Ksk Heist-Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 154 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 11
 Ksk Heist-Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 46
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
Hugo schreef:
Ik ben eens benieuwd DT hoe de spelersgroep met de huidige gang van zaken zal omgaan, ik verwacht o.a. een reactie van de Flippo hierover.
Het zal in ieder geval geen gemakkelijke week worden voor de spelersgroep en hun technische staf.

Mja, makkelijk is het niet waarschijnlijk, maar ik kan me best voorstellen dat ze het ook niet leuk vonden dat ze niet tijdig werden betaald, dus ja... Als het klopt dat de spelers alweer een tijdje niet betaald zijn, zoals hier op het forum al herhaaldelijk werd gesuggereerd opnieuw, en de nieuwe bewindsploeg zorgt ervoor dat de lonen wel correct worden betaald, dan hebben er natuurlijk weinig te klagen op korte termijn... Integendeel....

Voetbal is een sport/business waar emoties vaak de bovenhand nemen, maar ook evenzeer door 1 maatregel compleet overhoop kan worden gehaald. Bovendien zijn het merendeel van de spelers contractuelen van de club, dus zolang de club hun werkgever is moeten ze presteren hé... Er zullen goeie banden zijn gesmeed de voorbije jaren op verschillende vlakken, wat logisch is in tijden van sportief succes... Maar ge ziet binnen ons bestuur zelf, hoe snel het allemaal kan keren... De strubbelingen onder hun 3 hebben hun helaas de das omgedaan terwijl ze bij wijze van spreken gisteren nog gevierd werden op de Grote Markt...

Beste cadeau dat de spelers/trainers ons kunnen doen, is blijven spelen zoals de afgelopen vier matchen en dat wij als supporters hen blijven steunen zoals we de afgelopen matchen en jaren hebben gedaan... Dat zal het beste zijn om voor alle partijen om de overgang zo makkelijk mogelijk te laten verlopen...

Laatst gewijzigd door DT op 13 Sep 2011, 11:06, 1 keer totaal gewijzigd.

13 Sep 2011, 10:57
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
supersossis schreef:
Hugo schreef:
Iedereen achter de ploeg, de spelers in de eerste plaats verdienen dit. :EA: :EA:

ge hebt groot gelijk....wij MOETEN achter ons ploeg bijven staan.... MAAR...
ik vind dat er naar ons supporters ook eens wat meer respect mag uitgaan! niet via de spelers maar via ons 1000ste bestuur! want da gezever elk jaar steekt ferm tegen .... waarom zou ik nu eigenlijk de moeite moeten gaan doen naar heist te rijden? om volgende week weer valse schijn te zien te krijgen of horen...moedeloos word ge er van...

de spelersgroep staat hier buiten, dat zijn de enigen waar wij nog voor 200% achter staan. De rest moet ons vertrouwen nog gaan verdienen, dus als we naar heist gaan is da om de spelers te steunen, die zullen het ook wel moeilijk hebben met deze gang van zaken, momenteel is da ni voor het bestuur.

13 Sep 2011, 11:01
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Het enige waar dak wel nog in geloof, die staan opt plein ;)

13 Sep 2011, 16:41
forumlegende

Nu meer dan ooit hebben de spelers de supporters nodig, dus allen naar Heist en er een boenk op geven!

13 Sep 2011, 17:11
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Jean schreef:
Nu meer dan ooit hebben de spelers de supporters nodig, dus allen naar Heist en er een boenk op geven!

Allemaal mee akkoord. Maar als de spelers op een bepaald moment geen loon meer krijgen, dan zullen ze ook niet meer opdagen. Hoe hard wij ook mogen staan roepen langs de zijlijn.
Het is en blijven werknemers die moeten betaald worden. Wij gaan ook niet km´s gaan lopen voor ons werk, zonder er 1euro voor terug te vragen.
Dus dat ze uit de bestuurskamer maar snel afkomen met hun plan zodat iedereen gerust gesteld kan worden. Supporters en spelers inbegrepen.

13 Sep 2011, 17:46
Ancien

voorbijganger schreef:
Jean schreef:

Allemaal mee akkoord. Maar als de spelers op een bepaald moment geen loon meer krijgen, dan zullen ze ook niet meer opdagen. Hoe hard wij ook mogen staan roepen langs de zijlijn.
Het is en blijven werknemers die moeten betaald worden. Wij gaan ook niet km´s gaan lopen voor ons werk, zonder er 1euro voor terug te vragen.
Dus dat ze uit de bestuurskamer maar snel afkomen met hun plan zodat iedereen gerust gesteld kan worden. Supporters en spelers inbegrepen.

Klopt inderdaad besteken, maar ik geloof niet dat de spelersgroep ons zo vlug in de steek zal laten, na de jaarwisseling zou het inderdaad kunnen zijn dat we met een mix van beloften moeten spelen.

13 Sep 2011, 20:45
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
Hugo schreef:
voorbijganger schreef:
Jean schreef:

Klopt inderdaad besteken, maar ik geloof niet dat de spelersgroep ons zo vlug in de steek zal laten, na de jaarwisseling zou het inderdaad kunnen zijn dat we met een mix van beloften moeten spelen.

idd, shit shit shit

13 Sep 2011, 22:08
Knaap

amai wat een berichten hier, ik denk opnieuw aan de horrormatch tegen kapellen waar die gasten in de laatste minuten nog scoren resultaat testmatch om niet te zakken, resultaat verloren en toch zakken naar 4de dat was een dieptepunt met veel wenende supporters, dat AUB niet meer!!!!
Was dat niet tegen Perulwez of zo iets ergens in de walen, dries mertens speelde toch nog mee pfff

14 Sep 2011, 10:49
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
De voorbeschouwing staat online.

14 Sep 2011, 11:00
toevallige voorbijganger

Bartos schreef:

Mooi werk maar volgens mij (zoals hier al eerder gepost) zitten jullie er naast wat betreft schorsingen: in eerste en tweede klasse gaat een rode kaart onmiddellijk in (zelfs in geval van beroep) bij de eerstvolgende speeldag (tenzij dat een vrijdag is). Dat is zo sinds verleden jaar, uitspraak, eventueel beroep worden in spoedprocedure in de loop van de week uitgesproken. Dus laat die mannen maar thuis of het wordt ff 5-0. Of neen, bij nader inzien, stel ze maar op ;) :) :lol: Dit alles onder voorbehoud dat de KBVB dit weer niet teruggedraaid heeft.

14 Sep 2011, 14:36
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
DAVILA schreef:
Bartos schreef:

Mooi werk maar volgens mij (zoals hier al eerder gepost) zitten jullie er naast wat betreft schorsingen: in eerste en tweede klasse gaat een rode kaart onmiddellijk in (zelfs in geval van beroep) bij de eerstvolgende speeldag (tenzij dat een vrijdag is). Dat is zo sinds verleden jaar, uitspraak, eventueel beroep worden in spoedprocedure in de loop van de week uitgesproken. Dus laat die mannen maar thuis of het wordt ff 5-0. Of neen, bij nader inzien, stel ze maar op ;) :) :lol: Dit alles onder voorbehoud dat de KBVB dit weer niet teruggedraaid heeft.

Kan zijn hoor, ik heb me enkel gebaseerd op het feit dat het nog niet in Sportleven staat. Indien het zo is, zal ik het nog aanpassen.
Als ik ergens kemels geslaan heb ivm Heist moogt ge het me trouwens altijd laten weten.

14 Sep 2011, 15:10
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Bartos schreef:

Dat ze hun vergadering maar beginnen met :' Dat lijkt zowat de enige constante op onze club trouwens, de supporters die door weer en wind altijd klaar staan voor hun ploeg

14 Sep 2011, 15:28
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 60
Bartos schreef:

Op de officiele website staat dat zowel Gbarssin als Vervaeke 2 wedstrijden+ 1 wedstrijd voorwaardelijke schorsing gekregen hebben. Geen sprake van eventueel beroep.

14 Sep 2011, 16:52
Vaste Waarde

Er is nu donderdag voorverkoop voor de wedstrijd op KSK Heist tussen 19u en 21u op de Zandberg.

14 Sep 2011, 16:57
toevallige voorbijganger

Bartos schreef:
DAVILA schreef:
Bartos schreef:

Kan zijn hoor, ik heb me enkel gebaseerd op het feit dat het nog niet in Sportleven staat. Indien het zo is, zal ik het nog aanpassen.
Als ik ergens kemels geslaan heb ivm Heist moogt ge het me trouwens altijd laten weten.

Neen hoor, mooi artikel, trouwens een zeer mooie fansite.
Klein foutje, het is niet Kevin Weuts maar Kurt Weuts. Hij debuteerde bij Lyra (vierde klasse) op zijn 18 en scoorde er in 96 matchen 56 keer. Het leverde hem enkele jaren terug een profcontract op bij STVV waar hij 7 keer aantrad en 1 keer scoorde. Daarna uitgeleend aan OHL waar hij in 21 matchen 6 keer raak trof. Vorig jaar werd hij gebareerd door oa Remacle, Ruytinckx en Harbaoui, hij zat toch nog regelmatig in de selectie en viel nog vaak in. Nu al in de tweede match gekwetst uitgevallen, mogelijk viert hij zijn wederoptreden tegen Aalst. Op de eerste speeldag scoorde hij wel de gelijkmaker op St Niklaas. Gianni Mariën is een 18-jarig talent (linkerflank) die nu door de gekwetsten kansen krijgt.

14 Sep 2011, 17:15
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 154 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 11