Tweede Klasse (2011-2012) - Pagina 106 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2772 berichten ]  Ga naar pagina 1 104 105 106 107 108 185
 Tweede Klasse (2011-2012) 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Bericht Re: Tweede Klasse (2011-2012)
Bartos schreef:
lolo4ever schreef:
Tom_1919 schreef:

ale die mannen hebben hunne CM ze. Pfff...

En die mannen overklasten ons vorig jaar al op voetballend vlak.

Die mannen zijn vorig jaar wel op 20 punten van ons geëindigd.

Jammer genoeg is dat geen garantie dat ze ook dit jaar 20 punten achter ons zullen eindigen.
Na het vertrek vanhun sterspeler De Oliveira speelden ze trouwens een sterke terug- en eindronde.
Met de versterkingen die ze deden zie ik ze overigens in de linkerkolom meedraaien.In elke linie haalden ze kwaliteit bij(Petrovic,Vandemarliere en Glouftsis) naast nog een paar versterkingen in de breedte.

17 Jul 2011, 18:55
Vaste Waarde

lolo4ever schreef:
Bartos schreef:
lolo4ever schreef:

En die mannen overklasten ons vorig jaar al op voetballend vlak.

Die mannen zijn vorig jaar wel op 20 punten van ons geëindigd.

Jammer genoeg is dat geen garantie dat ze ook dit jaar 20 punten achter ons zullen eindigen.
Na het vertrek vanhun sterspeler De Oliveira speelden ze trouwens een sterke terug- en eindronde.
Met de versterkingen die ze deden zie ik ze overigens in de linkerkolom meedraaien.In elke linie haalden ze kwaliteit bij(Petrovic,Vandemarliere en Glouftsis) naast nog een paar versterkingen in de breedte.

Die mannen hebben geld, en wij ...., dat is het verschil.

17 Jul 2011, 21:09
Ancien

Leeftijd: 46
eendrachter'80 schreef:

Die mannen hebben geld, en wij ...., dat is het verschil.

Correctie, hun voorzitter heeft geld... En als Loeptis zoals ze hem vorig jaar bij den Antwerp noemden op hetzelfde niveau zal acteren, is dat zeker geen versterking, integendeel...

Ik begrijp wel die berichten niet als zouden wij geen geld hebben - had ik niet ergens gelezen dat we een budget van 1,5 miljoen EUR gingen hebben voor dit jaar?? Bovendien ben je een aantal duurdere contracten kwijt met Troch en Denys en het is nu ook niet zo dat we een kern van 35 man hebben ook hé... tenzij dat de kern die we hebben een ongelooflijk salaris zou verdienen... Daarnaast zouden er toch een aantal mensen de raad van bestuur komen versterken? Brengen die mensen dan niets extra's in?

Ik snap het allemaal niet zo heel goed... Ook niet qua transfers: goedkopere toppers uit de beloften van eerste zijn blijkbaar niet goed/aantrekkelijk genoeg, oude zakken wel maar die trekken liever elders en ook de tussensoort zoals Vandemarliere kunnen we blijkbaar niet aan ons binden... Heel bizar...

18 Jul 2011, 7:05
Ancien

Leeftijd: 38
DT schreef:
als Loeptis zoals ze hem vorig jaar bij den Antwerp noemden op hetzelfde niveau zal acteren, is dat zeker geen versterking, integendeel...

Heb ik ook gehoord, maar maakt toch altijd zijn goalen...

18 Jul 2011, 8:31
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Gilles schreef:
DT schreef:
als Loeptis zoals ze hem vorig jaar bij den Antwerp noemden op hetzelfde niveau zal acteren, is dat zeker geen versterking, integendeel...

Vorig seizoen maakte hij toch maar 5 goals alleszins, waarvan dan nog 3 in dezelfde match.

Wat betreft Sint-Niklaas, das zeker en vast niet gezegd dat die weer 20 punten achter ons gaan eindigen, zeker niet, maar sommigen willen hier precies laten uitschijnen dat die voortbouwen op een ploeg die vorig seizoen al veel beter was dan de onze, terwijl de cijfers toch aantonen dat er daar meer werk is om aan een competitieve ploeg te geraken.

18 Jul 2011, 8:58
Ancien

Leeftijd: 38
Bartos schreef:
Vorig seizoen maakte hij toch maar 5 goals alleszins, waarvan dan nog 3 in dezelfde match.

Wat betreft Sint-Niklaas, das zeker en vast niet gezegd dat die weer 20 punten achter ons gaan eindigen, zeker niet, maar sommigen willen hier precies laten uitschijnen dat die voortbouwen op een ploeg die vorig seizoen al veel beter was dan de onze, terwijl de cijfers toch aantonen dat er daar meer werk is om aan een competitieve ploeg te geraken.

Het zal die match geweest zijn waar ik het op had dat hij scoorde :D

Tegen Sint-Niklaas zijn wij hier thuis toch echt wel weggespeeld hoor. Toch een ploeg waar ik vorig jaar van onder de indruk was. Als je het enkel met cijfers bekijkt, heb je gelijk.

18 Jul 2011, 9:01
nieuw in de eerste ploeg

Bartos schreef:
Gilles schreef:
DT schreef:

Dat we verdiend de titel behaalden staat buiten kijf maar was toch voor een groot deel te danken aan klasbak Moreels.De voorbereiding is nu volop aan de gang en nog steeds is de beloofde cm nog niet aangeworven.Dan is het logisch dat de sups zich zorgen beginnen te maken.
Glouftsis kreeg in Antwerp geen vertrouwen en speelde een rampzalig seizoen.Maar hij bewees in het verleden wel te kunnen scoren.Hetzelfde geldt voor Denijs die onder VDH ons ongelijk zal (willen) bewijzen.
Overigens haalde de Sint-Niklaas ook met Shkodra van Wielsbeke nog een goede voetballer bezig.Ze zijn dus duidelijk op de goede weg om hun ploeg competitiever te maken.
Bij ons is het vooral hopen dat Depoitre er terug zal bijlopen en dat er deze week nog een cm bijkomt.
Het zou jammer zijn dat we volgend jaar een stap terug moeten zetten want dan verlies je sowieso je beste spelers.Een ploeg moet je voortdurend uitbouwen door de beschikbare (financiële) middelen optimaal te benutten en dat gebeurt momenteel niet.

18 Jul 2011, 10:15
Ancien

Leeftijd: 46
Bartos schreef:

Dat is uiteraard waar maar ik denk dat zij heel matig gestart waren en nadien ook iets te weinig regelmaat in hun spel konden leggen. Jaar verder met grotendeels dezelfde spelers, enorme boost van de eindronde (ni gemakkelijk toch hun tegenstand), zeker niet onderschatten...

Bovendien mag je niet blind zijn voor de kwaliteiten die ze ontegensprekelijk al hadden en dan met name op posities die bij ons meer dan waarschijnlijk een euvel zullen betekenen... Op zich heb ik daar ook nog geen probleem mee maar ik stel het volgende vast - vorig seizoen riepen we dat we het moeilijk hadden tegen puur verdedigend ingestelde ploegen die loerden op die ene counter zoals Waregem en zelfs Brakel thuis... Volgend jaar weet je dat je meer zo'n ploegen zal tegenkomen maar met meer kwaliteit zoals Tubize, Wetteren, Heist... We hebben ook problemen met ploegen die veel atletisch vermogen hebben dus Antwerp, Wezet, Eupen, Charleroi worden al niet van de poes... Dus zullen wij het vooral van de combinatie en het pure voetbal moeten hebben right? En laat daar Sint-Niklaas ons even lik op stuk hebben gegeven vorig seizoen, in eigen huis dan nog... Ook Dessel, Coxyde, Geel en Deinze hebben ons bij momenten compleet zoek gespeeld - puur voetbaltechnisch bekeken... En ja, we gaan niet om te promoveren volgend seizoen en neen, ik ga niet beginnen zagen als we drie matchen op rij gaan verliezen, maar ik voel voorlopig iets te veel zekerheid over eigen kunnen en - volgens mij - misplaatste onderschatting van al wat moet komen... En dat is bij Aalst altijd al een achilleshiel geweest... Zelf hebben we ook de tegenstand vaak overvleugeld wat ook absoluut waar is, maar een blinde ziet dat als je twee key-players bij ons aan banden legt, er heel wat minder gevaar schuilt in ons concept. Dat moet je gewoon durven erkennen en met de verhoogde kwaliteit van de tegenstand, moet je dus voldoende gewapend zijn of tenminste de bereidheid tonen om u te willen wapenen. Daarom hoop ik dat BVR er weer die verdedigende discipline bij het hele team inkrijgt....dat we zelf niet altijd 3 goals moeten maken om een punt te halen, maar dat we achteraan een muur vormen zoals in de voorbereiding vorig seizoen... En dat de steken die de ene laat vallen, worden opgeraapt of willen opgeraapt worden door de anderen... iets wat ik - helaas - niet zag in de matchen tegen Westerlo en Club Brugge...

Dat allemaal bekeken, had ik toch gehoopt om de eigenlijke voorbereiding at full strength te kunnen aanvatten, want er zal sowieso al meer dan genoeg werk zijn... En ja, de ogenschijnlijke windstilte op gebied van transfers begint me stilaan te irriteren ja... Vooral omdat de pijnpunten op sommige posities niet pas zichtbaar werden na afloop van het seizoen, maar eigenlijk al grotendeels duidelijk waren in de winter...

18 Jul 2011, 11:26
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
BVR en zijn ploeg zullen moeten opletten want de messen worden hier al vlijmscherp geslepen om bij het minste falen gebruikt te worden.

Ik hoop op puntenwinst en een positieve sfeer tijdens de eerste wedstrijden zodat al deze kritiek weer verdwijnt als sneeuw voor de zon zoals vorig seizoen. Als je een typeploeg die los kampioen speelt volledig kan houden en daar nog wat versterkingen aan toe voegen (zonder te diep in de beugel te tasten) moet je toch in staat zijn om het behoud af te dwingen in tweede.

Op bestuurlijk vlak hebben we last van groeipijnen en dat is normaal. We zitten met een oud stadion en dat speelt ook elk jaar een rol voor de start van het seizoen. Maar we hebben tenminste nog een ploeg en supporters die alles willen geven voor hun team. Als de supporters er zich blijven achter zetten is dat de beste reclame die we kunnen maken om sponsors en spelers te overtuigen om mee te schrijven aan het Eendracht verhaal. De terugkeer van onze voorzitter is daar al een voorbeeld van.

Laten we beginnen met Tubize eens te laten kennis maken met de "Ajoinen" himne. Ik zal er zeker bij zijn. :EA:

18 Jul 2011, 23:52
Freak

Hopelijk is het niet BVR die de volle lading zal krijgen bij een eventueel falen.
De beste trainer die hier de laatste jaren heeft rondgelopen.
Misschien moeten we dan eerder eens de oorzaak van dat eventueel falen gaan zoeken bij de scoutingcel (indien we die vinden uiteraard :hmm: )

Soit, nog geen match ver dus laten we er gewoon van uit gaan dat het zover niet hoeft te komen.

19 Jul 2011, 6:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Mijn zorgen waren groter op het extra-sportieve vlak dan bij het sportieve vlak. Oké er is nog wat werk aan, en misschien zullen we zelfs niet met een perfecte ploeg aan de aftrap komen. Maar de doelstelling van een rustig jaar te bewerkstelligen zal denk ik wel lukken (maar dan mogen er geen sterkhouders meer vertrekken).
En natuurlijk zal de start een grote invloed hebben op de rest vh seizoen.

19 Jul 2011, 11:01
Ancien

Leeftijd: 47
The Blackwans schreef:
Hopelijk is het niet BVR die de volle lading zal krijgen bij een eventueel falen.
Misschien moeten we dan eerder eens de oorzaak van dat eventueel falen gaan zoeken bij de scoutingcel (indien we die vinden uiteraard :hmm: )

Soit, nog geen match ver dus laten we er gewoon van uit gaan dat het zover niet hoeft te komen.

Inderdaad. Overschot van gelijk! Niet BVR maar de slimme scout van Meljert

19 Jul 2011, 16:59
nieuw in de eerste ploeg

witzwet schreef:
The Blackwans schreef:

Inderdaad. Overschot van gelijk! Niet BVR maar de slimme scout van Meljert

Je moet nu ook niet overdriijven.De meesten die haar het laatste jaar kwamen,zaten in de visvijver van BVR.De man van Meldert gaat zowat overal luisteren om tot zijn waarheid te komen.Zelf zal hij ze nooit vinden.Kiekens kopen en verkopen kan hij als geen ander maar goede voetballers is iets anders.
Maar als het over de prijs gaat,is hij daar wel op de eerste rij.

19 Jul 2011, 17:16
Ancien

Leeftijd: 55
The Blackwans schreef:

En wederom ben je er "bosj" op!!

19 Jul 2011, 18:02
Freak

Leeftijd: 35
The Blackwans schreef:
Hopelijk is het niet BVR die de volle lading zal krijgen bij een eventueel falen.De beste trainer die hier de laatste jaren heeft rondgelopen.

Bij sommigen gaat het alleszins wel zo zijn,hij moest vorig jaar al buiten alswe is 1/6ofzo haalden of begonnen te panikeren als hij iets uitprobeerde zoals de ruit.

Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 19 Jul 2011, 21:27, 2 keer totaal gewijzigd.

19 Jul 2011, 18:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2772 berichten ]  Ga naar pagina 1 104 105 106 107 108 185