|
|
| Pagina 117 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 115 116 117 118 119 … 185 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Bericht Re: Tweede Klasse (2011-2012)
|
| 29 Aug 2011, 16:09 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
De_steve schreef: Eendracht45 schreef: Op tweedeklasse.be zullen ze geregeld een match uitzenden, morgen is het lommel united - antwerp. Ook in het nieuwe seizoen zal tweedeklasse.be exclusief livebeelden brengen van de topaffiches in 2e klasse. Op speeldag één kan u de clash tussen vice-kampioen Lommel United en het hernieuwde, ambitieuze Antwerp van begin tot einde volgen op onze live stream Toch een mooi initiatief, maar mocht ik een match niet meemaken van den eendracht doe ik toch liever een beroep op Vantjen ![]() Moet het niet mogelijk zijn dat de matchen van den iendracht live uitgezonden worden op een website (eventueel in samenwerking met pascal ea-tv)? Er werd door tweedeklasse.be gevraagd om de wedstrijd EA-Roeselare uit te zenden via livestream maar ze stuitten op een "njet" van den iendracht. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 30 Aug 2011, 15:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
Niet geheel onterecht, meer volk in de stadions... minder volk achter hunnen pc
![]() _________________
|
| 30 Aug 2011, 15:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Lijkt mij nu toch ook wel logisch. Doet mij beetje denk aan dat Exqi gedoe.... dat is enkel geven en niets krijgen. En EA lijkt mij niet in de posititie om cadeautjes uit te delen.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 30 Aug 2011, 16:06 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
van mij mogen ze elke uitmatch van den eendracht op diene live stream uitzenden ze... ferm gemakkelijk als 't ewa ver is...
maar de thuismatchen niet he....dat het volk dan maar eens naar t stadion komt ipv voor de computer te blijven zitten....t zal hun ook meer opbrengen dan een uitzending op ne site die niet te veel volk kent... |
| 30 Aug 2011, 19:34 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
supersossis schreef: van mij mogen ze elke uitmatch van den eendracht op diene live stream uitzenden ze... ferm gemakkelijk als 't ewa ver is... maar de thuismatchen niet he....dat het volk dan maar eens naar t stadion komt ipv voor de computer te blijven zitten....t zal hun ook meer opbrengen dan een uitzending op ne site die niet te veel volk kent... vaste supporters komen toch en kan idd gemakkelijk zijn voor vb eintracht frankfurt om de match te volgen he !!! Plus kan ook extra volk opleveren die misschien nu nog te jong is om te komen zien maar wel al via het internet kan volgen. Of mensen die ziek thuis zitten, moeten werken, etc etc. Niet alles is negatief aan dat verhaal. Zal ons waarschijnlijk een aantal sups kosten maar kan geen kwaad anders mogen we binnenkort terug gaan aanschuiven in de voorverkoop als we zo vanboven blijven staan |
| 30 Aug 2011, 20:31 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ace schreef: supersossis schreef: van mij mogen ze elke uitmatch van den eendracht op diene live stream uitzenden ze... ferm gemakkelijk als 't ewa ver is... maar de thuismatchen niet he....dat het volk dan maar eens naar t stadion komt ipv voor de computer te blijven zitten....t zal hun ook meer opbrengen dan een uitzending op ne site die niet te veel volk kent... vaste supporters komen toch en kan idd gemakkelijk zijn voor vb eintracht frankfurt om de match te volgen he !!! Plus kan ook extra volk opleveren die misschien nu nog te jong is om te komen zien maar wel al via het internet kan volgen. Of mensen die ziek thuis zitten, moeten werken, etc etc. Niet alles is negatief aan dat verhaal. Zal ons waarschijnlijk een aantal sups kosten maar kan geen kwaad anders mogen we binnenkort terug gaan aanschuiven in de voorverkoop als we zo vanboven blijven staan Plus het kan ook mensen aanzetten om tot in het stadion te komen. Mensen die vroeger alleen vanuit hun zetel volgden kijken dan op het internet en willen de volgende keer dan live volgen. |
| 30 Aug 2011, 20:46 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
janos schreef: Ace schreef: supersossis schreef: van mij mogen ze elke uitmatch van den eendracht op diene live stream uitzenden ze... ferm gemakkelijk als 't ewa ver is... maar de thuismatchen niet he....dat het volk dan maar eens naar t stadion komt ipv voor de computer te blijven zitten....t zal hun ook meer opbrengen dan een uitzending op ne site die niet te veel volk kent... vaste supporters komen toch en kan idd gemakkelijk zijn voor vb eintracht frankfurt om de match te volgen he !!! Plus kan ook extra volk opleveren die misschien nu nog te jong is om te komen zien maar wel al via het internet kan volgen. Of mensen die ziek thuis zitten, moeten werken, etc etc. Niet alles is negatief aan dat verhaal. Zal ons waarschijnlijk een aantal sups kosten maar kan geen kwaad anders mogen we binnenkort terug gaan aanschuiven in de voorverkoop als we zo vanboven blijven staan Plus het kan ook mensen aanzetten om tot in het stadion te komen. Mensen die vroeger alleen vanuit hun zetel volgden kijken dan op het internet en willen de volgende keer dan live volgen. Kan diene live stream alleen maar aanmoedigen! Heb al jaren een abo en ga ook elke match mee op verplaatsing (als ik kan). De eerste match die ik mis door het werk is de match op Heist. Zou zalig zijn die match te kunnen volgen van achter mijne PC. _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 30 Aug 2011, 22:54 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
WETTEREN - De nederlaag in Tubeke en de uitschakeling door Hoogstraten in de beker zetten de clubleiders van Standaard Wetteren aan het denken. ‘Evalueren is mooi, reageren noodzakelijk', zegt voorzitter Yannick De Clercq.
‘We moeten de spelersgroep een dienst bewijzen en ingrijpen. Op dit ogenblik voeren we, binnen de grenzen van onze financiële beperkingen, gesprekken met spelers. Avonturen zijn niet aan ons besteed. Dat er in het aanvallende en verdedigende compartiment versterking moet bijkomen, is duidelijk na wat we gezien hebben in Tubeke en Hoogstraten. Winnen tegen Tienen is nu een must.' |
| 31 Aug 2011, 7:27 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
England4ever schreef: WETTEREN - De nederlaag in Tubeke en de uitschakeling door Hoogstraten in de beker zetten de clubleiders van Standaard Wetteren aan het denken. ‘Evalueren is mooi, reageren noodzakelijk', zegt voorzitter Yannick De Clercq. ‘We moeten de spelersgroep een dienst bewijzen en ingrijpen. Op dit ogenblik voeren we, binnen de grenzen van onze financiële beperkingen, gesprekken met spelers. Avonturen zijn niet aan ons besteed. Dat er in het aanvallende en verdedigende compartiment versterking moet bijkomen, is duidelijk na wat we gezien hebben in Tubeke en Hoogstraten. Winnen tegen Tienen is nu een must.' Vander Haeghen zit al zen haren uit te trekken van de stress ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 31 Aug 2011, 8:15 |
|
|
Freak
Bericht Re: Tweede Klasse
Binnenland:
Plaisir Bahamboula van Sochaux (Fra) naar Antwerp (3 seizoenen) Guy Dufour van Standard naar Antwerp (1 seizoen + optie) Andrei Ionescu transfervrij naar Antwerp jawatte. |
| 31 Aug 2011, 9:45 |
|
|
Vaste Waarde
davy1919 schreef: De_steve schreef: Eendracht45 schreef: Op tweedeklasse.be zullen ze geregeld een match uitzenden, morgen is het lommel united - antwerp. Ook in het nieuwe seizoen zal tweedeklasse.be exclusief livebeelden brengen van de topaffiches in 2e klasse. Op speeldag één kan u de clash tussen vice-kampioen Lommel United en het hernieuwde, ambitieuze Antwerp van begin tot einde volgen op onze live stream Toch een mooi initiatief, maar mocht ik een match niet meemaken van den eendracht doe ik toch liever een beroep op Vantjen ![]() Moet het niet mogelijk zijn dat de matchen van den iendracht live uitgezonden worden op een website (eventueel in samenwerking met pascal ea-tv)? Er werd door tweedeklasse.be gevraagd om de wedstrijd EA-Roeselare uit te zenden via livestream maar ze stuitten op een "njet" van den iendracht. De raad van bestuur van EA heeft op 29/08/2011 beslist om geen overeenkomst te sluiten met thinkmedia rond het uitzenden van onze wedstrijden via live-stream. We willen immers geen thuismatchen rechtstreeks laten uitzenden. |
| 31 Aug 2011, 11:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
parol schreef: davy1919 schreef: De_steve schreef: Moet het niet mogelijk zijn dat de matchen van den iendracht live uitgezonden worden op een website (eventueel in samenwerking met pascal ea-tv)? Er werd door tweedeklasse.be gevraagd om de wedstrijd EA-Roeselare uit te zenden via livestream maar ze stuitten op een "njet" van den iendracht. De raad van bestuur van EA heeft op 29/08/2011 beslist om geen overeenkomst te sluiten met thinkmedia rond het uitzenden van onze wedstrijden via live-stream. We willen immers geen thuismatchen rechtstreeks laten uitzenden. Groot gelijk _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 31 Aug 2011, 12:40 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Gio schreef: janos schreef: Ace schreef: vaste supporters komen toch en kan idd gemakkelijk zijn voor vb eintracht frankfurt om de match te volgen he !!! Plus kan ook extra volk opleveren die misschien nu nog te jong is om te komen zien maar wel al via het internet kan volgen. Of mensen die ziek thuis zitten, moeten werken, etc etc. Niet alles is negatief aan dat verhaal. Zal ons waarschijnlijk een aantal sups kosten maar kan geen kwaad anders mogen we binnenkort terug gaan aanschuiven in de voorverkoop als we zo vanboven blijven staan Plus het kan ook mensen aanzetten om tot in het stadion te komen. Mensen die vroeger alleen vanuit hun zetel volgden kijken dan op het internet en willen de volgende keer dan live volgen. Kan diene live stream alleen maar aanmoedigen! Heb al jaren een abo en ga ook elke match mee op verplaatsing (als ik kan). De eerste match die ik mis door het werk is de match op Heist. Zou zalig zijn die match te kunnen volgen van achter mijne PC. Ik zal die match aan de beheerders van Think media tippen Gio de matchen van EA vanwaar je een livestream kunt verwachten zijn op Antwerp, op Lommel, op Eupen en misschien op Dender (want daar geraakt/wilt toch niet iedereen binnen)._________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 31 Aug 2011, 13:30 |
|
|
Bakkie schreef: parol schreef: davy1919 schreef: Er werd door tweedeklasse.be gevraagd om de wedstrijd EA-Roeselare uit te zenden via livestream maar ze stuitten op een "njet" van den iendracht. De raad van bestuur van EA heeft op 29/08/2011 beslist om geen overeenkomst te sluiten met thinkmedia rond het uitzenden van onze wedstrijden via live-stream. We willen immers geen thuismatchen rechtstreeks laten uitzenden. Groot gelijk uitmatchen heb ik geen probleem mee, maar thuis liever niet. Al kan zo 1 topmatch geen kwaad vind ik, kan een mooie introductie van onzen iendracht en diens sfeer zijn aan de vaste klanten van de livestream (we hadden voor de match Lommel-Antwerp op een gegeven moment toch 1600 viewers _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 31 Aug 2011, 13:31 |
|
| Pagina 117 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 115 116 117 118 119 … 185 Volgende |