|
|
| Pagina 17 van 50 |
[ 736 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 50 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
@ Aalst TV: er werd tegen Waregem gefilmd door jullie: oa die speech van Doole, maar op de site staat daar nog niets van?
|
| 14 Apr 2011, 20:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: @ Aalst TV: er werd tegen Waregem gefilmd door jullie: oa die speech van Doole, maar op de site staat daar nog niets van? we hebben een fan! |
| 14 Apr 2011, 20:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
jawadde ség
den Iendracht leeft, zoveel is duidelijk ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Apr 2011, 20:30 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
gweninho schreef: Tom schreef: gweninho schreef: Ik had vorige week net hetzelfde voor. Het enige daje dan kunt doen is balen en hopen da iemand misschien nog 1 ticket voor u kan vinden , bij iemand da 1 teveel heeft , of door dringende omstandigheden niet kan. Vorige week ook voorgehad, en blijkbaar deze week van zelfde laken een broek Bij mij nie , iemand van het forum heeft mij heel goed geholpen , waarvoor dank! Ja,Iendrachter90 is te braaf ve deze wereld é ![]() |
| 14 Apr 2011, 20:31 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
ale zal ik mij maar een abo nemen he voor volgend jaar
1 op ajax en dan 1 op de eendracht dan zal ik er zeker bij zijn nu kan ik niet eens gaan zien door die mannen daar in de k staan die nooit gaan zien |
| 14 Apr 2011, 20:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Iendrachter90 schreef: gweninho schreef: Tom schreef: Vorige week ook voorgehad, en blijkbaar deze week van zelfde laken een broek Bij mij nie , iemand van het forum heeft mij heel goed geholpen , waarvoor dank! Ja,Iendrachter90 is te braaf ve deze wereld é ![]() Ik kan da alleen maar beamen ![]() |
| 14 Apr 2011, 20:32 |
|
|
Beetje wishfull thinking, maar heeft er nog iemand kaarten over voor de K of de I?
Staan aanschuiven tot aangekondigd werd dat de kaarten uitverkocht waren... Het leven is aan de rappe... [email protected] |
| 14 Apr 2011, 20:34 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
jero schreef: Beetje wishfull thinking, maar heeft er nog iemand kaarten over voor de K of de I? Staan aanschuiven tot aangekondigd werd dat de kaarten uitverkocht waren... Het leven is aan de rappe... [email protected] heb je je dan geen zitplaats genomen? toch nog altijd beter dan niets? |
| 14 Apr 2011, 20:38 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
voor diegene die geen staanplaats hebben kunnen kopen : koop een ticket voor de zittribune, voor diene ene keer da we kampioen kunnen spelen, en voor die paar euro's meer.
_________________ Iendracht 4ever. |
| 14 Apr 2011, 20:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
kreezie nonkeltje schreef: voor diegene die geen staanplaats hebben kunnen kopen : koop een ticket voor de zittribune, voor diene ene keer da we kampioen kunnen spelen, en voor die paar euro's meer. wel een verschil van 5 Euro ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 14 Apr 2011, 20:40 |
|
|
Ancien
Ik begrijp het niet heel goed , destijds toen we in eerste speelden zat het vak K tot de nok gevuld.
Nu zal het weer het zelfde lieken zijn van afgelopen zaterdag, alles is uitverkocht en als ge toekomt is er nog plaats genoeg over in de K en in de zittribunes om rustig uw krant te lezen. Dienen kaartenverkoop, ik heb er serieuse vragen bij. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 14 Apr 2011, 20:41 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Hugo schreef: Ik begrijp het niet heel goed , destijds toen we in eerste speelden zat het vak K tot de nok gevuld. Nu zal het weer het zelfde lieken zijn van afgelopen zaterdag, alles is uitverkocht en als ge toekomt is er nog plaats genoeg over in de K en in de zittribunes om rustig uw krant te lezen. Dienen kaartenverkoop, ik heb er serieuse vragen bij. ![]() Beperkingen, en die worden niet opgelegd door het bestuur hoor. Als de instanties zeggen dat ge maar 2500 man op die tribune moogt toelaten kunt ge daar helaas niet veel aan doen .. Ondanks dat hun beperkingen volgens mij niks uitdoen want iedereen kruipt toch opeen aan de middenlijn, dus dat "gewicht" op de tribune moet daar toch veel te veel zijn ![]() |
| 14 Apr 2011, 20:43 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 04 Nov 2008, 23:55 Berichten: 156 Leeftijd: 36 Locatie: Aaigem |
ajaxboy schreef: ale zal ik mij maar een abo nemen he voor volgend jaar 1 op ajax en dan 1 op de eendracht dan zal ik er zeker bij zijn nu kan ik niet eens gaan zien door die mannen daar in de k staan die nooit gaan zien Mijn broer heeft een ticket voor u ![]() |
| 14 Apr 2011, 20:44 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Jeroen schreef: Hugo schreef: Ik begrijp het niet heel goed , destijds toen we in eerste speelden zat het vak K tot de nok gevuld. Nu zal het weer het zelfde lieken zijn van afgelopen zaterdag, alles is uitverkocht en als ge toekomt is er nog plaats genoeg over in de K en in de zittribunes om rustig uw krant te lezen. Dienen kaartenverkoop, ik heb er serieuse vragen bij. ![]() Beperkingen, en die worden niet opgelegd door het bestuur hoor. Als de instanties zeggen dat ge maar 2500 man op die tribune moogt toelaten kunt ge daar helaas niet veel aan doen .. Ondanks dat hun beperkingen volgens mij niks uitdoen want iedereen kruipt toch opeen aan de middenlijn, dus dat "gewicht" op de tribune moet daar toch veel te veel zijn ![]() Ja, hoe dikwijls moet dat hier nog herhaald worden. Als er niet meer binnen mag, mag er niet meer binnen hé zeg. En van dat allemaal tegelijk beginnen springen in de K, laat het aub, ik voel mij daar ongemakkelijk bij... |
| 14 Apr 2011, 20:44 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Hugo schreef: Ik begrijp het niet heel goed , destijds toen we in eerste speelden zat het vak K tot de nok gevuld. Nu zal het weer het zelfde lieken zijn van afgelopen zaterdag, alles is uitverkocht en als ge toekomt is er nog plaats genoeg over in de K en in de zittribunes om rustig uw krant te lezen. Dienen kaartenverkoop, ik heb er serieuse vragen bij. ![]() Omwille van de veiligheid is het aantal plaatsen in de K beperkt (in de I ook). Probleem is dat alle mensen zeer dicht opeen staan waar de felste supporters staan en daardoor er elders een gaten zijn. Daarmee is de veiligheid natuurlijk niet verzekerd... Maar dat onze club zich maar aan die regels houdt, want anders: als er iets misloopt dan is het wel voorgoed gedaan met onze club, dat kan ik u op een briefje geven! |
| 14 Apr 2011, 20:47 |
|
| Pagina 17 van 50 |
[ 736 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 50 Volgende |