|
|
| Pagina 3 van 7 |
[ 91 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 7 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Bericht Re: Wetteren - E. Aalst
Dani schreef: Roemloos ten onder. Was te voorspellen _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 31 Mar 2012, 21:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Ik dacht echt dat we vanavond konden winnen... maar 't zal met Maaike moeten zijn....
Vlug nog stemmen iedereen, het is nipt! |
| 31 Mar 2012, 22:30 |
|
|
Freak
oververdiende overwinning van Wetteren, wedstrijd kon bij de rust al gespeeld zijn.
Devroe heeft een ganse match niets moeten pakken. Ik hoop dat de Ndefe hype nu wat getemperd is, lag aan de basis van twee loepzuivere kansen en werd er door Denys een paar keer ferm afgelopen, hetgeen ook al geen referentie is. Maar soit, ik kan dat van een eigen jeugdproduct wel hebben. Het bericht op de officiële bewijst die jongen ook geen dienst trouwens. Maar geschreven door iemand van het jeugdbestuur vermoed ik. Als ik iedere keer dat gestuntel (ik wik mijn woorden) van een Balaj zie, krijg ik meer en meer goesting om niet meer te komen de laatste matchen. Balaj is een speler voor maximum eerste provinciale, bij Opstal of Voorde ofzoiets, maar tweede klasse? Ik dacht het niet. Die jongen moet het echt afbollen want ik erger mij dood. Vervaecke bijdrage aan Wetterens tweede goal was ook de moeite. Ik stel voor dat die zijn ouderschapsverlof de volgende vijf matchen oppakt Heel zwakke match van onze kant. En wat die gele kaart voor Depoitre betreft zeg, Pots gaat daar ferm de mist in. |
| 31 Mar 2012, 22:40 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Woensdagavond voorspelde ik da we vandaag gingen verliezen op Wetteren. Dat die mannen gemotiveerd gingen zijn, wist je op voorhand en dat iedereen bij ons verklaarde dat het doel nu bereikt was, was ook een teken aan de wand. Gevolg was een zwakke partij van onze ploeg en een logische zege voor Wetteren. Wie op hetzelfde niveau van ons acteerde was scheidsrechter Tim Pots. Hoe duidelijk kan ne penalty zijn seg? Ge moogt dan slecht spelen maar ast daar 2-1 wordt, ist nog nie gedaan. Enfin, veel belang heeft toch nie meer voor ons. Voor onze buren daarentegen... Die zijn ervoor aant zorgen dat de laatste match tegen ons ook niks meer voorstelt want ze zullen hun eindrondeticket al beet hebben als ze zo voort doen
![]() |
| 31 Mar 2012, 22:46 |
|
|
Freak
zwawi schreef: Woensdagavond voorspelde ik da we vandaag gingen verliezen op Wetteren. Dat die mannen gemotiveerd gingen zijn, wist je op voorhand en dat iedereen bij ons verklaarde dat het doel nu bereikt was, was ook een teken aan de wand. Gevolg was een zwakke partij van onze ploeg en een logische zege voor Wetteren. Wie op hetzelfde niveau van ons acteerde was scheidsrechter Tim Pots. Hoe duidelijk kan ne penalty zijn seg? Ge moogt dan slecht spelen maar ast daar 2-1 wordt, ist nog nie gedaan. Enfin, veel belang heeft toch nie meer voor ons. Voor onze buren daarentegen... Die zijn ervoor aant zorgen dat de laatste match tegen ons ook niks meer voorstelt want ze zullen hun eindrondeticket al beet hebben als ze zo voort doen :lol: hopelijk is het verschil met Tienen niet meer dan drie punten tot de laatste speeldag, misschien kunnen we ze richting derde shotten. ![]() |
| 31 Mar 2012, 22:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
We kwamen nooit in het wedstrijdbeeld voor, en match kon (zonder een sterke VDN) voor de rust al gespeeld zijn. Verdediging werd enkele keren serieus te kakken gezet...
4-0 zou vandaag niet overdreven zijn... Tim Pots is scheids in eerste klasse zeker? de zwakste ref die ik dit seizoen al live aan het werk zag. Aalst verdiende 2 zuivere strafschoppen, eerste werd depoitre foutief gestopt (kreeg geel voor schwalbe ) en bij het tweede strafschopgeval speelt een speler van wetteren overduidelijk de bal met de hand..._________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 31 Mar 2012, 22:52 |
|
|
Scholier
Heel zwakke partij van ons en verdiende winst voor wetteren maar voor hetzelfde geld ist 2-2 want 2 loepzuivere penaltys werden niet gefloten door de heer Tim Pots en dat is scheids in 1e he. Depoitre krijgt zelfs geel voor schwalbe,onbegrijpelijk! Gelukkig was er niks meer te winnen of te verliezen voor beide ploegen. Hoop dat onze jongens zich volgende matchen wat meer inzetten voor ons die ons team blijven volgen wel magere opkomst van ons naar onze normen. Chapeau aan de gasten achter doel die voor sfeer zorgden.
|
| 31 Mar 2012, 23:20 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Met alle respect, maar als ge het al moet hebben van strafschoppen tegen een ploeg als Wetteren..
Het wordt tijd dat het seizoen erop zit zodat we met een nieuwe, gemotiveerde kern kunnen spelen. |
| 31 Mar 2012, 23:31 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Proficiat aan Pots, scheidsrechter eerste klasse!! Dikke pluim!!
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 31 Mar 2012, 23:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
witzwet schreef: Proficiat aan Pots, scheidsrechter eerste klasse!! Dikke pluim!! ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 01 Apr 2012, 0:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik mij dan weer zelden mij zo geërgerd in spelers en trainer.
Met 6 man op een lijn stonden we bij momenten te verdedigen , en daar dan nog eens 2 verdedigende mids voor. En dan nog wat het kaas met gaatjes.... met of zonder penalty's was het daarjuist een schandelijke vertoning De "anciens" zullen het nu wel in de schoenen van Gigli etc. afschuiven, of op de scheidsrechter, maar niets is minder waar. Ook een pluim aan de invallers, alle 3 bosj erop . Balaj heeft hem denk ik met een mooie sprong gekwalificeerd voor London _________________ If you never try, you'll never know |
| 01 Apr 2012, 0:26 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bram schreef: Ik mij dan weer zelden mij zo geërgerd in spelers en trainer. Met 6 man op een lijn stonden we bij momenten te verdedigen , en daar dan nog eens 2 verdedigende mids voor. En dan nog wat het kaas met gaatjes.... met of zonder penalty's was het daarjuist een schandelijke vertoning De "anciens" zullen het nu wel in de schoenen van Gigli etc. afschuiven, of op de scheidsrechter, maar niets is minder waar. Ook een pluim aan de invallers, alle 3 bosj erop . Balaj heeft hem denk ik met een mooie sprong gekwalificeerd voor London Balaj dieje had bij mij rood ghad:eerste geel voor de overduidelijke schwalbe en dan durft hij nog reclameren. |
| 01 Apr 2012, 0:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Heel zwakke vertoning van Aalst gisteren, alweer het bewijs dat je deze groep niet meer kan motiveren voor de "kleintjes"... Zonder motivatie pak je in tweede klasse geen punten, zoveel is duidelijk.
Het seizoen is dan ook voorbij sinds afgelopen woensdag. Man van de match voor mij was Kevin VDN. |
| 01 Apr 2012, 8:13 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Gijzegem Vaneigest schreef: Heel zwakke vertoning van Aalst gisteren, alweer het bewijs dat je deze groep niet meer kan motiveren voor de "kleintjes"... Zonder motivatie pak je in tweede klasse geen punten, zoveel is duidelijk. Het seizoen is dan ook voorbij sinds afgelopen woensdag. Man van de match voor mij was Kevin VDN. Iemand een idee hoeveel volk er was van Iendracht ? _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 01 Apr 2012, 8:50 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Gijzegem Vaneigest schreef: Heel zwakke vertoning van Aalst gisteren, alweer het bewijs dat je deze groep niet meer kan motiveren voor de "kleintjes"... Zonder motivatie pak je in tweede klasse geen punten, zoveel is duidelijk. Het seizoen is dan ook voorbij sinds afgelopen woensdag. Man van de match voor mij was Kevin VDN. Hopelijk halen ze dan toch alles tegen Dender uit de kast! ![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 01 Apr 2012, 10:18 |
|
| Pagina 3 van 7 |
[ 91 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 7 Volgende |