|
|
| Pagina 23 van 64 |
[ 947 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 64 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2012-2013
tja, wat moet ik me eigenlijk voorstellen met die "allerlei animatie" op de fandag... Clowns, nen tovenaar, optredens, een lachtent, een kieteldoos, dendersupporters.
![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 25 Jun 2012, 21:06 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Dat vroeg ik me ook direct af... :s wat meer duidelijkheid zou welkom zijn...
_________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 25 Jun 2012, 21:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Initiatie paaldansen.....
![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 25 Jun 2012, 21:21 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Dus een levend kickertornooi voor de supporters zit er niet in van de jaar... Ik denk dat ik gewoon tegen 19u kom, uitverkocht zal het zeker niet zijn.
|
| 25 Jun 2012, 21:33 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
davy1919 schreef: tja, wat moet ik me eigenlijk voorstellen met die "allerlei animatie" op de fandag... Clowns, nen tovenaar, optredens, een lachtent, een kieteldoos, dendersupporters. ![]() En Schijt je rijk met Koen de Kakker natuurlijk ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 25 Jun 2012, 21:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Heb je trouwens met abo geen korting op de nieuwe truitjes ? Hoe gaan ze dat controleren ?
![]() |
| 25 Jun 2012, 21:41 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Veel meer dan een drankstandje en wat muziek zal er niet te beleven vallen zeker? Niet echt een programma om de grote massa te lokken me dunkt...
_________________ MCMXIX |
| 26 Jun 2012, 10:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
69 schreef: Veel meer dan een drankstandje en wat muziek zal er niet te beleven vallen zeker? Niet echt een programma om de grote massa te lokken me dunkt... Het is nu niet dat er op een fandag van ons 1000-den mensen gaan afkomen ook hé. Dat kost veel geld ook om vanalles te organiseren en je moet er ook het volk voor hebben. Beter dit als niets zeg ik dan. |
| 26 Jun 2012, 10:22 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Romario schreef: 69 schreef: Veel meer dan een drankstandje en wat muziek zal er niet te beleven vallen zeker? Niet echt een programma om de grote massa te lokken me dunkt... Het is nu niet dat er op een fandag van ons 1000-den mensen gaan afkomen ook hé. Dat kost veel geld ook om vanalles te organiseren en je moet er ook het volk voor hebben. Beter dit als niets zeg ik dan. bwa ja, langs den andere kant, als ze al x-aantal maanden weten dat op 30 juni de fandag doorgaat moet je toch op die tijd iets deftigs van animatie kunnen organiseren he, al was het een voetbaltornooi onder de supporters(clubs) (kost de club niks), ik zal er wel zijn om 14u ze maar als dat enkel is om de gehele tijd aan een drankstand te staan met ne CD dat staat te spelen, interessant is het niet he._________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 26 Jun 2012, 10:59 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
davy1919 schreef: Romario schreef: 69 schreef: Veel meer dan een drankstandje en wat muziek zal er niet te beleven vallen zeker? Niet echt een programma om de grote massa te lokken me dunkt... Het is nu niet dat er op een fandag van ons 1000-den mensen gaan afkomen ook hé. Dat kost veel geld ook om vanalles te organiseren en je moet er ook het volk voor hebben. Beter dit als niets zeg ik dan. bwa ja, langs den andere kant, als ze al x-aantal maanden weten dat op 30 juni de fandag doorgaat moet je toch op die tijd iets deftigs van animatie kunnen organiseren he, al was het een voetbaltornooi onder de supporters(clubs) (kost de club niks), ik zal er wel zijn om 14u ze maar als dat enkel is om de gehele tijd aan een drankstand te staan met ne CD dat staat te spelen, interessant is het niet he.Er is hier jaren gezaagd om een fandag, er is er nu één, nog niet goed. Het is nog maar het tweede jaar, laat dit gewoon groeien. Ik vind het veel belangrijker dat de licentie in orde is, dan een fandag. |
| 26 Jun 2012, 11:03 |
|
|
Romario schreef: davy1919 schreef: Romario schreef: Het is nu niet dat er op een fandag van ons 1000-den mensen gaan afkomen ook hé. Dat kost veel geld ook om vanalles te organiseren en je moet er ook het volk voor hebben. Beter dit als niets zeg ik dan. bwa ja, langs den andere kant, als ze al x-aantal maanden weten dat op 30 juni de fandag doorgaat moet je toch op die tijd iets deftigs van animatie kunnen organiseren he, al was het een voetbaltornooi onder de supporters(clubs) (kost de club niks), ik zal er wel zijn om 14u ze maar als dat enkel is om de gehele tijd aan een drankstand te staan met ne CD dat staat te spelen, interessant is het niet he.Er is hier jaren gezaagd om een fandag, er is er nu één, nog niet goed. Het is nog maar het tweede jaar, laat dit gewoon groeien. Ik vind het veel belangrijker dat de licentie in orde is, dan een fandag. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 26 Jun 2012, 11:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Romario schreef: davy1919 schreef: Romario schreef: Het is nu niet dat er op een fandag van ons 1000-den mensen gaan afkomen ook hé. Dat kost veel geld ook om vanalles te organiseren en je moet er ook het volk voor hebben. Beter dit als niets zeg ik dan. bwa ja, langs den andere kant, als ze al x-aantal maanden weten dat op 30 juni de fandag doorgaat moet je toch op die tijd iets deftigs van animatie kunnen organiseren he, al was het een voetbaltornooi onder de supporters(clubs) (kost de club niks), ik zal er wel zijn om 14u ze maar als dat enkel is om de gehele tijd aan een drankstand te staan met ne CD dat staat te spelen, interessant is het niet he.Er is hier jaren gezaagd om een fandag, er is er nu één, nog niet goed. Het is nog maar het tweede jaar, laat dit gewoon groeien. Ik vind het veel belangrijker dat de licentie in orde is, dan een fandag. Zeg niet dat het niet goed is maar enkele activiteiten en hier en daar een optreden zouden de sfeer en het vertier toch alleen maar ten goede komen? _________________ MCMXIX |
| 26 Jun 2012, 11:20 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
davy1919 schreef: tja, wat moet ik me eigenlijk voorstellen met die "allerlei animatie" op de fandag... Clowns, nen tovenaar, optredens, een lachtent, een kieteldoos, dendersupporters. ![]() allemaal al gehad dacht ik de laatste 15 jaar.... ne clown : ge kunt u kiezen tussen de kock , orlans , garré.... nen tovenaar (hoewel dat het geen goeie waren) : van mieghem , franck en andere witte en zwarte abracadabra's.... optredens : na elke wedstrijd , van groep 't blauw zwaailicht en de matrakboys lachtent : staat tegenwoordig op een vaste plaats kanten denderleeuw heb ik mij laten vertellen. een kieteldoos : laatst nog gebruikt in visé een paar jaar terug...hoewel da spel dat er in zit ferm pikt in de ogen dendersupporters : mag niet meer bij animatie staan , wel bij greenpeace in de lijst "met uitsterven bedreigde diersoorten" |
| 26 Jun 2012, 11:37 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
supersossis schreef: allemaal al gehad dacht ik de laatste 15 jaar.... ne clown : ge kunt u kiezen tussen de kock , orlans , garré.... nen tovenaar (hoewel dat het geen goeie waren) : van mieghem , franck en andere witte en zwarte abracadabra's.... optredens : na elke wedstrijd , van groep 't blauw zwaailicht en de matrakboys lachtent : staat tegenwoordig op een vaste plaats kanten denderleeuw heb ik mij laten vertellen. een kieteldoos : laatst nog gebruikt in visé een paar jaar terug...hoewel da spel dat er in zit ferm pikt in de ogen dendersupporters : mag niet meer bij animatie staan , wel bij greenpeace in de lijst "met uitsterven bedreigde diersoorten" ![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 26 Jun 2012, 12:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Zaterdagavond komt blijkbaar TV-Oost filmen
Een uitgelezen moment om Den Iendracht nog eens op de kaart te zetten. Blijkbaar kunnen meerdere OPC - leden niet aanwezig zijn, maar de andere supporters kunnen alsook nog eens sfeer maken zoals in de goede oude dagen Ons nieuwe spelers eens laten zien wat supporteren is Indien op tijd geleverd heeft Hugo nog een verrassingsspandoek in petto ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Jun 2012, 22:44 |
|
| Pagina 23 van 64 |
[ 947 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 64 Volgende |