dus nog maximum 9 tweedeklassers en minimum 3 tweedeklassers zullen tegen een eersteklasser (16 ploegen) aantreden.

Laatst gewijzigd door Klodde op 18 Aug 2013, 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.

18 Aug 2013, 21:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 240 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 16