|
|
| Pagina 11 van 17 |
[ 247 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 17 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Eendracht Aalst-Kv Oostende
zwetzat schreef: moet er nog iemand iets zeggen over lolo?, dan kunnen we mss dat hoofdstuk vr vandaag afsluiten hé ![]() Da zal Lolo4ever wel komen doen,als zijne bril gemaakt is _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Mar 2013, 20:03 |
|
|
Vaste Waarde
Over de match :
- Ofwel hadden die van't zeetje hun dag ni- ofwel is dat een klein klein ploegske ( good luck hiermee in 1e..) - Wat een idioot en zielig hoopje supporters heeft die club zeg...( kwam er na de match enkelen tegen, en't was net alsof den boerenbond uit de 18e eeuw op wandel was... )- Ik vond ons vrij goed, maar als je ze er niet intrapt, heb je niet teveel te zeggen... - Nzolo : moet de beelden over die penalty nog zien, dus daar niks over. Verder : Hou op met die racistische verwijten, nergens voor nodig, en't kan ons geld kosten - Onze ex spelers bij die garnalenfretters : Moreels, dikke nek.( en ik ben niet vergeten dat die hier mooie seizoenen gespeeld heeft, ik vind hem gewoon een blaaskaak die denkt dat hij het licht heeft gezien.. Niels : klasse, met het hart op de juiste plaats. Lolo : goed, zoals steeds, maar niet echt charmant... |
| 24 Mar 2013, 20:03 |
|
|
Freak
mamananeto schreef: Over de match : - Ofwel hadden die van't zeetje hun dag ni- ofwel is dat een klein klein ploegske ( good luck hiermee in 1e..) - Wat een idioot en zielig hoopje supporters heeft die club zeg...( kwam er na de match enkelen tegen, en't was net alsof den boerenbond uit de 18e eeuw op wandel was... )- Ik vond ons vrij goed, maar als je ze er niet intrapt, heb je niet teveel te zeggen... - Nzolo : moet de beelden over die penalty nog zien, dus daar niks over. Verder : Hou op met die racistische verwijten, nergens voor nodig, en't kan ons geld kosten - Onze ex spelers bij die garnalenfretters : Moreels, dikke nek.( en ik ben niet vergeten dat die hier mooie seizoenen gespeeld heeft, ik vind hem gewoon een blaaskaak die denkt dat hij het licht heeft gezien.. Niels : klasse, met het hart op de juiste plaats. Lolo : goed, zoals steeds, maar niet echt charmant... dat heet west vlamingen... ![]() |
| 24 Mar 2013, 20:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Man, man,man zo'n plat gelul over Moreels en dat we dankzij hem kampioen speelden, hij is toch voor betaald zeker?!! We hebben idd veel plezier gehad aan die drie, maar ik heb alleeen veel respect voor Niels die doet tenminste gewoon. Die oerwoudgeluiden en dat bier smijten hoefde niet! Maar dat dieje ref zo onder vuur komt te liggen is maar normaal zeker? Die dankt, het feit dat hij zo hoog mag fluiten, enkel aan zijn pigment-handicap!!
![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 24 Mar 2013, 20:05 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
KVO moet zeker nog spelers bijkopen voor 1e. De spelers die hun plaats daar hebben: Kudimbana, Schmisser, Jonckheere en Depoitre. En die laatste verliezen ze al aan Zulte-Waregem.
|
| 24 Mar 2013, 20:07 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor schreef: mamananeto schreef: Over de match : - Ofwel hadden die van't zeetje hun dag ni- ofwel is dat een klein klein ploegske ( good luck hiermee in 1e..) - Wat een idioot en zielig hoopje supporters heeft die club zeg...( kwam er na de match enkelen tegen, en't was net alsof den boerenbond uit de 18e eeuw op wandel was... )- Ik vond ons vrij goed, maar als je ze er niet intrapt, heb je niet teveel te zeggen... - Nzolo : moet de beelden over die penalty nog zien, dus daar niks over. Verder : Hou op met die racistische verwijten, nergens voor nodig, en't kan ons geld kosten - Onze ex spelers bij die garnalenfretters : Moreels, dikke nek.( en ik ben niet vergeten dat die hier mooie seizoenen gespeeld heeft, ik vind hem gewoon een blaaskaak die denkt dat hij het licht heeft gezien.. Niels : klasse, met het hart op de juiste plaats. Lolo : goed, zoals steeds, maar niet echt charmant... dat heet west vlamingen... ![]() ja, klopt, maar believe me, die kliek die ik tegenkwam op't viaduct, waren volgens mij op zoek naar hun paard/kar om terug naar 't zeetje te rijden ( of't moet zijn dat hun bootje op den denjer geparkeerd stond.. ) |
| 24 Mar 2013, 20:11 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Alé, dat is dan ginder bestolen door een denkbeeldige penalty en nu weer. Ja, zo wordt men natuurlijk kampioen.
Voorts: Als ge de kansen ziet die een Di Gregorio én Vandewalle krijgen dan krijg je meteen grijs haar en denk je aan dat beroemde deksel op je neus, we hebben -op een goeie Stavros na- geen goalenmaker. Nzolo, ja, heeft ons geflikt...dat heb je vaak met omhooggevallen arbiters uit eerste (snap trouwens niet waarom per sé enen van eerste moet fluiten, gegarandeerd ambras...) MAAR zowel Di Gregorio als Delic konden met 2x geel, terecht van het veld worden gestuurd. Di Gregorio na 40 minuten al. EN denk maar niet dat een zwarte arbiter ongevoelig blijft voor oerwoudgeluiden of vuile zwetten a moeder...! Hoe meer ge een arbiter jent,...het is HIJ die de match in handen heeft hé! _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 24 Mar 2013, 20:28 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
De beste wedstrijd dat ik na nieuwjaar heb gezien van ons. Niet da het spel zo super was, en de afwerking zeker niet. Maar er zat vuur in, af en toe mooi combinatiespel.
Over Nzolo ister al genoeg gezegd, tis duidelijk dat we geflikt zijn. En sorry hé jongens, maar of Moreels hier nu 50 goalen eeft gemaakt of nog ewa meer of minder, wat een blaaskaak! Dat Laurent maar een sober persoon is wisten we, maar Moreels is vergeten dat wij hem zijn gaan weghalen bij 'zijn' Zottegem. Verdiende overwinning voor 1 iemand: Niels De Schutter! Een speler met het hart op de juiste plaats en iemand die weet van waar hij komt en respect toont. Voor hem alleen al hoop ik dat hij de stap naar eerste klasse kan zetten, al zal het met Oostende sowieso retourticket zijn dan. |
| 24 Mar 2013, 20:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
Jules Destrooper schreef: El Corredor schreef: Jules Destrooper schreef: Grappig, supporters die Moreels de les lezen qua respect, maar zelf oerwoudgeluiden produceren. Als dat ook voetbal is, is dat imo nog triestiger dan kaarten aannaaien. in een match moet je dat kunnen plaatsen dat Moreels zijn ploeg aanvuurt.. Heel knap overigens van De Schutter om zijn zwarte rechtsback na de match de les te spellen en ons vervolgens te groeten. Moest Moreels niet uitgefloten geweest zijn, had die wss net hetzelfde gedaan als De Schutter. Drie seizoenen heeft hij alles gegeven voor Aalst, hem nu veroordelen op basis van 1 match vind ik jammer. Dat vind ik nu ook, heb die jongen na zijn passage bij den iendracht nog tegen gekomen int uitgaansleven zn wij hebben zeker nog een plek in zijn hart. Hij vond het zelf spijtig dattem niet gepast afscheid heeft kunnen nemen door zijn blessure. Zonder hem zaten we inderdaad een seizoen later gewoon nog in 3de. Voor de rest was Nzolo de slechtse ref dak al in jaren heb gezien en kunnen die oerwoudgeluiden gewoonweg NIET! Elke keer opnieuw jongens over die bananen en apen...Triest! _________________
|
| 24 Mar 2013, 20:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Ik stel voor om de zwerte man,te vervangen door Moreels.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Mar 2013, 20:46 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Bakkie schreef: Ik stel voor om de zwerte man,te vervangen door Moreels. ![]() |
| 24 Mar 2013, 20:47 |
|
|
Freak
Bakkie schreef: Ik stel voor om de zwerte man,te vervangen door Moreels. Moreels arbiter dan? |
| 24 Mar 2013, 20:47 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
Bakkie schreef: Ik stel voor om de zwerte man,te vervangen door Moreels. Een stanbeeld verdient hem niet eh maar tis niet dat hetgeen vandaag op het veld gebeurd zo onrespectvol was. Het is voetbal eh en ge wilt gewoon winnen, het is niet dattem vuile tackles heeft gedaan... _________________
|
| 24 Mar 2013, 20:53 |
|
|
Scholier
Lichte strafschop,we verdienden minstens 1punt.
De opstelling was verrassend maar achteraf kan men hier niemand iets kwalijk nemen. Bij winst volgende week kan er reeds in functie van volgend seizoen gewerkt worden de volgende matchen. |
| 24 Mar 2013, 20:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
gweninho schreef: Bakkie schreef: Ik stel voor om de zwerte man,te vervangen door Moreels. ![]() ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 24 Mar 2013, 20:57 |
|
| Pagina 11 van 17 |
[ 247 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 17 Volgende |