|
|
| Pagina 13 van 25 |
[ 368 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Eindelijk is een match waar we nog is naar kunnen uitkijken. Hopelijk een mooie opkomst en vooral geen anticlimax, want winst en we staan toch wel heel dicht bij de eerste amateurklasse (en dan is de degradatie van vorig seizoen toch geen ramp gebleken, want het is niet dat we daar bij de eerste 9 gingen geraken).
Iendracht veroit ![]() |
| 12 Mei 2016, 13:34 |
|
|
Nationale Ploeg
ik weet dat het wat negatief is, maar ik ben er niet gerust in. ik verwacht een La Lou très chaude, als je die mannen 0-1 laat komen gaat het stormen. we gaan defensief heel solide moeten zijn.
_________________ may the FORCE be with you. |
| 12 Mei 2016, 13:55 |
|
|
Reserve
Ook al zou je het willen, dit geven we niet meer weg.
![]() |
| 12 Mei 2016, 13:58 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Hoe goed de vooruitzichten ook zijn, en hoe gunstig de kansen liggen voor de finaleplaats...
Het wordt zeker een stressavond, én nagelbijten! En elke minuut van de 90 aftellen ...tot het eindsignaal. Want we starten toch van een 0-0 begin; wat al "kwalificatie betekent, vanaf het startsignaal.... Maar een boosteffect voor de finalewedstrijd, zou toch liefst deze wedstrijd af te sluiten met een overwinning... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 12 Mei 2016, 14:41 |
|
|
forumlegende
Still standing ! schreef: ik weet dat het wat negatief is, maar ik ben er niet gerust in. ik verwacht een La Lou très chaude, als je die mannen 0-1 laat komen gaat het stormen. we gaan defensief heel solide moeten zijn. Met de snelheid van een Bael en Bokila gaan we altijd kansen krijgen. Het wordt natuurlijk ook zaak om deze te benutten. |
| 12 Mei 2016, 14:45 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Still standing ! schreef: ik weet dat het wat negatief is, maar ik ben er niet gerust in. ik verwacht een La Lou très chaude, als je die mannen 0-1 laat komen gaat het stormen. we gaan defensief heel solide moeten zijn. Is verre van negatief. Ik volg EA al bijna 50 jaar en als het van moetens is, loopt het veelal fout. Behalve dan in 1969 op Cercle toen we moesten winnen en dat ook deden, 0-1, maar t vervolg weten jullie al, min of meer. Vanavond zal het een cupmatchke worden.......een scenario als de penaltyreeks tegen OHL zit er dik in (of is er een replay bij 1-3?) |
| 12 Mei 2016, 14:50 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
jowwan schreef: Still standing ! schreef: ik weet dat het wat negatief is, maar ik ben er niet gerust in. ik verwacht een La Lou très chaude, als je die mannen 0-1 laat komen gaat het stormen. we gaan defensief heel solide moeten zijn. Is verre van negatief. Ik volg EA al bijna 50 jaar en als het van moetens is, loopt het veelal fout. Behalve dan in 1969 op Cercle toen we moesten winnen en dat ook deden, 0-1, maar t vervolg weten jullie al, min of meer. Vanavond zal het een cupmatchke worden.......een scenario als de penaltyreeks tegen OHL zit er dik in (of is er een replay bij 1-3?)Nee, vertel 's... _________________ RIP Riadh El Fahem 21-01-2014 |
| 12 Mei 2016, 14:54 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
elfahem schreef: jowwan schreef: Still standing ! schreef: ik weet dat het wat negatief is, maar ik ben er niet gerust in. ik verwacht een La Lou très chaude, als je die mannen 0-1 laat komen gaat het stormen. we gaan defensief heel solide moeten zijn. Is verre van negatief. Ik volg EA al bijna 50 jaar en als het van moetens is, loopt het veelal fout. Behalve dan in 1969 op Cercle toen we moesten winnen en dat ook deden, 0-1, maar t vervolg weten jullie al, min of meer. Vanavond zal het een cupmatchke worden.......een scenario als de penaltyreeks tegen OHL zit er dik in (of is er een replay bij 1-3?)Nee, vertel 's... Na 2,5 maand zwoele nachten werd het 5-0 voor die groene tafel. Bye bye titel ![]() |
| 12 Mei 2016, 14:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
jowwan schreef: elfahem schreef: jowwan schreef: Is verre van negatief. Ik volg EA al bijna 50 jaar en als het van moetens is, loopt het veelal fout. Behalve dan in 1969 op Cercle toen we moesten winnen en dat ook deden, 0-1, maar t vervolg weten jullie al, min of meer. Vanavond zal het een cupmatchke worden.......een scenario als de penaltyreeks tegen OHL zit er dik in (of is er een replay bij 1-3?)Nee, vertel 's... Na 2,5 maand zwoele nachten werd het 5-0 voor die groene tafel. Bye bye titel ![]() Zo'n circusvertoon van KBVB, maar wel een drama voor Iendracht. Dat vergeet ik nooit of tenimmer ! Nu nog haat ik al de wedstrijden waar beide Brugge's op het veld uit komen. Misschien geen juiste of correcte houding van mij. Maar zo pijnlijk was het, en veroorzaakte een diepgewortelde haat voor Brugge; Duidelijk een sportief onrechtvaardige beslissing, ....0-1 winst, werd forfait-verlies voor EA. Geen titel en promotie; vanwege een administratieve schrijffout op het scheidsrechtersblad !!! _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 12 Mei 2016, 15:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
volle petrol sebiet ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 12 Mei 2016, 15:45 |
|
|
Miniem
Ik verwacht ook geen gemakkelijke match, maar we moeten ons toch kunnen plaatsen
Iendracht, Iendracht, Iendracht |
| 12 Mei 2016, 17:27 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 24 Nov 2008, 11:30 Berichten: 167 |
De ordemachten staan momenteel al klaar aan de Kapiteintjesstraat! Waterkanon is ook al present.
Ze zijn nog snel een slaatje of een boterham aan het eten in de combi ![]() |
| 12 Mei 2016, 18:00 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Kalisj schreef: De ordemachten staan momenteel al klaar aan de Kapiteintjesstraat! Waterkanon is ook al present. Ze zijn nog snel een slaatje of een boterham aan het eten in de combi ![]() Ik dacht van mij eerst nog een douchken te pakken maar als ze klaar staan is dat water gespaard hé. ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 12 Mei 2016, 18:08 |
|
|
Ancien
jowwan schreef: Still standing ! schreef: ik weet dat het wat negatief is, maar ik ben er niet gerust in. ik verwacht een La Lou très chaude, als je die mannen 0-1 laat komen gaat het stormen. we gaan defensief heel solide moeten zijn. Is verre van negatief. Ik volg EA al bijna 50 jaar en als het van moetens is, loopt het veelal fout. Behalve dan in 1969 op Cercle toen we moesten winnen en dat ook deden, 0-1, maar t vervolg weten jullie al, min of meer. Vanavond zal het een cupmatchke worden.......een scenario als de penaltyreeks tegen OHL zit er dik in (of is er een replay bij 1-3?)De eindronde in tweede klasse 1988 kende ook een dramatisch einde, gelijke punten met Lierse maar zij hadden een beter doelpuntensaldo bye bye eerste klasse. ![]() Ik was in dienen tijd nog zo zot om een bestorming mee te doen richting spionkop Lierse, ne spurt voor mijn leven door een charge van ge wetj wel., juist op tijd over de omheining gesprongen nee correctie gevallen gevolg nen gezwollen knie .. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 12 Mei 2016, 18:34 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 24 Nov 2008, 11:30 Berichten: 167 |
De vernedering is compleet
|
| 12 Mei 2016, 22:20 |
|
| Pagina 13 van 25 |
[ 368 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 25 Volgende |