Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge - Pagina 20 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 959 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 64
 Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
KoenKakkerBlauwzwart1 schreef:
Eendracht aalst zullen zien wie na westrijd nog gaat dansen en stoer doen op forum beter keer voor mijn neus keer doen anders piepen jij en ik alleen zien je nog eens papschool zeggen kerel laat u maar gaan ik lees het toch niet wat je zegt ah ja ik kan niet lezen juist dender komt terug naar tweede klasse
jullie mss naar eerste klasse daaar zo ik niet over aan spreken ze nu ik veel recept jongen van 28 jaar ik draag mij volwassen jongen mss denken jullie een kleuters nog is en aan mama temepls zuigen

als ge het toch niet leest , waarom antwoord ge er dan op , onnozelaar :D

25 Aug 2014, 21:18
Nationale Ploeg

Eendracht aalst, we zullen zien wie na de wedstrijd nog gaat dansen en stoer doen op ditforum. Je zou dit beter een keer voor mijn neus keer (schrappen)doen. anders piepen jij en ik alleen zien je nog eens papschool zeggen kon ik echt niets van maken, Koen. kerel laat u maar gaan ik lees het toch niet wat je zegt ah ja ik kan niet lezen. juist je bedoelt 'enkel' (en niet het lichaamsdeel, Koen) dender komt terug naar tweede klasse.
jullie gaanmss naar eerste klasse daaar zo ik niet over aan spreken ze nu ik veel recept jongen van 28 jaar hier ben je me weer kwijt, Koentje. ik gedraag mij als een volwassen jongen. mss denken jullie dat ik een kleuters nog is ben (vervoeging vh werkwoord 'zijn', waar we bij u in de bewuste betekenins van het concept 'zijn' nog ietwat aan twijfelen, Koenen aan mama temepls begrijpelijke schrijffout. alhoewel het misschien wél juist is als je de mogelijkheid dat uw gezin van buitenaardse afkomst is niet uitsluit, hetgeen in dit geval misschien wel een verklaring zou bieden zuigen

Koen, ik -en ik ben zeker een pak van mijn mede-Ajoinen, zijn fier op jou ! doe zo voort, laat je niet van de wijs brengen door negatieve commentaren of mensen met een bad karma (y)

25 Aug 2014, 21:26
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
Eendracht aalst zullen zien wie na westrijd nog gaat dansen en stoer doen op forum beter keer voor mijn neus keer doen anders piepen jij en ik alleen zien je nog eens papschool zeggen kerel laat u maar gaan ik lees het toch niet wat je zegt ah ja ik kan niet lezen juist dender komt terug naar tweede klasse
jullie mss naar eerste klasse daaar zo ik niet over aan spreken ze nu ik veel recept jongen van 28 jaar ik draag mij volwassen jongen mss denken jullie een kleuters nog is en aan mama temepls zuigen

eindelijk, tien voor taal is terug! :juij:

25 Aug 2014, 22:13
Vaste Waarde

waaauww!!! (y) (y) Uit welk stinkend hol komt gij plots gekropen mijne maat ? Als ik u goed begrijp zijt gij dus een gefrustreerde supporter van die boeren van het stinkkot - die het licht heeft gezien in Brugge ? :plat:

Die mannen van dender worden met de minuut beter ! :D Ne mens zou zich nog gaan beklagen dat we die naar derde gebonjourd hebben 3 jaar geleden.. :lol: :lol:

25 Aug 2014, 22:18
forumlegende

Extra Time was ook weer een Beerschot Edition.

Net een mail naar de redactie gestuurd of het over voetbal kan gaan ipv Beerschot. Een vierdeklasser zeg.

Tijdens de bekerfinale vond Raes het zelfs nodig om de tussenstanden in eerste provinciale mee te geven.

Ik word hier zo moe van.

Over de bekerloting geen woord. :fuck:

25 Aug 2014, 22:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Heb ook al vragen gekregen voor tickets vanuit het brugse.. Doe ik niet aan mee, dat ze er dan zelf maar voor zorgen! Ik zal al blij zijn als ik zelf aan 1 geraak nu ik geen abbo heb :s

Morgen is er trouwens een bijeenkomst tussen club/politie/stad ivm de wedstrijd tegen Brugge! Ben benieuwd naar wat ze gaan beslissen!!

25 Aug 2014, 22:42
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bomber schreef:
Still standing ! schreef:
Bomber schreef:
Ik stel voor dat iedereen alvast weigert om kaarten te kopen voor Brugge-supporters die in ons vak gaan staan.
:boks:

motion rejected. maar de 'mijne' zijn geciviliseerd. en dien van den Gantoize krijgt een pamperke en een tutterke.

geciviliseerd of ni, da zen plosjen ver iendrachters dagge afpakt...

Vind ik ook. Als Iendracht supporter koopt ge geen kaarten voor Brugge supporters in ons vak, vrienden of niet.

25 Aug 2014, 22:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Smetje schreef:
Bomber schreef:
Still standing ! schreef:

motion rejected. maar de 'mijne' zijn geciviliseerd. en dien van den Gantoize krijgt een pamperke en een tutterke.

geciviliseerd of ni, da zen plosjen ver iendrachters dagge afpakt...

Vind ik ook. Als Iendracht supporter koopt ge geen kaarten voor Brugge supporters in ons vak, vrienden of niet.

Onderkroipers dus :angel:

26 Aug 2014, 0:50
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Schitterend Koen de Kakker is back !!!!
Sebiet Nonkel Marcel en dergeloike nog en tes weer gellek vroeger. Aaah nostalgie !

26 Aug 2014, 8:04
Vaste Waarde

Dirk schreef:
Schitterend Koen de Kakker is back !!!!
Sebiet Nonkel Marcel en dergeloike nog en tes weer gellek vroeger. Aaah nostalgie !

Lot het oit hé zeg! :crazy: :lol:

26 Aug 2014, 9:11
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/of ... oomaffiche

26 Aug 2014, 9:33
Vaste Waarde

Dries schreef:
http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/officieel/item/1693-voorzitter-de-roose-fiat-nodig-voor-droomaffiche

Frank De Roose: Fiat nodig voor droomaffiche, hij zal in het vervolg wel 2x nadenken voor hij hem nog een dure wagen koopt... :D

26 Aug 2014, 10:08
Ancien

Bron: HLN
Eendracht Aalst-Club Brugge: burgemeester houdt spoedoverleg met politie

René Verheyen, ex-speler van Club Brugge, koppelde blauw-zwart aan Eendracht Aalst tijdens de loting. -
Burgemeester Christoph D'Haese (N-VA) organiseerde gisterenavond nog een spoedoverleg met zijn politiediensten over de bekerwedstrijd Eendracht Aalst tegen Club Brugge van 24 september.
Er is gisteren geloot voor de zestiende finales voor de beker van België en Eendracht kreeg een echte topaffiche. Als politie en burgemeester hun goedkeuring geven dan kan de wedstrijd doorgaan. "'Kotje vol' voor Eendracht Aalst, de club zal tevreden zijn. Maar eerst moeten we dat toch nog eens bekijken met de politie", zei Christoph D'Haese (N-VA) gisterenavond.

Yannick Van Aken van het bestuur van Eendracht hoopt op groen licht. "De voorzitter en ik zijn richting Brussel getrokken met de wens om ofwel Anderlecht ofwel Club Brugge te treffen. We hebben gekregen wat we wilden", zegt een blije Yannick Van Aken. "Op sportief vlak loopt het gesmeerd bij Eendracht Aalst. De competitiestart was goed en nu dit. Club Brugge is niet in de allerbeste vorm en zou het op ons klein veld wel eens moeilijk kunnen krijgen."

Telefoon roodgloeiend
Ook voor de clubkas zou een thuiswedstrijd tegen Club Brugge een opsteker zijn. "De telefoons staan nu al roodgloeiend door mensen die vragen naar tickets, dus dat belooft. Maar de club moet toestemming krijgen van de overheid. Als de burgemeester en politie ons laten weten dat het niet kan, dan zijn we verplicht om te praten met Club Brugge over het thuisvoordeel. Tot nu toe is dat echter niet aan de orde", zegt Yannick Van Aken nog.

26 Aug 2014, 10:14
Ancien

Hugo schreef:
Bron: HLN
Eendracht Aalst-Club Brugge: burgemeester houdt spoedoverleg met politie

René Verheyen, ex-speler van Club Brugge, koppelde blauw-zwart aan Eendracht Aalst tijdens de loting. -
Burgemeester Christoph D'Haese (N-VA) organiseerde gisterenavond nog een spoedoverleg met zijn politiediensten over de bekerwedstrijd Eendracht Aalst tegen Club Brugge van 24 september.
Er is gisteren geloot voor de zestiende finales voor de beker van België en Eendracht kreeg een echte topaffiche. Als politie en burgemeester hun goedkeuring geven dan kan de wedstrijd doorgaan. "'Kotje vol' voor Eendracht Aalst, de club zal tevreden zijn. Maar eerst moeten we dat toch nog eens bekijken met de politie", zei Christoph D'Haese (N-VA) gisterenavond.

Yannick Van Aken van het bestuur van Eendracht hoopt op groen licht. "De voorzitter en ik zijn richting Brussel getrokken met de wens om ofwel Anderlecht ofwel Club Brugge te treffen. We hebben gekregen wat we wilden", zegt een blije Yannick Van Aken. "Op sportief vlak loopt het gesmeerd bij Eendracht Aalst. De competitiestart was goed en nu dit. Club Brugge is niet in de allerbeste vorm en zou het op ons klein veld wel eens moeilijk kunnen krijgen."

Telefoon roodgloeiend
Ook voor de clubkas zou een thuiswedstrijd tegen Club Brugge een opsteker zijn. "De telefoons staan nu al roodgloeiend door mensen die vragen naar tickets, dus dat belooft. Maar de club moet toestemming krijgen van de overheid. Als de burgemeester en politie ons laten weten dat het niet kan, dan zijn we verplicht om te praten met Club Brugge over het thuisvoordeel. Tot nu toe is dat echter niet aan de orde", zegt Yannick Van Aken nog.

Ik zie de bui al hangen...

26 Aug 2014, 10:25
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Als ze dat nog niet kunnen verzekeren dan is er van eerste klasse in geen honderd jaar sprake meer. Diejen Dozje begint meer en meer mijn keel uit te hangen, arrogante blaaskaak eerste klas.

26 Aug 2014, 10:27
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 959 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 64