|
|
| Pagina 11 van 20 |
[ 295 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 20 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Lid geworden op: 25 Jan 2011, 8:39 Berichten: 116 Leeftijd: 31 Locatie: Gent |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Antwerp
Ruststand: 2-0
3' 1-0, doelpunt van 10. Ewen Verheyden (Eendracht Aalst), voorbereid door 12. Jens Podevijn, intikkertje. 37' 2-0, doelpunt van 13. Damien Gallucci (Eendracht Aalst), afstandschot. |
| 04 Dec 2011, 16:23 |
|
|
Nationale Ploeg
2-1
_________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 04 Dec 2011, 16:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Is er misschien ne lijnrechter op het forum? Anders sito presto naar den Iendracht. Ze hebben er één nodig...
|
| 04 Dec 2011, 17:06 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
3-2 gewonnen, ik heb maar de tweede helft gezien en toen was Antwerp beter, maar ik begrijp dat Aalst de eerste helft wel beter was. Schitterende wedstrijd, spanning, sfeer... Op 't einde een sterk Eendrachtlegioen, maar onderweg in de tweede helft toch wat overstemd door die van Antwerp.
Leuke opsteker in niet zo leuke tijden... Sportief wordt het geen probleem, tenzij de hele ploeg me nieuwjaar vertrekt natuurlijk... |
| 04 Dec 2011, 17:42 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 25 Jan 2011, 8:39 Berichten: 116 Leeftijd: 31 Locatie: Gent |
|
| 04 Dec 2011, 17:55 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Wat is in godsnaam het nut van risicowedstrijden en tickets verplicht in voorverkoop kopen als je toch een 30-tal Antwerpsupporters toelaat in vak A? Ik zat naast zo enen en dienen aap begon wa boel te zoeken bij 3-2 terwijl em daar zelf bij 2-2 de grote jan kwam uithangen...
Soit: mooie wedstrijd, 3 punten zijn binnen ![]() |
| 04 Dec 2011, 18:05 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
salvador schreef: 3-2 gewonnen, ik heb maar de tweede helft gezien en toen was Antwerp beter, maar ik begrijp dat Aalst de eerste helft wel beter was. Schitterende wedstrijd, spanning, sfeer... Op 't einde een sterk Eendrachtlegioen, maar onderweg in de tweede helft toch wat overstemd door die van Antwerp. Leuke opsteker in niet zo leuke tijden... Sportief wordt het geen probleem, tenzij de hele ploeg me nieuwjaar vertrekt natuurlijk... Zeveraar. Ik heb die mannen van Antwerp met moeite gehoord en als ze al eens begonnen, werden ze meteen overstemd door de onzen. Ik neem aan dat jij een beter geluid had vanachter je pc dan ik in het stadion waarschijnlijk. Verdiend gewonnen vind ik. We hadden de kansen om de match sneller dood te doen via Ewen en Laurent. Laurent was vandaag -weeral- een voorlijn op zich. De hele ploeg speelde goed, maar De Schutter speelde echt een dijk van een wedstrijd centraal op het middenveld. De enige die mij ontgoochelde was Cousin, liep geen meter te veel en kreeg ook eens -terecht- serieus onder zijn voeten van Flippo. Bas leek de anti-held te worden met dom balverlies waardoor de 2-2 er komt op corner maar zet zijn foutje goed recht. Wat een goal van Gallucci trouwens Voor de match vond ik het wel wat belachelijk dat MM daar met zijn sjaal van 'Iendracht' stond te zwaaien alsof hij de enige is die het kan doen. Ik ben ervan overtuigd dat hij 'nen echten Iendrachter' is, maar zo een aanstellerij is ook voor niks nodig vind ik. Oh ja, de ref. Alliejn in Oilsjt... 3 mooie punten vandaag, op naar Dender. ![]() |
| 04 Dec 2011, 18:08 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Gilles schreef: salvador schreef: 3-2 gewonnen, ik heb maar de tweede helft gezien en toen was Antwerp beter, maar ik begrijp dat Aalst de eerste helft wel beter was. Schitterende wedstrijd, spanning, sfeer... Op 't einde een sterk Eendrachtlegioen, maar onderweg in de tweede helft toch wat overstemd door die van Antwerp. Leuke opsteker in niet zo leuke tijden... Sportief wordt het geen probleem, tenzij de hele ploeg me nieuwjaar vertrekt natuurlijk... Zeveraar. Ik heb die mannen van Antwerp met moeite gehoord en als ze al eens begonnen, werden ze meteen overstemd door de onzen. Ik neem aan dat jij een beter geluid had vanachter je pc dan ik in het stadion waarschijnlijk. Verdiend gewonnen vind ik. We hadden de kansen om de match sneller dood te doen via Ewen en Laurent. Laurent was vandaag -weeral- een voorlijn op zich. De hele ploeg speelde goed, maar De Schutter speelde echt een dijk van een wedstrijd centraal op het middenveld. De enige die mij ontgoochelde was Cousin, liep geen meter te veel en kreeg ook eens -terecht- serieus onder zijn voeten van Flippo. Bas leek de anti-held te worden met dom balverlies waardoor de 2-2 er komt op corner maar zet zijn foutje goed recht. Wat een goal van Gallucci trouwens Voor de match vond ik het wel wat belachelijk dat MM daar met zijn sjaal van 'Iendracht' stond te zwaaien alsof hij de enige is die het kan doen. Ik ben ervan overtuigd dat hij 'nen echten Iendrachter' is, maar zo een aanstellerij is ook voor niks nodig vind ik. Oh ja, de ref. Alliejn in Oilsjt... 3 mooie punten vandaag, op naar Dender. ![]() Bij de 3-2 was de ref trouwens niet gerust in de eerlijkheid van de vervangende lijnrechter,hij twijfelde toch evkes om de goal toe te kennen. |
| 04 Dec 2011, 18:17 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Iendrachter90 schreef: Bij de 3-2 was de ref trouwens niet gerust in de eerlijkheid van de vervangende lijnrechter,hij twijfelde toch evkes om de goal toe te kennen. Goal is goal. Ik vroeg mij wel af wat die daar op de rand van onze carré uitstak met die botsbal ineens? ![]() |
| 04 Dec 2011, 18:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Wat een match, wat een match, het begon al goed toen ik op de foto mocht met Laszlo Fazekas.
Echt propagandavoetbal al moet ik toegeven dat Antwerp beter was in de combinatie maar daar tegenover staat dat wij een prima en secure organisatie hadden. Als apoteose kan je moeilijk een beter scenario bedenken: 2-2 in de 89ste minuut en 3-2 in de 90 ste. Sfeer van in de grote dagen ook dankzij supportersclub "In den open haard". _________________ oilsjt, goi alien... |
| 04 Dec 2011, 18:22 |
|
|
Freak
wedstrijd waarin ieder een helft voor zijn rekening nam.
heel zuur voor Antwerp met die late 3-2 , des te mooier voor ons natuurlijk!wat Gilles hier zegt over MM, een voorzitter die daar net voor de aftrap met zijne sjaal komt zwaaien, vind ik wat belachelijk, maar soit. heerlijk doelpunt van Galucci. en ondanks die winning goal van Vervaecke, blijf ik het een kalf vinden, die tegengoal was zijn fout net zoals op Lommel. |
| 04 Dec 2011, 18:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Antwerp betere spelers, Aalst betere ploeg.
En dat de Antwerpsupporters na de 2-0 ook nog "Wij willen bloed, zweet en tranen" riepen, toont aan dat wij op dat vlak wel goed zitten |
| 04 Dec 2011, 18:27 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
Inderdaad wat een spanning en eerst anti-climax om nadien de ontlading te krijgen van jewelste.
Snap wel niet waarom onze coach niet meer wisselt in die laatste minuten. Tijd rekken is ook part of the game en af en toe moet men het spel durven leep spelen. Dacht dat er trouwens ook in 2de een 4de scheids moest voorzien worden? |
| 04 Dec 2011, 18:34 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Ace schreef: Inderdaad wat een spanning en eerst anti-climax om nadien de ontlading te krijgen van jewelste. Snap wel niet waarom onze coach niet meer wisselt in die laatste minuten. Tijd rekken is ook part of the game en af en toe moet men het spel durven leep spelen. Dacht dat er trouwens ook in 2de een 4de scheids moest voorzien worden? In 2de is er nooit een 4de scheids tenzij datter toevallig ene in de tribune zit dat in dezelfde reeks fluit. Scheidsrechter die aan de match begon was trouwens niet jimmy verhé,die werd optlaatste nog vervangen door stephane gleton. Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 04 Dec 2011, 18:38, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 04 Dec 2011, 18:35 |
|
|
Miniem
Het was geleden van de thuismatch tegen Racing Mechelen dat de tegenstander zo talrijk aanwezig was.Vak K was minder gevuld dan anders, maar de afwezigen hadden ongelijk.Qua sfeer In 't stadion de match v/h seizoen.
|
| 04 Dec 2011, 18:36 |
|
| Pagina 11 van 20 |
[ 295 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 20 Volgende |