Oefenwedstrijden 2011-2012 - Pagina 27 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 843 berichten ]  Ga naar pagina 1 25 26 27 28 29 57
 Oefenwedstrijden 2011-2012 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2011-2012
witteken schreef:
Bakkie schreef:
witteken schreef:

klein kind , met een ander lachen ge kunt a gat nog niet zelf afkuisen.

Komde een beetje dreigen eh simmen,ik zal uw gat eens afkuisen.

belachelijke vent

Ik zal hier maar de slimste zijn zeker :oooh:

27 Jul 2011, 18:50

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
DT schreef:

En ne positieven om af te sluiten: wie had durven dromen dat Ringoot stilaan als onmisbaar werd geacht. Ik stond hier toch wel redelijk alleen om die gast nog een kans te geven...
ben er nog altijd niet van overtuigd ze. speelde vorig seizoen ook wel hier en daar goede wedstrijden. Maar het blijft een frêle speler en spijtig genoeg kan het even goed zijn dat hij volgende match constant voorbij gelopen wordt.... maar aangezien we moeten roeien met de riemen die we hebben mag hij dus gerust blijven (en deze progressie aanhouden).

27 Jul 2011, 19:02
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Eindhoven een klasse sterker gisteren. Passing, balcirculatie en vooral hun pressing was van een ander niveau. Knap hoe ze steeds goed druk zetten op onze spelers in balbezit. Toch een groot verschil als je dan ziet wat bv een Gbarssin en Yombo verstaan onder pressing. Positief gisteren bij ons vond ik Podevijn en Ringoot. Op die laatste zijn kap heb ik ook al veel gezeten maar als het goed is zeggen we het ook.
Gbarssin, tja hij is hier nu en daarmee zullen we het moeten doen zeker. Zoals ik al na de vorige match zei heeft die zeker zijn positieve punten maar evenveel mindere. DT opperde hier om hem en Van Damme eens van possitie te wisselen, is iets dat ik zeker ook wel eens wil zien gebeuren. Daarvoor dienen oefenwedstrijden tenslotte. Galluci vroeg zich vorig seizoen nog af waarom de trainer hem nooit een volledige match liet spelen?? Hij weet het nu, omdat hij de laatste 20 min toch geen fluit meer uit steekt.

27 Jul 2011, 19:04

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Eigenlijk onvoorstelbaar hoever we fysiek achter - lijken te - staan. Ik hoop dat ze dat op 3 weken toch nog recht kunnen trekken, want als ge zelfs op dat vlak al achter de feiten gaat aan lopen ....
Zou toch ook een beetje de verantwoordelijkheid van de spelers zelf moeten zijn. Als Podevijn zo "scherp" kan staan, de rest dan toch ook zeker ?

27 Jul 2011, 19:07
forumlegende

Een klein detail : de competitie in de Hollandse tweede klasse start wel volgende week al... dus die mannen moeten stilaan gaan pieken en pakken toch al met een typeploeg uit.

Ik hoop dat men toch inziet dat er ook best een CM met aanvallende intenties op het veld staat en dat men Ken laat doen wat hij het beste kan : lopen en ballen afpakken .

27 Jul 2011, 21:00
forumlegende

Leeftijd: 43
Iemand die weet of er vandaag kernspelers meegedaan hebben op Geraardsbergen of waren het enkel beloften? En het resultaat moogde dan ook direct meedelen :D

27 Jul 2011, 22:18
Freak

Leeftijd: 35
zwawi schreef:
Iemand die weet of er vandaag kernspelers meegedaan hebben op Geraardsbergen of waren het enkel beloften? En het resultaat moogde dan ook direct meedelen :D

2-1 verloren,geen a-kernspelers.
Goal van de gussemé

27 Jul 2011, 22:26
Freak

Leeftijd: 35
Edit

Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 27 Jul 2011, 23:10, 1 keer totaal gewijzigd.

27 Jul 2011, 22:29
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Ik vind diene Gbarssin in elk geval de beste van de 5 die we hebben aangeworven. Hij heeft in elk geval meer technische bagage dan die 4 andere tesamen. Hij brengt ook rust als hij aan de bal is. Maar zoals ik gisteren al zei is hij conditioneel nog niet ok. Maar wie wel gisteren? Podevijn misschien, dat is alles!
En gisteren heb ik eigenlijk genoten van de manier van spelen van die hollanders. Hun twee backs speelden constant op onze helft. Dat noem je aanvallend voetbal. Onze backs zijn één keer over de helft geweest, bij de rust om van kant te wisselen, that's it!

27 Jul 2011, 22:43
Duivelke

Leeftijd: 42
witzwet schreef:
Gbarssin heeft inderdaad nog geen contract, maar van mij mag die tekenen.Je voelt dat die gast iets kan, ma ja die mankeert nog ritme en uithouding. Jammer genoeg is het NIET voldoende. Je hebt eigenlijk een nummer 10 nodig, een spelverdeler. Gbarssin naast een goeie spelverdeler, Ken en Ewen uit de ploeg zou al veel beter zijn. (Enkele Heilige huisjes ingetrapt).

Al 100 000 keer gezegd en ik zal het nog 100 000 keer zeggen, wa doet Ewen hier in godsnaam nog?
Jammer genoeg is er geen geld dus komt ofwel Gbarssin ofwel nog nen anderen als Gbarssin onvoldoende krijgt.

Zet aub De Schutter weer centraal en start met De Castro en Ringoot op de backs. Zou zelfs Podevijn durven links zetten om Cousin te zetten, want die maakt wel af wat Potjes gisteren tot 2keer toe liet liggen.

Jongens, ben gisteren na 60 minuten weggegaan. Het elftal staat nog nergens.

Amai, eindelijk eens iemand die mijn mening deelt... het centraal middenveld is al jaren (zelf van voor het tijdperk Kevin "Ronaldinho" Franck) een ramp.
vorig jaar hadden we een sublieme W.Moreels die ons het kampioenschap heeft bezorgd, maar ons middenveld heeft het ons meerdere keren moeilijk gemaakt... zelf tegen de kleinere ploegen van de reeks konden ze niet mee... dit is ons zwakste punt en wat doen ze? ze halen wat prutsers binnen voor op de flanken en doen niets aan hun centrale as, hetgeen toch belangrijk is, zeker om in tweede klasse mee te draaien... en dat er geen geld is,dat is dikke zever... dan moesten ze hun ambities maar terugschroeven tot derde klasse...
maar kom, niet panikeren.. laat ons hopen dat W.Moreels blijft en ons wederom uit de shit helpt... steek maar allemaal een kaarske aan, want als die weg is,zijn we zeker gezien....

27 Jul 2011, 22:59
Miniem

witteken schreef:
DT schreef:
witteken schreef:

:crazy:

DIT seizoen hé Witteken... Tijd dat je in het heden begint te leven en niet teveel mijmert over heenronde vorig seizoen... Prestaties nu tellen en daar heeft Kestens al beter gepresteerd dan De Schutter punt...
Objectief naar voetbal kijken, kan helpen

objectief, hoeveel min heeft de schutter al mogen spelen in de voorbereiding centraal achteraan en hoeveel kestens , kestens moet daar gewoon spelen.
de schutter is gewoon een klasse sterker dan kestens, had hij vorig seizoen niet naar de backlinks moeten verhuizen ,kestens had hier gewoon 2 jaar op de bank gezeten en nu in 4 de gespeeld wat zijn plaats is .
al ge dat niet wilt zien zijt ge gewoon steken blind.
dat je het gesukkel van kestens hier wil goed praten geen probleem , maar dat je een sterkhouder van vorig jaar daarvoor afbreekt , daar krijg ik het schijt van .

Ik heb mij weer lang ingehouden, maar dit is voor mij toch weer er eens ver over.
Blijkbaar kunt gij dus niet objectief naar een match kijken. Elke match zijn het volgens u dezelfden hun fout. Denk dat iedereen uit uw posts ondertussen weet dat ge een tweetal spelers echt niet moet hebben, maar als ge andere mensen beschuldigt van stekeblind te zijn en die spelers van gesukkel, doe het dan onderbouwd. Ik ben ook geen fan van alle spelers, maar ik kan wel gerust toegeven als die speler(s) een goede wedstrijd heeft gespeeld. Ik kan DT hier volledig bijtreden in zijn eerdere posts.

27 Jul 2011, 23:26
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
Gisteren was het in ieder geval al beter dan tegen Hamme en Oudenaarde.

FC Eindhoven schat ik toch hoger in dan de gemiddelde tweede klasser bij ons. Veel druk op de speler aan de bal, opkomende backs en vleugelspelers die het spel breed houden. Ze voetbalden ook typisch Hollands. Veel balsirculatie, technisch sterk maar de laatste aktie miste soms wat scherpte.

Van onze ploeg kan je weinig zeggen want onze tegengoals komen uit twee flaters en een owngoal. Eerst kopt De Schutter te kort terug op VDN (die wel riep om de bal). En daarna laten Flipo en Kestens zich in de luren leggen door een hoge lopvoorzet in het midden waar een speler van Eindhoven mooi op door loopt. De derde treffer kwam er na een harde voorzet die ongelukkig op het been van De Schutter terecht kwam.

Bij ons heeft Thomas Van Renthergem vandaag een flinke verkoudheid van al die spelers van Eindhoven die hem gisteren simpel voorbij liepen. Ook de Schutter beleefde, als rechter verdediger (?), een ongelukkige avond.
konden mij wel bekoren: Kempeneer, Podevijn, Thompson en Moreels. De rest was middelmatig en kwamen weinig in het spel voor al heeft Gallu wel weer enkele goede momenten gehad en was de inbreng van Ringoot, als vervanger van TVR, een verademing.
Gbarssis moet duidelijk nog matchritme opdoen en wordt nog niet voldoende betrokken in het spel. Wat ook logisch is na 5 dagen bij ons. Dat hij iets kan is zeker. Nu hem nog zo ver krijgen...

Om positief af te sluiten: Er is beterschap en dat wil ik onthouden. Het is zoals met kleuters. Zolang ze vorderingen maken moet je je als ouder geen zorgen maken. Benieuwd wat het volgend schooljaar in de lagere school brengen zal. :EA:

28 Jul 2011, 0:00
forumlegende

Frékes schreef:
witzwet schreef:
Gbarssin heeft inderdaad nog geen contract, maar van mij mag die tekenen.Je voelt dat die gast iets kan, ma ja die mankeert nog ritme en uithouding. Jammer genoeg is het NIET voldoende. Je hebt eigenlijk een nummer 10 nodig, een spelverdeler. Gbarssin naast een goeie spelverdeler, Ken en Ewen uit de ploeg zou al veel beter zijn. (Enkele Heilige huisjes ingetrapt).

Al 100 000 keer gezegd en ik zal het nog 100 000 keer zeggen, wa doet Ewen hier in godsnaam nog?
Jammer genoeg is er geen geld dus komt ofwel Gbarssin ofwel nog nen anderen als Gbarssin onvoldoende krijgt.

Zet aub De Schutter weer centraal en start met De Castro en Ringoot op de backs. Zou zelfs Podevijn durven links zetten om Cousin te zetten, want die maakt wel af wat Potjes gisteren tot 2keer toe liet liggen.

Jongens, ben gisteren na 60 minuten weggegaan. Het elftal staat nog nergens.

Amai, eindelijk eens iemand die mijn mening deelt... het centraal middenveld is al jaren (zelf van voor het tijdperk Kevin "Ronaldinho" Franck) een ramp.
vorig jaar hadden we een sublieme W.Moreels die ons het kampioenschap heeft bezorgd, maar ons middenveld heeft het ons meerdere keren moeilijk gemaakt... zelf tegen de kleinere ploegen van de reeks konden ze niet mee... dit is ons zwakste punt en wat doen ze? ze halen wat prutsers binnen voor op de flanken en doen niets aan hun centrale as, hetgeen toch belangrijk is, zeker om in tweede klasse mee te draaien... en dat er geen geld is,dat is dikke zever... dan moesten ze hun ambities maar terugschroeven tot derde klasse...
maar kom, niet panikeren.. laat ons hopen dat W.Moreels blijft en ons wederom uit de shit helpt... steek maar allemaal een kaarske aan, want als die weg is,zijn we zeker gezien....

Ewen is een leider, zowel op als naast het veld en zeer belangrijk voor de kleedkamer. Hij is een verlengstuk van de trainer net zoals Flippo, en dus zeer belangrijk voor zowel de ploeg als de trainer.
We zullen hem dit jaar zeker nodig hebben, hij was vorig seizoen trouwens één van de regelmatigste spelers, vraag dat anders eens aan de trainer!
De meesten zijn het hier niet mee eens want je moet vooral kunnen hard lopen hé volgens jullie.

Het zou me trouwens niet verwonderen moest Van Damme zijn plaats verliezen. Dan zullen jullie natuurlijk op de achterste poten staan want hij is een echte loper hé. Probeer soms ook eens te kijken naar andere factoren dan de bal.

28 Jul 2011, 7:44
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Jean schreef:

Het zou me trouwens niet verwonderen moest Van Damme zijn plaats verliezen. Dan zullen jullie natuurlijk op de achterste poten staan want hij is een echte loper hé. Probeer soms ook eens te kijken naar andere factoren dan de bal.

Als je de breedte van de kern ziet, en het aantal centrale middenvelders, dan gaan we zowel Van Damme, Ewen als Gbarssin (als die tekent) hard nodig hebben. Schorstingen, blessures, ... ze gaan zeker heel veel spelen alle drie.

28 Jul 2011, 8:27
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
Bram schreef:
DT schreef:

En ne positieven om af te sluiten: wie had durven dromen dat Ringoot stilaan als onmisbaar werd geacht. Ik stond hier toch wel redelijk alleen om die gast nog een kans te geven...
ben er nog altijd niet van overtuigd ze. speelde vorig seizoen ook wel hier en daar goede wedstrijden. Maar het blijft een frêle speler en spijtig genoeg kan het even goed zijn dat hij volgende match constant voorbij gelopen wordt.... maar aangezien we moeten roeien met de riemen die we hebben mag hij dus gerust blijven (en deze progressie aanhouden).

al die trainers van de nationale jeugdploegen, de trainers op Anderlecht die weten er idd niks van.... :cool:
zonder zijn zeer zware blessure speelt die jongen gewoon ergens bij een ploeg in 1ste klasse. Laat hem blessurevrij blijven en geef hem een beetje vertrouwen, we gaan dan nog wel eens zien wie de beste backlinks is. ;) DT, je stond toenmalig niet alleen, vrgaa het maar an den Bram :D

28 Jul 2011, 8:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 843 berichten ]  Ga naar pagina 1 25 26 27 28 29 57