|
|
| Pagina 24 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 22 23 24 25 26 … 83 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior Lid geworden op: 21 Jan 2011, 13:19 Berichten: 229 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Rc waregem-Eendracht Aalst
T.Fratelli schreef: wanneer zou er eigenlijk een beslissing vallen ? vanavond nog ? aangezien er voor morgenavond vvk gepland is zal er toch heel snel een beslissing moeten komen ? Ik had ook gelezen vanavond ![]() |
| 05 Apr 2011, 19:15 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Madman schreef: T.Fratelli schreef: wanneer zou er eigenlijk een beslissing vallen ? vanavond nog ? aangezien er voor morgenavond vvk gepland is zal er toch heel snel een beslissing moeten komen ? Ik had ook gelezen vanavond ![]() De beslissing was er toch,maar niemand had gerekend op hoogstraten die denken nog kampioen te kunnen spelen ![]() |
| 05 Apr 2011, 19:16 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Jan 2011, 13:19 Berichten: 229 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: Madman schreef: T.Fratelli schreef: wanneer zou er eigenlijk een beslissing vallen ? vanavond nog ? aangezien er voor morgenavond vvk gepland is zal er toch heel snel een beslissing moeten komen ? Ik had ook gelezen vanavond ![]() De beslissing was er toch,maar niemand had gerekend op hoogstraten die denken nog kampioen te kunnen spelen ![]() Jimmy Fockaert zei nochtans da ze nooit bezig geweest zijn met de titel? ![]() |
| 05 Apr 2011, 19:17 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Madman schreef: Iendrachter90 schreef: Madman schreef: Ik had ook gelezen vanavond ![]() De beslissing was er toch,maar niemand had gerekend op hoogstraten die denken nog kampioen te kunnen spelen ![]() Jimmy Fockaert zei nochtans da ze nooit bezig geweest zijn met de titel? ![]() Eigenlijk,hoogstraten is vrij dom é.Aalst speelt beter buitenshuis dan thuis,dus ze maken meer kans als er ier gespeeld wordt dan dat we naar waregem of wetekveel waar moeten gaan. |
| 05 Apr 2011, 19:19 |
|
|
Scholier
Misschien inderdaad geen slecht idee...: als we kampioen zijn: gewoon thuisblijven uit Hoogstraten!!!!
Laat ze doen met hun 200 supporters. Wij ontvangen onze ploeg bij hun thuiskomst als helden EN... Hoogstraten heeft een SCHITTERENDE recette ![]() |
| 05 Apr 2011, 19:19 |
|
|
Scholier
Madman schreef: Iendrachter90 schreef: Madman schreef: Ik had ook gelezen vanavond ![]() De beslissing was er toch,maar niemand had gerekend op hoogstraten die denken nog kampioen te kunnen spelen ![]() Jimmy Fockaert zei nochtans da ze nooit bezig geweest zijn met de titel? ![]() Da heb ik inderdaad ook gelezen!! Ze moeten nu maar eens weten wat ze willen! ![]() |
| 05 Apr 2011, 19:20 |
|
|
'n onderwoizer schreef: Misschien inderdaad geen slecht idee...: als we kampioen zijn: gewoon thuisblijven uit Hoogstraten!!!! Laat ze doen met hun 200 supporters. Wij ontvangen onze ploeg bij hun thuiskomst als helden EN... Hoogstraten heeft een SCHITTERENDE recette ![]() Hier ontvangen als helden, maar hen ginder in de steek laten... Kampioen of niet, da's geen optie e.. |
|
|
'n onderwoizer schreef: Misschien inderdaad geen slecht idee...: als we kampioen zijn: gewoon thuisblijven uit Hoogstraten!!!! Laat ze doen met hun 200 supporters. Wij ontvangen onze ploeg bij hun thuiskomst als helden EN... Hoogstraten heeft een SCHITTERENDE recette ![]() Ik denk dat het mooi zou zijn alswe daar winnend kunnen afsluiten en dan kunnen ze onze steun wel gebruiken. |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 04 Nov 2008, 23:55 Berichten: 156 Leeftijd: 36 Locatie: Aaigem |
Hopelijk wordt er nog iets vastgelegd vanavond zodat we eindelijk weten wat we met onze bus moeten doen...
Soit, het zal sowieso een feest worden zaterdag ![]() |
|
|
Iendrachter90 schreef: 'n onderwoizer schreef: Misschien inderdaad geen slecht idee...: als we kampioen zijn: gewoon thuisblijven uit Hoogstraten!!!! Laat ze doen met hun 200 supporters. Wij ontvangen onze ploeg bij hun thuiskomst als helden EN... Hoogstraten heeft een SCHITTERENDE recette ![]() Ik denk dat het mooi zou zijn alswe daar winnend kunnen afsluiten en dan kunnen ze onze steun wel gebruiken. |
| 05 Apr 2011, 19:21 |
|
|
Freak
'n onderwoizer schreef: Misschien inderdaad geen slecht idee...: als we kampioen zijn: gewoon thuisblijven uit Hoogstraten!!!! Laat ze doen met hun 200 supporters. Wij ontvangen onze ploeg bij hun thuiskomst als helden EN... Hoogstraten heeft een SCHITTERENDE recette ![]() als Hoogstraten dwars ligt is dat hun goed recht. Ik ga daarvoor niet thuisblijven bij de laatste match, sorry... |
| 05 Apr 2011, 19:21 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
El Corredor schreef: 'n onderwoizer schreef: Misschien inderdaad geen slecht idee...: als we kampioen zijn: gewoon thuisblijven uit Hoogstraten!!!! Laat ze doen met hun 200 supporters. Wij ontvangen onze ploeg bij hun thuiskomst als helden EN... Hoogstraten heeft een SCHITTERENDE recette ![]() als Hoogstraten dwars ligt is dat hun goed recht. Ik ga daarvoor niet thuisblijven bij de laatste match, sorry... Moesten wij in de plaats van Hoogstraten zijn wij zouden dat ook niet zo maar laten gebeuren... Waar het ook is, dit wil ik zeker niet missen. Het wordt feest ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 05 Apr 2011, 19:24 |
|
|
Vaste Waarde
anders moeten we nu zaterdag in hoogstraten spelen en daar kampioen spelen!!
|
| 05 Apr 2011, 19:29 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
josken1 schreef: El Corredor schreef: 'n onderwoizer schreef: Misschien inderdaad geen slecht idee...: als we kampioen zijn: gewoon thuisblijven uit Hoogstraten!!!! Laat ze doen met hun 200 supporters. Wij ontvangen onze ploeg bij hun thuiskomst als helden EN... Hoogstraten heeft een SCHITTERENDE recette ![]() als Hoogstraten dwars ligt is dat hun goed recht. Ik ga daarvoor niet thuisblijven bij de laatste match, sorry... Moesten wij in de plaats van Hoogstraten zijn wij zouden dat ook niet zo maar laten gebeuren... Waar het ook is, dit wil ik zeker niet missen. Het wordt feest ![]() t word duidelijk weer een thuismatch op verplaatsing....dan kunnen ze die match evengoed hier in aalst laten spelen als ze niet zeker zijn dat alles goed georganiseerd kan worden..., wie denkt dat aalst gaat bevoordeeld zijn qua supportersaantallen indien ze hier in aalst zouden spelen ( zoals hoogstraten in deze zaak waarschijnlijk denkt?) zal merken dat de supporters van ea ook daar op waregem in een overgrote meerderheid zullen staan...ma zeg het mij als ik daar fout in ben he... ![]() |
| 05 Apr 2011, 19:31 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Je kan het Hoogstraten nu wel moeilijk kwalijk nemen me dunkt.
Hun titelkansen zijn dan wel miniem, wij zouden net hetzelfde doen. Het enige wat we kunnen doen is de laatste speeldag in dezelfde getalen afzakken naar Hoogstraten, dan kunnen ze hun match zelf ook herleggen. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 05 Apr 2011, 19:32 |
|
| Pagina 24 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 22 23 24 25 26 … 83 Volgende |