Lommel - Eendracht Aalst - Pagina 19 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 351 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 24
 Lommel - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 55
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Bakkie schreef:
DavidSeal schreef:
Net eens gaan kijken, dat is inderdaad een smerige fout. Pure frustratie, en dat van een speler die door onze trainer nochtans fel bejubeld is...het stinkt in het huishouden van onze ploeg.

Telefong kapot :D

:fuck: ;)

23 Sep 2013, 15:55
nieuw in de eerste ploeg

Hij had er thuis tegen tubeke ook bijna afgevlogen , maar daar heeft hij hem nog net kunnen inhouden.
Temperament vol kerelken me gedacht (n)

23 Sep 2013, 17:50
Junior

Leeftijd: 54
Wat Martin doet is idd een aanslag niet meer of minder.
Zal wellicht meer dan één dag schorsing aan z'n been hebben....

Maar nu, wat nu?
CJ buiten kieperen?
Omwille van z'n "rare" opstellingen, discuteerbare uitspraken, wat dan ook?
Bij een ploeg met een beetje ambitie is dat de logische stap.

Probleem:Ondanks de ambitie subtopper te (kunnen) zijn, kunnen we het ons financieel niet veroorloven CJ te ontslaan en op de markt te te gaan zoeken naar een alternatief.
En neen, sorry, ik zie Filipovic als geen alternatief voor trainer 1, al werpt hij zich bij momenten op als één.

Moeilijk geval, een gedemotiveerde "ploeg" weer op de rails brengen.

Ze hadden beter méér eruit gehaald vorig seizoen, toen ze met Ceulemans gaan eten zijn....

23 Sep 2013, 17:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
JohanD schreef:
Wat Martin doet is idd een aanslag niet meer of minder.
Zal wellicht meer dan één dag schorsing aan z'n been hebben....

Maar nu, wat nu?
CJ buiten kieperen?
Omwille van z'n "rare" opstellingen, discuteerbare uitspraken, wat dan ook?
Bij een ploeg met een beetje ambitie is dat de logische stap.

Probleem:Ondanks de ambitie subtopper te (kunnen) zijn, kunnen we het ons financieel niet veroorloven CJ te ontslaan en op de markt te te gaan zoeken naar een alternatief.
En neen, sorry, ik zie Filipovic als geen alternatief voor trainer 1, al werpt hij zich bij momenten op als één.

Moeilijk geval, een gedemotiveerde "ploeg" weer op de rails brengen.

Ze hadden beter méér eruit gehaald vorig seizoen, toen ze met Ceulemans gaan eten zijn....

Flippo mag geen T1 zijn heeft geen Heizel diploma.

23 Sep 2013, 18:10
Reserve

Zou T2 R V D Bosche de oplossing niet zijn,was in een ver verleden bij ploegen toch nog T1
De goedkoopste oplossing,en kan de ploeg toch,en weet mischien wat er fout loopt.,en flippo is er ook nog om hem te assisteren ;)

23 Sep 2013, 19:03
Reserve

W Van Belle 1 schorsingsdag
Martin moet voor bondsparket verschijnen

23 Sep 2013, 19:18
forumlegende

http://www.tvoost.be/nl/2013-09-22/wesl ... mea-culpa/

23 Sep 2013, 21:09
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
El Corredor (Light) schreef:
http://www.tvoost.be/nl/2013-09-22/wesley-vanbelle-slaat-mea-culpa/

W Van Belle een van de weinige klasbakken in onze ploeg.

23 Sep 2013, 21:20
Nationale Ploeg

Josken11 schreef:
http://www.tvoost.be/nl/2013-09-22/wesley-vanbelle-slaat-mea-culpa/

W Van Belle een van de weinige klasbakken in onze ploeg.

Inderdaad, superkerel en heel degelijke voetballer voor tweede klasse!

24 Sep 2013, 0:23
forumlegende

De druk op de Aalsterse coach Chris Janssens neemt toe. In Lommel klonk ‘Janssens buiten!’ als een strijdkreet in het Aalsterse supportersvak. Voorzitter Frank De Roose roept op tot kalmte, maar beseft dat het hek van de dam is als de Aalsterse trein zondag in de thuispartij tegen Wezet niet op de rails raakt.

‘Ik vind het te vroeg om over een crisis te praten, maar er is wel sprake van een sportieve malaise. We zitten in de hoek waar de klappen vallen terwijl we van dit seizoen een stuk meer verwachtten dan van het vorige. Ik geloof nog steeds rotsvast dat deze ploeg over voldoende talent beschikt voor een prominente rol in tweede klasse.’

‘Onze coach kampt met zware blessurepech. Lander Van Steenbrugghe moest de draaischijf van de ploeg worden, maar speelde nog geen minuut. Het zat ons ook geen greintje mee. Tegen Moeskroen werd tot drie keer toe een geclaimde strafschop weg gewuifd. Op Lommel zaten we goed in de match. Een pegel van Van Damme plofte op het kader waarna aan de overzijde Van Belle rood kreeg en de strafschop werd omgezet. Herleid tot negen bleven we het hoofd voor de bal leggen.’

‘Daar trek ik me aan op na de dramatische prestatie tegen Tubeke toen angst de ploeg regeerde. De ploeg was toen onherkenbaar in vergelijking met de trainingen waar goed wordt gewerkt. Ik houd de vinger aan de pols in de kleedkamers en durf stellen dat de spelers nog steeds pal achter de coach staan.’
bron: HNB

24 Sep 2013, 7:48
Nationale Ploeg

De druk op de Aalsterse coach Chris Janssens neemt toe. In Lommel klonk ‘Janssens buiten!’ als een strijdkreet in het Aalsterse supportersvak. Voorzitter Frank De Roose roept op tot kalmte, maar beseft dat het hek van de dam is als de Aalsterse trein zondag in de thuispartij tegen Wezet niet op de rails raakt.

‘Ik vind het te vroeg om over een crisis te praten, maar er is wel sprake van een sportieve malaise. We zitten in de hoek waar de klappen vallen terwijl we van dit seizoen een stuk meer verwachtten dan van het vorige. Ik geloof nog steeds rotsvast dat deze ploeg over voldoende talent beschikt voor een prominente rol in tweede klasse.’

‘Onze coach kampt met zware blessurepech. Lander Van Steenbrugghe moest de draaischijf van de ploeg worden, maar speelde nog geen minuut. Het zat ons ook geen greintje mee. Tegen Moeskroen werd tot drie keer toe een geclaimde strafschop weg gewuifd. Op Lommel zaten we goed in de match. Een pegel van Van Damme plofte op het kader waarna aan de overzijde Van Belle rood kreeg en de strafschop werd omgezet. Herleid tot negen bleven we het hoofd voor de bal leggen.’

‘Daar trek ik me aan op na de dramatische prestatie tegen Tubeke toen angst de ploeg regeerde. De ploeg was toen onherkenbaar in vergelijking met de trainingen waar goed wordt gewerkt. Ik houd de vinger aan de pols in de kleedkamers en durf stellen dat de spelers nog steeds pal achter de coach staan.’

owla, 't zal dus nog voor deze week zijn ....

24 Sep 2013, 8:12
Reserve

Leeftijd: 51
Fillou schreef:

owla, 't zal dus nog voor deze week zijn ....

:lol:

24 Sep 2013, 8:21
Freak

de omstandigheden zaten wat tegen zegt Bogaerts in hln. :hmm:

24 Sep 2013, 8:34
forumlegende

Er is blijkbaar bij het bestuur geen enkel besef van de ernst van de situatie...
Lijkt wel Basil Fawlty die blijft beweren dat zijn hotel duizenden tevreden klanten heeft...

24 Sep 2013, 10:31
Ancien

Leeftijd: 46
tympanum2 schreef:
Er is blijkbaar bij het bestuur geen enkel besef van de ernst van de situatie...
Lijkt wel Basil Fawlty die blijft beweren dat zijn hotel duizenden tevreden klanten heeft...

Dat geloof ik niet. Weten maar al te goed dat dit zo niet te lang meer kan blijven duren. Anderzijds, moet je natuurlijk ook uw financiële mogelijkheden afwegen hé en ik denk dat dat voorlopig het enige element is om CJ nog in het zadel te houden...

Trouwens - als er onderling in de spelerskern blijkbaar verschillende strubbelingen zitten, gaat een andere trainer die ook niet in 1,2,3 wegwerken hé. Kijk maar naar Beerschot vorig seizoen - zelfs toen het sportief onder Adri Koster even goed leek te gaan, zat het in de kleedkamer al helemaal scheef... Er zijn nog twee trainers gepasseerd erna (De Corte en Matthijsen) maar geen van de twee kreeg de trein nog op de rails... Ik vrees dat CJ zelf heeft bijgedragen tot het creëren van die strubbelingen door sommigen ongenadig hard aan te pakken en anderen dan weer eindeloos te verdedigen en krediet te geven. Dergelijke zaken luidden ook het begin van het einde van BVR in hier (als ik me niet vergis, begon BVR ongeveer rond dezelfde periode een goeddraaiende ploeg doorheen te husselen en begon hij ook in de pers mannen scherp te zetten en een gebrek aan trainingsintensiteit in de kijker te zetten...)

24 Sep 2013, 11:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 351 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 24