|
|
| Pagina 123 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 121 122 123 124 125 … 185 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Tweede Klasse (2011-2012)
[quote="T.Fratelli"]miss wel miss niet, maar BVR zou ik niet een doordeweekse passant noemen,
wat hij met dezelfde ploeg als VDH deed 2 jaar terug toont denk ik perfect aan dat een trainer grote invloed kan hebben op een spelersgroep, een waardige vervanger zoeken voor BVR zal ook niet goedkoop zijn... dus liever op een andere manier uit onze financiële put geraken De verdienste van BVR is dat hij voor een 4-4-2 koos terwijl VDH koppig bleef vasthouden aan zijn 4-3-3. BVR had wel het grote geluk dat hij kon beschikken over Moreels en Depoitre terwijl VDH nauwelijks kon beschikken over Moreels en ook Depoitre verschillende matchen miste onder VDH. Zonder Moreels en Depoitre komt ook BVR in de problemen. . |
| 26 Sep 2011, 19:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
lolo4ever schreef: T.Fratelli schreef: miss wel miss niet, maar BVR zou ik niet een doordeweekse passant noemen, wat hij met dezelfde ploeg als VDH deed 2 jaar terug toont denk ik perfect aan dat een trainer grote invloed kan hebben op een spelersgroep, een waardige vervanger zoeken voor BVR zal ook niet goedkoop zijn... dus liever op een andere manier uit onze financiële put geraken De verdienste van BVR is dat hij voor een 4-4-2 koos terwijl VDH koppig bleef vasthouden aan zijn 4-3-3. BVR had wel het grote geluk dat hij kon beschikken over Moreels en Depoitre terwijl VDH nauwelijks kon beschikken over Moreels en ook Depoitre verschillende matchen miste onder VDH. Zonder Moreels en Depoitre komt ook BVR in de problemen. . Op de moment dat VDH hier trainer was kon hij volgens mij wel beschikken over Laurent. Wouter kwam uit blessure en VDH kon 2-3 weken over hem beschikken, daarna wast ontslag |
| 26 Sep 2011, 19:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Bericht Re: Tweede Klasse
Bakkie schreef: DavidSeal schreef: Charleroi gooit Daerden buiten! Hoe lang nog voor KVDH? ![]() Op 07-11-2011 ![]() Laat em daar een gans seizoen blijven Dan halen ze moeite 20punten en 20goals ![]() |
| 26 Sep 2011, 19:44 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
gweninho schreef: lolo4ever schreef: T.Fratelli schreef: miss wel miss niet, maar BVR zou ik niet een doordeweekse passant noemen, wat hij met dezelfde ploeg als VDH deed 2 jaar terug toont denk ik perfect aan dat een trainer grote invloed kan hebben op een spelersgroep, een waardige vervanger zoeken voor BVR zal ook niet goedkoop zijn... dus liever op een andere manier uit onze financiële put geraken De verdienste van BVR is dat hij voor een 4-4-2 koos terwijl VDH koppig bleef vasthouden aan zijn 4-3-3. BVR had wel het grote geluk dat hij kon beschikken over Moreels en Depoitre terwijl VDH nauwelijks kon beschikken over Moreels en ook Depoitre verschillende matchen miste onder VDH. Zonder Moreels en Depoitre komt ook BVR in de problemen. . Op de moment dat VDH hier trainer was kon hij volgens mij wel beschikken over Laurent. Wouter kwam uit blessure en VDH kon 2-3 weken over hem beschikken, daarna wast ontslag Op het moment dat Wouter uit blessure kwam en bijgevolg niet topfit was,zat Depoitre zijn schorsing uit van zijn rode kaart op Hoogstraten en ook nog een van een derde gele kaart vermoed ik.Bovendien miste Depoitre ook nog de eerste matchen van het seizoen wegens kwetsuur. |
| 26 Sep 2011, 19:49 |
|
|
lolo4ever schreef: gweninho schreef: lolo4ever schreef: Op de moment dat VDH hier trainer was kon hij volgens mij wel beschikken over Laurent. Wouter kwam uit blessure en VDH kon 2-3 weken over hem beschikken, daarna wast ontslag Op het moment dat Wouter uit blessure kwam en bijgevolg niet topfit was,zat Depoitre zijn schorsing uit van zijn rode kaart op Hoogstraten en ook nog een van een derde gele kaart vermoed ik.Bovendien miste Depoitre ook nog de eerste matchen van het seizoen wegens kwetsuur. Kan goed waar zijn. Maar toch is de verdienste van BVR dat hij niet moet weten van spelers die absoluut moesten spelen. VDH wou altijd met Troch spelen. En Troch was dat seizoen gewoon zichzelf niet meer. Ik heb VDH ooit zien starten met De Castro als verdedigende middenvelder en waarschijnlijk heeft em nog zo stoten uitgestoken die ik me zelfs niet meer (wil) herinneren. Feit is dat BVR van de groep een echt team heeft gemaakt en een goed systeem hanteerde en het blijkbaar ook marcheerde.Ook de opmerkelijke wissel van Flipo centraal en De Schutter op links werkte prima. En natuurlijk, al is Mourinho hier trainer, zonder Wouter en Laurent zijt ge vooraan niks. |
| 26 Sep 2011, 19:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Hoe lang ligt BVR nog onder contract? Had die niet voor 4 jaar ofzo getekend? BVR is heel belangrijk voor ons en zou ik toch niet graag zien vertrekken
|
| 26 Sep 2011, 20:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Smetje schreef: Hoe lang ligt BVR nog onder contract? Had die niet voor 4 jaar ofzo getekend? BVR is heel belangrijk voor ons en zou ik toch niet graag zien vertrekken Maakt dat dan uit hoe lang die onder contract ligt? Als die weg wil en ergens anders veel meer kan verdienen, zal die weg zijn hoor. Soit, sowieso lijkt me dit momenteel toch niet echt aan de orde ook. |
| 26 Sep 2011, 20:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Vanwaar die plotse paniekaanval eigenlijk ? Omdat Charleroi Daerden heeft buitengekieperd ?
Die zullen wel een type Antheunis binnen halen, no worries ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 26 Sep 2011, 20:41 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bram schreef: Vanwaar die plotse paniekaanval eigenlijk ? Omdat Charleroi Daerden heeft buitengekieperd ? Die zullen wel een type Antheunis binnen halen, no worries ![]() Inderdaad, Bayat lijkt het me niet het type naar om een trainer binnen te halen die het enkel nog maar in de Belgische tweede en derde klasse bewezen heeft hoor. |
| 26 Sep 2011, 21:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
El Corredor schreef: T.Fratelli schreef: Hugo schreef: Jos Daerden ligt alweer buiten bij SC Charleroi Jos Daerden heeft het welgeteld zes speeldagen volgehouden als trainer van SC Charleroi. De even ambitieuze als woelige tweedeklasser behaalde onder Daerden slechts 8 op 18. Nadat het vorig seizoen na 26 jaar uit eerste klasse tuimelde, is de titel in tweede klasse een must bij de Karolingers. Afgelopen weekend geraakte de club in eigen huis niet verder dan een 1-1 gelijkspel tegen het bescheiden Heist en dat werd Daerden fataal. Dat voorzitter Abbas Bayat bij slechte resultaten er niet voor terugdeinst om de trainer meteen de laan uit te sturen, is al langer geweten. Vorig seizoen wisselde Charelroi niet minder dan vijf keer van trainer: Jacky Matthijssen mocht aan het seizoen beginnen maar daarna volgden in snel tempo Laszlo Csaba, Tibor Balog, Zoltan Kovacs en Luka Perusovic. De degradatie naar tweede klasse kon echter niet worden vermeden. De 56-jarige Daerden kwam in het tussenseizoen over van FC Twente, waar hij onder Michel Preud'homme de beloften trainde. Ook hij hield het dus niet lang vol op Mambour. Benieuwd welke trainer gevonden wordt om deze uitdaging aan te gaan. In de wandelgangen worden wel al de namen van Albert Cartier, Bart Van Renterghem en Marc Grosjean, pas ontslagen bij reeksgenoot Wezet, al gefluisterd. Ik hoop dat Charleroi niet met grof geld gaat afkomen en BVR van ons gaat afpakken en waarom niet? ik denk dat wij financieel geen overschot hebben om een eventueel aanbod te weigeren. Een trainer (ongeacht zijn verdienste, resultaten) is ne passant. Kijk maar naar Manchester United... Allez, ge moogt er stilaan Westerlo bijpakken, trouwens... |
| 26 Sep 2011, 21:34 |
|
|
Freak
salvador schreef: El Corredor schreef: T.Fratelli schreef: Ik hoop dat Charleroi niet met grof geld gaat afkomen en BVR van ons gaat afpakken en waarom niet? ik denk dat wij financieel geen overschot hebben om een eventueel aanbod te weigeren. Een trainer (ongeacht zijn verdienste, resultaten) is ne passant. Kijk maar naar Manchester United... Allez, ge moogt er stilaan Westerlo bijpakken, trouwens... efkes ons ploeg vergelijken met een europese grootmacht en een belgische ploeg waar ze wel verstand hebben van geld... ![]() |
| 26 Sep 2011, 22:50 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Is evkes nagegaan op nieuwsblad,hln en voetbalkrant.De naam van bart van renterghem staat daar nooit tussen.Het gaat tussen cartier en grosjean
|
| 27 Sep 2011, 0:22 |
|
|
Iendracht.be - beheer
![]() ![]() |
| 27 Sep 2011, 0:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Cartier is de nieuwe Fereira aan 't worden zeker
|
| 27 Sep 2011, 8:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Zie ik koen zijn vlag daar links?
|
| 27 Sep 2011, 8:15 |
|
| Pagina 123 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 121 122 123 124 125 … 185 Volgende |