|
|
| Pagina 12 van 18 |
[ 266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 18 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
De_steve schreef: Wist ik niet weet je over wie het gaat? Geen idee. Ik ben niet van heel dichtbij gaan kijken. |
| 18 Feb 2012, 0:58 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Kben op vraag van de politie na nen tijd vertrokken naar den Dug Out, daar iet gedronken en dan naar huis gegaan.. Nog ffkes gekeken onderweg naar den auto en der stond een tentjen, das meestal geen goed nieuws..
|
| 18 Feb 2012, 1:00 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Elektronized schreef: Kben op vraag van de politie na nen tijd vertrokken naar den Dug Out, daar iet gedronken en dan naar huis gegaan.. Nog ffkes gekeken onderweg naar den auto en der stond een tentjen, das meestal geen goed nieuws.. Volgens de laatste berichten zou het slachtoffer overleden zijn (en 20j oud). _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 18 Feb 2012, 1:01 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
de clerus schreef: Elektronized schreef: Kben op vraag van de politie na nen tijd vertrokken naar den Dug Out, daar iet gedronken en dan naar huis gegaan.. Nog ffkes gekeken onderweg naar den auto en der stond een tentjen, das meestal geen goed nieuws.. Volgens de laatste berichten zou het slachtoffer overleden zijn (en 20j oud). Man man, dit is niet te vatten als dat klopt. Ik had het wel door dat het er niet goed uitzag. Triestig. Carnaval is al meteen om zeep als uw info juist is! _________________
|
| 18 Feb 2012, 1:03 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 11 Aug 2011, 21:28 Berichten: 86 |
SERRE schreef: de clerus schreef: Elektronized schreef: Kben op vraag van de politie na nen tijd vertrokken naar den Dug Out, daar iet gedronken en dan naar huis gegaan.. Nog ffkes gekeken onderweg naar den auto en der stond een tentjen, das meestal geen goed nieuws.. Volgens de laatste berichten zou het slachtoffer overleden zijn (en 20j oud). Man man, dit is niet te vatten als dat klopt. Ik had het wel door dat het er niet goed uitzag. Triestig. Carnaval is al meteen om zeep als uw info juist is! De man is inderdaad overleden ... _________________ We're Back ! |
| 18 Feb 2012, 1:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Jareken schreef: SERRE schreef: de clerus schreef: Volgens de laatste berichten zou het slachtoffer overleden zijn (en 20j oud). Man man, dit is niet te vatten als dat klopt. Ik had het wel door dat het er niet goed uitzag. Triestig. Carnaval is al meteen om zeep als uw info juist is! De man is inderdaad overleden ... Verschrikkelijk nieuws Voor de match nog "You never walk alone" voor twee overleden supporters en nu dit... |
| 18 Feb 2012, 1:07 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Inderdaad, dit is niet te vatten.... Zo snel kan het veranderen. Het ene ogenblik de roes van de overwinning en even later is het voorbij.... om stil van te worden..
| 18 Feb 2012, 1:09 |
|
|
Reserve
3 punten zijn binnen maar daarmee is alles gezegd. De start was hoopvol maar gaandeweg nam Brussels de wedstridj in handen. In de eerst helft moest VDN alles uit de kast halen om de gelijkmaker te vermijden. De 2de helft had niet veel om het lijf. Brussels kwam meer opzetten maar stuitte op een goed keepende VDN of vergat het zelf af te maken.
Lolo stond op een eiland en zijn acties draaide meestal uit op een fiasco. De laatste pass van zijn medemaats was ook meestal te kort of te zwak. Bij het vertrek van Potjes is er al onmiddellijk iets opgevallen: er is minder dreiging van de flanken en minder creativiteit. Cousin was er niet en de laatste pass van Vervaeke was niet echt om naar huis te schrijven doch compenseert hij dat met veel inzet. Een sterke Castro en Schutterken. Onze verdediging staat toch stevig op zijn poten. Mooie overwinning en dat telt; met wat geluk staan we zondagavond nog mooi op de 5de plaats. Brussels telt enkele goeie spelers maar als collectief falen ze volledig; Toch triestig om zien dat een club die vroeger zo'n aanzien had nu is afgegleden naar de staart van 2de klasse.. Veel belgen spelen er ook niet meer en om over hun supporters nog maar te zwijgen Wat ik wel schandalig vond is het hele combigedoe voor een 20 tal supports die uit Brussl komen + geen ingang via de parking. Hoeveel mensen ik vandaag niet heb zien terugkeren uit de landbouwersstraat...ongelofelijk belachelijk Hoe je het draait of keert: een combi regeling kost de club handenvol geld. Een goeie tip: geen combiregeling, vraag 10 euro voor een staanplaats en maak wat reclame: je heb gegarandeerd een duizend man meer in het stadion En dan het meest tragische nieuws deze avond: na de wedstijd is een supporter van aalst door een wagen aangereden op de heilig hartlaan en de mug was de dringende zorgen aan het toedienen in een geimprovisserde tent. Ik hoop dat hij het haalt....Hierbij is carnaval en een overwinning maar bijzaak nog maar eens nadenken om inneens een paar duizend man op zo ne gevaarlijke steenweg los te laten ik weet niet hoe het ongeval is gebeurd maar de ene is in euforiestelling en de andere heeft tevel gedronken en het is zo rap gebeurd. Alvast hopen op een goede afloop voor deze supporter.... |
| 18 Feb 2012, 1:16 |
|
|
Reserve
Smetje schreef: Jareken schreef: SERRE schreef: Man man, dit is niet te vatten als dat klopt. Ik had het wel door dat het er niet goed uitzag. Triestig. Carnaval is al meteen om zeep als uw info juist is! De man is inderdaad overleden ... Verschrikkelijk nieuws Voor de match nog "You never walk alone" voor twee overleden supporters en nu dit...indien dit correct zou zijn; amai effkes niet goed van... kan me niet voorstellen dat op dit moment een familie zo'n tragedisch nieuws moet horen. alvast mijn deelneming aan familie en vrienden. Nog zo jong... |
| 18 Feb 2012, 1:28 |
|
|
Scholier
Helaas is dit correct en pfff kheb het slachtoffer zien liggen maar dit ongeval had ik liever niet gezien!!
Ik stond na het ongeval op zeer korte afstand en het zag er echt niet goed uit. Het was zeker en vast geen 20er maar een mens van een rijpere ouderdom. Het rode kruis kwam veel te laat, ze hebben hun best gedaan, maar ik zag geen beweging meer Een beetje later zag ik het "tentje" en dan weet je ook genoeg...Pffffffffffffffffffffffff |
| 18 Feb 2012, 1:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Zopas gepasseerd om 00.15 en de tent stond er nog !!!
Ik vermoed dat dit geen goed teken is en dat er gewacht wordt tot het parket aanwezig is ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Feb 2012, 1:34 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
ballenkopper schreef: Helaas is dit correct en pfff kheb het slachtoffer zien liggen maar dit ongeval had ik liever niet gezien!! Ik stond na het ongeval op zeer korte afstand en het zag er echt niet goed uit. Het was zeker en vast geen 20er maar een mens van een rijpere ouderdom. Het rode kruis kwam veel te laat, ze hebben hun best gedaan, maar ik zag geen beweging meer Een beetje later zag ik het "tentje" en dan weet je ook genoeg...Pffffffffffffffffffffffff triestig om zo de match te beeindigen en de carnaval te beginnen, maar het verbaast me niet omdat in de K er meer zatte stonden dan wat anders en als je dan 2500 supporters langs een ringlaan de baan opstuurt is dat om problemen vragen, en inderdaad, daar was geenen eenen agent te bespeuren om de zaken wat te regelen, die stonden bijna allemaal rustig op de parking met elkaar te keuvelen en te lachen. Gemeentebestuur dient zich eens goed te bezinnen om dat in de toekomst anders aan te pakken ! ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 18 Feb 2012, 1:41 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
ballenkopper schreef: Helaas is dit correct en pfff kheb het slachtoffer zien liggen maar dit ongeval had ik liever niet gezien!! Ik stond na het ongeval op zeer korte afstand en het zag er echt niet goed uit. Het was zeker en vast geen 20er maar een mens van een rijpere ouderdom. Het rode kruis kwam veel te laat, ze hebben hun best gedaan, maar ik zag geen beweging meer Een beetje later zag ik het "tentje" en dan weet je ook genoeg...Pffffffffffffffffffffffff triestig om zo de match te beeindigen en de carnaval te beginnen, maar het verbaast me niet omdat in de K er meer zatte stonden dan wat anders en als je dan 2500 supporters langs een ringlaan de baan opstuurt is dat om problemen vragen, en inderdaad, daar was geenen eenen agent te bespeuren om de zaken wat te regelen, die stonden bijna allemaal rustig op de parking met elkaar te keuvelen en te lachen. Gemeentebestuur dient zich eens goed te bezinnen om dat in de toekomst anders aan te pakken ! ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 18 Feb 2012, 1:41 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Staat er da nog ene gewoon te filmen,waar zije dan mee bezig jonges
![]() Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 18 Feb 2012, 1:47, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 18 Feb 2012, 1:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Ben met groep collega's gaan kijken, heel leuke avond gehad met dames voor wie het voor de meesten de eerste keer voetbal was. Ze hebben genoten van de sfeer.
De ongelukkige bij het ongeval is wel vrij zeker overleden. De wagen van een collega stond dicht bij het ongeval en na 11 uur was de hele ruimte nog afgezet en stond het tentje er nog, en was de ruimte nog steeds niet vrijgegeven. De collega heeft toch met har wagen mogen vertrekken (waarvoor dank aan de politie en/of het parket die dat toelieten, parket dat er al was, trouwens, anders mag die auto van zijn leven niet weg). Wie of wat weet ik verder niet. Hebben de persoon nog zien liggen toen ze nog aan het reanimeren waren (en toen die collega samen met mij even ging kijken of haar wagen wel ok was) maar ik heb de gewoonte daar niet op staan te kijken... In elk geval mijn deelneming aan familie, kennissen en vrienden. Het kan iderdaad allemaal heel snel gaan! Match zelf was geen sterke match, we missen wat creativiteit maar de eerste helft waren we toch veruit het gevaarlijkst en kreeg Brussels maar één echte kans, maar dan wel 18 karaats en mooi gered door Kevin. Tweede helft dikke twintig minuten Brusselse druk en we komen een paar keer goed weg maar daarna hebben we toch het spel kunnen verleggen terug met nog een paar kansjes voor ons. Op het einde kreeg ik de indruk dat de scheidsrechter (die het voor de rest goed deed, vond ik) een "Sint-Niklaasje" wou proberen, gelukkig niet met hetzelfde resultaat. 't Zou die man zijn beste dag niet geweest zijn... In de animatie miste ik "Oilsjt stad van mijn droeimen" toch wel, en laat aan het einde spelers en supporters hun ding maar doen. De stadionomroeper breekt de sfeer meer dan hij ze maakt, met alle respect voor zijn werk anders, trouwens... |
| 18 Feb 2012, 1:47 |
|
| Pagina 12 van 18 |
[ 266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 18 Volgende |