|
|
| Pagina 3 van 11 |
[ 154 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 11 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lommel United
Ik hoop écht dat BVR eens start met 2 spitsen..
_________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 03 Mar 2013, 9:21 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Antwerp wint met 1-0 tegen Eupen en is met 32ptn quasi zeker gered.
Hopelijk kunnen wij straks dat voorbeeld volgen... _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 03 Mar 2013, 10:26 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Sint Niklaas en Brussels verloren, Oudenaarde, Heist en Visé elk een lastige tegenstander.
We kunnen een gouden zaak doen. Met zen allen achter de ploeg! ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 03 Mar 2013, 11:16 |
|
|
Nationale Ploeg
op VK staat er dat Roeselare gered is na hun overwinning gisteren. tiens, die hebben 29 punten, evenveel als wij en hier ist bijna blinde paniek bij sommigen ?
nu ja, ik denk niet dat je met 29 punten anderzijds zéker gered zult zijn, maar feit is dat Sinterklaas, Heist en Brussels niet nog alle resterende matchen plots gaan winnen... _________________ may the FORCE be with you. |
| 03 Mar 2013, 11:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Schreeuw ze naar de overwinning vandaag
Tot noaste week op Heist zal ten weir bezze geiven ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 03 Mar 2013, 11:59 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Still standing ! schreef: op VK staat er dat Roeselare gered is na hun overwinning gisteren. tiens, die hebben 29 punten, evenveel als wij en hier ist bijna blinde paniek bij sommigen ? nu ja, ik denk niet dat je met 29 punten anderzijds zéker gered zult zijn, maar feit is dat Sinterklaas, Heist en Brussels niet nog alle resterende matchen plots gaan winnen... VK... Met minder dan 35 punten ben je meestal niet gered. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 03 Mar 2013, 12:06 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
waly 2 schreef: Met Bart Van Renterghem heeft Aalst een tactisch beslagen voetbalacademicus in huis die Eendracht naar tweede klasse loodste. Na een 3 op 21 en het geflirt met Jan Ceulemans stijgt de druk op de ketel voor de Aalsterse hoofdcoach. Het bestuur ontkende de contacten met Jan Ceulemans in alle toonaarden, maar intussen weet Van Renterghem wel waar de klepel hangt. ‘De druk verschoof deze week naar mijn schouders en misschien is dat niet slecht. De voorzitter en ondervoorzitter bevestigden voor de groep dat ik tot eind volgend seizoen coach blijf. Een fijne geste, maar het was nog beter als de geruchtenmolen niet op gang was gekomen zodat er geen ontkenning nodig was. Het geeft een goed gevoel dat het bestuur me steunt, maar ik weet ook wel dat ik me geen 0 op 15 kan veroorloven. Aalst is nu eenmaal geen gewone tweedeklasser. De supporters verlangen hier resultaten in combinatie met offensief, attractief voetbal. In tweede klasse is dat geen evidente doelstelling. Ik zag in tweede klasse al veel slechte matchen. Voor de meeste clubs is enkel het resultaat heilig. In Aalst kan je dat niet verkopen.' Glouftsis krijgt zondag de voorkeur op Vandewalle als diepe spits. ‘Glouftsis keerde na Sint-Niklaas niet terug met de spelersbus. Dat was tegen de afspraak in. Bovendien stuurde hij zijn kat naar een supportersavond. Zoiets kan niet door de beugel, zeker niet na een snertprestatie zoals op Sint-Niklaas. Goals komen bij een spits niet op bestelling, maar op training zag ik een goede reactie.' Lommel is een sterke tweedeklasser, maar aan de Gestelsedijk verloor men wel sterspeler Cergione aan eersteklasser OHL. ‘Met Trossard werd voor de vuurlinie een sterke vervanger weggehaald bij Genk. Lommel beschikt bovendien over een sterk middenveld. Sam Vanaken zou trouwens al op weg zijn naar Lokeren. Lommel brengt mooi combinatievoetbal, maar ik trek me op aan onze prestatie op Dessel. Hopelijk zitten zondag de factor geluk en de arbitrage wel eens mee.' Vind ik wat kort door de bocht... OK, we zijn een publiek dat al eens wat eisen durft te stellen, maar ik denk dat het hier voor de meesten wel met de gegronde reden is dat we er de spelers voor hebben om attractief voetbal te brengen. Als we morgen een beperkte kern hebben waar niets meer inzit dan knokken om elk puntje om niet te degraderen, zal je mij niet horen klagen als we op resultaat spelen. Maar met deze kern is dat gewoon belachelijk! _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 03 Mar 2013, 12:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Vandaag telt attractief voetbal brengen even niet mee, 3 punten is het belangrijkste.
Als we vandaag 90 minuten lang overspeeld worden maar we winnen met 1-0 dan zal ik helemaal niet ontevreden zijn. De volgende match op Heist kunnen we dan wat meer ontspannen aanpakken. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 03 Mar 2013, 13:03 |
|
|
forumlegende
josken1 schreef: Still standing ! schreef: op VK staat er dat Roeselare gered is na hun overwinning gisteren. tiens, die hebben 29 punten, evenveel als wij en hier ist bijna blinde paniek bij sommigen ? nu ja, ik denk niet dat je met 29 punten anderzijds zéker gered zult zijn, maar feit is dat Sinterklaas, Heist en Brussels niet nog alle resterende matchen plots gaan winnen... VK... Met minder dan 35 punten ben je meestal niet gered. sommige jaren moet je er 40 hebben, en dat Brussels plots alles wint is de voorbije jaren meermaals bewezen... |
| 03 Mar 2013, 13:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
jammen schreef: Vandaag telt attractief voetbal brengen even niet mee, 3 punten is het belangrijkste. Als we vandaag 90 minuten lang overspeeld worden maar we winnen met 1-0 dan zal ik helemaal niet ontevreden zijn. De volgende match op Heist kunnen we dan wat meer ontspannen aanpakken. niet akkoord ! Als je straks de kentering wilt brengen moet je vanaf minuut 1 durf tonen. Dat zal ook de enige manier zijn om de tribunes achter zich te krijgen. Wie schrik heeft krijgt slaag, en dat is met deze ploeg de laatste matchen al een paar keer te veel bewezen geweest. _________________ If you never try, you'll never know |
| 03 Mar 2013, 13:39 |
|
|
Freak
ik heb er wel een goed oog in deze namiddag. Lommel gaat de rekening gepresenteerd krijgen.
![]() |
| 03 Mar 2013, 13:44 |
|
|
forumlegende
El Corredor schreef: ik heb er wel een goed oog in deze namiddag. Lommel gaat de rekening gepresenteerd krijgen. ![]() let's hope!! |
| 03 Mar 2013, 13:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bram schreef: jammen schreef: Vandaag telt attractief voetbal brengen even niet mee, 3 punten is het belangrijkste. Als we vandaag 90 minuten lang overspeeld worden maar we winnen met 1-0 dan zal ik helemaal niet ontevreden zijn. De volgende match op Heist kunnen we dan wat meer ontspannen aanpakken. niet akkoord ! Als je straks de kentering wilt brengen moet je vanaf minuut 1 durf tonen. Dat zal ook de enige manier zijn om de tribunes achter zich te krijgen. Wie schrik heeft krijgt slaag, en dat is met deze ploeg de laatste matchen al een paar keer te veel bewezen geweest. Mja, de kentering mag maar hoeft niet voor mij deze namiddag, de 3 punten daarentegen.... Laat ons vandaag en volgende week een 6 op 6 halen en de druk zal automatisch verdwijnen bij de spelers (en de trainer). _________________ oilsjt, goi alien... |
| 03 Mar 2013, 13:52 |
|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 20 Mei 2008, 16:03 Berichten: 253 Leeftijd: 45 Locatie: Herdersem |
Opstelling waar de meesten zich wel in kunnen vinden denk ik:
Van Den Noortgaete, Gunst, Filipovic, Bogaerts, Smet, Van Damme, Pietermaat, De Cuyper, Martin, Weydisch, Glouftsis |
| 03 Mar 2013, 16:09 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
0-1
_________________ iendracht! |
| 03 Mar 2013, 17:35 |
|
| Pagina 3 van 11 |
[ 154 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 11 Volgende |