|
|
| Pagina 22 van 64 |
[ 947 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 64 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2012-2013
Dirk schreef: das giejn echte supportersclub mor nen hoeip kameroaten da eir d'aa garde noemt . Ze emmen eir gewoein ne pull loaten moaken.Das gellek as bé d'hiejte scha van de Kenny, gewoein ne groep kameroaten. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Jun 2012, 13:01 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Der staat dus wel SC bij
![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 24 Jun 2012, 13:03 |
|
|
Iendracht.be - beheer
van SC Eendracht Aalst, de clubnaam?
![]() |
| 24 Jun 2012, 13:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Jeroen schreef: van SC Eendracht Aalst, de clubnaam? ![]() Toch een mooi logo ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Jun 2012, 13:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Doelpunten staan ondertussen online op Aalst.TV
|
| 24 Jun 2012, 20:23 |
|
|
AlostanA schreef: Doelpunten staan ondertussen online op Aalst.TV http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/video/item/90-wedstrijdbeelden-eaalst-bergen _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Jun 2012, 21:26 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
Onderkroiper schreef: AlostanA schreef: Doelpunten staan ondertussen online op Aalst.TV http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/video/item/90-wedstrijdbeelden-eaalst-bergen Precies echt weinig volk, hopelijk zaterdag tegen Lokeren toch pak meer _________________
|
| 25 Jun 2012, 8:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Het blijft trouwens opvallend stil rond de fandag, iemand een idee wat er op het programma staat?
_________________ MCMXIX |
| 25 Jun 2012, 10:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
jammen schreef: De 11 van de eerste helft zou inderdaad wel eens de typeploeg kunnen zijn, al zag ik in de tweede helft toch mannen lopen zoals een Jadot, Pietermaat, Bogaerts en nog enen, die serieus gaan kunnen wedijveren voor een basisstek. Ik had een redelijk goed gevoel na wat ik gisteren zag, hopelijk wordt dit bevestigd de komende weken. Nog niet teveel waarde hechten aan de opstellingen van vorige zaterdag - doel zal zijn om iedereen gewoon exact evenveel minuten te laten spelen in dit eerste luik van de voorbereiding. Nu al denken dat de basisopstelling zeker is, ga er maar niet van uit. Er zaten ook fouten bij balverlies in die eerste helft, die niet werden afgestraft, en in de tweede helft wel. Na de rust hadden Pietermaat, Bogaerts en Martin het ongeluk dat ze ook met mannen zonder ervaring moesten samenspelen, aangevuld met nog eens drie ongelooflijk zwakke testers (ok die De Geyter had wat techniek, maar positioneel een ramp en totaal geen overzicht, leek me hetzelfde soort speler als Nordine Boussouffa die hier ooit rondliep) en Bergen bracht dan ook wel enkele betere spelers in a la Nong, Matthys, Sapina... Ook wel niet vergeten dat Bergen totaal niet echt supersterk stond zonder Nicaise, Grondin, Van Gyseghem, enz. Ik zag dat de aangetrokken spelers deden wat ze moesten doen, niet alleen die uit de eerste helft, maar ook die in de tweede, dus voor mij zeker geen overbodige tweede helft (zou ik al erg vinden - 1 match in de voorbereiding en de tweede helft zou al overbodig zijn geweest). Pietermaat kan patron worden op het middenveld (slim en goed aan de bal), Martin zal Di Gregorio heeeeel scherp houden want brengt naast goeie passing en dito schot ook heel veel werk/duelkracht en Bogaerts liet al staaltjes van goed verdedigen en coaching/leiderschap zien. Jadot toonde heel veel inzet, maar speelde duidelijk niet op zijn positie. Voor Van Eyk geldt hetzelfde als voor Sam toen hij hier aankwam - eerst het ritme onder de knie krijgen en dan meer en meer minuten proberen vergaren... Zoals gezegd: gevoel van de training werd bevestigd, hopelijk de voorbode van een mooi seizoen. |
| 25 Jun 2012, 11:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
DT schreef: jammen schreef: De 11 van de eerste helft zou inderdaad wel eens de typeploeg kunnen zijn, al zag ik in de tweede helft toch mannen lopen zoals een Jadot, Pietermaat, Bogaerts en nog enen, die serieus gaan kunnen wedijveren voor een basisstek. Ik had een redelijk goed gevoel na wat ik gisteren zag, hopelijk wordt dit bevestigd de komende weken. Nog niet teveel waarde hechten aan de opstellingen van vorige zaterdag - doel zal zijn om iedereen gewoon exact evenveel minuten te laten spelen in dit eerste luik van de voorbereiding. Nu al denken dat de basisopstelling zeker is, ga er maar niet van uit. Er zaten ook fouten bij balverlies in die eerste helft, die niet werden afgestraft, en in de tweede helft wel. Na de rust hadden Pietermaat, Bogaerts en Martin het ongeluk dat ze ook met mannen zonder ervaring moesten samenspelen, aangevuld met nog eens drie ongelooflijk zwakke testers (ok die De Geyter had wat techniek, maar positioneel een ramp en totaal geen overzicht, leek me hetzelfde soort speler als Nordine Boussouffa die hier ooit rondliep) en Bergen bracht dan ook wel enkele betere spelers in a la Nong, Matthys, Sapina... Ook wel niet vergeten dat Bergen totaal niet echt supersterk stond zonder Nicaise, Grondin, Van Gyseghem, enz. Ik zag dat de aangetrokken spelers deden wat ze moesten doen, niet alleen die uit de eerste helft, maar ook die in de tweede, dus voor mij zeker geen overbodige tweede helft (zou ik al erg vinden - 1 match in de voorbereiding en de tweede helft zou al overbodig zijn geweest). Pietermaat kan patron worden op het middenveld (slim en goed aan de bal), Martin zal Di Gregorio heeeeel scherp houden want brengt naast goeie passing en dito schot ook heel veel werk/duelkracht en Bogaerts liet al staaltjes van goed verdedigen en coaching/leiderschap zien. Jadot toonde heel veel inzet, maar speelde duidelijk niet op zijn positie. Voor Van Eyk geldt hetzelfde als voor Sam toen hij hier aankwam - eerst het ritme onder de knie krijgen en dan meer en meer minuten proberen vergaren... Zoals gezegd: gevoel van de training werd bevestigd, hopelijk de voorbode van een mooi seizoen. Martin was die enen, nu dat je het zegt. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 25 Jun 2012, 11:51 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
de geyter en borlee worden doorgestuurd, yannick lodders krijgt nog een kans woensdAG tegen Waregem.
_________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 25 Jun 2012, 12:58 |
|
|
forumlegende |
Iendrachtzot schreef: de geyter en borlee worden doorgestuurd, yannick lodders krijgt nog een kans woensdAG tegen Waregem. nu zijt ge er toch mee aant lachen? man man man, als ze diejen niet doorsturen en die andere 2 wel, dan is er toch iets raars aan de gang hoor ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 25 Jun 2012, 13:02 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 24 Sep 2006, 19:04 Berichten: 151 Locatie: Gavere |
DT schreef: jammen schreef: De 11 van de eerste helft zou inderdaad wel eens de typeploeg kunnen zijn, al zag ik in de tweede helft toch mannen lopen zoals een Jadot, Pietermaat, Bogaerts en nog enen, die serieus gaan kunnen wedijveren voor een basisstek. Ik had een redelijk goed gevoel na wat ik gisteren zag, hopelijk wordt dit bevestigd de komende weken. Nog niet teveel waarde hechten aan de opstellingen van vorige zaterdag - doel zal zijn om iedereen gewoon exact evenveel minuten te laten spelen in dit eerste luik van de voorbereiding. Nu al denken dat de basisopstelling zeker is, ga er maar niet van uit. Er zaten ook fouten bij balverlies in die eerste helft, die niet werden afgestraft, en in de tweede helft wel. Na de rust hadden Pietermaat, Bogaerts en Martin het ongeluk dat ze ook met mannen zonder ervaring moesten samenspelen, aangevuld met nog eens drie ongelooflijk zwakke testers (ok die De Geyter had wat techniek, maar positioneel een ramp en totaal geen overzicht, leek me hetzelfde soort speler als Nordine Boussouffa die hier ooit rondliep) en Bergen bracht dan ook wel enkele betere spelers in a la Nong, Matthys, Sapina... Ook wel niet vergeten dat Bergen totaal niet echt supersterk stond zonder Nicaise, Grondin, Van Gyseghem, enz. Ik zag dat de aangetrokken spelers deden wat ze moesten doen, niet alleen die uit de eerste helft, maar ook die in de tweede, dus voor mij zeker geen overbodige tweede helft (zou ik al erg vinden - 1 match in de voorbereiding en de tweede helft zou al overbodig zijn geweest). Pietermaat kan patron worden op het middenveld (slim en goed aan de bal), Martin zal Di Gregorio heeeeel scherp houden want brengt naast goeie passing en dito schot ook heel veel werk/duelkracht en Bogaerts liet al staaltjes van goed verdedigen en coaching/leiderschap zien. Jadot toonde heel veel inzet, maar speelde duidelijk niet op zijn positie. Voor Van Eyk geldt hetzelfde als voor Sam toen hij hier aankwam - eerst het ritme onder de knie krijgen en dan meer en meer minuten proberen vergaren... Zoals gezegd: gevoel van de training werd bevestigd, hopelijk de voorbode van een mooi seizoen. We zullen iedereen wel nodig hebben want jonge spelers hebben dikwijls moeite om een gans seizoen hun niveau aan te houden. Dat is geen verwijt maar het is in veel gevallen wel zo. Dus het is leuk om weten dat er nog klaar staan om over te nemen indien nodig. |
| 25 Jun 2012, 14:36 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Dries schreef: Iendrachtzot schreef: de geyter en borlee worden doorgestuurd, yannick lodders krijgt nog een kans woensdAG tegen Waregem. nu zijt ge er toch mee aant lachen? man man man, als ze diejen niet doorsturen en die andere 2 wel, dan is er toch iets raars aan de gang hoor ![]() Staat in HNB: kijk maar: is intussen onder toppic 'Artikels' ook gepost... _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 25 Jun 2012, 17:10 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Fandag
14u: start Fandag met allerlei animatie - rondom het stadion 14u30 - 15u30 & 16u15 - 17u: handtekeningsessies alle spelers en trainer - in de kantines zittribune vanaf 14u: verkoop nieuwe shirts (kinderen & volwassenen) - nieuwe Fanshop op parking voorzijde stadion vanaf 14u: reservaties abonnementen - abonnementenstand op parking voorzijde stadion vanaf 16u: ticketverkoop E.Aalst - Sporting Lokeren - aan ticketloketten 19u10: officiële ploegvoorstelling - terrein Galamatch 19u10: officiële ploegvoorstelling 19u30: aftrap E.Aalst - Sporting Lokeren ticketverkoop vanaf 16u aan de ticketloketten: 10 euro / 15 euro / 20 euro |
| 25 Jun 2012, 20:55 |
|
| Pagina 22 van 64 |
[ 947 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 64 Volgende |