Oefenwedstrijden 2011-2012 - Pagina 28 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 843 berichten ]  Ga naar pagina 1 26 27 28 29 30 57
 Oefenwedstrijden 2011-2012 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 69
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2011-2012
panoleon schreef:
Bram schreef:
DT schreef:

En ne positieven om af te sluiten: wie had durven dromen dat Ringoot stilaan als onmisbaar werd geacht. Ik stond hier toch wel redelijk alleen om die gast nog een kans te geven...
ben er nog altijd niet van overtuigd ze. speelde vorig seizoen ook wel hier en daar goede wedstrijden. Maar het blijft een frêle speler en spijtig genoeg kan het even goed zijn dat hij volgende match constant voorbij gelopen wordt.... maar aangezien we moeten roeien met de riemen die we hebben mag hij dus gerust blijven (en deze progressie aanhouden).

al die trainers van de nationale jeugdploegen, de trainers op Anderlecht die weten er idd niks van.... :cool:
zonder zijn zeer zware blessure speelt die jongen gewoon ergens bij een ploeg in 1ste klasse. Laat hem blessurevrij blijven en geef hem een beetje vertrouwen, we gaan dan nog wel eens zien wie de beste backlinks is. ;) DT, je stond toenmalig niet alleen, vrgaa het maar an den Bram :D

Bij deze moet ik u volledig gelijk geven want de tweede helft zijn er bij die mannen van Eindhoven weinig acties geweest vanop hun rechterflank.En als er al eens een aanval doorkwam was Ringoot op post en hij is er steeds voetballend uitgekomen.

28 Jul 2011, 9:09
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
witteken schreef:
objectief, hoeveel min heeft de schutter al mogen spelen in de voorbereiding centraal achteraan en hoeveel kestens , kestens moet daar gewoon spelen.
de schutter is gewoon een klasse sterker dan kestens, had hij vorig seizoen niet naar de backlinks moeten verhuizen ,kestens had hier gewoon 2 jaar op de bank gezeten en nu in 4 de gespeeld wat zijn plaats is .
al ge dat niet wilt zien zijt ge gewoon steken blind.
dat je het gesukkel van kestens hier wil goed praten geen probleem , maar dat je een sterkhouder van vorig jaar daarvoor afbreekt , daar krijg ik het schijt van .

Objectief ... tis de goeie die het zegt :lol: . Los van de kwestie moet ge toch gewoon toegeven dat gij er absoluut niet in slaagt om objectief naar een match te kijken. Kestens, Verheyden en Van Damme mogen nog zo een wereldmatch spelen, ge zult ze nog met de grond gelijk maken.

Nu, persoonlijk zie ik ook liever De Schutter bezig centraal, maar dan moet ge wel alternatieven op de backs hebben. Ik versta dat De Schutter liever centraal speelt, maar zolang we geen deftige linksachter hebben (of een alternatief voor De Castro), vind ik het voor de ploeg de beste oplossing om De Schutter op de back te zetten en Kestens centraal. Trouwens, sinds Kestens vorig seizoen in de ploeg kwam centraal achterin vonden we in de verdediging de stabiliteit terug en slikten we nauwelijks nog een goal. En in de voorbereiding nu is hij niet beter maar ook niet slechter dan het gros van zijn ploegmaats hoor. Ik vind het wel heel spijtig dat er bij de transfers blijkbaar niet aan de verdediging gedacht werd. Niet alleen zitten we achterin enorm krap (voor rechtsachter en centraal achterin hebben we heel weinig speling), maar één echt goeie verdediger erbij had van mij wel gemoeten. Vooral dan eentje die in de duels zijn mannetje staat (een type Dessaer bijvoorbeeld), want ik denk dat wij in tweede zowat de verdediging gaan hebben die over het minste duelkracht zal beschikken. Maar soit, er is blijkbaar beslist om enkel jongens in de breedte aan te werven.

28 Jul 2011, 9:39
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
Toch even een kleine bemerking. Poog als nieuwe speler je er eens in te spelen in een ploeg die kampioen heeft gespeeld. Die mannen hebben uiteindelijk het jaar voordien iets neergezet en vooral er zijn tussen die spelers heelwat automatismen. Tis niet omdat je bvb een goede speler aantrekt dat hij daarvoor ook in het systeem past. Zijn onze transfers voltreffers, dat zal de tijd uitwijzen. Ook ik heb meer dan mijn bedenkingen bij Alti en TVR, dat hebben we volgens mijn bescheiden mening ook bij onze beloften lopen, maar indien de trainer overtuigd is van hun capaciteiten, hij moet er per slot van rekening mee werken.
En wat betreft Schutter, er zijn er hier blijkbaar al zeer veel vergeten dat Niels in zijn eerste jaren gewoon op den back rechts speelde. Schutterken was dinsdag ongelukkig, maar dat komt wel goed. Of het evenwel centraal achteraan goedkomt, 2 spelers die van opleiding geen centrale verdedigers zijn. Ik had daar toch nog graag een sterke grote centrale verdediger gezien (maar nu ben ik aan het dagdromen en nog luidop ook ;) ) Doelpunt 2 tegen eindhoven was daar een schoolvoorbeeld van, geen schuine onderlinge dekking, 1 diepe bal en de bal lag in ons mandje. Uiteindelijk lopen er in 2de andere charels rond dan diegene waar we vorig jaar moesten tegen opboksen. ;)

28 Jul 2011, 9:42
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
panoleon schreef:
Ik had daar toch nog graag een sterke grote centrale verdediger gezien (maar nu ben ik aan het dagdromen en nog luidop ook ;) )

Ik heb het al gezegd en ik dacht dat jij dat ook wou: we hadden Poorters moeten halen ;)

28 Jul 2011, 10:03
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
Smetje schreef:
panoleon schreef:
Ik had daar toch nog graag een sterke grote centrale verdediger gezien (maar nu ben ik aan het dagdromen en nog luidop ook ;) )

Ik heb het al gezegd en ik dacht dat jij dat ook wou: we hadden Poorters moeten halen ;)

1 naam: Michael Seminck!

28 Jul 2011, 10:16
Nationale Ploeg

Jean schreef:
Frékes schreef:
witzwet schreef:
Gbarssin heeft inderdaad nog geen contract, maar van mij mag die tekenen.Je voelt dat die gast iets kan, ma ja die mankeert nog ritme en uithouding. Jammer genoeg is het NIET voldoende. Je hebt eigenlijk een nummer 10 nodig, een spelverdeler. Gbarssin naast een goeie spelverdeler, Ken en Ewen uit de ploeg zou al veel beter zijn. (Enkele Heilige huisjes ingetrapt).

Al 100 000 keer gezegd en ik zal het nog 100 000 keer zeggen, wa doet Ewen hier in godsnaam nog?
Jammer genoeg is er geen geld dus komt ofwel Gbarssin ofwel nog nen anderen als Gbarssin onvoldoende krijgt.

Zet aub De Schutter weer centraal en start met De Castro en Ringoot op de backs. Zou zelfs Podevijn durven links zetten om Cousin te zetten, want die maakt wel af wat Potjes gisteren tot 2keer toe liet liggen.

Jongens, ben gisteren na 60 minuten weggegaan. Het elftal staat nog nergens.

Amai, eindelijk eens iemand die mijn mening deelt... het centraal middenveld is al jaren (zelf van voor het tijdperk Kevin "Ronaldinho" Franck) een ramp.
vorig jaar hadden we een sublieme W.Moreels die ons het kampioenschap heeft bezorgd, maar ons middenveld heeft het ons meerdere keren moeilijk gemaakt... zelf tegen de kleinere ploegen van de reeks konden ze niet mee... dit is ons zwakste punt en wat doen ze? ze halen wat prutsers binnen voor op de flanken en doen niets aan hun centrale as, hetgeen toch belangrijk is, zeker om in tweede klasse mee te draaien... en dat er geen geld is,dat is dikke zever... dan moesten ze hun ambities maar terugschroeven tot derde klasse...
maar kom, niet panikeren.. laat ons hopen dat W.Moreels blijft en ons wederom uit de shit helpt... steek maar allemaal een kaarske aan, want als die weg is,zijn we zeker gezien....

Ewen is een leider, zowel op als naast het veld en zeer belangrijk voor de kleedkamer. Hij is een verlengstuk van de trainer net zoals Flippo, en dus zeer belangrijk voor zowel de ploeg als de trainer.
We zullen hem dit jaar zeker nodig hebben, hij was vorig seizoen trouwens één van de regelmatigste spelers, vraag dat anders eens aan de trainer!
De meesten zijn het hier niet mee eens want je moet vooral kunnen hard lopen hé volgens jullie.

Het zou me trouwens niet verwonderen moest Van Damme zijn plaats verliezen. Dan zullen jullie natuurlijk op de achterste poten staan want hij is een echte loper hé. Probeer soms ook eens te kijken naar andere factoren dan de bal.

Ik heb in derde anders toch een paar wedstrijden gezien waar hij amper een bal raakte. Goede voetballer maar veel te traag voor tweede klasse. Dat hadden ze in Mechelen en Hamme redelijk snel door.
Naar mijn mening hadden ze de versterkingen in de 'breedte' beter zo gelaten en dat budget
in één degelijke spelverdeler geïnvesteerd. Zet daarvoor Moreels en een Depoitre/Crispijn en de aanval
is top, ook voor tweede klasse.

28 Jul 2011, 10:16
Freak

Dender-Aalst dus afgelast,normaal gezien zoeken ze nog een bijkomende oefenpartner.

28 Jul 2011, 10:41
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
josken1 schreef:
Smetje schreef:
panoleon schreef:

1 naam: Michael Seminck!

Die is inderdaad nog op zoek naar een ploeg, maar ik denk niet dat ze die gaan terughalen. Ze zullen trouwens geen verdediger meer halen.

28 Jul 2011, 10:45
Vaste Waarde

Iendrachter90 schreef:
Dender-Aalst dus afgelast,normaal gezien zoeken ze nog een bijkomende oefenpartner.

Hopelijk eens een tegenstander die we zouden moeten kunnen overklassen, zou niet slecht zijn voor het zelfvertrouwen.

28 Jul 2011, 10:46
Ancien

Iendrachter90 schreef:

Reden?

28 Jul 2011, 10:56
Freak

jammen schreef:
Iendrachter90 schreef:

Reden?

Veiligheid kon niet gegarandeerd worden :D

28 Jul 2011, 10:57
forumlegende

Iendrachter90 schreef:
jammen schreef:
Iendrachter90 schreef:

Reden?

Alé jong, gij weet dat al en dan nog voor het op de officiële site staat ...

28 Jul 2011, 11:00
Ancien

Iendrachter90 schreef:
jammen schreef:
Iendrachter90 schreef:

Reden?

Zijn dan alledrie de sjampetters van Denderleeuw tegelijk met congé? :D

28 Jul 2011, 11:01
Freak

Dani schreef:
Iendrachter90 schreef:
jammen schreef:

Reden?

Alé jong, gij weet dat al en dan nog voor het op de officiële site staat ...

Ja,om de officiele site voor te zijn heb ik mij wel moeten haasten ze,twas een nek aan nek race :D

28 Jul 2011, 11:04
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Smetje schreef:
panoleon schreef:

Ge moet hem wel kunnen halen hé.

28 Jul 2011, 11:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 843 berichten ]  Ga naar pagina 1 26 27 28 29 30 57