|
|
| Pagina 14 van 64 |
[ 959 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 64 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Cofidis Cup - Beker van België
Gijzegem Vaneigest schreef: hoeveel man gaat er maar in ons stadion mogen? Liever dan op Club dan uitwijken naar pakweg Denjer Geeft die mannen hier alstublieft geen ideeën he. |
| 25 Aug 2014, 12:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Maar Club is wel de topclub die het minste volk krijgt in deze fase van de beker. Daarom denk ik dat je gewoon beter thuis speelt.
|
| 25 Aug 2014, 12:15 |
|
|
forumlegende
Thuis tegen CLub, mooie affiche!
Ik vermoed dat er maar max 6000 man in ons "stadion" meer binnenkan zeker? |
| 25 Aug 2014, 12:16 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Dani schreef: Thuis tegen CLub, mooie affiche! Ik vermoed dat er maar max 6000 man in ons "stadion" meer binnenkan zeker? op de ruimte voor den staantribune alleen al kan 6000 man ![]() _________________ MCMXIX |
| 25 Aug 2014, 12:18 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
Ik ben toch ook van mening dat dit een toploting is, als we thuis spelen natuurlijk!!!!
Voor mij waren de drie ploegen Anderlecht, Brugge of Standaard dus ni slecht. _________________ Anti fusieclub! |
| 25 Aug 2014, 12:18 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Dani schreef: Thuis tegen CLub, mooie affiche! Ik vermoed dat er maar max 6000 man in ons "stadion" meer binnenkan zeker? pff ik heb op zich weinig last met onze party tent, maar als dat bakske vol wordt, wordt da dikke merde. en owee als ge ff over den "draad" loopt ... _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 25 Aug 2014, 12:20 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Waarom zouden ze thuisvoordeel verkopen? Dat zal zeker niet gebeuren... De laatste keer in den beker tegen Club Brugge was ook bij ons. (0-3 was het dan denk ik).
_________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Ik heb de volledige loting nog niet bekeken, maar misschien ook een goeie kans dat de wedstrijd op tv komt? Of zou dat pas vanaf de volgende ronde zijn?
|
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Smetje schreef: Maar Club is wel de topclub die het minste volk krijgt in deze fase van de beker. Daarom denk ik dat je gewoon beter thuis speelt. Plaats van voetbal zal denk ik in grote mate afhangen van de andere wedstrijd en ik zie daar toch meer kans tot verschuiven dan de onze: Cercle Brugge trekt immers naar Sint-Gillis-Waas uit vierde en ik dacht niet dat die licht hebben... |
| 25 Aug 2014, 12:21 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
DT schreef: Smetje schreef: Maar Club is wel de topclub die het minste volk krijgt in deze fase van de beker. Daarom denk ik dat je gewoon beter thuis speelt. Plaats van voetbal zal denk ik in grote mate afhangen van de andere wedstrijd en ik zie daar toch meer kans tot verschuiven dan de onze: Cercle Brugge trekt immers naar Sint-Gillis-Waas uit vierde en ik dacht niet dat die licht hebben... licht, das ook nog het enige da wij wel hebben ons Saskia zal al stress emmen benieuwd naar de nieuwe klucht voor aan tickets te geraken... _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 25 Aug 2014, 12:25 |
|
|
forumlegende
Verbechio schreef: DT schreef: Smetje schreef: Maar Club is wel de topclub die het minste volk krijgt in deze fase van de beker. Daarom denk ik dat je gewoon beter thuis speelt. Plaats van voetbal zal denk ik in grote mate afhangen van de andere wedstrijd en ik zie daar toch meer kans tot verschuiven dan de onze: Cercle Brugge trekt immers naar Sint-Gillis-Waas uit vierde en ik dacht niet dat die licht hebben... licht, das ook nog het enige da wij wel hebben ons Saskia zal al stress emmen benieuwd naar de nieuwe klucht voor aan tickets te geraken... 'k zou mij nog ni teveel zorgen maken betreffende tickets. Die schikschijters van ons stadsbestuur zullen ons misschien wel verplichten om op Brugge te gaan spelen, omdat ze 'de veiligheid niet kunnen garanderen' op een avondmatch tgen een eersteklasser... Hopelijk speelt Cercle thuis (omdat de belichting van ST-Gillis Waas niet voldoende is...), tein is 't opgelost. Nog isj kotje, euh aftandse partytent, vol. Da 's langk gelejen. 't aftellen is begost!!! ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 25 Aug 2014, 12:29 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
om dan maar over de politiemaatregelen te zwijgen.
de spotters kunnen misschien al de topic aalst- club brugge voor ons openen... mooie affiche, heel blij met de loting. maar 't zal qua organisatie, zoals intussen gewoonlijk, weeral vooral veel 'gedoe' zijn. |
| 25 Aug 2014, 12:30 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
DT schreef: Smetje schreef: Maar Club is wel de topclub die het minste volk krijgt in deze fase van de beker. Daarom denk ik dat je gewoon beter thuis speelt. Plaats van voetbal zal denk ik in grote mate afhangen van de andere wedstrijd en ik zie daar toch meer kans tot verschuiven dan de onze: Cercle Brugge trekt immers naar Sint-Gillis-Waas uit vierde en ik dacht niet dat die licht hebben... Licht hebben ze wel, capaciteit daarentegen is veel minder... _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 25 Aug 2014, 12:39 |
|
|
forumlegende
Van alle 16ploegen is Club Brugge meteen de zwaarste. Anderlecht, Standard, Genk,..; zitten allemaal in andere reeks.
Eersteklassers die we kunnen tegen komen op weg naar de finale (voor de dromers onder ons ):Moeskoren, Cercle Brugge, Charleroi, Oostende, Westerlo, KV Mechelen en KV Kortrijk. Als we ons zoduen plaatsen voor 1/8ste finales is 't thuis tegen OHL of KV Kortrijk. Winst in die match is in de kwartfinale eerst op verplaatsing oom vervolgens thuis te spelen tegen 1 van volgende ploegen (Olsa Brakel, Westerlo, Dessel Sport of KV Mechelen). Halve finale is eerst thuis. De poort naar de finale open beuken is op verplaatsing tegen 1 van volgende 8 ploegen: Koksijde, Moeskroen, Sint-Gillis Waas, Cercle Bgrugge, Charleroi, Eupen, Woluwe Zaventem of Oostende. Kortom, eens Club Brugge voorbij ligt de weg ,naar de finale open 't Is peis ik tijd om te stoppen met droeimen en nog ewa te werken ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 25 Aug 2014, 12:45 |
|
|
Nationale Ploeg
als ge ziet hoe da de oilsjterse politie(k) al los begint te flippen als ochotocharme racing mechelen op bezoek komt, dan verwacht ge da ze nu minstens het leger gaan bellen om dees match te bewaken...
ik denk dat het beste zal zijn om thuisvoordeel te verkopen, ook al om niet te neig met ons 'met-de-groeten-van-den-Dozze' staantribune uitgelachen te worden door de Club supporters. en voor de centen ook ja. sportief zal het niet te veel verschil maken, en voor ons spelers zal het mooi zijn eens in een écht voetbalstadion te mogen sjotten ![]() oh ja, en we doen best ons winkelcentra dicht ook die dag. _________________ may the FORCE be with you. |
| 25 Aug 2014, 12:57 |
|
| Pagina 14 van 64 |
[ 959 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 64 Volgende |