|
|
| Pagina 3 van 64 |
[ 947 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 64 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2012-2013
gweninho schreef: Jules Destrooper schreef: Bram schreef: Het kan mij ook gestolen worden wat ze in Brussel, Luik en Brugge doen, maar het is toch wel een vaststelling geweest dat de galamatch tegen Anderlecht een pak meer volk lokte dan die tegen Brugge. En ik denk dat Standard nog minder volk zou lokken dan Brugge. In de veronderstelling dat ze alle 3 wel ongeveer een gelijkaardig bedrag zullen vragen en het voor ons toch vooral de bedoeling is de kas te spijzen .... Gezien de kilometers die Standard en Club Brugge meer moeten doen, denk ik dat Anderlecht Aalst zelfs minder gaat kosten. Nuja zo elk jaar Anderlecht zal ook wel gaan vervelen aangezien ik de indruk had dat de 2e match tegen Anderlecht minder volk lokte dan de 1e. Ik ben eerder voorstander van een afwisseling tussen Anderlecht, Club Brugge en Standard (en waarom niet Racing Genk?). Ik ben absoluut geen fan van Gent en reken hen ook niet bij de grote toppers, maar een match tegen hen zou toch volk lokken? Oost-Vlaamse derby, genoeg volk van Gent ook (denk ik), een goeie sfeer en tis ook eens iets anders. Liever Gent dan Standard dan toch Van onze kant zal het veel volk lokken, tegen gelijk welke eersteklaaser, maar heb mij laten wijsmaken dat de Buffalo's niet echt warmlopen voor oefenmatchen van hun team. |
| 16 Mei 2012, 20:09 |
|
|
Freak
wat is er nu beter dan een wedstrijd tegen de landskampioen?
![]() |
| 16 Mei 2012, 20:53 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
waly 2 schreef: wat is er nu beter dan een wedstrijd tegen de landskampioen? ![]() vind ik ook .... vol huis , vergeet niet dat er een pak supporters van rsca in Aalst wonen .... Brugge was verleden jaar ook goed meegevallen , massa supporters ... Gent? pfff mss nog eens plezaznt om nog eens kwek kwek kwek te roepen maar vr de rest ben ik vrijwel zeker dat die niet met een massa volk naar aalst zullen afzakken hoor voor een oefenwedstrijdje tegen een 2de klasser . Dus persoonlijk mijn gedacht is , match tegen rsca op de fandag !! Vr de rest kan het me niet schelen daar ik alleen supporter ben van den iendracht ... ![]() |
| 16 Mei 2012, 21:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Laatste oefenwedstrijd zou tegen Eendracht Zele zijn (10 augustus)...
|
| 17 Mei 2012, 22:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Gijzegem Vaneigest schreef: Laatste oefenwedstrijd zou tegen Eendracht Zele zijn (10 augustus)... Op een vrijdagavond ??? _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Mei 2012, 0:00 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Onderkroiper schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Laatste oefenwedstrijd zou tegen Eendracht Zele zijn (10 augustus)... Op een vrijdagavond ??? Idd, thuis tegen Zele. ![]() |
| 18 Mei 2012, 9:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
tsjoep schreef: waly 2 schreef: wat is er nu beter dan een wedstrijd tegen de landskampioen? ![]() vind ik ook .... vol huis , vergeet niet dat er een pak supporters van rsca in Aalst wonen .... Brugge was verleden jaar ook goed meegevallen , massa supporters ... Gent? pfff mss nog eens plezaznt om nog eens kwek kwek kwek te roepen maar vr de rest ben ik vrijwel zeker dat die niet met een massa volk naar aalst zullen afzakken hoor voor een oefenwedstrijdje tegen een 2de klasser . Dus persoonlijk mijn gedacht is , match tegen rsca op de fandag !! Vr de rest kan het me niet schelen daar ik alleen supporter ben van den iendracht ... ![]() Inderdaad, net daarom... De gebruikelijke "grote mannen" die anders af en toe gewoon kome zien naar aalst, zullen weer met de rest van hun brusselse vriendjes komen uitpakken dan ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 18 Mei 2012, 10:01 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
hansken schreef: Inderdaad, net daarom... De gebruikelijke "grote mannen" die anders af en toe gewoon kome zien naar aalst, zullen weer met de rest van hun brusselse vriendjes komen uitpakken dan ![]() Inderdaad. 'Boeren, boeren' staan roepen tegen mensen die naast hun deur wonen. Ieder diertje zijn pleziertje, maar zo van die cafésupporters van grote clubs die enkel een jaarlijkse oefenmatch meepikken en verder de held uithangen aan de toog ... niet mijn ding De match zelf zal voor de kassa van onzen Iendracht wel veruit de beste affiche zijn. Goede keuze dus _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 18 Mei 2012, 11:41 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 56 Locatie: Oilsjt |
waly 2 schreef: wat is er nu beter dan een wedstrijd tegen de landskampioen? ![]() de landskampioen of niet als 't tegen anderlecht is kom ik niet meer zien met mijn kind van 8! matchen tegen anderlecht zijn alleen goed voor de omzet van De Smaele ![]() het is een kaakslag voor de buurtbewoners dat ze er na de vorige twee "oefenmatchen" weer eentje tegen anderlecht organiseren ... liever eens een buitenlandse topper uit nederland of frankrijk ... |
| 18 Mei 2012, 12:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Een buitenlandse topper uit NL of Frankrijk, ze zullen hun gaan haasten denk ik...
Wees content dat er een deftige oefenmatch is die effectief geld opbrengt... |
| 18 Mei 2012, 12:25 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 56 Locatie: Oilsjt |
Jeroen schreef: Een buitenlandse topper uit NL of Frankrijk, ze zullen hun gaan haasten denk ik... Wees content dat er een deftige oefenmatch is die effectief geld opbrengt... niet ten koste van alles imo |
| 18 Mei 2012, 12:26 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Michaël schreef: waly 2 schreef: wat is er nu beter dan een wedstrijd tegen de landskampioen? ![]() de landskampioen of niet als 't tegen anderlecht is kom ik niet meer zien met mijn kind van 8! matchen tegen anderlecht zijn alleen goed voor de omzet van De Smaele ![]() het is een kaakslag voor de buurtbewoners dat ze er na de vorige twee "oefenmatchen" weer eentje tegen anderlecht organiseren ... liever eens een buitenlandse topper uit nederland of frankrijk ... Gij peist zkr dat die toppers voor niets komen?Of hebben we opeens geld genoeg? |
| 18 Mei 2012, 12:27 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Iendrachter90 schreef: Michaël schreef: waly 2 schreef: wat is er nu beter dan een wedstrijd tegen de landskampioen? ![]() de landskampioen of niet als 't tegen anderlecht is kom ik niet meer zien met mijn kind van 8! matchen tegen anderlecht zijn alleen goed voor de omzet van De Smaele ![]() het is een kaakslag voor de buurtbewoners dat ze er na de vorige twee "oefenmatchen" weer eentje tegen anderlecht organiseren ... liever eens een buitenlandse topper uit nederland of frankrijk ... Gij peist zkr dat die toppers voor niets komen?Of hebben we opeens geld genoeg? Kenter niemand courtois toevallig? Anders kunde aan hem vragen of hij met Athletico is wilt afkommen ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 18 Mei 2012, 12:45 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Iendrachtzot schreef: Iendrachter90 schreef: Michaël schreef: de landskampioen of niet als 't tegen anderlecht is kom ik niet meer zien met mijn kind van 8! matchen tegen anderlecht zijn alleen goed voor de omzet van De Smaele ![]() het is een kaakslag voor de buurtbewoners dat ze er na de vorige twee "oefenmatchen" weer eentje tegen anderlecht organiseren ... liever eens een buitenlandse topper uit nederland of frankrijk ... Gij peist zkr dat die toppers voor niets komen?Of hebben we opeens geld genoeg? Kenter niemand courtois toevallig? Anders kunde aan hem vragen of hij met Athletico is wilt afkommen ![]() Khoret chriske al omroepen:de wedstrijd Aalst-Atletico Madrid wordt volledig gefinancieerd door thibaut courtois,hij is tevens ook de schenker van de wedstrijdbal ![]() |
| 18 Mei 2012, 12:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Iendrachtzot schreef: Iendrachter90 schreef: Michaël schreef: de landskampioen of niet als 't tegen anderlecht is kom ik niet meer zien met mijn kind van 8! matchen tegen anderlecht zijn alleen goed voor de omzet van De Smaele ![]() het is een kaakslag voor de buurtbewoners dat ze er na de vorige twee "oefenmatchen" weer eentje tegen anderlecht organiseren ... liever eens een buitenlandse topper uit nederland of frankrijk ... Gij peist zkr dat die toppers voor niets komen?Of hebben we opeens geld genoeg? Kenter niemand courtois toevallig? Anders kunde aan hem vragen of hij met Athletico is wilt afkommen ![]() Of wij naar daar... _________________ www.spionkoplede.com |
| 18 Mei 2012, 14:01 |
|
| Pagina 3 van 64 |
[ 947 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 64 Volgende |