|
|
| Pagina 22 van 64 |
[ 959 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 64 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 25 Aug 2014, 20:39 Berichten: 30 |
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
https://www.youtube.com/watch?v=jCdPuIdaWNk
kan mij zeggen deze westrijd tussen E Aalst - Club Brugge welke jaar gespeelt werd |
| 26 Aug 2014, 17:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
KoenKakkerBlauwzwart1 schreef: https://www.youtube.com/watch?v=jCdPuIdaWNk kan mij zeggen deze westrijd tussen E Aalst - Club Brugge welke jaar gespeelt werd Als ik mij niet vergis moet da in 1914 of 1918 geweest zijn,maar ik zal het eens aan mijn broer vragen die heeft die wedstrijd zeker gaan bekijken. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 26 Aug 2014, 17:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bakkie schreef: KoenKakkerBlauwzwart1 schreef: https://www.youtube.com/watch?v=jCdPuIdaWNk kan mij zeggen deze westrijd tussen E Aalst - Club Brugge welke jaar gespeelt werd Als ik mij niet vergis moet da in 1914 of 1918 geweest zijn,maar ik zal het eens aan mijn broer vragen die heeft die wedstrijd zeker gaan bekijken. Da was in 1914 want den Dosj(e) ad onzen tribun nog ni gebombardeird... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 26 Aug 2014, 18:05 |
|
|
kan er iemand mij zeggen dat voore beker macht tegen club brugge club met 0-3 gewonnen heeft
fans van eendracht aalst over veld gaan zijn zo stadions verlaten heeft |
| 26 Aug 2014, 19:47 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
KoenKakkerBlauwzwart1 schreef: kan er iemand mij zeggen dat voore beker macht tegen club brugge club met 0-3 gewonnen heeft fans van eendracht aalst over veld gaan zijn zo stadions verlaten heeft tes acht uur, tes toid dagge aa batteken pakt en in aa bedje kreupt ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 26 Aug 2014, 19:52 |
|
|
forumlegende
Moderators, gelieve in te grijpen...
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 26 Aug 2014, 19:58 |
|
|
Nationale Ploeg
ik blijf zeggen dat het geen zin heeft om aan onderwijs te doen in gemeenten zoals denderleeuw, dendermonde... ik snap het 'ze hebben toch ook stromend water en ellentriek nodig' concept ergens wel maar daar hadden ze moeten stoppen.
_________________ may the FORCE be with you. |
| 26 Aug 2014, 20:03 |
|
|
ik kan even niet volgen hoor
|
| 26 Aug 2014, 20:09 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Op Brugge zal er misschien 8000 man zijn en zullen de inkomprijzen waarschijnlijk lager gelegd worden dan bij ons niet? Als ge de Europatribune en den H aan Brugge geeft en ge geeft ons ook nog de andere tent van den I komt dat wel goed.
Als we ons thuisvoordeel verkopen dan hebben we den omzet van de kantines en alles errond niet, want als we thuis spelen kan het al van 18uur ambiance zijn binnen en buiten het stadion. Ideaal moment dat Iendracht iets speciaals doet in de kantine achter de K om het feestje al voor de match op gang te trekken en zo meer volk te lokken. Om in de droomsfeer te blijven: 1-0 De Cuyper 88ste minuut ![]() |
| 26 Aug 2014, 20:18 |
|
|
ben ik welkom op E Aalst
gweninho schreef: Op Brugge zal er misschien 8000 man zijn en zullen de inkomprijzen waarschijnlijk lager gelegd worden dan bij ons niet? Als ge de Europatribune en den H aan Brugge geeft en ge geeft ons ook nog de andere tent van den I komt dat wel goed. Als we ons thuisvoordeel verkopen dan hebben we den omzet van de kantines en alles errond niet, want als we thuis spelen kan het al van 18uur ambiance zijn binnen en buiten het stadion. Ideaal moment dat Iendracht iets speciaals doet in de kantine achter de K om het feestje al voor de match op gang te trekken en zo meer volk te lokken. Om in de droomsfeer te blijven: 1-0 De Cuyper 88ste minuut ![]() |
| 26 Aug 2014, 20:29 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
KoenKakkerBlauwzwart1 schreef: ben ik welkom op E Aalst gweninho schreef: Op Brugge zal er misschien 8000 man zijn en zullen de inkomprijzen waarschijnlijk lager gelegd worden dan bij ons niet? Als ge de Europatribune en den H aan Brugge geeft en ge geeft ons ook nog de andere tent van den I komt dat wel goed. Als we ons thuisvoordeel verkopen dan hebben we den omzet van de kantines en alles errond niet, want als we thuis spelen kan het al van 18uur ambiance zijn binnen en buiten het stadion. Ideaal moment dat Iendracht iets speciaals doet in de kantine achter de K om het feestje al voor de match op gang te trekken en zo meer volk te lokken. Om in de droomsfeer te blijven: 1-0 De Cuyper 88ste minuut ![]() Nieje! _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 26 Aug 2014, 20:37 |
|
|
davy1919 schreef: KoenKakkerBlauwzwart1 schreef: ben ik welkom op E Aalst gweninho schreef: Op Brugge zal er misschien 8000 man zijn en zullen de inkomprijzen waarschijnlijk lager gelegd worden dan bij ons niet? Als ge de Europatribune en den H aan Brugge geeft en ge geeft ons ook nog de andere tent van den I komt dat wel goed. Als we ons thuisvoordeel verkopen dan hebben we den omzet van de kantines en alles errond niet, want als we thuis spelen kan het al van 18uur ambiance zijn binnen en buiten het stadion. Ideaal moment dat Iendracht iets speciaals doet in de kantine achter de K om het feestje al voor de match op gang te trekken en zo meer volk te lokken. Om in de droomsfeer te blijven: 1-0 De Cuyper 88ste minuut ![]() Nieje! wat zeg je davy1919 |
| 26 Aug 2014, 20:40 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
KoenKakkerBlauwzwart1 schreef: davy1919 schreef: KoenKakkerBlauwzwart1 schreef: ben ik welkom op E Aalst Nieje! wat zeg je davy1919 Nieje ... = ... Neen _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 26 Aug 2014, 20:42 |
|
|
davy1919 schreef: KoenKakkerBlauwzwart1 schreef: davy1919 schreef: Nieje! wat zeg je davy1919 Nieje ... = ... Neen wie gaat jij mij buiten stadions krijgen ik kom kijken doe ik toch gewoon als je op mijn zicht slaan maar doen davy1919 ik weet wie je bent davy in buso gezeten in levenslust |
| 26 Aug 2014, 20:47 |
|
|
KoenKakkerBlauwzwart1 schreef: davy1919 schreef: KoenKakkerBlauwzwart1 schreef: wat zeg je davy1919 Nieje ... = ... Neen wie gaat jij mij buiten stadions krijgen ik kom kijken doe ik toch gewoon als je op mijn zicht slaan maar doen davy1919 ik weet wie je bent davy in buso gezeten in levenslust ik probeer zal wanneer jij ook doen dat _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 26 Aug 2014, 20:54 |
|
| Pagina 22 van 64 |
[ 959 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 64 Volgende |