|
|
| Pagina 19 van 50 |
[ 736 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 50 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Knaap Lid geworden op: 10 Mei 2010, 16:46 Berichten: 94 Leeftijd: 41 Locatie: Oiljst !! |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Zienaa schreef: Stel dat ze winnen, dan kunnen wij toch uit de I? Of gaan we daar gans de tijd opgesloten blijven zitten? voorzie u maar!!! ![]() _________________ Iendracht foreverrrrr |
| 14 Apr 2011, 22:04 |
|
|
Vaste Waarde
Tzal er aal leren. Ge moet maar een abonnement kopen voor noste jaar.
Niksken stressen ![]() |
| 14 Apr 2011, 22:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Zienaa schreef: Stel dat ze winnen, dan kunnen wij toch uit de I? Of gaan we daar gans de tijd opgesloten blijven zitten? nor tschentj gon de mensjen oit de I iest tvak megen verloten en de K moet langs tploin goon ... ![]() |
| 14 Apr 2011, 22:17 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Spijtig voor de gasten die er al jaren staan en er nu (in de k) niet bij gaan zijn. Anderzijds heb ik al sinds 1992 een abo en hoop ik dat jullie volgend jaar ook een nemen, maar vooral dat ea dan zijn trouwe supps voorrang geeft.
Ik mag hopen dat er zondag rond mij geen gasten staan die de ploeg bij de eerste slechte pas afbreken ... Zondag 17u wel allemaal samen aan het feesten _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 14 Apr 2011, 22:22 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
als ge daar een uur op voorhand toekomt, en ge ziet dat er nog steeds een dertig tal voor u zijn... en da voor derde klasse... tja, dan wete dat het den iendracht is zeker? inderdaad mooie reclame voor een abonnement.
btw: te dicht parkeren bleek gevaarlijk... want ge zijt direct ingesloten. u parkeren voor de enige uitweg op de parking... ![]() |
| 14 Apr 2011, 22:25 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Nog zo'n 600kaarten voor de zittribune blijkaar.
|
| 14 Apr 2011, 22:29 |
|
|
forumlegende
Morgen in café Ajuin waarschijnlijk nog kaarten genoeg!!!
|
| 14 Apr 2011, 22:32 |
|
|
Vaste Waarde
Iendrachter90 schreef: Nog zo'n 600kaarten voor de zittribune blijkaar. Da zeggen ze op Aalst.tv blijkbaar. Maar ik zou daar niet op voortgaan. Vorige match zeiden ze da ook en dat alles was uitverkocht. Maar als ge dan zag hoeveel plaats er effectief nog vrij was... |
| 14 Apr 2011, 22:39 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
voorbijganger schreef: Iendrachter90 schreef: Nog zo'n 600kaarten voor de zittribune blijkaar. Da zeggen ze op Aalst.tv blijkbaar. Maar ik zou daar niet op voortgaan. Vorige match zeiden ze da ook en dat alles was uitverkocht. Maar als ge dan zag hoeveel plaats er effectief nog vrij was... Daarmee dak zeg blijkbaar,op aalst is niets zeker ![]() |
| 14 Apr 2011, 22:41 |
|
|
Freak
al dat gemem hier over vak K en vak I. ik zou desnoods in één van de lichtmasten kruipen bij een mogelijke kampioensmatch. wat is nu het probleem zeg.
En als er op die tribune nie meer volk op mag dan 2500, dan is dat zo. @Hugo, eens kijken hoe de staantribune er aan toe is (kijk de kant van de houten chalet). Veiligheid primeert zou ik zeggen. |
| 14 Apr 2011, 22:51 |
|
|
Vaste Waarde
Versta me niet verkeerd, ik begrijp de mensen die gefrustreerd zijn wegens ticket Vak I , maar niets of niemand die jullie ervan tegenhoudt om er ook daar een feestje van te maken!
Ms een leuk idee om tegeneen op te zingen zoals zaterdag met de ajoinen die den bomber inzette dit vond ik toch wel redelijk indrukwekkend. BTW nen dikke chapeau voor OPC ' kev, bomber,dries ..) voor de inzet en de actie die zondag weer zal voor ongelooflijke beelden zorgen! ![]() |
| 14 Apr 2011, 22:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Hopelijk zondag kampioen, maar ik ben er niet gerust in. We moeten opletten dat we niet voorhebben zoals Lommel, die leken ook op weg naar de titel, maar geven het de laatste weken volledig weg. Idem voor Boom vorig jaar.
|
| 14 Apr 2011, 23:05 |
|
|
Smetje schreef: Hopelijk zondag kampioen, maar ik ben er niet gerust in. We moeten opletten dat we niet voorhebben zoals Lommel, die leken ook op weg naar de titel, maar geven het de laatste weken volledig weg. Idem voor Boom vorig jaar. Ongelooflyk é gij,azo altijd twijfelen Nog is boom had op geen enkel moment 9punten voor op heist en op 3matchen van teinde ook geen 6punten.Dus die vergelijking mag meteen den boom in. |
| 14 Apr 2011, 23:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Iendrachter90 schreef: Smetje schreef: Hopelijk zondag kampioen, maar ik ben er niet gerust in. We moeten opletten dat we niet voorhebben zoals Lommel, die leken ook op weg naar de titel, maar geven het de laatste weken volledig weg. Idem voor Boom vorig jaar. Ongelooflyk é gij,azo altijd twijfelen Nog is boom had op geen enkel moment 9punten voor op heist en op 3matchen van teinde ook geen 6punten.Dus die vergelijking mag meteen den boom in. Inderdaad, zowel Boom vorig seizoen als Lommel dit seizoen zijn in het competitieslot constant op achtervolgen aangewezen, das toch absoluut niet het geval bij ons. |
| 15 Apr 2011, 0:05 |
|
|
forumlegende |
Neutralboy schreef: Versta me niet verkeerd, ik begrijp de mensen die gefrustreerd zijn wegens ticket Vak I , maar niets of niemand die jullie ervan tegenhoudt om er ook daar een feestje van te maken! Ms een leuk idee om tegeneen op te zingen zoals zaterdag met de ajoinen die den bomber inzette dit vond ik toch wel redelijk indrukwekkend. BTW nen dikke chapeau voor OPC ' kev, bomber,dries ..) voor de inzet en de actie die zondag weer zal voor ongelooflijke beelden zorgen! ![]() zeker hansken,"the blackwans"(nickname opt forum) en mariner ni vergeten(en uiteraard de rest niet), maar hansken en mariner hebben daar echt al veel inspanningen voor gedaan voor OPC... kga hier nu ook niet elke naam zetten, maar die 3 mannen moogt ge ZEKER NIET vergeten _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 15 Apr 2011, 0:46 |
|
| Pagina 19 van 50 |
[ 736 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 50 Volgende |