|
|
| Pagina 18 van 76 |
[ 1138 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 76 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
tympanum2 schreef: Mja, die commentaren op de 'anti-waalse' gezangen horen voor mij thuis in het rijtje middelvinger opsteken en de scheidrechter's moesje vuile dingen verwijten. Zaken waar jaren geen haan naar gekraaid heeft en die nu als hoofdzonden bestempeld worden. Ik pleit hier niet voor enige vorm van hooliganisme, want vechten op de voetbal hoort gewoon niet, maar verbaal mag er toch nog wel iets hoop ik. Na de match drink je gewoon een pint met de tegenpartij. Maar ergens vanboven lijkt het of er beslist werd, dat de supporter moet betalen en zwijgen. Ook niet slecht ![]() |
| 10 Okt 2013, 13:07 |
|
|
Nationale Ploeg
Heist, dat hier zo weggelachen werd, heeft ook even een inhaalbeweging gemaakt. die staan zowaar voor ons ondertussen. sterk van die mannen.
_________________ may the FORCE be with you. |
| 14 Okt 2013, 16:45 |
|
|
Freak
Boussu Dour staat op de rand van het faillissement. Een 79-jarige zakenman zal de club echter van de ondergang redden.
Jean Zarzecki kondigde dinsdag in Bergen aan dat hij bereid is om Boussu Dour te redden van zijn grote financiële problemen. De Belgische zakenman met Poolse roots was tot 2008 voorzitter van RBDB. "Het is al de derde keer dat men mij vraag om de meubels te redden", reageert Zarzecki in Metro. "Ik ben bereid om te helpen, maar zal wel enkele voorwaarden stellen. Ik wil er over waken dat het stamnummer 167 niet verkocht wordt. Samen met een partner uit Mauritius, die in Senegal actief is in de landbouwsector, zou Zarzecki over voldoende middelen beschikken om een financiële catastrofe af te wenden. "Ik reken erop dat de huidige bestuursleden een duidelijk overzicht maken van de huidige schulden en dan ze vervolgens ontslag nemen. Pas dan wil ik me aan de club verbinden." Naar verluidt ziet het RBDB-bestuur het voorstel van Zarzecki wel zitten. |
| 16 Okt 2013, 19:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
waly 2 schreef: Boussu Dour staat op de rand van het faillissement. Een 79-jarige zakenman zal de club echter van de ondergang redden. Jean Zarzecki kondigde dinsdag in Bergen aan dat hij bereid is om Boussu Dour te redden van zijn grote financiële problemen. De Belgische zakenman met Poolse roots was tot 2008 voorzitter van RBDB. "Het is al de derde keer dat men mij vraag om de meubels te redden", reageert Zarzecki in Metro. "Ik ben bereid om te helpen, maar zal wel enkele voorwaarden stellen. Ik wil er over waken dat het stamnummer 167 niet verkocht wordt. Samen met een partner uit Mauritius, die in Senegal actief is in de landbouwsector, zou Zarzecki over voldoende middelen beschikken om een financiële catastrofe af te wenden. "Ik reken erop dat de huidige bestuursleden een duidelijk overzicht maken van de huidige schulden en dan ze vervolgens ontslag nemen. Pas dan wil ik me aan de club verbinden." Naar verluidt ziet het RBDB-bestuur het voorstel van Zarzecki wel zitten.aha, Mauritius+Senegal: uit die kombinatie kunnen alleen maar bananen voortkomen ![]() La Royale Banane du Dour de Boussu: RBDB _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 16 Okt 2013, 22:05 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 13 Mar 2013, 22:48 Berichten: 226 Locatie: Dèremonne |
Blijft toch indrukwekkend - ook al is het in hun achtertuin euhh " oep de parking"- dat supportersaantal van rafc: bijna 3000 man naar Westerlo
![]() |
| 17 Okt 2013, 0:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
didi schreef: Blijft toch indrukwekkend - ook al is het in hun achtertuin euhh " oep de parking"- dat supportersaantal van rafc: bijna 3000 man naar Westerlo ![]() Antwerpen, agglomeratie = 512.000 inwoners Aalst = 88.000 inwoners _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 17 Okt 2013, 9:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bij ons jagen ze supps weg, das het verschil met den antwerp.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 17 Okt 2013, 10:43 |
|
|
forumlegende
Bakkie schreef: Bij ons jagen ze supps weg, das het verschil met den antwerp. Bwa, ik denk dat ze in Antwerpen de laatste 10 jaar ook niet echt aan klantenbinding hebben gedaan. Dit is het jaar van de waarheid voor Antwerp, anders vrees ik voor een serieuze terugval van het aantal supporters. Maar zelfs met een serieuze terugval hebben ze nog meer supporters dan gelijk wie in tweede klasse. |
| 17 Okt 2013, 10:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Dani schreef: Bakkie schreef: Bij ons jagen ze supps weg, das het verschil met den antwerp. Bwa, ik denk dat ze in Antwerpen de laatste 10 jaar ook niet echt aan klantenbinding hebben gedaan. Dit is het jaar van de waarheid voor Antwerp, anders vrees ik voor een serieuze terugval van het aantal supporters. Maar zelfs met een serieuze terugval hebben ze nog meer supporters dan gelijk wie in tweede klasse. Er is daar aan een serieuze hype gewerkt vandezomer, overal roepen kampioen te willen spelen met veel transfers en Mosselbank _________________ www.spionkoplede.com |
| 17 Okt 2013, 11:00 |
|
|
Vaste Waarde
En vooral de supporters op hun " tribune 2 " nog echt supporter laten zijn met regelmatig bengaals ,
Zonder BELACHELIJKE stadionverboden voor vingers of LEGE bekers die "gegooid" worden |
| 17 Okt 2013, 20:40 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Lommel - Eupen 1-1
_________________ MCMXIX |
| 18 Okt 2013, 22:20 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
de 3000 man heeft niet uitgehaald,2-1 op de doos
dienen McDonald moet volgens mij toch nog makkelijk hoger meekunnen |
| 20 Okt 2013, 19:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bakkie schreef: Bij ons jagen ze supps weg, das het verschil met den antwerp. En bij Antwerp niet? Antwerp heeft een groot supporterspotentieel, maar heeft een minder trouwe aanhang. Dat is altijd zo geweest, en is tegelijk hun sterkte en hun zwakte. Op Westerlo een topper en een paar duizend man mee brengen. Op Visé een paar weken eerder en na twee nederlagen, 300 man mee. Ook dat is Antwerp. In de jaren '80 speelde Antwerp toppers tegen Anderlecht en Standard voor 20.000 man. Een paar dagen later speelden ze Europees voor 4.000 man. En dat zeg ik op basis van officiële cijfers. Niet uit haat of afgunst. |
| 21 Okt 2013, 12:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Kielse Rat schreef: Bakkie schreef: Bij ons jagen ze supps weg, das het verschil met den antwerp. En bij Antwerp niet? Antwerp heeft een groot supporterspotentieel, maar heeft een minder trouwe aanhang. Dat is altijd zo geweest, en is tegelijk hun sterkte en hun zwakte. Op Westerlo een topper en een paar duizend man mee brengen. Op Visé een paar weken eerder en na twee nederlagen, 300 man mee. Ook dat is Antwerp. In de jaren '80 speelde Antwerp toppers tegen Anderlecht en Standard voor 20.000 man. Een paar dagen later speelden ze Europees voor 4.000 man. En dat zeg ik op basis van officiële cijfers. Niet uit haat of afgunst. Hangen ze daar ook van die bordjes, wie hier voorbij gaat heeft stadion verbod. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 21 Okt 2013, 12:35 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bakkie schreef: Kielse Rat schreef: Bakkie schreef: Bij ons jagen ze supps weg, das het verschil met den antwerp. En bij Antwerp niet? Antwerp heeft een groot supporterspotentieel, maar heeft een minder trouwe aanhang. Dat is altijd zo geweest, en is tegelijk hun sterkte en hun zwakte. Op Westerlo een topper en een paar duizend man mee brengen. Op Visé een paar weken eerder en na twee nederlagen, 300 man mee. Ook dat is Antwerp. In de jaren '80 speelde Antwerp toppers tegen Anderlecht en Standard voor 20.000 man. Een paar dagen later speelden ze Europees voor 4.000 man. En dat zeg ik op basis van officiële cijfers. Niet uit haat of afgunst. Hangen ze daar ook van die bordjes, wie hier voorbij gaat heeft stadion verbod. In het bezoekersvak toch niet. Al heb ik daar wel eens een SV'ke opgelopen. |
| 21 Okt 2013, 13:03 |
|
| Pagina 18 van 76 |
[ 1138 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 76 Volgende |