|
|
| Pagina 24 van 33 |
[ 494 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 22 23 24 25 26 … 33 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
Bartos schreef: De eerste voorbeschouwing van het seizoen staat online. Knappe voorbeschouwing _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 20 Aug 2012, 13:54 |
|
|
Vaste Waarde
Verbechio schreef: The Blackwans schreef: Mailtje verzonden, meteen eentje terug. Vandaag en morgen tussen 9 en 17u. Woensdag in de voormiddag. Blackwansbus zit vol, 64man. Hoe zit dat bij de rest, met hoeveel zouden we zijn? Bus vd spionkop zit ook vol (staat zo op de website). We zullen er dus toch met enkele 100den zijn precies. Bus van Black & White zit vol met 82 man. |
| 20 Aug 2012, 17:35 |
|
|
Vaste Waarde
hansken schreef: Parol had hier toch al is iets gepost in naam van Saskia? Kvraag me dan af waarom ze dat niet aan alle supportersclubs heeft meedegedeeld... Er ging vandaag nog meer informatie volgen dacht ik, word die via parol meedegedeeld of worden alle supportersclubs op de hoogte gebracht deze keer? ![]() Ik begrijp het ook niet. Ik heb haar gisteren na de wedstrijd gezegd dat ze naar alle supportersclubs moest communiceren. Ze heeft dan ook gisterenavond een mail naar alle supportersclubs gestuurd (verstuurd om 22u40). Ze heeft me gisteren bevestigd dat er vandaag en morgen achter de tickets op het secretariaat kan gegaan worden door de supportersclubs met de lijst van hun op de bus ingeschreven supporters ( met adres en nr. identiteitskaart) en het nodige geld. De mail van Saskia, die gisterenavond om 22u40 werd verstuurd naar de supportersclubs kan je hieronder lezen: "Beste allen, De tickets voor Antwerp zijn binnen. Ze mogen morgen of overmorgen samen met jullie lijst opgehaald worden. Nog even ter bevestiging: tickets kosten 17eur voor volwassenen en 5eur voor kinderen. Saskia Verstuurd vanaf mijn iPhone Op 9-aug.-2012 om 16:03 heeft saskia van aken <[email protected]> het volgende geschreven: Beste alleen, Net als vorig seizoen is ook ditmaal de combi-regeling van toepassing voor de wedstrijd van 22/8 op Antwerp. Mag ik jullie daarom vragen mij een lijst te bezorgen van alle meereizende supporters met naam, geboortedatum en identiteitskaartnummer. De tickets mogen op voorhand of bij afhaling cash betaald worden. Aarzel niet mij te contacteren mochten jullie nog vragen hebben. Mvg, Saskia |
| 20 Aug 2012, 17:46 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Toch nie te doen hé, zit hier op ander sociaal netwerk met ne kameraad van den antwerep bezig waarop hij zegt tot woensdag om 20u en zijne maat zegt het is donderdag om 20.30u geworden!! Dus je ziet wij zijn niet alleen die er moeite mee hebben! Al 6 matchen verschoven voor belgacom momenteel.
|
| 20 Aug 2012, 22:49 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
England4ever schreef: Toch nie te doen hé, zit hier op ander sociaal netwerk met ne kameraad van den antwerep bezig waarop hij zegt tot woensdag om 20u en zijne maat zegt het is donderdag om 20.30u geworden!! Dus je ziet wij zijn niet alleen die er moeite mee hebben! Al 6 matchen verschoven voor belgacom momenteel. en dat voor de eerste speeldag, dat belooft voor het vervolg van dit seizoen !_________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 20 Aug 2012, 23:25 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Nu kannek officieel compleet nimeer volgen..
Artikel in Het Nieuwsblad: Citeer: Sander Van Eyck raakt niet speelgerechtigd voor de uitmatch op Antwerp. De spelerslicentie van Maxim Gunst raakt mogelijk wel in orde. Petrovic gaat na een tweede opinie toch niet onder het mes, maar zijn inactiviteit blijft vier weken. Van De Walle (krampen bil) moet onder de scanner. Sam De Munter (ontsteking adductoren) en Kevin Van De Noortgaete (bof) zijn onzeker voor de zaterdagtrip naar de Bosuil. Veel geblesseerden precies, en spelen we nu op zaterdag ? Of toch op donderdag ? |
| 21 Aug 2012, 11:36 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Elektronized schreef: Nu kannek officieel compleet nimeer volgen.. Artikel in Het Nieuwsblad: Citeer: Sander Van Eyck raakt niet speelgerechtigd voor de uitmatch op Antwerp. De spelerslicentie van Maxim Gunst raakt mogelijk wel in orde. Petrovic gaat na een tweede opinie toch niet onder het mes, maar zijn inactiviteit blijft vier weken. Van De Walle (krampen bil) moet onder de scanner. Sam De Munter (ontsteking adductoren) en Kevin Van De Noortgaete (bof) zijn onzeker voor de zaterdagtrip naar de Bosuil. Veel geblesseerden precies, en spelen we nu op zaterdag ? Of toch op donderdag ? Dat van Van Eyck baart mij meer zorgen...alles ging(tijdig ) in orde komen!? Informeren die hun nu niet grondig?_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 21 Aug 2012, 11:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
DavidSeal schreef: Elektronized schreef: Nu kannek officieel compleet nimeer volgen.. Artikel in Het Nieuwsblad: Citeer: Sander Van Eyck raakt niet speelgerechtigd voor de uitmatch op Antwerp. De spelerslicentie van Maxim Gunst raakt mogelijk wel in orde. Petrovic gaat na een tweede opinie toch niet onder het mes, maar zijn inactiviteit blijft vier weken. Van De Walle (krampen bil) moet onder de scanner. Sam De Munter (ontsteking adductoren) en Kevin Van De Noortgaete (bof) zijn onzeker voor de zaterdagtrip naar de Bosuil. Veel geblesseerden precies, en spelen we nu op zaterdag ? Of toch op donderdag ? Dat van Van Eyck baart mij meer zorgen...alles ging(tijdig ) in orde komen!? Informeren die hun nu niet grondig?Is het probleem daarmee niet dat hamme nog is in beroep is gegaan? we zouden ons gelijk hebben gehaald daar paar weken geleden maar die van hamme zijn in beroep gegaan. En zo'n dingen dat loopt natuurlijk rap op hé, paar keer in beroep en van die zaken. Zolang we altijd in het gelijk gesteld worden verliezen we er gelukkig enkel tijd mee _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 21 Aug 2012, 12:11 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
DavidSeal schreef: Elektronized schreef: Nu kannek officieel compleet nimeer volgen.. Artikel in Het Nieuwsblad: Citeer: Sander Van Eyck raakt niet speelgerechtigd voor de uitmatch op Antwerp. De spelerslicentie van Maxim Gunst raakt mogelijk wel in orde. Petrovic gaat na een tweede opinie toch niet onder het mes, maar zijn inactiviteit blijft vier weken. Van De Walle (krampen bil) moet onder de scanner. Sam De Munter (ontsteking adductoren) en Kevin Van De Noortgaete (bof) zijn onzeker voor de zaterdagtrip naar de Bosuil. Veel geblesseerden precies, en spelen we nu op zaterdag ? Of toch op donderdag ? Dat van Van Eyck baart mij meer zorgen...alles ging(tijdig ) in orde komen!? Informeren die hun nu niet grondig?Uw afbeeldingsken, da baart mij zorgen, was hier just aant eten, smaukelijk! ![]() |
| 21 Aug 2012, 12:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
England4ever schreef: DavidSeal schreef: Elektronized schreef: Nu kannek officieel compleet nimeer volgen.. Artikel in Het Nieuwsblad: Veel geblesseerden precies, en spelen we nu op zaterdag ? Of toch op donderdag ? Dat van Van Eyck baart mij meer zorgen...alles ging(tijdig ) in orde komen!? Informeren die hun nu niet grondig?Uw afbeeldingsken, da baart mij zorgen, was hier just aant eten, smaukelijk! ![]() Hij heeft dat van Bakkie geleerd. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 21 Aug 2012, 12:34 |
|
|
Ancien
jammen schreef: England4ever schreef: DavidSeal schreef: Dat van Van Eyck baart mij meer zorgen...alles ging(tijdig ) in orde komen!? Informeren die hun nu niet grondig?Uw afbeeldingsken, da baart mij zorgen, was hier just aant eten, smaukelijk! ![]() Hij heeft dat van Bakkie geleerd. ![]() ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 21 Aug 2012, 12:44 |
|
|
Reserve
hopelyk pluizen ze alles goed uit dat zyn transfer zeker in orde is,want het zou niet de eerste club zyn die nadien zyn punten verliest
hopelyk zo rap mogelyk in orde want transfer duurt nog maar 10dagen,en dan zou er vooraan toch nog iets moeten bykomen |
| 21 Aug 2012, 13:09 |
|
|
forumlegende |
willempie schreef: hopelyk pluizen ze alles goed uit dat zyn transfer zeker in orde is,want het zou niet de eerste club zyn die nadien zyn punten verliest hopelyk zo rap mogelyk in orde want transfer duurt nog maar 10dagen,en dan zou er vooraan toch nog iets moeten bykomen wij hebben geen speler opgesteld tot hiertoe die nog niet speelgerechtigd is op momenten dat dit niet mocht he meestal is het daarvoor dat ploegen punten verliezen _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 21 Aug 2012, 14:12 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Over van Eyk (het is zonder de 'c' ertussen
): het is idd zo dat Hamme in beroep is gegaan, volgens Sander zelf zou dit beroep tenlaatste 31 augustus moeten afgehandeld zijn.Hij hoopt ook dat het toch iets sneller kan. Antwerp wordt sowieso een njet... _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 21 Aug 2012, 20:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Dries schreef: willempie schreef: hopelyk pluizen ze alles goed uit dat zyn transfer zeker in orde is,want het zou niet de eerste club zyn die nadien zyn punten verliest hopelyk zo rap mogelyk in orde want transfer duurt nog maar 10dagen,en dan zou er vooraan toch nog iets moeten bykomen wij hebben geen speler opgesteld tot hiertoe die nog niet speelgerechtigd is op momenten dat dit niet mocht he meestal is het daarvoor dat ploegen punten verliezen Dit jaar niet, maar in een (iets verder) verleden wel, 14 punten door verloren als ik me goed herinner en we bleven nog in eerste. Those were the days... |
| 21 Aug 2012, 20:37 |
|
| Pagina 24 van 33 |
[ 494 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 22 23 24 25 26 … 33 Volgende |