Eendracht Aalst - Waasland Beveren - Pagina 20 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 366 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 25
 Eendracht Aalst - Waasland Beveren 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Bericht Re: Eendracht Aalst - Waasland Beveren
Bakkie schreef:
Gisteren weer eens een prachtig staaltje gezien,van de organisatie van de domme aalsterse flikken.
Voor de wedstrijd laten ze de dwaasland supps,gewoon de cafés binnengaan waar het vol zit met Iendracht supps :hmm: ik had veel goesting om den boel daar eens ingang te steken,enkel maar om aan te tonen dat de flikken goe bezig zijn.
Maar na de wedstrijd moet men wel de uitgang nemen via de Leopoldlaan(om de supps te scheiden) waar ik oudere mensen heb zien staan sukkelen,om over da betonnen muurtje te stappen.Aan de spotters die hier het forum volgen,jullie moeten nog veel leren hoor,of is het van domheid ;) maar owee als er enen zijne middenvinger opsteekt,dat hebben jullie wel gezien.

Ja, ik stel mij echt vragen wat er gaat gebeuren als Antwerp of Visé hier langskomt. Ze sturen u rond, maar uiteindelijk komt ge toch weer uit voor het stadion, waar de WB supporters ook staan.
En dat is toch ook ongezien. Een stadion verlaten via iemand zijn tuin/garage. In de Gloria zou zelfs zo een scenario niet kunnen bedenken.
En zelfs voor aanvang van de match. Hoe gaan ze dat regelen? Iedereen dat naar de staantribune gaat, moet gewoon het loket passeren van de tegenpartij.. Ge moet zelfs door de rij van wachtende supporters kruipen.
Enfin, allemaal ingredienten waarbij het allemaal eens verkeerd zal lopen. En als het dan zo ver zal zijn, dan zullen ze zeggen :'geen probleem, de herrieschoppers staan op beeld met onze nieuwe camera´s'.
Beter genezen dan voorkomen, want preventief optreden doet ge niet op nen zondag.

26 Sep 2011, 13:13
nieuw in de eerste ploeg

voorbijganger schreef:
Bakkie schreef:
Gisteren weer eens een prachtig staaltje gezien,van de organisatie van de domme aalsterse flikken.
Voor de wedstrijd laten ze de dwaasland supps,gewoon de cafés binnengaan waar het vol zit met Iendracht supps :hmm: ik had veel goesting om den boel daar eens ingang te steken,enkel maar om aan te tonen dat de flikken goe bezig zijn.
Maar na de wedstrijd moet men wel de uitgang nemen via de Leopoldlaan(om de supps te scheiden) waar ik oudere mensen heb zien staan sukkelen,om over da betonnen muurtje te stappen.Aan de spotters die hier het forum volgen,jullie moeten nog veel leren hoor,of is het van domheid ;) maar owee als er enen zijne middenvinger opsteekt,dat hebben jullie wel gezien.

Ja, ik stel mij echt vragen wat er gaat gebeuren als Antwerp of Visé hier langskomt. Ze sturen u rond, maar uiteindelijk komt ge toch weer uit voor het stadion, waar de WB supporters ook staan.
En dat is toch ook ongezien. Een stadion verlaten via iemand zijn tuin/garage. In de Gloria zou zelfs zo een scenario niet kunnen bedenken.
En zelfs voor aanvang van de match. Hoe gaan ze dat regelen? Iedereen dat naar de staantribune gaat, moet gewoon het loket passeren van de tegenpartij.. Ge moet zelfs door de rij van wachtende supporters kruipen.
Enfin, allemaal ingredienten waarbij het allemaal eens verkeerd zal lopen. En als het dan zo ver zal zijn, dan zullen ze zeggen :'geen probleem, de herrieschoppers staan op beeld met onze nieuwe camera´s'.
Beter genezen dan voorkomen, want preventief optreden doet ge niet op nen zondag.

Ja ,en eigenlijk is dit probleem redelijk simpel op te lossen ( en niet te duur) maar ja dat zal voor een volgend leven zijn.

26 Sep 2011, 13:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
voorbijganger schreef:
Bakkie schreef:

Overal waar wij naar toegaan spreken ze van een risico wedstrijd,maar thuis mag jan en alleman daar door en op mekaar kruipen,ze zijn goe bezig.
Als Antwerp,Charleroi,Visé,Brussels en Dender komen,zijt maar zeker dat er gewonden vallen,het is toch vrij simpel op te lossen,combi regeling als men naar Aalst komt,blijkbaar hebben ze liever het scenario Racing Mechelen dan kunnen ze nog wat met stadion verbod smijten,zo hebben de tamzakjes ook weer eens werk in de week

26 Sep 2011, 14:10
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
Bakkie schreef:
voorbijganger schreef:
Bakkie schreef:

Overal waar wij naar toegaan spreken ze van een risico wedstrijd,maar thuis mag jan en alleman daar door en op mekaar kruipen,ze zijn goe bezig.
Als Antwerp,Charleroi,Visé,Brussels en Dender komen,zijt maar zeker dat er gewonden vallen,het is toch vrij simpel op te lossen,combi regeling als men naar Aalst komt,blijkbaar hebben ze liever het scenario Racing Mechelen dan kunnen ze nog wat met stadion verbod smijten,zo hebben de tamzakjes ook weer eens werk in de week

gaat er idd nu eens iemand zo slim zijn om dat betonnen muurtje uit de grond te halen, steek die afrastering in een betonblok met gaten en het is opgelost, open na de match en toe daarna en gedaan.
Tegen dat die andere ploegen zoals Antwerp komen moet dat zeker opgelost zijn of er gaan gewonden vallen op die plaats, 1 moment van paniek en er liggen direkt 50 man op de grond. Als Denjer komt zal da gien probleem zijn, er komen toch maar 11 sups van da boeregat koiken en die kommen per velo :D

26 Sep 2011, 14:39
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Ik vond het een ramp aan de loketten, die pas iets na 14u opengingen.
Voor mij geen probleem als abonnee, maar mijne zoon die zijn gratis ticketje moet gaan afhalen,
heeft daar van 13.45u tot 14.15u gestaan. Ik denk dat er daar om 14u meer dan 200 man stond.
Als die loketten een half uurke vroeger opengaan, zijn dit ook alweer meer inkomsten in de kantine.

26 Sep 2011, 14:45
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 47
Schepper schreef:
Ik vond het een ramp aan de loketten, die pas iets na 14u opengingen.
Voor mij geen probleem als abonnee, maar mijne zoon die zijn gratis ticketje moet gaan afhalen,
heeft daar van 13.45u tot 14.15u gestaan. Ik denk dat er daar om 14u meer dan 200 man stond.
Als die loketten een half uurke vroeger opengaan, zijn dit ook alweer meer inkomsten in de kantine.

En dringend een tweede" knipding" aanschaffen (onderkroiper heb jij geen op overschot?)
Gisteren moeten aanschuiven om abbo te laten knippen terwijl er twee anderen met hun vingers stonden te draaien omdat er toen niemand met ticket binnenging...

26 Sep 2011, 15:01
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Bakkie schreef:
WBfront schreef:
Nee bedankt die speler haalt enkel het spelniveau en spelsnelheid naar beneden .
Onze spits Didier (nr 28) jogt ernaast als die aan het spurten is .

Ik bedoel dit zeker niet als aanval op jullie ploeg maar moest hij in onze kern zitten dan zat hij bij de beloften .

Die jongen heeft het laatste half uur geen poot meer verzet .

Excuses als een seizoen niet gespeeld tellen niet mee hoor als je je eigen ploeg aan de top ambieert.

Blijkbaar ligt de draw zwaar op je maag,is dat jou probleem dat depoitre te dik staat :wave: onzen dikzak legde er mooi eentje in het mandje :D

Manmanman. Als Depoitre al traag is? Ik weet niet ze ma heel veel spitsen die zo een kracht en snelheid kunnen combineren, awel zoekter mij is 5in 2de

26 Sep 2011, 16:40
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Gisteren een superleuke wedstrijd gezien met een fantastische sfeer. Een punt hebben we te danken aan VDN. Keepte op een bijzonder hoog niveau. Maar als je alles bij elkaar neemt konden wij zelfs gewonnen hebben als het meevalt : bal op paal, penalty al dan niet onterecht niet gekregen, schot van Wouter goed gered door Clepkens.
Ik ben heel tevreden met dit punt. Zoals we op dit moment spelen zie ik ons gen problemen hebben.
En vraag op het einde van het seizoen is aan alle trainers wat ze van Laurent vonden..als er 2 zullen zeggen dat hij werkelijk traag is en ons niveau naar beneden haalt, dan zijn ze gewoon gefrustreerd :D
Btw de domste uitspraak zouk al aan dieje van Waasland-Beveren geven :crazy:

26 Sep 2011, 16:47
Ancien

Leeftijd: 55
gweninho schreef:
Bakkie schreef:
WBfront schreef:
Nee bedankt die speler haalt enkel het spelniveau en spelsnelheid naar beneden .
Onze spits Didier (nr 28) jogt ernaast als die aan het spurten is .

Ik bedoel dit zeker niet als aanval op jullie ploeg maar moest hij in onze kern zitten dan zat hij bij de beloften .

Die jongen heeft het laatste half uur geen poot meer verzet .

Excuses als een seizoen niet gespeeld tellen niet mee hoor als je je eigen ploeg aan de top ambieert.

Blijkbaar ligt de draw zwaar op je maag,is dat jou probleem dat depoitre te dik staat :wave: onzen dikzak legde er mooi eentje in het mandje :D

Manmanman. Als Depoitre al traag is? Ik weet niet ze ma heel veel spitsen die zo een kracht en snelheid kunnen combineren, awel zoekter mij is 5in 2de

5??!! Hij zal er geen drie vinden...Als Depoitre zo'n kans zoals uwen Didier mist, wordt hij vervangen ;) . Ik durf ze gerust eens een sprintje laten trekken tegen elkaar, en uw bewering dat zijn blessure geen excuus is dat is er helemaal over. Wat deed het échte Beveren trouwens dit weekend?

26 Sep 2011, 16:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
DavidSeal schreef:
Wat deed het échte Beveren trouwens dit weekend?

4-3 gewonnen tegen belsele :D het echte SK Beveren kon wel winnen dit weekend.

26 Sep 2011, 16:57
nieuw in de eerste ploeg

DT schreef:
SERRE schreef:
DT schreef:

WBfront, uwen Didier heeft drie keer zonder tegenstand uit de kleine backlijn op doel mogen trappen en raakte nooit binnen het kader... In de tweede helft heb ik hem niet meer gezien... En dan onze spits komen afbreken? Niet echt slim hé. Trouwens - uw Didier is hetzelfde type als Kielo Lezi - lopen, snel, dribbel.... maar rendement 0,0... Maar je hebt gelijk - Depoitre was niet in zijn normale doen... Maar scoort wel uit zijn enige kans... En dat is wat een spits hoort te doen...

Iedereen gooit met bloemen naar WB maar als je als topfavoriet zo'n kansen niet kan afmaken, ga je nooit
de oppergaai meenemen... Je gaat met 0-1 de rust in en komt als een natte dweil de kleedkamer uit met meteen de gelijkmaker tot gevolg... Geeraerd zal het niet graag gezien hebben... Veel te weinig overzicht ook het laatste kwartier toen ze bij ons geen meter meer vooruit geraakten...

Bovendien, na de eerste twintig minuten tot het doelpunt hebben we ze niet meer gezien. En ook de eerste vijfentwintig minuten van de tweede helft was WB nergens... En dat gezeur over die gemiste kansen... Tienen verkwanselde nog grotere mogelijkheden en beten met 1-4 in het zand tegen ons... That's football... Jullie verliezen twee punten, wij winnen er 1... Maar ipv hier uw frustraties bot te vieren, zoek het falen in uw eigen ploeg... In de eerste twintig minuten had jullie ploeg het kunnen/moeten afmaken, maar deed dit niet... In de tweede helft houdt Clepkens jullie evenzeer in de wedstrijd...

Leuke wedstrijd en ik ben zeker dat er een paar heel goed zullen slapen vannacht bij ons want hebben serieus diep moeten gaan...

Dit vind ik toch wat overdreven. Laat ons zeggen dat wij op dat moment iets meer tegenstand konden bieden.. En wat die kansen betreft, Tienen kreeg er een 4-tal, Beveren een drievoud daarvan.

Amai, dan zou ik toch nog maar even de beelden van tegen Tienen bekijken... Dwongen meer 100% kansen af dan Beveren gisteren hoor... En ik blijf achter mijn uitspraken van gisteren staan: na 25 min was de storm helemaal gaan liggen en scoren zelfs in hun eerste tegenprik nadat wij tien minuten het betere van het spel weer hadden. Alleen verliest Ewen zijn bal diep op hun helft, snelle omschakeling en bingo... Dan krijgen ze inderdaad meteen de kans op 0-2 die die Didier domweg op de borst van Kestens knalt ipv simpel af te leggen... En de tweede helft vatten ze veel te laks aan en krijgen wij de betere kansen hoor... Zij dreigden in het eerste kwart van die tweede helft enkel op stilstaande fasen - waar de tweede bal steeds voor hen was, maar ze vaak - moederziel alleen voor Kevin - domweg niet meer wisten waar hun voeten stonden... Laatste twintig minuten hadden wij het heel zwaar en snap ik niet waarom De Schutter niet werd ingebracht (zeker niet omdat TVR dan nog eens de voorkeur kreeg ook - om op links te gaan spelen notabene), terwijl het trio Van Damme, Galucci en Depoitre na een uur al compleet morsdood zaten...

De zet van Thompson voor Ewen vond ik dan wel geniaal gezien - blijkbaar schrikt Ode de tegenstand nogal af want die nummer 15 van WB - die subliem speelde in de eerste helft - durfde het eerste halfuur van de tweede helft niet over Thompson te gaan in balbezit. Pas in het laatste kwartier had hij weer geloof in eigen kunnen... Ode speelde redelijk vond ik - ok in balbezit, goeie aflegger ook op Depoitre oa en verdedigend positioneel in orde. Is natuurlijk nog niet super, maar zit toch merkelijk verbetering in...

En weer een flink aantal uitblinkers ook, niet in het minst onze hele achterlijn + doelman. Potjes die goed speelde - al werd hij door Bob weer enorm in de steek gelaten de eerste helft, voorbereiding all over again - en zich in de tweede helft heel nadrukkelijk kon manifesteren... En Wouter - heel sterk, constant twee man aan de praat houden en steeds de bal kunnen aannemen bij uittrappen van Kevin ondanks hevige tegenstand... Het zat weer goed!

Op naar Brussels voor een heel gevaarlijke match - die kerels moeten absoluut winnen en aangezien het bij ons toch redelijk soepel bolt, moeten we oppassen dat we hen niet onderschatten... Punt halen tegen de leider is een ding, de drie punten halen op het veld van een directe concurrent is iets helemaal anders...

Tja, Cousin... Het zal ongetwijfeld een aangename kerel zijn naast het veld, maar erop is een ander paar mouwen.
Je zal zelden een negatief woord horen van mij als er gespeeld wordt met de inzet (en bijbehorend resultaat) zoals gisteren het geval was. Echter, uw opmerking over Cousin snijdt hout, en nog geen klein beetje. Positioneel is er veel werk aan. En dan is het goed mogelijk dat hij van de trainer de opdracht krijgt om desgevallend naar binnen te knijpen, je moet nog wel weten wanneer en hoe. Meermaals zag ik Potjes in de eerste helft aanzetten, bijna evenveel keer zag je hem inhouden omdat -bij eventueel balverlies- de boulevard open lag omdat Bob in geen velden of wegen te bespeuren viel. Dat is jammer want Potjes speelt bij momenten geremd. En dat terwijl er wel degelijk dreiging van uitgaat als hij op snelheid de achterlijn kan halen of naar binnen snijdt. Hij is stilaan terug op niveau van enkele jaren geleden hoor jongens. Remember de jonge snaak die op Sint-Truiden die de ervaren profs alle hoeken van het veld liet zien.

Een polemiek opstarten is het laatste van mijn bedoelingen. Wat wel eens zou mogen is dat Bob op zijn kwaliteiten, maar vooral op zijn gebreken gewezen wordt. Bij momenten heb ik de indruk dat hij zich Messi waant. Meermaals per wedstrijd kan je hem erop betrappen de meest ingewikkelde oplossing te willen zoeken waar het vooral simpel moet/kan. Toegegeven, hij is zeker niet de enige die in de fout gaat (het is tweede klasse he), maar bij hem merk je bijna een constante. En als je tegen ploegen als Waasland Beveren speelt, wordt dit alles extra uitvergroot.

Ik zou dit seizoen best eens willen zien hoe een flank De Schutter-Podevijn zou werken. Met dien verstande dat het een topfitte Niels is, lichamelijk én mentaal.

26 Sep 2011, 18:15
Freak

Leeftijd: 45
wilt er ne keer iemand tegen onze manager of stadionomroeper zeggen dat ze een bord met reclame zetten op die "persconferentie".

onbegrijpelijk eigenlijk en amateuristisch!

26 Sep 2011, 19:22
Ancien

Leeftijd: 46
El Corredor schreef:
wilt er ne keer iemand tegen onze manager of stadionomroeper zeggen dat ze een bord met reclame zetten op die "persconferentie".

onbegrijpelijk eigenlijk en amateuristisch!

Hoe, ik dacht dat dat rode drapperieken de publiciteit was van die stoffenhandel in Opwijk??? Was dat geen van die multinationals die dra gaan sponsoren???

26 Sep 2011, 19:46
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Bakkie schreef:
Maar na de wedstrijd moet men wel de uitgang nemen via de Leopoldlaan(om de supps te scheiden) waar ik oudere mensen heb zien staan sukkelen,om over da betonnen muurtje te stappen.
Aan de spotters die hier het forum volgen,jullie moeten nog veel leren hoor,of is het van domheid ;) maar owee als er enen zijne middenvinger opsteekt,dat hebben jullie wel gezien.

Dus voor de match mogen supporters van Waasland niet in hetzelfde café zitten als die van Aalst? En waarom juist niet? Denk nu niet dat er bij Beveren veel ambrasmakers zitten...

En dat mensen sukkelen om over dat betonnen muurken te geraken, tja, wat zijn de alternatieven? Da's privé eigendom dus afbreken kunt ge zomaar niet hé...

27 Sep 2011, 0:30
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Jeroen schreef:
Dus voor de match mogen supporters van Waasland niet in hetzelfde café zitten als die van Aalst? En waarom juist niet? Denk nu niet dat er bij Beveren veel ambrasmakers zitten...

Vroeger alleszins wel, regelmatig café's kort en klein geslagen op matchdagen. Nu weet ik het niet.

27 Sep 2011, 6:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 366 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 25