|
|
| Pagina 96 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 94 95 96 97 98 … 185 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Tweede Klasse (2011-2012)
zwawi schreef: Ik weet niet hoe het juist zit met de opmaak van de kalender maar het gerucht doet blijkbaar de ronde dat we openen tegen Antwerp. Ja,kheb dat ook horen zeggen dat onze eerste match thuis tegen antwerp is.(een van ons stewards zei dat trouwens) Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 30 Jun 2011, 21:10, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 30 Jun 2011, 21:08 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
ze zullen er bij den bond wel mee bezig zijn nu. de volledige kalender zal nog wa duren ma enkele speeldagen liggen misschien al vast. tkan natuurlijk ook dikke zever zijn (obv de wens van 1 of andere sup )
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 30 Jun 2011, 21:08 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Iendrachter90 schreef: zwawi schreef: Ik weet niet hoe het juist zit met de opmaak van de kalender maar het gerucht doet blijkbaar de ronde dat we openen tegen Antwerp. Ja,kheb dat ook horen zeggen dat onze eerste match thuis tegen antwerp is. Tzal direkt ne serieuzen test zijn zowel op sportief als op organisatorisch vlak. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 30 Jun 2011, 21:11 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Verbechio schreef: ze zullen er bij den bond wel mee bezig zijn nu. de volledige kalender zal nog wa duren ma enkele speeldagen liggen misschien al vast. tkan natuurlijk ook dikke zever zijn (obv de wens van 1 of andere sup ) Volledige kalender zou volgende week af moeten zijn als alles goed gaat. |
| 30 Jun 2011, 21:13 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Iendrachter90 schreef: Verbechio schreef: ze zullen er bij den bond wel mee bezig zijn nu. de volledige kalender zal nog wa duren ma enkele speeldagen liggen misschien al vast. tkan natuurlijk ook dikke zever zijn (obv de wens van 1 of andere sup ) Volledige kalender zou volgende week af moeten zijn als alles goed gaat. ah ok kvraag mij toch af hoe ze het organisatorisch gaan aanpakken tegen den aantwaarp. twas gisteren tegen brugge toch ook weer in orde voor een oefenmatch ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 30 Jun 2011, 21:29 |
|
|
forumlegende
Bericht Re: Tweede Klasse
Ik snap ook die vreugde niet omdat Serebrennikov zou komen. Ons middenveld al eens echt goed bekeken? Ik zou maar wat blij zin met zo een speler er nog bij, al zal die wss een bom duiten kosten.
|
| 01 Jul 2011, 9:51 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
tympanum2 schreef: Ik snap ook die vreugde niet omdat Serebrennikov zou komen. Ons middenveld al eens echt goed bekeken? Ik zou maar wat blij zin met zo een speler er nog bij, al zal die wss een bom duiten kosten. ik begrijp dat ook niet , iedereen weet dat er gestalte bij moet en dan komen ze met een cm af die nog kleiner en smaller is dan van damme. dan had ik liever een gaye dan een van renterghem, hij zal meer kosten maar dan heb je wel tenminste een echte versterking in huis |
| 01 Jul 2011, 10:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
witteken schreef: tympanum2 schreef: Ik snap ook die vreugde niet omdat Serebrennikov zou komen. Ons middenveld al eens echt goed bekeken? Ik zou maar wat blij zin met zo een speler er nog bij, al zal die wss een bom duiten kosten. ik begrijp dat ook niet , iedereen weet dat er gestalte bij moet en dan komen ze met een cm af die nog kleiner en smaller is dan van damme. dan had ik liever een gaye dan een van renterghem, hij zal meer kosten maar dan heb je wel tenminste een echte versterking in huis Ze beseffen dat daar boven ook hoor, ze willen alleen geen kat in een zak kopen. De geduldigen zullen beloond worden! "alleen duurt dat wachten zolang" ![]() |
| 01 Jul 2011, 10:55 |
|
|
forumlegende
witteken schreef: tympanum2 schreef: Ik snap ook die vreugde niet omdat Serebrennikov zou komen. Ons middenveld al eens echt goed bekeken? Ik zou maar wat blij zin met zo een speler er nog bij, al zal die wss een bom duiten kosten. ik begrijp dat ook niet , iedereen weet dat er gestalte bij moet en dan komen ze met een cm af die nog kleiner en smaller is dan van damme. dan had ik liever een gaye dan een van renterghem, hij zal meer kosten maar dan heb je wel tenminste een echte versterking in huis en toch denk ik dat Van Renterghem een zeer goeie cm zal worden |
| 01 Jul 2011, 11:20 |
|
|
Scholier
't is thopen dat er nie teveel marktkramers meekomen zoals tegen Brugge.
![]() |
| 01 Jul 2011, 13:10 |
|
|
Ancien
Jos Verhaegen moet Antwerp naar eerste klasse loodsen
Jos Verhaeghen, ex-voorzitter van Germinal Ekeren en Beerschot, maakte donderdag zoals verwacht de overstap naar aartsrivaal Antwerp. De investeerdersgroep rond Verhaegen zal samen met het huidige bestuur de leiding van de tweedeklasser in handen nemen. De opmerkelijke samenwerking tussen Verhaegen en voorzitter Eddy Wauters komt niet als een verrassing. Verhaegen liet enkele maanden geleden - toen hij uitgerangeerd werd bij Germinal Beerschot - al optekeken dat hij een overstap naar grote concurrent Antwerp zeker niet uitsloot. Donderdagavond was het dan uiteindelijk zo ver. Verhaegen sloot in het grootste geheim een akkoord met the Great Old. De investeerdersgroep moet het noodlijdende Antwerp uit het financiële slop halen en de club opnieuw naar de hoogste voetbalafdeling loodsen. Antwerp FC heeft momenteel een transferverbod opgelegd gekregen van de licentiecommissie van de KBVB. Met het geld van Verhaegen zou dit probleem binnenkort verleden tijd moeten zijn. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 01 Jul 2011, 20:51 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Hugo schreef: Jos Verhaegen moet Antwerp naar eerste klasse loodsen Jos Verhaeghen, ex-voorzitter van Germinal Ekeren en Beerschot, maakte donderdag zoals verwacht de overstap naar aartsrivaal Antwerp. De investeerdersgroep rond Verhaegen zal samen met het huidige bestuur de leiding van de tweedeklasser in handen nemen. De opmerkelijke samenwerking tussen Verhaegen en voorzitter Eddy Wauters komt niet als een verrassing. Verhaegen liet enkele maanden geleden - toen hij uitgerangeerd werd bij Germinal Beerschot - al optekeken dat hij een overstap naar grote concurrent Antwerp zeker niet uitsloot. Donderdagavond was het dan uiteindelijk zo ver. Verhaegen sloot in het grootste geheim een akkoord met the Great Old. De investeerdersgroep moet het noodlijdende Antwerp uit het financiële slop halen en de club opnieuw naar de hoogste voetbalafdeling loodsen. Antwerp FC heeft momenteel een transferverbod opgelegd gekregen van de licentiecommissie van de KBVB. Met het geld van Verhaegen zou dit probleem binnenkort verleden tijd moeten zijn. es ter ier zoei nimand ? ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 01 Jul 2011, 21:20 |
|
|
Ancien
Antwerp denkt aan Radzinski
Nu Antwerp de kapitaalkrachtige Jos Verhaegen heeft binnengehaald wordt verwacht dat het transferverbod snel ongedaan wordt gemaakt. Ondertussen denkt de Great Old aan (transfervrije) versterkingen. Zoals Tomasz Radzinski (37). Verhaegen en Radzinski kennen elkaar van bij Germinal Ekeren. De spits - einde contract bij Lierse - wimpelde al de interesse van het Nederlandse RKC Waalwijk af, maar tegenover een overstap naar Antwerp zou hij niet weigerachtig staan. In tweede klasse wordt Radzinski altijd aan Jurgen Cavens (32) gelinkt. Het zou een droomscenario voor Antwerp zijn om die twee te herenigen, maar Cavens heeft nog een contract bij Lierse. Antwerp praat ook met Zinou Chergui, de 27-jarige linksback van KV Mechelen. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 02 Jul 2011, 8:48 |
|
|
Freak
Aimé Antheunis is de nieuwe technisch directeur van Standaard Wetteren .
![]() |
| 02 Jul 2011, 12:24 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
El Corredor schreef: Aimé Antheunis is de nieuwe technisch directeur van Standaard Wetteren . ![]() Jep, had zich aangegeven om hoofdtrainer te worden, samen met Dury, maar ze hebben vorige week voor Kris V D haegen gekozen, vanmorgen dus bekend gemaakt dat Aime manager wordt. Heeft hun nieuwe voorzitter hier iets mee te maken, van geldgebrek is precies nog weinig sprake... Naar het schijnt zijn ze nog bezig met een speler uit eerste klasse ook. |
| 02 Jul 2011, 12:53 |
|
| Pagina 96 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 94 95 96 97 98 … 185 Volgende |