|
|
| Pagina 18 van 25 |
[ 368 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
ajoin_bart schreef: Bewust een dagje gewacht om te reageren maar ben nog even ontredderd en gefrustreerd als gisteren. eindelijk zag je nog eens veel volk op den iendracht. Mensen die mss voor de 1ste x dit jaar komen kijken. Ik denk dat je die niet snel zal terugzien. Uw club zo belachelijk maken. Ik vind het ook erg voor PLJ en voor al die mensen die zoveel energie in deze campagne gestopt hebben. Toch chapeau voor ons webteam voor hun energie! Op 2j tijd van middenmoot in 2e klasse naar 2e amateurklasse. Tees doe echt zeer. Ben er ziek van Hoorde gisteren verhalen dat de spelers weer wachten op geld en ze niet meer achter DG staan. Weet niet wat er van waar is maar ik hoop dat ze niet betaald zijn, bende sukkels. Hopelijk vertrekt DG en nog een aantal spelers en kunnen we volgend seizoen van 0 beginnen met spelers die fier zijn voor EA te spelen. 1. er wordt natuurlijk direct weer vanalles van verhalen gelanceerd, klopt da of niet? In oiljst toch mor beter mee wa korrels zout pakken 2. emmen die mannen dan geen eergevoel en zelfrespect. Zo een platte vijgen, nooit gezien. _________________ www.spionkoplede.com |
| 13 Mei 2016, 10:12 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Deze ochtend wakker geworden met een kater van jewelste en het is godverdomme niet van den drank. Hier zijn echt geen woorden voor.
Denk dat er een paar "spelers" vandaag een dagje vrijaf genomen hebben om naar het gokkantoor te gaan om hun winsten te incasseren. Dat ze daar maar eens een onderzoek over doen. Ik blijf onzen Iendracht steunen, no matter what. Iendrachter ben je voor het leven in goede momenten maar ook in (rampzalig) slechte momenten. Daar gaan zo een hoopje strandjeanetten en hun ontdekker (LVH) echt niets aan veranderen. ![]() |
| 13 Mei 2016, 10:15 |
|
|
Freak
in 2e amateurs est oeik plezant.
![]() |
| 13 Mei 2016, 10:18 |
|
|
Freak
Snel vergeten
De supporters uiten hun ongenoegen, de spelers zochten met het schaamrood op de wangen de kleedkamers op. Enkel Kevin Van Den Noortgaete kreeg nog een hart onder de riem toen hij als laatste in tranen het veld verliet. Daarmee eindigt Eendracht Aalst het seizoen met een kater. Deze ploeg was over het hele seizoen bekeken, de sleutelmomenten in gedachten, niet goed genoeg om een plaats af te dwingen in de Eerste Amateurliga. Laten we dit snel vergeten en uitkijken naar de volgende campagne om met een vernieuwde kern een gooi te doen naar promotie. |
| 13 Mei 2016, 10:21 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Bomber schreef: Volgend jaar toch terug een abo, al was het maar uit respect voor PLJ en de zijnen. _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 13 Mei 2016, 10:28 |
|
|
Ancien
waly 2 schreef: in 2e amateurs est oeik plezant. ![]() Als je de kop speelt zeker weten, want zeg nu eens je mocht nog in de eerste amateurklasse spelen zolang we geen nieuw of aangepast stadion hebben speel je ook niet voor de prijzen, 't is daar ook maar aanmodderen in afwachting van.... Nee, als ze voor de titel spelen zou het best eens een heel leuk seizoen kunnen worden, veel beter dan datgene wat we hier de afgelopen seizoenen meegemaakt hebben, remember 2006-2007. Echte voetballers, strijders dat hebben we nodig, weg met de strandjeanetten. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Mei 2016, 10:42 |
|
|
Vaste Waarde
Hugo schreef: waly 2 schreef: in 2e amateurs est oeik plezant. ![]() Als je de kop speelt zeker weten, want zeg nu eens je mocht nog in de eerste amateurklasse spelen zolang we geen nieuw of aangepast stadion hebben speel je ook niet voor de prijzen, 't is daar ook maar aanmodderen in afwachting van.... Nee, als ze voor de titel spelen zou het best eens een heel leuk seizoen kunnen worden, veel beter dan datgene wat we hier de afgelopen seizoenen meegemaakt hebben, remember 2006-2007. Echte voetballers, strijders dat hebben we nodig, weg met de strandjeanetten. ![]() Allemaal goed en wel Hugo maar waar praten we hier dan eigenlijk over ? Eerlijk gezegd gaat het dus over provinciaal voetbal he - da's de harde waarheid. Dat de eeuwige die hard supporters het gaan kunnen opbrengen om naar de paardenstallen en hoekkantine pleintjes in de provincie te gaan om hun favoriete club op provinciaal niveau te gaan zien spelen klopt waarschijnlijk wel. Maar wat heeft dit alles nog met mooi voetbal te maken ? Met alle respect - ( en ik speelde zelf 10 jaar in 4e nationale en 1e provinciale ) op die niveaus gaat het hem veel meer over gedester en gestamp dan over voetbal zenne... |
| 13 Mei 2016, 10:55 |
|
|
Ancien
Is het echt waar dat pipo DG is opgestapt of zijn het gewoon roddels?
![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Mei 2016, 10:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
mamananeto schreef: Hugo schreef: waly 2 schreef: in 2e amateurs est oeik plezant. ![]() Als je de kop speelt zeker weten, want zeg nu eens je mocht nog in de eerste amateurklasse spelen zolang we geen nieuw of aangepast stadion hebben speel je ook niet voor de prijzen, 't is daar ook maar aanmodderen in afwachting van.... Nee, als ze voor de titel spelen zou het best eens een heel leuk seizoen kunnen worden, veel beter dan datgene wat we hier de afgelopen seizoenen meegemaakt hebben, remember 2006-2007. Echte voetballers, strijders dat hebben we nodig, weg met de strandjeanetten. ![]() Allemaal goed en wel Hugo maar waar praten we hier dan eigenlijk over ? Eerlijk gezegd gaat het dus over provinciaal voetbal he - da's de harde waarheid. Dat de eeuwige die hard supporters het gaan kunnen opbrengen om naar de paardenstallen en hoekkantine pleintjes in de provincie te gaan om hun favoriete club op provinciaal niveau te gaan zien spelen klopt waarschijnlijk wel. Maar wat heeft dit alles nog met mooi voetbal te maken ? Met alle respect - ( en ik speelde zelf 10 jaar in 4e nationale en 1e provinciale ) op die niveaus gaat het hem veel meer over gedester en gestamp dan over voetbal zenne... Ik ben er ook kapot van, maar dit is toch ook overdreven. Is toch geen provinciaal voetbal. Reeks zal grotendeels dezelfde als dit seizoen zijn. Temse, Londerzeel, Brakel, Petegem, Winkel, ... Hopelijk ook Boom en Berchem in onze reeks en eventueel een Hasselt. Wat wel zeker is, is dat er geen Waalse ploegen in de reeks kunnen zitten. Er zijn 2 Vlaamse reeksen en 1 Waalse. |
| 13 Mei 2016, 11:04 |
|
|
Ancien
mamananeto schreef: Hugo schreef: waly 2 schreef: in 2e amateurs est oeik plezant. ![]() Als je de kop speelt zeker weten, want zeg nu eens je mocht nog in de eerste amateurklasse spelen zolang we geen nieuw of aangepast stadion hebben speel je ook niet voor de prijzen, 't is daar ook maar aanmodderen in afwachting van.... Nee, als ze voor de titel spelen zou het best eens een heel leuk seizoen kunnen worden, veel beter dan datgene wat we hier de afgelopen seizoenen meegemaakt hebben, remember 2006-2007. Echte voetballers, strijders dat hebben we nodig, weg met de strandjeanetten. ![]() Allemaal goed en wel Hugo maar waar praten we hier dan eigenlijk over ? Eerlijk gezegd gaat het dus over provinciaal voetbal he - da's de harde waarheid. Dat de eeuwige die hard supporters het gaan kunnen opbrengen om naar de paardenstallen en hoekkantine pleintjes in de provincie te gaan om hun favoriete club op provinciaal niveau te gaan zien spelen klopt waarschijnlijk wel. Maar wat heeft dit alles nog met mooi voetbal te maken ? Met alle respect - ( en ik speelde zelf 10 jaar in 4e nationale en 1e provinciale ) op die niveaus gaat het hem veel meer over gedester en gestamp dan over voetbal zenne... Het niveau van de meeste derdeklassers is gewoon vierde klasse, er zijn nog slechter ploegen dan den Iendracht dan weet je het wel. Geloof jij nu echt dat de eerste amateurklasse het van het is, er zullen er veel content zijn om een contract te mogen tekenen in de tweede amateurklasse, als de dollars maar op tijd op tafel komen. Eerste of tweede, het blijft amateurklasse en provinciaal voetbal zou ik dit zeker niet noemen. Ik zeg het nog eens, zolang we geen stadion hebben speelt het momenteel geen rol om een seizoentje in de tweede amateurklasse te spelen, je krijgt toch in de eerste amateurklasse geen licentie om hogerop te geraken. ![]() Het stadiondossier is het enige in feite waar ik mij ongerust over maak, hopelijk komt er hier naar volgend seizoen toe ook vooruitgang in wat betreft een locatie of renovatie. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" Laatst gewijzigd door Hugo op 13 Mei 2016, 11:19, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 13 Mei 2016, 11:06 |
|
|
forumlegende
Sorry, maat wat we gisteren gezien hebben was al provinciaal voetbal. En dan spreek ik van maximum 2e provinciale. Iemand als Bael of Lusumba, die kunnen zelfs daar nog niet mee.
Je kan de zaken relativeren, maar teveel is teveel. Het kan een mooi seizoen worden, maar als je nog met amper 500 man bent... |
| 13 Mei 2016, 11:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Hugo schreef: mamananeto schreef: Hugo schreef: Als je de kop speelt zeker weten, want zeg nu eens je mocht nog in de eerste amateurklasse spelen zolang we geen nieuw of aangepast stadion hebben speel je ook niet voor de prijzen, 't is daar ook maar aanmodderen in afwachting van.... Nee, als ze voor de titel spelen zou het best eens een heel leuk seizoen kunnen worden, veel beter dan datgene wat we hier de afgelopen seizoenen meegemaakt hebben, remember 2006-2007. Echte voetballers, strijders dat hebben we nodig, weg met de strandjeanetten. ![]() Allemaal goed en wel Hugo maar waar praten we hier dan eigenlijk over ? Eerlijk gezegd gaat het dus over provinciaal voetbal he - da's de harde waarheid. Dat de eeuwige die hard supporters het gaan kunnen opbrengen om naar de paardenstallen en hoekkantine pleintjes in de provincie te gaan om hun favoriete club op provinciaal niveau te gaan zien spelen klopt waarschijnlijk wel. Maar wat heeft dit alles nog met mooi voetbal te maken ? Met alle respect - ( en ik speelde zelf 10 jaar in 4e nationale en 1e provinciale ) op die niveaus gaat het hem veel meer over gedester en gestamp dan over voetbal zenne... Het niveau van de meeste derdeklassers is gewoon vierde klasse, er zijn nog slechter ploegen dan den Iendracht dan weet je het wel. Geloof jij nu echt dat de eerste amateurklasse het van het is, er zullen er veel content zijn om een contract te mogen tekenen in de tweede amateurklasse, als de dollars maar op tijd op tafel komen. Eerste of tweede, het blijft amateurklasse en provinciaal voetbal zou ik dit zeker niet noemen. Ik zeg het nog eens, zolang we geen stadion hebben speelt het momenteel geen rol om een seizoentje in de tweede amateurklasse te spelen, je krijgt toch in de eerste amateurklasse geen licentie om hogerop te geraken. ![]() Betalen is sinds een aantal maanden geen probleem meer, maar dat inspireert precies toch ook niet tot heldendaden om het maar heel eufemistisch uit te drukken... Puur de reeksen tegen elkaar afwegend, heb je een punt maar er is wel een heel grote maar: je wil in die reeks een rol van betekenis spelen en daarvoor heb je dus een compleet nieuwe kern nodig. En daar zit je echt wel met een probleem want de toppers uit derde en vierde zijn reeds of verkiezen onderdak bij ploegen uit 1B of eerste Amateur en spelers uit tweede en beloftes uit eerste hebben hetzelfde doel... Degenen die dat sportieve doel niet hebben, kiezen voor een financieel verhaal en ook daar liggen we nu niet meteen in pole position hé... |
| 13 Mei 2016, 11:21 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Ik heb me gisteren de hele tijd afgevraagd...wat zou PLJ hier nu van denken? Na de carnavalsmatch zei de man: 'lager kunnen we niet vallen', 'nu is het alleen maar naar boven'. Wel, beste Patrick, gisteren werd zopas het tegendeel bewezen...
Ik hoop ook dat er een grote kuis komt. Lievens, Bael en Janssens...content dat die al weg zijn en hopelijk laten ze hun kop nooit meer zien in Aalst! Lusamba, Gillis, Zelfs Gayé die nu toch ook al een tiental matchen geen deftige bal kan controleren...ze mogen allemaal den hof af! En als laatste: de trainer...wat een startosptelling...Bael voor Martin...valt Gillis geblesseerd uit, zet je toch gewoon pattenzak Lusamba en neem je er na 45 minuten de kerel uit die er 20 injaste die seizoen. Van mij mag die ook beschikken!! _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 13 Mei 2016, 11:23 |
|
|
Ancien
tympanum2 schreef: Sorry, maat wat we gisteren gezien hebben was al provinciaal voetbal. En dan spreek ik van maximum 2e provinciale. Iemand als Bael of Lusumba, die kunnen zelfs daar nog niet mee. Je kan de zaken relativeren, maar teveel is teveel. Het kan een mooi seizoen worden, maar als je nog met amper 500 man bent... Wat we gisteren gezien hebben was geen voetbal, ze waren juist voltallig op het veld en voor de rest ja... Zoals jullie spreken kan iedereen plots van provinciale mee in derde, jongens toch serieus blijven. Dat dit de zwakste lichting is van de laatste jaren, heb ik tot vervelens toe al aangekaart maar ik kijk vooruit, dit zat er aan te komen gezien het gebrek aan kwaliteit en daar heeft het huidige bestuur geen schuld aan. Bon, nu zijn er andere mensen aan het bewind die hier een serieuze meststal aan het opkuisen zijn en daar al voor een groot deel in geslaagd zijn, als dank voor de geleverde inspanningen ga ik persoonlijk de club niet de rug toe keren. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Mei 2016, 11:33 |
|
|
Ancien
DT schreef: Hugo schreef: mamananeto schreef: Allemaal goed en wel Hugo maar waar praten we hier dan eigenlijk over ? Eerlijk gezegd gaat het dus over provinciaal voetbal he - da's de harde waarheid. Dat de eeuwige die hard supporters het gaan kunnen opbrengen om naar de paardenstallen en hoekkantine pleintjes in de provincie te gaan om hun favoriete club op provinciaal niveau te gaan zien spelen klopt waarschijnlijk wel. Maar wat heeft dit alles nog met mooi voetbal te maken ? Met alle respect - ( en ik speelde zelf 10 jaar in 4e nationale en 1e provinciale ) op die niveaus gaat het hem veel meer over gedester en gestamp dan over voetbal zenne... Het niveau van de meeste derdeklassers is gewoon vierde klasse, er zijn nog slechter ploegen dan den Iendracht dan weet je het wel. Geloof jij nu echt dat de eerste amateurklasse het van het is, er zullen er veel content zijn om een contract te mogen tekenen in de tweede amateurklasse, als de dollars maar op tijd op tafel komen. Eerste of tweede, het blijft amateurklasse en provinciaal voetbal zou ik dit zeker niet noemen. Ik zeg het nog eens, zolang we geen stadion hebben speelt het momenteel geen rol om een seizoentje in de tweede amateurklasse te spelen, je krijgt toch in de eerste amateurklasse geen licentie om hogerop te geraken. ![]() Betalen is sinds een aantal maanden geen probleem meer, maar dat inspireert precies toch ook niet tot heldendaden om het maar heel eufemistisch uit te drukken... Puur de reeksen tegen elkaar afwegend, heb je een punt maar er is wel een heel grote maar: je wil in die reeks een rol van betekenis spelen en daarvoor heb je dus een compleet nieuwe kern nodig. En daar zit je echt wel met een probleem want de toppers uit derde en vierde zijn reeds of verkiezen onderdak bij ploegen uit 1B of eerste Amateur en spelers uit tweede en beloftes uit eerste hebben hetzelfde doel... Degenen die dat sportieve doel niet hebben, kiezen voor een financieel verhaal en ook daar liggen we nu niet meteen in pole position hé... Ik dacht dat er in 1B juist profspelers mochten spelen? _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Mei 2016, 11:36 |
|
| Pagina 18 van 25 |
[ 368 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 25 Volgende |