|
|
| Pagina 11 van 64 |
[ 947 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 64 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2012-2013
dagske naar zee dan maar
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 14 Jun 2012, 11:58 |
|
|
Junior Lid geworden op: 29 Jun 2007, 19:22 Berichten: 260 Locatie: Bambrugge (Erpe-Mere) |
Men is op Ilse bezig maar ik weet eigenlijk niet of ze er iets kan aandoen.
In de gemeenteraad worden de meeste dingen gewoon democratisch beslist. Stel nu dat Ilse wel was voor het doorgaan van de match maar andere gemeenteraadsleden stemmen tegen waardoor het totaal stemmen tegen hoger liggen. Ilse is misschien gewoon de verkondiger van het slechte nieuws. Iemand enig idee hoe het juist zit? Is dit een beslissing van het stadsbestuur en kan Ilse er niks aan doen of is Ilse zelf wel degelijk tegen het doorgaan van de match? |
| 14 Jun 2012, 11:59 |
|
|
forumlegende
Klodde schreef: Men is op Ilse bezig maar ik weet eigenlijk niet of ze er iets kan aandoen. In de gemeenteraad worden de meeste dingen gewoon democratisch beslist. Stel nu dat Ilse wel was voor het doorgaan van de match maar andere gemeenteraadsleden stemmen tegen waardoor het totaal stemmen tegen hoger liggen. Ilse is misschien gewoon de verkondiger van het slechte nieuws. Iemand enig idee hoe het juist zit? Is dit een beslissing van het stadsbestuur en kan Ilse er niks aan doen of is Ilse zelf wel degelijk tegen het doorgaan van de match? De burgemeester zelf beslist want tenslotte staat zij aan het hoofd van de politie - en hulpdiensten. |
| 14 Jun 2012, 12:13 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Klodde schreef: Men is op Ilse bezig maar ik weet eigenlijk niet of ze er iets kan aandoen. In de gemeenteraad worden de meeste dingen gewoon democratisch beslist. Stel nu dat Ilse wel was voor het doorgaan van de match maar andere gemeenteraadsleden stemmen tegen waardoor het totaal stemmen tegen hoger liggen. Ilse is misschien gewoon de verkondiger van het slechte nieuws. Iemand enig idee hoe het juist zit? Is dit een beslissing van het stadsbestuur en kan Ilse er niks aan doen of is Ilse zelf wel degelijk tegen het doorgaan van de match? Het kan best ook op vraag van de politie zelf zijn. Als er inderdaad te weinig agenten beschikbaar zijn door de verlofperiode kan Ilse volgens mij niet anders dan het advies van de korpschef volgen. Spijtige zaak, zeker omdat we de voorbije jaren toch al 2 keer Anderlecht en vorig jaar Club Brugge zonder problemen konden ontvangen. |
| 14 Jun 2012, 12:14 |
|
|
Scholier
zotvawies schreef: Klodde schreef: Men is op Ilse bezig maar ik weet eigenlijk niet of ze er iets kan aandoen. In de gemeenteraad worden de meeste dingen gewoon democratisch beslist. Stel nu dat Ilse wel was voor het doorgaan van de match maar andere gemeenteraadsleden stemmen tegen waardoor het totaal stemmen tegen hoger liggen. Ilse is misschien gewoon de verkondiger van het slechte nieuws. Iemand enig idee hoe het juist zit? Is dit een beslissing van het stadsbestuur en kan Ilse er niks aan doen of is Ilse zelf wel degelijk tegen het doorgaan van de match? Het kan best ook op vraag van de politie zelf zijn. Als er inderdaad te weinig agenten beschikbaar zijn door de verlofperiode kan Ilse volgens mij niet anders dan het advies van de korpschef volgen. Spijtige zaak, zeker omdat we de voorbije jaren toch al 2 keer Anderlecht en vorig jaar Club Brugge zonder problemen konden ontvangen. het is geweten dat de aalsterse politiecommissaris zwaar anti voetbal is, meer is dat niet en ons ilse kan daar inderdaad niets aan doen |
| 14 Jun 2012, 12:32 |
|
|
Scholier
Op Anderlecht laten doorgaan?
|
| 14 Jun 2012, 13:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
hansken schreef: dagske naar zee dan maar Kak, kzit in Frankrijk ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 14 Jun 2012, 13:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
zwetwit schreef: zotvawies schreef: Klodde schreef: Men is op Ilse bezig maar ik weet eigenlijk niet of ze er iets kan aandoen. In de gemeenteraad worden de meeste dingen gewoon democratisch beslist. Stel nu dat Ilse wel was voor het doorgaan van de match maar andere gemeenteraadsleden stemmen tegen waardoor het totaal stemmen tegen hoger liggen. Ilse is misschien gewoon de verkondiger van het slechte nieuws. Iemand enig idee hoe het juist zit? Is dit een beslissing van het stadsbestuur en kan Ilse er niks aan doen of is Ilse zelf wel degelijk tegen het doorgaan van de match? Het kan best ook op vraag van de politie zelf zijn. Als er inderdaad te weinig agenten beschikbaar zijn door de verlofperiode kan Ilse volgens mij niet anders dan het advies van de korpschef volgen. Spijtige zaak, zeker omdat we de voorbije jaren toch al 2 keer Anderlecht en vorig jaar Club Brugge zonder problemen konden ontvangen. het is geweten dat de aalsterse politiecommissaris zwaar anti voetbal is, meer is dat niet en ons ilse kan daar inderdaad niets aan doen In haar functie als burgemeester staat ze in principe boven de politie, al kan ik me wel inbeelden dat ze net voor de verkiezingen geen 'ambraske' wilt starten met de commissaris, gezien de herinneringen aan -pakweg- de brandweer ![]() |
| 14 Jun 2012, 13:08 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
k vind het erg dat ge tegenwoordig als club al geen oefenwedstrijden meer kunt vastleggen tegen wie ge wilt.... er is volgens madam den burgemeester, zoals in de gazet staat , nog met het vorige bestuur overeengekomen dat in de vakantieperiode ( naar mijn weten vanaf 1 juli t/m 31 aug) geen matchen mogen gepland worden tegen clubs als anderlecht.... wat mij dan opvalt is dat die match toch duidelijk nog voor die periode word gespeeld ( 30 juni) . ge gaat zeggen , nen dag is geen verschil mor als zij willen dat wij de wetten en afspraken volgen moeten ze die zelf ook volgen. en wat gaan ze met de matchen tegen willem 2 en sittard dan doen? binnenkort moogt ge geen enkele match meer spelen of plannen omdat de politie op congé is....t zijn de voetballers en niet de politie die moeten spelen he....
tja , ze moeten er toch iets van nen uitleg aan geven he... ben benieuwd wie ze wel gaan toestaan.... ze kunnen misschien proberen die match tegen willem2 naar daar te verplaatsen (als 't mag)? |
| 14 Jun 2012, 13:11 |
|
|
forumlegende
Waarom schrik ik niet van dit nieuws...
Aalst is een compleet achterlijk gebied aan het worden, geen visie, geen uitstraling, geen beleid, overspoeld met mensen die geen jota interesse hebben voor de plaatselijke cultuur...maar wel heel veel centjes in de spaarpot! Bende onnozelaars, die trien op kop. ![]() |
| 14 Jun 2012, 14:00 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
tympanum2 schreef: Waarom schrik ik niet van dit nieuws... Aalst is een compleet achterlijk gebied aan het worden, geen visie, geen uitstraling, geen beleid, overspoeld met mensen die geen jota interesse hebben voor de plaatselijke cultuur...maar wel heel veel centjes in de spaarpot! Bende onnozelaars, die trien op kop. ![]() de harde waarheid... jammer genoeg _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 14 Jun 2012, 14:04 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
tympanum2 schreef: Waarom schrik ik niet van dit nieuws... Aalst is een compleet achterlijk gebied aan het worden, geen visie, geen uitstraling, geen beleid, overspoeld met mensen die geen jota interesse hebben voor de plaatselijke cultuur...maar wel heel veel centjes in de spaarpot! Bende onnozelaars, die trien op kop. ![]() Laat ons massaal ons ongenoegen uiten op Ilse's post op haar Facebook-profiel. Ilse Uyttersprot "Als supporter van zowel Eendracht Aalst als RSC Anderlecht heb ik een dubbele baaldag. De oefenmatch van 30 juni tussen beide clubs kan niet plaatsvinden. Voetbal is een feest, maar alleen in optimale omstandigheden die de veiligheid van alle supporters en buurtbewoners waarborgen." |
| 14 Jun 2012, 14:24 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
edit.
_________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 14 Jun 2012, 14:38 |
|
|
Nationale Ploeg
Langs de andere kant is het wel zo dat de vorige seizoenen die top-oefenmatchen wel eens durfden gebruikt worden voor wat gestoei op en rond het viaduct.
Voor een club met een infrastructuur als die van Aalst, is een match tegen Anderlecht, Club of pakweg Standard, wel iets met een vrij grote impact, waar al flink wat organisatie komt bij kijken. Ik ben er vrij zeker van dat het moet te doen zijn om iedereen netjes in het gareel te houden, maar daar komt dan wel wat volk bij kijken. Je ziet ook dat clubs zoals de hoger vernoemde van hn burgemeester geen toestemming krijgen om tegen kleppers naar hun formaat te spelen. Brugge schuift deze week al de derde keer met het aanvangsuur van een match tegen Dortmund. Maar oefenwedstrijden tegen ploegen uit Engeland of de toppers uit Nederland, zijn daar ook weer verboden he. Ik kan mij eigenlijk wel inbeelden dat je als "baas" van een stad geen zin hebt om tientallen mensen overuren te moeten betalen, om een sportclub te laten oefenen. Maar dan zit de communicatie wel een beetje fout. Dan moet 'n Iendracht eigenlijk gewoon al lang weten dat zo iets niet kan. Maar waar zit de fout dan? Wisten ze het al en doen ze het op eigen houtje zonder eerst af te stemmen bij de stad? Of komen ze daar van op de grote markt pas nu met die beperking aandraven? |
| 14 Jun 2012, 16:00 |
|
|
Junior Lid geworden op: 29 Jun 2007, 19:22 Berichten: 260 Locatie: Bambrugge (Erpe-Mere) |
Citeer: Ilse Uyttersprot: enkele bedenkingen voor wie ze wil lezen : 1. eendracht aalst beslist eenzijdig oefenmatch te houden zonder overleg met politie en in tegensteling tot vroeger gemaakte afspraken om geen oefenmatchen met risico te organiseren 2. voor oefenmatchen leveren andere korpsen geen versterking op veto van parket 3. na 2 vorige oefenmatchen eendracht-anderlecht waren er problemen 4. de laatste oefenmatch moesten we 100 man extra inzetten wegens rellen van supporters in het stadscentrum 5. negatief schriftelijk advies van de korpchef naar de burgemeester en procureur 6. in het stadscentrum zijn nog andere evenementen na het einde van de examens die de aandacht vd politie verdienen.... Dat verscheen zo net op haar facebookpagina. |
| 14 Jun 2012, 16:13 |
|
| Pagina 11 van 64 |
[ 947 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 64 Volgende |