|
|
| Pagina 153 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 151 152 153 154 155 … 185 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miniem
Bericht Re: Tweede Klasse (2011-2012)
The Blackwans schreef: Ik vind 2de klasse eerlijk gezegd een teleurstelling op gebied van beleving. Lommel, Brussels, Oostende, ... waren tot over enkele jaren leuke verplaatsingen met grote publieke belangstelling, nu zijn het triestige matchen in dode stadions. Ook bij ons had ik het beter verwacht, zeker opverplaatsing. Nuja, als je gisteren 'stadion' hebt gezien zie je duidelijk dat zelfs voetbal op 'het hoogste niveau' maar een belachelijke boel is. AGAINST MODERN FOOTBALL ![]() Toen Belgacom de tv rechten had, werd er de zondag uitgezonden om 18u en 20u30, nu met Telenet is het de zondag om 14u30 en 18u.Ik begrijp niet dat ploegen uit lagere afdelingen akkoord gaan met die zondagnamiddagmatchen op Telenet.ik blijf daarvoor nie weg uit het stadion van den eendracht, maar sommige neutrale supporters denken daar anders over. |
| 15 Feb 2012, 14:04 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Iendrachter90 schreef: http://www.nr10.be/tweedeklasse/nieuws/item/as-eupen-roept-hulp-in-van Een ander ploeg zorgt ervoor dat ze voor de deadline in orde zijn en bij eupen doodleuk:we mogen nog documenten toevoegen Lang leve de reglementen Luciano D'Onofrio zou alles samen zo'n miljoen euro in Eupen investeren. Hij heeft alle openstaande schulden betaald en heeft gezorgd voor de waarborgen die de club moet kunnen voorleggen om een licentie voor volgend jaar te kunnen bemachtigen.Vraag is wat de volgende stap gaat zijn. Liefdadigheid bestaat immers niet in het voetbal: D'Onofrio wil ongetwijfeld iets in ruil voor z'n milde gift. De krant suggereert dat D'Onofrio op termijn wellicht de leiding van Eupen zal willen overnemen. _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 16 Feb 2012, 10:57 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
ajoin54 schreef: Iendrachter90 schreef: http://www.nr10.be/tweedeklasse/nieuws/item/as-eupen-roept-hulp-in-van Een ander ploeg zorgt ervoor dat ze voor de deadline in orde zijn en bij eupen doodleuk:we mogen nog documenten toevoegen Lang leve de reglementen Luciano D'Onofrio zou alles samen zo'n miljoen euro in Eupen investeren. Hij heeft alle openstaande schulden betaald en heeft gezorgd voor de waarborgen die de club moet kunnen voorleggen om een licentie voor volgend jaar te kunnen bemachtigen.Vraag is wat de volgende stap gaat zijn. Liefdadigheid bestaat immers niet in het voetbal: D'Onofrio wil ongetwijfeld iets in ruil voor z'n milde gift. De krant suggereert dat D'Onofrio op termijn wellicht de leiding van Eupen zal willen overnemen. Zo iemand emmen wij bij den Iendracht nodig _________________
|
| 16 Feb 2012, 11:41 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Fanatix schreef: Zo iemand emmen wij bij den Iendracht nodig Ik zou liever hebben dat zulke maffiamannen zo ver mogelijk van onzen Iendracht wegblijven. |
| 16 Feb 2012, 11:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Gilles schreef: Fanatix schreef: Zo iemand emmen wij bij den Iendracht nodig Ik zou liever hebben dat zulke maffiamannen zo ver mogelijk van onzen Iendracht wegblijven. Inderdaad zulke personen zouden beter wegblijven van de voetbalvelden. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 16 Feb 2012, 12:01 |
|
|
Freak
Gilles schreef: Fanatix schreef: Zo iemand emmen wij bij den Iendracht nodig Ik zou liever hebben dat zulke maffiamannen zo ver mogelijk van onzen Iendracht wegblijven. Goh, moest D'Onofrio hier willen investeren. Ik rij er meteen achter. Heeft buiten geld, een pak relaties in het voetbal, en er nog verstand ook van... |
| 16 Feb 2012, 13:46 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
El Corredor schreef: Gilles schreef: Fanatix schreef: Zo iemand emmen wij bij den Iendracht nodig Ik zou liever hebben dat zulke maffiamannen zo ver mogelijk van onzen Iendracht wegblijven. Goh, moest D'Onofrio hier willen investeren. Ik rij er meteen achter. Heeft buiten geld, een pak relaties in het voetbal, en er nog verstand ook van... Mor kan dienen veranda's placeren ? |
| 16 Feb 2012, 14:06 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
elfahem schreef: El Corredor schreef: Gilles schreef: Ik zou liever hebben dat zulke maffiamannen zo ver mogelijk van onzen Iendracht wegblijven. Goh, moest D'Onofrio hier willen investeren. Ik rij er meteen achter. Heeft buiten geld, een pak relaties in het voetbal, en er nog verstand ook van... Mor kan dienen veranda's placeren ? Da ni, mor e kan d'er wel die da kinnen... |
| 16 Feb 2012, 14:36 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
El Corredor schreef: Gilles schreef: Fanatix schreef: Zo iemand emmen wij bij den Iendracht nodig Ik zou liever hebben dat zulke maffiamannen zo ver mogelijk van onzen Iendracht wegblijven. Goh, moest D'Onofrio hier willen investeren. Ik rij er meteen achter. Heeft buiten geld, een pak relaties in het voetbal, en er nog verstand ook van... Inderdaad, hij heeft Standard onder zijn bewind ook 2x kampioen gemaakt eh. _________________
|
| 16 Feb 2012, 14:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
elfahem schreef: El Corredor schreef: Gilles schreef: Ik zou liever hebben dat zulke maffiamannen zo ver mogelijk van onzen Iendracht wegblijven. Goh, moest D'Onofrio hier willen investeren. Ik rij er meteen achter. Heeft buiten geld, een pak relaties in het voetbal, en er nog verstand ook van... Mor kan dienen veranda's placeren ? Misschien dat Gbarsin ook veranda's kan zetten, is hij nog nuttig voor iet... _________________ www.spionkoplede.com |
| 16 Feb 2012, 14:54 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Mariner schreef: elfahem schreef: El Corredor schreef: Goh, moest D'Onofrio hier willen investeren. Ik rij er meteen achter. Heeft buiten geld, een pak relaties in het voetbal, en er nog verstand ook van... Mor kan dienen veranda's placeren ? Misschien dat Gbarsin ook veranda's kan zetten, is hij nog nuttig voor iet... Da zal tèn toch in 't zwet zèn... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 16 Feb 2012, 16:36 |
|
|
Freak
Slecht nieuws voor de fans van Standaard Wetteren. De club dient geen licentiedossier in voor komend seizoen. Daardoor zakt het automatisch naar de Derde Klasse van het Belgisch voetbal.
Vanavond valt de deadline voor het indienen van een licentiedossier, maar Wetteren laat verstek gaan voor die deadline. "Jammer genoeg is het financieel niet haalbaar voor ons", zegt voorzitter Yannick De Clercq. "Het budget dat we hadden voor volgend seizoen is al volledig opgesoupeerd aan de kosten van dit en vorig seizoen." "De kans dat we niet zakken is heel erg klein en aan de financiële eisen voor nog een seizoen Tweede Klasse voldoen, is niet haalbaar. We willen volgend jaar als een subtopper meedraaien in de Derde Klasse", vervolgt de voorzitter. "Het gebrek aan middelen had dit seizoen, nog veel meer dan vorig seizoen, ook een weerslag op de sportieve prestaties", gaat De Clercq verder. "De spelers haalden niet het gewenste niveau en ook op bestuurlijk vlak zit er een haar in de boter. De bestuurswissel is nog niet goed verteerd en de machtsstrijd is nog steeds bezig. De opzijgezette ondervoorzitter Sigfried Bernaert is van plan om Wetteren opnieuw ter hulp te komen met nieuw geld en nieuwe mensen, maar dan moet de huidige Raad van Bestuur opstappen. Daar staan we voor open." De Clercq laat ook nog weten dat Wetteren voor dit seizoen wel volledig in orde is met zijn financiën. "We moeten nu groen-geel verder uitbouwen om op middellange termijn terug te keren naar Tweede Klasse als een stabiele club." (BU) |
| 21 Feb 2012, 11:56 |
|
|
Nationale Ploeg
Dag Kriske!
Was Antheunis daar niet technisch directeur in het begin van het seizoen? Dan weten we allemaal waar het budget naartoe is. |
| 21 Feb 2012, 14:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Wij hadden de punten, en zij waren toch gezond?! Was dat geen uitspraak van dieje slimmen?(KVDH)
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 22 Feb 2012, 11:36 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
http://www.nr10.be/tweedeklasse/nieuws/ ... afwendbaar
Alé hup nog ene en altijd uit het denderkamp natuurlijk ![]() |
| 22 Feb 2012, 13:46 |
|
| Pagina 153 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 151 152 153 154 155 … 185 Volgende |