|
|
| Pagina 12 van 17 |
[ 247 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 17 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Bericht Re: E. Aalst - R. Antwerp FC
Dirk schreef: Zoekte geir na echt attoid iemand da ge kenjt zeggen "dienen was nie goed" ? De kenners iere breken den iejnen veeren den anderen af, mor iejnen da een beirematch gespeljd eet da zien ze nie. Tjendo menne jongen, wa moeje doen ver toch isj op te vallen ? ![]() |
| 01 Dec 2013, 21:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
chunga schreef: Dirk schreef: Zoekte geir na echt attoid iemand da ge kenjt zeggen "dienen was nie goed" ? De kenners iere breken den iejnen veeren den anderen af, mor iejnen da een beirematch gespeljd eet da zien ze nie. Tjendo menne jongen, wa moeje doen ver toch isj op te vallen ? ![]() De Elco vriendjes ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Dec 2013, 21:44 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Bakkie schreef: Vandaag weer eens gezien wat het verschil is tussen de Aalst en de uit supps,na twee min was da rood wit lint reeds naar de kl..... Wa kwamen die Antwerp supps doen op de K de spotters zullen daar wel een antwoord op hebben.Er waren twee Antwerp sups met ons mee en hadden geen zin in combi regeling, deze twee waren enkel te herkennen aan hun spreken, samen pint gedronken, felicitaties gekregen bij onze overwinning, braafkes mee een pint gedronken in de kantine en dan huiswaarts. Ik zie daar geen probleem in als ze zich gedragen, en ze waren herkend door de Antwerp spotter die aan de ingang stond. Er waren er misschien/zeker nog maar ja, ALS dit er ook waren zoals de eerder twee vernoemden die niet willen geassocieerd worden met gespuis die enkel komen voor den ambras, kan ik daar mee leven. Ieder zijn gedacht e Bakkie ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 01 Dec 2013, 21:51 |
|
|
forumlegende
Gio schreef: Bakkie schreef: Vandaag weer eens gezien wat het verschil is tussen de Aalst en de uit supps,na twee min was da rood wit lint reeds naar de kl..... Wa kwamen die Antwerp supps doen op de K de spotters zullen daar wel een antwoord op hebben.Er waren twee Antwerp sups met ons mee en hadden geen zin in combi regeling, deze twee waren enkel te herkennen aan hun spreken, samen pint gedronken, felicitaties gekregen bij onze overwinning, braafkes mee een pint gedronken in de kantine en dan huiswaarts. Ik zie daar geen probleem in als ze zich gedragen, en ze waren herkend door de Antwerp spotter die aan de ingang stond. Er waren er misschien/zeker nog maar ja, ALS dit er ook waren zoals de eerder twee vernoemden die niet willen geassocieerd worden met gespuis die enkel komen voor den ambras, kan ik daar mee leven. Ieder zijn gedacht e Bakkie ![]() ginder hebben wij net hetzelfde gedaan, niks mis mee, en moet kunnen. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 01 Dec 2013, 21:54 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Gio schreef: Bakkie schreef: Vandaag weer eens gezien wat het verschil is tussen de Aalst en de uit supps,na twee min was da rood wit lint reeds naar de kl..... Wa kwamen die Antwerp supps doen op de K de spotters zullen daar wel een antwoord op hebben.Er waren twee Antwerp sups met ons mee en hadden geen zin in combi regeling, deze twee waren enkel te herkennen aan hun spreken, samen pint gedronken, felicitaties gekregen bij onze overwinning, braafkes mee een pint gedronken in de kantine en dan huiswaarts. Ik zie daar geen probleem in als ze zich gedragen, en ze waren herkend door de Antwerp spotter die aan de ingang stond. Er waren er misschien/zeker nog maar ja, ALS dit er ook waren zoals de eerder twee vernoemden die niet willen geassocieerd worden met gespuis die enkel komen voor den ambras, kan ik daar mee leven. Ieder zijn gedacht e Bakkie ![]() |
| 01 Dec 2013, 21:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
chunga schreef: Gio schreef: Bakkie schreef: Vandaag weer eens gezien wat het verschil is tussen de Aalst en de uit supps,na twee min was da rood wit lint reeds naar de kl..... Wa kwamen die Antwerp supps doen op de K de spotters zullen daar wel een antwoord op hebben.Er waren twee Antwerp sups met ons mee en hadden geen zin in combi regeling, deze twee waren enkel te herkennen aan hun spreken, samen pint gedronken, felicitaties gekregen bij onze overwinning, braafkes mee een pint gedronken in de kantine en dan huiswaarts. Ik zie daar geen probleem in als ze zich gedragen, en ze waren herkend door de Antwerp spotter die aan de ingang stond. Er waren er misschien/zeker nog maar ja, ALS dit er ook waren zoals de eerder twee vernoemden die niet willen geassocieerd worden met gespuis die enkel komen voor den ambras, kan ik daar mee leven. Ieder zijn gedacht e Bakkie ![]() Wa heeft dit nu te maken met mijn eerste post e troeten _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Dec 2013, 22:00 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
chunga schreef: Gio schreef: Bakkie schreef: Vandaag weer eens gezien wat het verschil is tussen de Aalst en de uit supps,na twee min was da rood wit lint reeds naar de kl..... Wa kwamen die Antwerp supps doen op de K de spotters zullen daar wel een antwoord op hebben.Er waren twee Antwerp sups met ons mee en hadden geen zin in combi regeling, deze twee waren enkel te herkennen aan hun spreken, samen pint gedronken, felicitaties gekregen bij onze overwinning, braafkes mee een pint gedronken in de kantine en dan huiswaarts. Ik zie daar geen probleem in als ze zich gedragen, en ze waren herkend door de Antwerp spotter die aan de ingang stond. Er waren er misschien/zeker nog maar ja, ALS dit er ook waren zoals de eerder twee vernoemden die niet willen geassocieerd worden met gespuis die enkel komen voor den ambras, kan ik daar mee leven. Ieder zijn gedacht e Bakkie ![]() Elk zijn idee toch? Niks aan de hand ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 01 Dec 2013, 22:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
El Corredor (Light) schreef: Dirk schreef: Zoekte geir na echt attoid iemand da ge kenjt zeggen "dienen was nie goed" ? De kenners iere breken den iejnen veeren den anderen af, mor iejnen da een beirematch gespeljd eet da zien ze nie. Tjendo menne jongen, wa moeje doen ver toch isj op te vallen ? altijd dat geneuzel van "de kenners".... De Cuyper was onze beste man ja, moet ik dat schrijven, was redelijk duidelijk dacht ik. Brengt snelheid en diepgang vandaag, was daarmee de enige. en afbreken? jongen, twas vandaag een kutmatch, niet meer niet minder. Foin da ge jongen tegen moi zegt, ik zien a oeik geiren _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 01 Dec 2013, 22:02 |
|
|
forumlegende
Dirk schreef: El Corredor (Light) schreef: Dirk schreef: Zoekte geir na echt attoid iemand da ge kenjt zeggen "dienen was nie goed" ? De kenners iere breken den iejnen veeren den anderen af, mor iejnen da een beirematch gespeljd eet da zien ze nie. Tjendo menne jongen, wa moeje doen ver toch isj op te vallen ? altijd dat geneuzel van "de kenners".... De Cuyper was onze beste man ja, moet ik dat schrijven, was redelijk duidelijk dacht ik. Brengt snelheid en diepgang vandaag, was daarmee de enige. en afbreken? jongen, twas vandaag een kutmatch, niet meer niet minder. Foin da ge jongen tegen moi zegt, ik zien a oeik geiren ik kost moeilek mesken zeggen hein, mee azo een floit. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 01 Dec 2013, 22:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
El Corredor (Light) schreef: Dirk schreef: El Corredor (Light) schreef: altijd dat geneuzel van "de kenners".... De Cuyper was onze beste man ja, moet ik dat schrijven, was redelijk duidelijk dacht ik. Brengt snelheid en diepgang vandaag, was daarmee de enige. en afbreken? jongen, twas vandaag een kutmatch, niet meer niet minder. Foin da ge jongen tegen moi zegt, ik zien a oeik geiren ik kost moeilek mesken zeggen hein, mee azo een floit. ![]() Woarde goi da mé diejen herpes mss ? _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 01 Dec 2013, 22:07 |
|
|
Dirk schreef: El Corredor (Light) schreef: Dirk schreef: Foin da ge jongen tegen moi zegt, ik zien a oeik geiren ik kost moeilek mesken zeggen hein, mee azo een floit. ![]() Woarde goi da mé diejen herpes mss ? Na moet ge efkes wachten e Dirk,de chunga zal wel reageren ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Dec 2013, 22:09 |
|
|
forumlegende
Bakkie schreef: Dirk schreef: El Corredor (Light) schreef: ik kost moeilek mesken zeggen hein, mee azo een floit. ![]() Woarde goi da mé diejen herpes mss ? Na moet ge efkes wachten e Dirk,de chunga zal wel reageren ![]() of DavidSeal _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 01 Dec 2013, 22:10 |
|
|
El Corredor (Light) schreef: Bakkie schreef: Dirk schreef: Woarde goi da mé diejen herpes mss ? Na moet ge efkes wachten e Dirk,de chunga zal wel reageren ![]() of DavidSeal Is da na a nief lief e jongen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Dec 2013, 22:13 |
|
|
Nationale Ploeg
Bakkie schreef: chunga schreef: Gio schreef: Er waren twee Antwerp sups met ons mee en hadden geen zin in combi regeling, deze twee waren enkel te herkennen aan hun spreken, samen pint gedronken, felicitaties gekregen bij onze overwinning, braafkes mee een pint gedronken in de kantine en dan huiswaarts. Ik zie daar geen probleem in als ze zich gedragen, en ze waren herkend door de Antwerp spotter die aan de ingang stond. Er waren er misschien/zeker nog maar ja, ALS dit er ook waren zoals de eerder twee vernoemden die niet willen geassocieerd worden met gespuis die enkel komen voor den ambras, kan ik daar mee leven. Ieder zijn gedacht e Bakkie ![]() Wa heeft dit nu te maken met mijn eerste post e troeten |
| 01 Dec 2013, 22:17 |
|
|
Ne kiejr alles in zoinen context plosjen kan soms giejne kwoad zelle.
_________________ Proud member " den natten toeig" |
| 01 Dec 2013, 22:20 |
|
| Pagina 12 van 17 |
[ 247 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 17 Volgende |