Tweede Klasse (2011-2012) - Pagina 119 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2772 berichten ]  Ga naar pagina 1 117 118 119 120 121 185
 Tweede Klasse (2011-2012) 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Tweede Klasse
Aimé Anthuenis: “Standaard Wetteren kan op eigen vleugels vliegen”

De voorbije weken heeft Aimé Anthuenis Standaard Wetteren met raad en daad bijgestaan. “We zijn Aimé zeer dankbaar dat hij er voor ons was toen we hem hard nodig hadden”, aldus voorzitter De Clercq. Op basis van een uitvoerige evaluatie zijn Aimé Anthuenis en voorzitter Yannick De Clercq tot de conclusie gekomen dat de sportieve staf – T1 Kris Van Der Haegen, T2 Frederik De Schrijver en doelmannentrainer Louis Mergan – perfect in staat zijn de ploeg naar veilige oorden te loodsen in tweede klasse.

01 Sep 2011, 20:38
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Bericht Re: Tweede Klasse (2011-2012)
Brussels verslaat Heist met 2-1

02 Sep 2011, 22:31
Vaste Waarde

parol schreef:
davy1919 schreef:
De_steve schreef:

Moet het niet mogelijk zijn dat de matchen van den iendracht live uitgezonden worden op een website (eventueel in samenwerking met pascal ea-tv)?

Er werd door tweedeklasse.be gevraagd om de wedstrijd EA-Roeselare uit te zenden via livestream maar ze stuitten op een "njet" van den iendracht.

De raad van bestuur van EA heeft op 29/08/2011 beslist om geen overeenkomst te sluiten met thinkmedia rond het uitzenden van onze wedstrijden via live-stream. We willen immers geen thuismatchen rechtstreeks laten uitzenden.

Stom idee !!! Gaan we onze rechten verkopen misschien? :plat: :plat:

Via streaming komen onze (weinige) sponsors ook nog eens in beeld...

04 Sep 2011, 9:32
Nationale Ploeg

Ace schreef:
parol schreef:
davy1919 schreef:
Er werd door tweedeklasse.be gevraagd om de wedstrijd EA-Roeselare uit te zenden via livestream maar ze stuitten op een "njet" van den iendracht.

De raad van bestuur van EA heeft op 29/08/2011 beslist om geen overeenkomst te sluiten met thinkmedia rond het uitzenden van onze wedstrijden via live-stream. We willen immers geen thuismatchen rechtstreeks laten uitzenden.

Wat is daar nu stom aan?
Denk je dat tweedeklasse.be betaalt voor de rechten misschien?
Integendeel, de club moet er zelfs nog (stevig) bijleggen.
Plus het risico dat er (luie) supporters wegblijven om de match via
PC te volgen met als gevolg dat ge die inkomsten ook op uw buik kunt schrijven.

04 Sep 2011, 11:44
Vaste Waarde

AlostanA schreef:
Ace schreef:
parol schreef:

Wat is daar nu stom aan?

Lees hierboven mijn post nog even van de supporters die (zouden) wegblijven. Plus dat Aalst.tv het dan gratis streamt he... (gij zijt toch van Aalst.tv dacht ik?). Dat zal niet gaan want dat kost geld zo'n server en de upload etc. Vandaar de kosten waarschijnlijk voor tweedeklasse.be.

Niemand zal de rechten betalen voor voetbal uit te zenden van 2de want niet rendabel (zie Exqi). Dus is zo'n streaming de enige manier om wat aandacht voor 2de te krijgen.

04 Sep 2011, 12:03
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
AlostanA schreef:
Ace schreef:
parol schreef:

Wat is daar nu stom aan?

Dat de clubs geld moeten bijleggen wist ik, en allicht vele anderen, niet.
Puur gebaseerd op het risico dat er supporters gaan wegblijven, vind ik het ook maar een slechte keuze.
Dat gaan er dan toch bijzonder weinig zijn. Het is nu niet dat de wedstrijd op een tv-kanaal met massa's camera's wordt uitgezonden. Zo een live-stream kijkt toch niet zo aangenaam dat er veel mensen het zouden laten van naar het stadion te komen.
En als je dan de opweging maakt van het voordeel voor mensen die effectief niet naar het stadion kunnen komen (kinderen thuis, in het buitenland zitten, ...), vind ik het ergens ook niet zo een goede keuze.

Maar dat los gezien van factoren zoals of dat geld kost aan de club. En voor mij maakt het al helemaal niet uit, want ik ga steeds in het stadion kijken.

04 Sep 2011, 12:04
Vaste Waarde

Stijn schreef:
AlostanA schreef:
Ace schreef:

Wat is daar nu stom aan?

Dat de clubs geld moeten bijleggen wist ik, en allicht vele anderen, niet.
Puur gebaseerd op het risico dat er supporters gaan wegblijven, vind ik het ook maar een slechte keuze.
Dat gaan er dan toch bijzonder weinig zijn. Het is nu niet dat de wedstrijd op een tv-kanaal met massa's camera's wordt uitgezonden. Zo een live-stream kijkt toch niet zo aangenaam dat er veel mensen het zouden laten van naar het stadion te komen.
En als je dan de opweging maakt van het voordeel voor mensen die effectief niet naar het stadion kunnen komen (kinderen thuis, in het buitenland zitten, ...), vind ik het ergens ook niet zo een goede keuze.

Maar dat los gezien van factoren zoals of dat geld kost aan de club. En voor mij maakt het al helemaal niet uit, want ik ga steeds in het stadion kijken.

Er zijn nog mensen die mij verstaan :juij: :juij:
Dat ze dan schrijven als mededeling. Het bestuur wenst geen akkoord met Thinkmedia te sluiten wegens de hoge kosten die hiermee gepaard gaan...

04 Sep 2011, 12:09
Nationale Ploeg

Ace schreef:
AlostanA schreef:
Ace schreef:

Wat is daar nu stom aan?

Lees hierboven mijn post nog even van de supporters die (zouden) wegblijven. Plus dat Aalst.tv het dan gratis streamt he... (gij zijt toch van Aalst.tv dacht ik?). Dat zal niet gaan want dat kost geld zo'n server en de upload etc. Vandaar de kosten waarschijnlijk voor tweedeklasse.be.

Niemand zal de rechten betalen voor voetbal uit te zenden van 2de want niet rendabel (zie Exqi). Dus is zo'n streaming de enige manier om wat aandacht voor 2de te krijgen.

Denk je dat een bedrijf zoals Think Media (met o.a. P-Magazine) uitpakt om enkel de kosten te dekken?
Aalst.tv zal binnenkort trouwens de toekomstplannen rond Eendracht communiceren.

04 Sep 2011, 12:31
nieuw in de eerste ploeg

DT schreef:
Brussels versterkt zich toch ook gevoelig de laatste twee dagen:

Eerst goalgetter Baras van de reserven van Anderlecht, Seck ook binnengehengeld die voor tweede zeker geen sukkelaar is en nu Houry van Oostende die een zalige speler is...

Seck: gebuisd in eerste klasse centraal achterin wegens voetballend veel te beperkt, maar staat bij Brussels op de 6. Eventjes niveauverschil duidelijk maken.

04 Sep 2011, 12:46
Ancien

Leeftijd: 65
Eendracht Aalst - KSV Roeselare 3-1
SK Sint-Niklaas - WS Woluwe 3- 2
RBD Borinage - Waasland-Beveren 0-2
CS Visé - R Antwerp FC 1-0

Het grote oude (great old) Antwerp (3 op 9) en Charleroi (4 op 9) toch niet zo geweldig gestart...
Antwerp kocht snel nog wat spelers, maar daarmee staat de ploeg er de volgende zondag nog niet.

04 Sep 2011, 16:55
Ancien

Leeftijd: 65
Aalst alleen derde na Waasland-Beveren en Eupen (9 op 9), en samen met Waasland-Beveren en Sint-Niklaas beste doelpunten verhouding (+5).
Mensen toch, had die penalty er de eerste speeldag ingezeten...
Maar niet te veel als en dan gebruiken.
Als ons bestuur nu nog bewijst dat ze deze spelersgroep en deze supporters verdienen, dan wordt het nog helemaal mooi...
Pas op, er zal nog wel een terugval komen, maar als je nu al onderaan staat, dan is het elke week al met knikkende knieën dat veld op komen, dan toch liever dit!

04 Sep 2011, 17:07
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
salvador schreef:
Aalst alleen derde na Waasland-Beveren en Eupen (9 op 9), en samen met Waasland-Beveren en Sint-Niklaas beste doelpunten verhouding (+5).
Mensen toch, had die penalty er de eerste speeldag ingezeten...
Maar niet te veel als en dan gebruiken.
Als
ons bestuur nu nog bewijst dat ze deze spelersgroep en deze supporters verdienen, dan wordt het nog helemaal mooi...
Pas op, er zal nog wel een terugval komen, maar als je nu al onderaan staat, dan is het elke week al met knikkende knieën dat veld op komen, dan toch liever dit!

ge houdt u precies niet aan u eigen uitspraken e man :D
neenee, prachtige start van de competitie, nog 33 punten ofzo en we zijn gered...

04 Sep 2011, 17:20
Ancien

Leeftijd: 46
Joren schreef:
DT schreef:
Brussels versterkt zich toch ook gevoelig de laatste twee dagen:

Eerst goalgetter Baras van de reserven van Anderlecht, Seck ook binnengehengeld die voor tweede zeker geen sukkelaar is en nu Houry van Oostende die een zalige speler is...

Seck: gebuisd in eerste klasse centraal achterin wegens voetballend veel te beperkt, maar staat bij Brussels op de 6. Eventjes niveauverschil duidelijk maken.

Tiens, mijn bronnen bij Anderlecht gaven aan dat hij net alles voetballend wil oplossen en daardoor zichzelf en de ploeg vaak in problemen brengt. Soit, was duidelijk geen materiaal voor Anderlecht - wie wel nog eigenlijk - maar voor tweede zal dat toch nog meevallen... Houri rendeert al meteen...

05 Sep 2011, 7:56
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Daan De Pever ( ex fcvdeh & ksvr) naar Wetteren

Iendracht nor 2e

05 Sep 2011, 10:45
Ancien

Volgens het verslag van TV Oost bij de match Wetteren-Tienen kwam de thuisploeg niet veel in het stuk voor.
Wel een prachtgoal van Tienen.

05 Sep 2011, 16:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2772 berichten ]  Ga naar pagina 1 117 118 119 120 121 185