|
|
| Pagina 3 van 24 |
[ 351 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 24 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
hansken schreef: Als we zaterdag geen punten pakken mag CJ van mij al opkrassen... is één punt goe? _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 19 Sep 2013, 21:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
El Corredor (Light) schreef: hansken schreef: Als we zaterdag geen punten pakken mag CJ van mij al opkrassen... is één punt goe? Voor mij persoonlijk niet, maar jah ik heb hier niets te zeggen he.. Spelen de reserven morgen in ons stadion? Of op zandberg? _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 19 Sep 2013, 22:10 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
hansken schreef: El Corredor (Light) schreef: hansken schreef: Als we zaterdag geen punten pakken mag CJ van mij al opkrassen... is één punt goe? Voor mij persoonlijk niet, maar jah ik heb hier niets te zeggen he.. Spelen de reserven morgen in ons stadion? Of op zandberg? Altijd op zandberg sinds dit seizoen. |
| 19 Sep 2013, 22:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Hoe laat? Kdenk wel da ik is ga kijken nu er zoveel a-kern spelers meedoen..
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 19 Sep 2013, 23:36 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
rataplan schreef: CJ gebruikt dus het debacle van vorige week om zijn vriendjes hun plaatsje terug te geven. N. Van Belle ipv Stavros en Kevin Janssens ipv Shkodra. En dit terwijl zijn derde poulain, die zondag een draak van een match gespeeld heeft, ongetwijfeld eindeloos krediet heeft. Proficiat CJ. Het gaat echt de goeie kant uit nu. God ja, hoe meer spelers hij tegen zich in het harnas jaagt, hoe moeilijker hij het zichzelf maakt... Had dit eigenlijk wel zien aankomen want wist afgelopen zondag maar al te goed wie hij NIET moest inbrengen in de match. Kevin Janssens kan zowel centraal als op linksmidden uit de voeten (op papier), maar toch moest Weydisch de wei in. En je ziet met welke gevolgen want Thomas is weer uiterst twijfelachtig blijkbaar... Goeien bal CJ! Nu nog even een zwalpende Limburgse ploeg weer op de rails helpen en de sfeer zal helemaal tiptop zijn... |
| 20 Sep 2013, 8:44 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
op de officiële site staat een korte voorbeschouwing voor de match tegen Lommel. Da laatste zinnetje...'Met Dieter Dekelver en Wouter Scheelen heeft het nochtans voldoende kwaliteit in huis om zich dit seizoen makkelijk te handhaven in tweede klasse'...Deklever heeft zijn schoenen toch aan de haak gehangen? Wegens aanslepende (heup)blessures dacht ik
|
| 20 Sep 2013, 8:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Jules Bocandé schreef: op de officiële site staat een korte voorbeschouwing voor de match tegen Lommel. Da laatste zinnetje...'Met Dieter Dekelver en Wouter Scheelen heeft het nochtans voldoende kwaliteit in huis om zich dit seizoen makkelijk te handhaven in tweede klasse'...Deklever heeft zijn schoenen toch aan de haak gehangen? Wegens aanslepende (heup)blessures dacht ik Nice one inderdaad. Och ja, kon altijd erger hé... Kon ook gestaan hebben: "Het wordt zaak voor de troepen van CJ om de aanvallende linkerflank Predrag Filipovic in de gaten te houden, die vaak Mirek Waligora in stelling brengt." ![]() Pas op, ik zie dat van Dieter Dekelver wel nog op CJ's scoutingsrapport staan hoor... En nog zoiets: Lievens wordt aangehaald slachtoffer te zijn van de prestatie van afgelopen weekend en met de beloften te moeten opdraven, maar is wel al geselecteerd voor morgen?? Idem voor Bael... Ook fantastisch staaltje van professionalisme want meteen een knauw naar uw beloften ook... |
| 20 Sep 2013, 8:56 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
weet er iemand hoelang kabeya nog out is ? dat blijft ook duren ze zeg.
|
| 20 Sep 2013, 9:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Wat een koppig kalf is da jong, verleden week zegt hij "ik kon er wel 10 vervangen" en nu wordt stravros 't kind vd rekening. Den enigen die voor gevaar zorgt vooraan, CJ speelt het blijkbaar graag persoonlijk
_________________ www.spionkoplede.com |
| 20 Sep 2013, 9:18 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Het enige dat CJ kan doen om zich nog meer onmogelijk te maken, is Frankie Quéré terughalen.
|
| 20 Sep 2013, 9:24 |
|
|
forumlegende
Het is wel duidelijk dat Stavros niet CJ's favoriet is. Ok, hij heeft nog niet echt denderend gespeeld, maar wie van onze spitsen gaat er nu een goal maken? Van Belle? Of gaat CJ er hem zelf instampen?
Als hij Stavros niet meeneemt naar Lommel komt er ongetwijfeld nog meer ambras. Och ja, ik blijf het denken : CJ heeft gewoon niet de kwaliteiten om een ploeg in 2e te lei(ij)den, zowel op sportief als op menselijk gebied. Moge hij mijn ongelijk bewijzen! |
| 20 Sep 2013, 9:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
DT schreef: rataplan schreef: CJ gebruikt dus het debacle van vorige week om zijn vriendjes hun plaatsje terug te geven. N. Van Belle ipv Stavros en Kevin Janssens ipv Shkodra. En dit terwijl zijn derde poulain, die zondag een draak van een match gespeeld heeft, ongetwijfeld eindeloos krediet heeft. Proficiat CJ. Het gaat echt de goeie kant uit nu. God ja, hoe meer spelers hij tegen zich in het harnas jaagt, hoe moeilijker hij het zichzelf maakt... Had dit eigenlijk wel zien aankomen want wist afgelopen zondag maar al te goed wie hij NIET moest inbrengen in de match. Kevin Janssens kan zowel centraal als op linksmidden uit de voeten (op papier), maar toch moest Weydisch de wei in. En je ziet met welke gevolgen want Thomas is weer uiterst twijfelachtig blijkbaar... Goeien bal CJ! Nu nog even een zwalpende Limburgse ploeg weer op de rails helpen en de sfeer zal helemaal tiptop zijn... vraag mij eigenlijk af waar CJ naartoe wil. Als we morgen verliezen zakken we lekker door naar de kelder van het klassement. Spelers die hij viseert zullen niet meer presteren op niveau zolang CJ hier nog rondloopt. Ne Lievens, Weydisch, Shkodra, om maar die te noemen, die gasten beseffen maar al te goed waarmee hij bezig is, dus die gaan - als ze hun kans nog krijgen - ook niet aan honderd procent spelen. Nog een paar weken geduld, zowat de helft van de kern zal zich tegen hem keren, de sportief verantwoordelijke huivert nu al bij het nadenken op welke manier dit kan opgelost worden, de centjes nietwaar. CJ is de club dus aan 't pluimen en hij wordt er nog voor betaald ook. Het wordt een leuk seizoen. _________________ WOEF |
| 20 Sep 2013, 9:45 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
rataplan schreef: DT schreef: rataplan schreef: CJ gebruikt dus het debacle van vorige week om zijn vriendjes hun plaatsje terug te geven. N. Van Belle ipv Stavros en Kevin Janssens ipv Shkodra. En dit terwijl zijn derde poulain, die zondag een draak van een match gespeeld heeft, ongetwijfeld eindeloos krediet heeft. Proficiat CJ. Het gaat echt de goeie kant uit nu. God ja, hoe meer spelers hij tegen zich in het harnas jaagt, hoe moeilijker hij het zichzelf maakt... Had dit eigenlijk wel zien aankomen want wist afgelopen zondag maar al te goed wie hij NIET moest inbrengen in de match. Kevin Janssens kan zowel centraal als op linksmidden uit de voeten (op papier), maar toch moest Weydisch de wei in. En je ziet met welke gevolgen want Thomas is weer uiterst twijfelachtig blijkbaar... Goeien bal CJ! Nu nog even een zwalpende Limburgse ploeg weer op de rails helpen en de sfeer zal helemaal tiptop zijn... vraag mij eigenlijk af waar CJ naartoe wil. Als we morgen verliezen zakken we lekker door naar de kelder van het klassement. Spelers die hij viseert zullen niet meer presteren op niveau zolang CJ hier nog rondloopt. Ne Lievens, Weydisch, Shkodra, om maar die te noemen, die gasten beseffen maar al te goed waarmee hij bezig is, dus die gaan - als ze hun kans nog krijgen - ook niet aan honderd procent spelen. Nog een paar weken geduld, zowat de helft van de kern zal zich tegen hem keren, de sportief verantwoordelijke huivert nu al bij het nadenken op welke manier dit kan opgelost worden, de centjes nietwaar. CJ is de club dus aan 't pluimen en hij wordt er nog voor betaald ook. Het wordt een leuk seizoen. CJ speelt hoog spel. Benieuwd hoe dit gaat aflopen ? Maar ik vrees ervoor..... |
| 20 Sep 2013, 10:07 |
|
|
Reserve
Nu is CJ wel echt bezig met zich buiten te spelen.
Als het nu fout gaat,wie gaat hij dan de schuld geven,hij kan toch geen spelers blijven vervangen . Akkoord Stavros en Sghodra waren zondag niet goed,maar wie wel,er waren nog slechtere maar die behoren tot zijn vriendenkring Als het nu zaterdag fout loopt is het vertrouwen helemaal weg,en gaan de verbannen spelers het spel zeker niet meer willen recht trekken Ik heb er geen goed oog meer in,het word een lang seizoen |
| 20 Sep 2013, 10:07 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
komaan hé zeg ,stavros speelt (scoort) al van vorig seizoen in de terugronde niet meer goed . genoeg kansen gehad. en niet zeggen dat hij de ballen niet goed krijgt hé, op geel amaai.
dat we niks beter hebben is iets anders. dat is wel CJ en LVH hun fout . |
| 20 Sep 2013, 10:25 |
|
| Pagina 3 van 24 |
[ 351 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 24 Volgende |