|
|
| Pagina 3 van 14 |
[ 199 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 14 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bericht Re: Waasland Beveren - SC. Eendracht Aalst
zwawi schreef: Jean schreef: zwawi schreef: Na Visé de tweede match die ik zal missen en die belachelijke combiregeling ligt ook nu aan de basis. Door omstandigheden kan ik maar om een uur of 1 vertrekken en den bus haal ik dus niet Het begint toch ver te gaan hoor als ge al met uwen eigen auto nimmer naar een voetbalmatch kunt rijden om te gaan zien. Hopelijk wordt het uitgezonden op Belgacom of op de live van die site van tweede klasse. Ik ga ook met mijnen auto, je kan alleen niet in het bezoekersvak dan. Da zou een optie kunnen zijn maar is het niet zo dat de loketten ginder gesloten zijn? Of is dit anders voor de thuissupporters? volgens mij worden alle thuismatchen van W.Beveren uitgezonden op Belgacom TV _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 22 Jan 2012, 12:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Woensdag 25 januari wordt een tweede en laatste voorverkoop gehouden voor de uitwedstrijd van zondag 29 januari om 14u30 op Waasland-Beveren. Die voorverkoop vindt woensdag plaats van 18 tot 20 u op het jeugdcomplex Zandberg. Tickets kosten 20 euro voor volwassenen, 10 euro voor 12- tot en met 16-jarigen en 5 euro voor kinderen jonger dan 12 jaar. Supporters die de wedstrijd op Waasland-Beveren bijwonen, dienen met een aantal belangrijke dingen rekening te houden: . Voor deze wedstrijd geldt de combiregeling. Dat wil zeggen dat er op de wedstrijddag geen tickets zullen kunnen aangekocht worden, en dat individueel vervoer niet toegestaan is. De verplaatsing gebeurt verplicht met de bus. . Supporters vinden elders op deze website (onder menu 'supporters', 'supportersclubs') een lijst met de officiële supportersclubs van SC Eendracht Aalst, bij wie zij hun plaats op de bus dienen te reserveren. . Er zal in Waasland-Beveren streng toegezien worden op het naleven van de voetbalwet. Bron: eendracht-aalst.be _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Jan 2012, 1:22 |
|
|
forumlegende
Mensenkloters!
En dan verschieten dat tweede een kerkhof is... |
| 24 Jan 2012, 11:20 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Mensen verbieden om zelf naar een match in 2de nationale te rijden
tblijft toch erg ze. Na Visé, Dwaasland-Beveren en nadien ook Eupen nog Maarja, voor die 20 € inkom gaan we waarschijnlijk ook een wereldmatch zien ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 24 Jan 2012, 13:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Verbechio schreef: Mensen verbieden om zelf naar een match in 2de nationale te rijden tblijft toch erg ze. Na Visé, Dwaasland-Beveren en nadien ook Eupen nog Maarja, voor die 20 € inkom gaan we waarschijnlijk ook een wereldmatch zien ![]() Match op Antwerp wss ook! _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 24 Jan 2012, 14:17 |
|
|
Nationale Ploeg
Op Eupen ook? Miljaarde...
|
| 24 Jan 2012, 15:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
De Jean schreef: Op Eupen ook? Miljaarde... Idd, op Eupen ook! Wij wouden daar ons weekend doen, ook dit zal hierdoor niet meer kunnen doorgaan! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 24 Jan 2012, 15:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
hansken schreef: De Jean schreef: Op Eupen ook? Miljaarde... Idd, op Eupen ook! Wij wouden daar ons weekend doen, ook dit zal hierdoor niet meer kunnen doorgaan! ![]() Je bent niet alleen Hansken, ik wou er ook iets organiseren samen met de vrienden om er wandelingen in de omgeving te doen en met de bus terug te keren pfffffffffff we zullen dat dan een andere meer moeten doen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Jan 2012, 16:14 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
Onderkroiper schreef: hansken schreef: De Jean schreef: Op Eupen ook? Miljaarde... Idd, op Eupen ook! Wij wouden daar ons weekend doen, ook dit zal hierdoor niet meer kunnen doorgaan! ![]() Je bent niet alleen Hansken, ik wou er ook iets organiseren samen met de vrienden om er wandelingen in de omgeving te doen en met de bus terug te keren pfffffffffff we zullen dat dan een andere meer moeten doen ![]() Jullie kunnen toch dat weekend doen en inschrijven op de bus en die kan jullie daar in de buurt toch oppikken of zie ik het verkeerd? |
| 24 Jan 2012, 16:18 |
|
|
Romario schreef: Onderkroiper schreef: hansken schreef: Idd, op Eupen ook! Wij wouden daar ons weekend doen, ook dit zal hierdoor niet meer kunnen doorgaan! ![]() Je bent niet alleen Hansken, ik wou er ook iets organiseren samen met de vrienden om er wandelingen in de omgeving te doen en met de bus terug te keren pfffffffffff we zullen dat dan een andere meer moeten doen ![]() Jullie kunnen toch dat weekend doen en inschrijven op de bus en die kan jullie daar in de buurt toch oppikken of zie ik het verkeerd? Die bussen rijden onder toezicht van motard naar stadion op verplicht parcours welke straten weet je niet ? _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Jan 2012, 17:38 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Onderkroiper schreef: Romario schreef: Onderkroiper schreef: Je bent niet alleen Hansken, ik wou er ook iets organiseren samen met de vrienden om er wandelingen in de omgeving te doen en met de bus terug te keren pfffffffffff we zullen dat dan een andere meer moeten doen ![]() Jullie kunnen toch dat weekend doen en inschrijven op de bus en die kan jullie daar in de buurt toch oppikken of zie ik het verkeerd? Die bussen rijden onder toezicht van motard naar stadion op verplicht parcours welke straten weet je niet ? Efkens de afrit voor Eupen van de autostrade gaan om jullie op te pikken. Dan moeten jullie ook wel eerst terug naar daar, maar dat moet toch te doen zijn. |
| 24 Jan 2012, 17:42 |
|
|
Nationale Ploeg
mits een heel klein beetje creativiteit kan je toch echt wel elke combiregeling omzeilen als je er echt wil bij zijn he ....
|
| 24 Jan 2012, 17:45 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Zo'n combi-regeling is zeker te omzeilen op zo'n manier
![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 24 Jan 2012, 19:07 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Iendrachtzot schreef: Zo'n combi-regeling is zeker te omzeilen op zo'n manier ![]() het is ook de moeite niet meer als je het hier allemaal tot in detail post, ze lezen namelijk mee. ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 24 Jan 2012, 19:22 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
leve Belgacom-TV!! gratis voetbal, loges, gratis drank en dat zal op den Antweirp en Eupen niet anders zijn als ze zeveren met combi-regeling!!
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 24 Jan 2012, 19:31 |
|
| Pagina 3 van 14 |
[ 199 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 14 Volgende |