Eendracht Aalst - Dessel Sport - Pagina 21 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 736 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 50
 Eendracht Aalst - Dessel Sport 
Auteur Bericht
Duivelke

Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
ier ook vak i :x

wss zelfs nog kaartje te veel.. dus moesten er mannen zijn die aan geen kaart geraakt zijn...

15 Apr 2011, 9:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Gaskonijn schreef:
voorbijganger schreef:
Als veiligheid inderdaad de bepalende factor is, dan moeten ze toch eens overwegen om in 2de klasse daar snel iets aan te doen om een grotere recette te hebben.
Tegen ploegen à la Antwerp zal dat ook wel snel uitverkocht geraken, met dat verschil dat het Vak I door de bezoekers wordt gebruikt.
En is die veiligheidsmaatregel eigenlijk vanaf dit jaar van toepassing? Want vorig jaar tegen Boom & Anderlecht zat dat tot de nok gevuld en ik kan mij dat niet meer herinneren van al die ticketproblematiek.

Mss moeten ze die kantines onder de staantribune volstorten met beton :D geen instortingsgevaar meer :D de dijcker kan daar al zijnen overschot komen instorten hé vandezomer :angel:
Met wat afbraakmateriaal van De Dijcker, en Nieulandt bijeen gesmeten moet De Nul toch al iet deftig kunnen zetten ? :D

15 Apr 2011, 9:23
Ancien

Leeftijd: 38
Ook al het gehele jaar in de K gestaan en ook ik heb geen ticket voor de K.

Om in de I te gaan staan, had ik geen zin, je ziet daar niks.

Heb 2 tickets voor zittribune F.

Beetje jammer dat ik niet in de K kan staan maar zoals gezegd, maakt niet uit waar, ik ben er bij. :EA:

volgend jaar weer een abbonnement :D

15 Apr 2011, 9:26
forumlegende

Gilles schreef:
Ook al het gehele jaar in de K gestaan en ook ik heb geen ticket voor de K.

Om in de I te gaan staan, had ik geen zin, je ziet daar niks.

Heb 2 tickets voor zittribune F.

Beetje jammer dat ik niet in de K kan staan maar zoals gezegd, maakt niet uit waar, ik ben er bij. :EA:

volgend jaar weer een abbonnement :D

Inderdaad, tribune F en E zijn nog ideaal om te zitten ..

15 Apr 2011, 9:30
Nationale Ploeg

Bram schreef:
Gaskonijn schreef:
voorbijganger schreef:
Als veiligheid inderdaad de bepalende factor is, dan moeten ze toch eens overwegen om in 2de klasse daar snel iets aan te doen om een grotere recette te hebben.
Tegen ploegen à la Antwerp zal dat ook wel snel uitverkocht geraken, met dat verschil dat het Vak I door de bezoekers wordt gebruikt.
En is die veiligheidsmaatregel eigenlijk vanaf dit jaar van toepassing? Want vorig jaar tegen Boom & Anderlecht zat dat tot de nok gevuld en ik kan mij dat niet meer herinneren van al die ticketproblematiek.

Mss moeten ze die kantines onder de staantribune volstorten met beton :D geen instortingsgevaar meer :D de dijcker kan daar al zijnen overschot komen instorten hé vandezomer :angel:
Met wat afbraakmateriaal van De Dijcker, en Nieulandt bijeen gesmeten moet De Nul toch al iet deftig kunnen zetten ? :D

ela ... "afbraakmateriaal" .... betje vrinjelek teigen nen aad oizermarsjang hein!

Van jouw afval maken wij grondstoffen voor de metaalindustrie!

15 Apr 2011, 9:37
Nationale Ploeg

Leeftijd: 41
Ge stond gisteren (weer is) in de gazet ook trouwens :)

15 Apr 2011, 9:38

Fillou schreef:
ela ... "afbraakmateriaal" .... betje vrinjelek teigen nen aad oizermarsjang hein!
Van jouw afval maken wij grondstoffen voor de metaalindustrie!
Ewa minder of 'k zal hier nog een keer ewa factuurtkes uitmaken ;)

15 Apr 2011, 9:45
Vaste Waarde

Zienaa schreef:
Ge stond gisteren (weer is) in de gazet ook trouwens :)

Inderdaad, veneir in de gazet (nu met foto en al !!! :-)).

15 Apr 2011, 9:49
Vaste Waarde

Gisteren om 19u20 beginnen aanschuiven (was om 18u gepasseerd en stonden inderdaad tot aan Helig Hart dus effe doorgereden). Om 19u20 hoorde ik al K uitverkocht en ben ik maar beginnen aanschuiven voor een zitplaats want den I wil ik niet staan (geen goed zicht). Net toen wij binnenmochten voor de zitplaatsen was den I ook uitverkocht. Gelukkig dat ik dus niet bleef aanschuiven voor staan. Organisatie kan idd beter (waarom geen 3 loketten openen allen voor staan dan gaat dat veel sneller ipv die trappen op). Op die manier is dat volgens mij op een half uur opgelost (lees uitverkocht). Toch wel dikke chapeau voor de medewerkers die daar 3 uur hebben gewerkt voor de club.

F220 is het geworden en zoals El Corredor zei, desnoods in de lichtmast alhoewel de H nog redelijk wat plaats had. Ik zal dan ook ne keer bewonderend van de overkant de sfeer kunnen opsnuiven ipv zelf mee te brullen gelijk zot. Misschien zelfs fototoestel meenemen voor het OPC werk te filmen/fotograferen?

Als ze nu zondag niet winnen he !!! :D :D

15 Apr 2011, 9:54
Nationale Ploeg

Qua organisatie zouden ze gewoon beter de loketten opendoen. 3 loketten voor de staanplaatsen en 3 loketten voor de zittribune. Verder gewoon per persoon max 3 of 5 kaarten meegeven met registratie van ID zodat hij geen tweede keer kan aanschuiven.

15 Apr 2011, 9:58
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Met registratie van ID ... :lol:

We zitten hier nog altijd op den Eendracht hé ;-)

15 Apr 2011, 10:00

En als ze op direkt 50 tickets kunnen verkopen ipv 5, ze zouden moeten onnozel zijn natuurlijk.
Op die manier kunt ge dan 2 keer een voorverkoop doen en op de match zelf de loketten openen, terwijl nu alles op 1 avond waarschijnlijk geklaard is. Ik kan de ontgoocheling bij sommigen snappen, en zou het zelf ook zijn maar je moet een beetje objectief kunnen blijven ook hé.

15 Apr 2011, 10:02
Nationale Ploeg

Jeroen schreef:
Met registratie van ID ... :lol:

We zitten hier nog altijd op den Eendracht hé ;-)

Das wel om de Turken buiten te houden e da ik da zei! :wadde:

15 Apr 2011, 10:04
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Ace schreef:
Gisteren om 19u20 beginnen aanschuiven (was om 18u gepasseerd en stonden inderdaad tot aan Helig Hart dus effe doorgereden). Om 19u20 hoorde ik al K uitverkocht en ben ik maar beginnen aanschuiven voor een zitplaats want den I wil ik niet staan (geen goed zicht). Net toen wij binnenmochten voor de zitplaatsen was den I ook uitverkocht. Gelukkig dat ik dus niet bleef aanschuiven voor staan. Organisatie kan idd beter (waarom geen 3 loketten openen allen voor staan dan gaat dat veel sneller ipv die trappen op). Op die manier is dat volgens mij op een half uur opgelost (lees uitverkocht). Toch wel dikke chapeau voor de medewerkers die daar 3 uur hebben gewerkt voor de club.

F220 is het geworden en zoals El Corredor zei, desnoods in de lichtmast alhoewel de H nog redelijk wat plaats had. Ik zal dan ook ne keer bewonderend van de overkant de sfeer kunnen opsnuiven ipv zelf mee te brullen gelijk zot. Misschien zelfs fototoestel meenemen voor het OPC werk te filmen/fotograferen?

Miljaar tein stojje nie bé ons ?
Schepper ejje goi der vér de K é ?

15 Apr 2011, 10:15
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 43
WLM: [email protected]
Ace schreef:

Wij zitten altijd in den F en daar steekt het eigenlijk niet welk nummertje er op je ticket staat. Vorige week ook nog eens ondervonden. Iedereen zet zich net zoals op verplaatsing gewoon neer waar ze het denken :-)

15 Apr 2011, 10:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 736 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 50