|
|
| Pagina 28 van 47 |
[ 702 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 26 27 28 29 30 … 47 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Bericht Re: Dender - Eendracht Aalst
ajoin54 schreef: Petroe69 schreef: Kunnen we hier alle anti-Rendac songs oplijsten om morgen te zingen? Kwestie van allen goed voorbereid aan de de aftrap te komen. "Fuck off Dender FC !!! You ain't got no...." "Ik ben van Dender, k'em gien verstand..." "If you hate the fucking Dender clap your hands..." "We all agree... Dender supporters are wankers..." Wie vult aan ? tesnustilaanterjeunwellekes kkkkoen, wostoje ? _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 09 Dec 2011, 21:06 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
ajoin54 schreef: Petroe69 schreef: Kunnen we hier alle anti-Rendac songs oplijsten om morgen te zingen? Kwestie van allen goed voorbereid aan de de aftrap te komen. "Fuck off Dender FC !!! You ain't got no...." "Ik ben van Dender, k'em gien verstand..." "If you hate the fucking Dender clap your hands..." "We all agree... Dender supporters are wankers..." Wie vult aan ? tesnustilaanterjeunwellekes en we zwaaien met zen allen naar Moustache _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 09 Dec 2011, 21:08 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
één teletekst pag 543
Zaterdag nemen Dender en Aalst het te- gen elkaar op in een derby. "Dit leeft enorm bij de entourage en supporters", zegt Dender-trainer Vital Borkelmans. "Mijn spelers worden vooral door de fans te pas en te onpas op hun plichten gewezen. Maar het belangrijkste mogen we niet uit het oog verliezen: de drie punten die we meer dan ooit kunnen ge- bruiken (Dender staat pas 14e, red)." "Ik heb een team met hoofzakelijk Bel- gen erin, zij weten waar het over gaat. Tot nu toe zijn we karig beloond voor onze inspanningen, hopelijk kiest het geluk vanaf zaterdag onze kant eens." _________________ Anti fusieclub! |
| 09 Dec 2011, 21:11 |
|
|
Pauter schreef: één teletekst pag 543 Zaterdag nemen Dender en Aalst het te- gen elkaar op in een derby. "Dit leeft enorm bij de entourage en supporters", zegt Dender-trainer Vital Borkelmans. "Mijn spelers worden vooral door de fans te pas en te onpas op hun plichten gewezen. Maar het belangrijkste mogen we niet uit het oog verliezen: de drie punten die we meer dan ooit kunnen ge- bruiken (Dender staat pas 14e, red)." "Ik heb een team met hoofzakelijk Bel- gen erin, zij weten waar het over gaat. Tot nu toe zijn we karig beloond voor onze inspanningen, hopelijk kiest het geluk vanaf zaterdag onze kant eens." ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 09 Dec 2011, 21:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ja, een chance da wij een ploeg vol zwettekes hebben...
Welke cafékes zijn zoal de moeite... "De Welkom", bestaat dat nog? ![]() |
| 09 Dec 2011, 21:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
BVW schreef: De vraag is natuurlijk wie dat van die premie naar buiten gebracht heeft... Anyway, extra premie was idd nie vandoen, om zelfde reden als aangehaald door bomber. En wie die premie betaalt. De premie kan ook van een sponsor komen die wel een premie wil geven om deze derby te winnen, maar datzelfde geld daarentegen niet in de 'rekeningen-put' wil steken. Als het al waar is. |
| 09 Dec 2011, 21:42 |
|
|
Vaste Waarde
Stijn schreef: BVW schreef: De vraag is natuurlijk wie dat van die premie naar buiten gebracht heeft... Anyway, extra premie was idd nie vandoen, om zelfde reden als aangehaald door bomber. En wie die premie betaalt. De premie kan ook van een sponsor komen die wel een premie wil geven om deze derby te winnen, maar datzelfde geld daarentegen niet in de 'rekeningen-put' wil steken. Als het al waar is. De extra-premie is beloofd door een sponsor die al heel lang onze club steunt. |
| 09 Dec 2011, 22:43 |
|
|
Vaste Waarde
Wat voor belachelijke zaken zijn dat nu weer?
Er wordt hier fier gepronkt met het feit dat de lonen uiteindelijk zijn betaald. Nen dag nadien worden er al winstpremies beloofd voor een match die - op sportief vlak - geen enkele waarde heeft. Moest ik een speler zijn, ik zou razend zijn. |
| 09 Dec 2011, 22:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
voorbijganger schreef: Wat voor belachelijke zaken zijn dat nu weer? Er wordt hier fier gepronkt met het feit dat de lonen uiteindelijk zijn betaald. Nen dag nadien worden er al winstpremies beloofd voor een match die - op sportief vlak - geen enkele waarde heeft. Moest ik een speler zijn, ik zou razend zijn. Ge kunt die sponsor toch niet verbieden van een premie te geven? Iedereen doet toch met zijn geld wat hij wil. |
| 09 Dec 2011, 22:50 |
|
|
Vaste Waarde
Stijn schreef: voorbijganger schreef: Wat voor belachelijke zaken zijn dat nu weer? Er wordt hier fier gepronkt met het feit dat de lonen uiteindelijk zijn betaald. Nen dag nadien worden er al winstpremies beloofd voor een match die - op sportief vlak - geen enkele waarde heeft. Moest ik een speler zijn, ik zou razend zijn. Ge kunt die sponsor toch niet verbieden van een premie te geven? Iedereen doet toch met zijn geld wat hij wil. Neen, maar ze spelen voor Eendracht Aalst e. Van wie het geld komt, doet er op zich niet veel aan. Dat maakt hun zaak niet. Als ge dan maandenlang geen loon krijgt via uw werk, en ineens een premie, dan klopt er toch iets niet? |
| 09 Dec 2011, 22:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Kan nooit geen kwaad dat de spelers eens een extraatje krijgen na het uitblijven van de lonen.
Maar ik denk wel dat ze zelfs zonder de premie al voldoende zullen gemotiveerd zijn. Strijden met een Iendrachthart zullen ze doen totdat ze erbij neervallen. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 09 Dec 2011, 22:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
voorbijganger schreef: Stijn schreef: voorbijganger schreef: Wat voor belachelijke zaken zijn dat nu weer? Er wordt hier fier gepronkt met het feit dat de lonen uiteindelijk zijn betaald. Nen dag nadien worden er al winstpremies beloofd voor een match die - op sportief vlak - geen enkele waarde heeft. Moest ik een speler zijn, ik zou razend zijn. Ge kunt die sponsor toch niet verbieden van een premie te geven? Iedereen doet toch met zijn geld wat hij wil. Neen, maar ze spelen voor Eendracht Aalst e. Van wie het geld komt, doet er op zich niet veel aan. Dat maakt hun zaak niet. Dat is nu niet nieuw he dat privé sponsor extra premie geeft Ik kan dat alleen maar toejuichen want tenslotte zijn wij de supporters die de vruchten plukken van super gemotiveerde spelers. Winnen moet er morgen gedaan worden Er zijn toch al extra spelers aangetrokken met privésponsering vroeger Erg zou zijn dat premie van de club zelf komt ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 09 Dec 2011, 22:56 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Het is en blijft geld dat volgens mij beter besteed kan worden.
De spelers gaan er ook nix aan hebben als ze binnen x aantal maanden op zoek moeten naar een andere club. Ik kan mij voorstellen uit welke hoek deze sponsoring komt, en dan is dat zeker goed bedoeld, maar zoiets hoeft niet in de krant te komen. EA staat alle weken in de krant met onheilspellende berichten, maar een extra winstpremie kan wel. Komt weer over als financieel wanbeleid. _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 09 Dec 2011, 22:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Verbechio schreef: Het is en blijft geld dat volgens mij beter besteed kan worden. De spelers gaan er ook nix aan hebben als ze binnen x aantal maanden op zoek moeten naar een andere club. Ik kan mij voorstellen uit welke hoek deze sponsoring komt, en dan is dat zeker goed bedoeld, maar zoiets hoeft niet in de krant te komen. EA staat alle weken in de krant met onheilspellende berichten, maar een extra winstpremie kan wel. Komt weer over als financieel wanbeleid. Natuurlijk moest dat niet in de pers komen Het heeft hen toch iemand verteld Misschien zijn er alsook aan Denjerkant premies beloofd ? _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 09 Dec 2011, 23:11 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Onderkroiper schreef: Verbechio schreef: Het is en blijft geld dat volgens mij beter besteed kan worden. De spelers gaan er ook nix aan hebben als ze binnen x aantal maanden op zoek moeten naar een andere club. Ik kan mij voorstellen uit welke hoek deze sponsoring komt, en dan is dat zeker goed bedoeld, maar zoiets hoeft niet in de krant te komen. EA staat alle weken in de krant met onheilspellende berichten, maar een extra winstpremie kan wel. Komt weer over als financieel wanbeleid. Natuurlijk moest dat niet in de pers komen Het heeft hen toch iemand verteld Misschien zijn er alsook aan Denjerkant premies beloofd ? Ne pistolet met préparé vd rendac? ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 09 Dec 2011, 23:16 |
|
| Pagina 28 van 47 |
[ 702 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 26 27 28 29 30 … 47 Volgende |