|
|
| Pagina 16 van 76 |
[ 1138 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 76 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
Patrice Zeré maakte de fout in alle geval en ik dacht zelfs Hus als referee (één van zijn laatste wedstrijden).
Daar moet gewoon een ferme reuk aan geweest zijn in die tijd. Echt niet normaal hoe ver buiten de rechthoek die fout toen was. Zeré had natuurlijk ook zijn reputatie niet mee op dat vlak. _________________ If you never try, you'll never know |
| 02 Sep 2013, 18:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bram schreef: Patrice Zeré maakte de fout in alle geval en ik dacht zelfs Hus als referee (één van zijn laatste wedstrijden). Daar moet gewoon een ferme reuk aan geweest zijn in die tijd. Echt niet normaal hoe ver buiten de rechthoek die fout toen was. Zeré had natuurlijk ook zijn reputatie niet mee op dat vlak. Awel, ik durfde er niet echt een afstand opzetten tot de 16 , maar het was inderdaad ver en mijn 2m is niet eens fel overdreven. Ik kan me het verslag s'avonds op tv nog levendig voorstellen.Was dat trouwens niet de gelijkmaker? _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 02 Sep 2013, 18:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
DavidSeal schreef: Bram schreef: Patrice Zeré maakte de fout in alle geval en ik dacht zelfs Hus als referee (één van zijn laatste wedstrijden). Daar moet gewoon een ferme reuk aan geweest zijn in die tijd. Echt niet normaal hoe ver buiten de rechthoek die fout toen was. Zeré had natuurlijk ook zijn reputatie niet mee op dat vlak. Awel, ik durfde er niet echt een afstand opzetten tot de 16 , maar het was inderdaad ver en mijn 2m is niet eens fel overdreven. Ik kan me het verslag s'avonds op tv nog levendig voorstellen.Was dat trouwens niet de gelijkmaker? want 't is niet normaal dat ze nog zo vers in mijn geheugen liggen ![]() edit: op 7.29min http://www.youtube.com/watch?v=qLwGbVNnH2k edit2: zo nen volgestampte K, het had toch wel iets ![]() edit 3: Diaz bij Lokeren op minuut 7, de Gareth Bale avant la lettre ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 02 Sep 2013, 19:01 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bram schreef: DavidSeal schreef: Bram schreef: Patrice Zeré maakte de fout in alle geval en ik dacht zelfs Hus als referee (één van zijn laatste wedstrijden). Daar moet gewoon een ferme reuk aan geweest zijn in die tijd. Echt niet normaal hoe ver buiten de rechthoek die fout toen was. Zeré had natuurlijk ook zijn reputatie niet mee op dat vlak. Awel, ik durfde er niet echt een afstand opzetten tot de 16 , maar het was inderdaad ver en mijn 2m is niet eens fel overdreven. Ik kan me het verslag s'avonds op tv nog levendig voorstellen.Was dat trouwens niet de gelijkmaker? want 't is niet normaal dat ze nog zo vers in mijn geheugen liggen ![]() edit: op 7.29min http://www.youtube.com/watch?v=qLwGbVNnH2k edit2: zo nen volgestampte K, het had toch wel iets ![]() edit 3: Diaz bij Lokeren op minuut 7, de Gareth Bale avant la lettre ![]() Amai nog niet, zoveel volk. En dieje Diaz...Lokeren heeft(toen) enkele seizoenen achter elkaar ferme transfers gedaan. Youla (of zoiets) was ook gene rotte. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 02 Sep 2013, 19:18 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Seraing is overgenomen door Metz. Ze willen zo snel mogelijk in tweede klasse spelen en zoeken een stamnummer om over te kopen.. Wie zal het worden ?
![]() |
| 07 Sep 2013, 22:02 |
|
|
Vaste Waarde
allez ze kunnen best morgen winnen op geel want eupen wordt geen plezierreisje na hun 5-0 tegen dessel en antwerp maar 1 op 6 tegen twee titel kandidaten eupen en moeskroen
|
| 07 Sep 2013, 22:17 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
wittebolle schreef: allez ze kunnen best morgen winnen op geel want eupen wordt geen plezierreisje na hun 5-0 tegen dessel en antwerp maar 1 op 6 tegen twee titel kandidaten eupen en moeskroen dessel 2 keer op rij een 5-0 aan hun been zeker? En de slapende reus dommelt alweer langzaam in ![]() _________________ MCMXIX |
| 07 Sep 2013, 23:25 |
|
|
Scholier
@elektronized
Gezien de ligging en hun huidige financiële problemen heb ik een sterk vermoeden dat ze met Wezet zullen onderhandelen. |
| 08 Sep 2013, 9:37 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Bram schreef: DavidSeal schreef: Bram schreef: Patrice Zeré maakte de fout in alle geval en ik dacht zelfs Hus als referee (één van zijn laatste wedstrijden). Daar moet gewoon een ferme reuk aan geweest zijn in die tijd. Echt niet normaal hoe ver buiten de rechthoek die fout toen was. Zeré had natuurlijk ook zijn reputatie niet mee op dat vlak. Awel, ik durfde er niet echt een afstand opzetten tot de 16 , maar het was inderdaad ver en mijn 2m is niet eens fel overdreven. Ik kan me het verslag s'avonds op tv nog levendig voorstellen.Was dat trouwens niet de gelijkmaker? want 't is niet normaal dat ze nog zo vers in mijn geheugen liggen ![]() edit: op 7.29min http://www.youtube.com/watch?v=qLwGbVNnH2k edit2: zo nen volgestampte K, het had toch wel iets ![]() edit 3: Diaz bij Lokeren op minuut 7, de Gareth Bale avant la lettre ![]() Florian Urban ![]() _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 08 Sep 2013, 10:32 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
Bram schreef: DavidSeal schreef: Bram schreef: Patrice Zeré maakte de fout in alle geval en ik dacht zelfs Hus als referee (één van zijn laatste wedstrijden). Daar moet gewoon een ferme reuk aan geweest zijn in die tijd. Echt niet normaal hoe ver buiten de rechthoek die fout toen was. Zeré had natuurlijk ook zijn reputatie niet mee op dat vlak. Awel, ik durfde er niet echt een afstand opzetten tot de 16 , maar het was inderdaad ver en mijn 2m is niet eens fel overdreven. Ik kan me het verslag s'avonds op tv nog levendig voorstellen.Was dat trouwens niet de gelijkmaker? want 't is niet normaal dat ze nog zo vers in mijn geheugen liggen ![]() edit: op 7.29min http://www.youtube.com/watch?v=qLwGbVNnH2k edit2: zo nen volgestampte K, het had toch wel iets ![]() edit 3: Diaz bij Lokeren op minuut 7, de Gareth Bale avant la lettre ![]() en na 00:15 min... de trainer van lokeren moet de geblesseerde Chris Janssens missen ![]() _________________ Anti fusieclub! |
| 09 Sep 2013, 18:16 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
69 schreef: wittebolle schreef: allez ze kunnen best morgen winnen op geel want eupen wordt geen plezierreisje na hun 5-0 tegen dessel en antwerp maar 1 op 6 tegen twee titel kandidaten eupen en moeskroen dessel 2 keer op rij een 5-0 aan hun been zeker? En de slapende reus dommelt alweer langzaam in ![]() Die spelen gewoon kampioen, zoals ze dat de voorbije 10 seizoenen ook gedaan hebben. En vooral, ze doen dit voor een volle Bosuil met 25.000 toeschouwers! |
| 11 Sep 2013, 8:47 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Kielse Rat schreef: 69 schreef: wittebolle schreef: allez ze kunnen best morgen winnen op geel want eupen wordt geen plezierreisje na hun 5-0 tegen dessel en antwerp maar 1 op 6 tegen twee titel kandidaten eupen en moeskroen dessel 2 keer op rij een 5-0 aan hun been zeker? En de slapende reus dommelt alweer langzaam in ![]() Die spelen gewoon kampioen, zoals ze dat de voorbije 10 seizoenen ook gedaan hebben. En vooral, ze doen dit voor een volle Bosuil met 25.000 toeschouwers! Ge gaat ons hier toch ook niet ambeteren met dat eindeloos geleuter tss Antwerp en Beerschot dat alle andere voetbalwebsites overspoelt he... ![]() |
| 11 Sep 2013, 20:54 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 13 Mar 2013, 22:48 Berichten: 226 Locatie: Dèremonne |
Cornel1 schreef: @elektronized Gezien de ligging en hun huidige financiële problemen heb ik een sterk vermoeden dat ze met Wezet zullen onderhandelen. Boussu Dour wordt ook her en der genoemd |
| 11 Sep 2013, 21:14 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
AlostanA schreef: Kielse Rat schreef: 69 schreef: dessel 2 keer op rij een 5-0 aan hun been zeker? En de slapende reus dommelt alweer langzaam in ![]() Die spelen gewoon kampioen, zoals ze dat de voorbije 10 seizoenen ook gedaan hebben. En vooral, ze doen dit voor een volle Bosuil met 25.000 toeschouwers! Ge gaat ons hier toch ook niet ambeteren met dat eindeloos geleuter tss Antwerp en Beerschot dat alle andere voetbalwebsites overspoelt he... ![]() Neen hoor, ik antwoord gewoon op een post van een collega supporter van jou. In de topic Tweede Klasse dan nog wel. |
| 12 Sep 2013, 7:45 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Trainer van Dessel heeft zijn ontslag ingediend, een 15-tal tegendoelpunten op 4 matchen als ik het goe gevolgd heb...
_________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 16 Sep 2013, 20:51 |
|
| Pagina 16 van 76 |
[ 1138 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 76 Volgende |