|
|
| Pagina 29 van 57 |
[ 843 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 57 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2011-2012
Bartos schreef: Smetje schreef: panoleon schreef: Ik had daar toch nog graag een sterke grote centrale verdediger gezien (maar nu ben ik aan het dagdromen en nog luidop ook )Ik heb het al gezegd en ik dacht dat jij dat ook wou: we hadden Poorters moeten halen ![]() Ge moet hem wel kunnen halen hé. niet lachen hé Bartos er zijn er trouwens nog die konden komen, Arnaud Degreef, Birger Longueville (beiden reeds verkast naar Westerlo en roeselare) Roy Mauro (wie weet, mss .....) ..... ![]() _________________ geer'n bè |
| 28 Jul 2011, 11:33 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
panoleon schreef: Bartos schreef: Smetje schreef: Ik heb het al gezegd en ik dacht dat jij dat ook wou: we hadden Poorters moeten halen ![]() Ge moet hem wel kunnen halen hé. niet lachen hé Bartos er zijn er trouwens nog die konden komen, Arnaud Degreef, Birger Longueville (beiden reeds verkast naar Westerlo en roeselare) Roy Mauro (wie weet, mss .....) ..... ![]() Is er nog een extra transfer in de maak Herbert? _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 28 Jul 2011, 11:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
panoleon schreef: Bartos schreef: Smetje schreef: Ik heb het al gezegd en ik dacht dat jij dat ook wou: we hadden Poorters moeten halen ![]() Ge moet hem wel kunnen halen hé. niet lachen hé Bartos er zijn er trouwens nog die konden komen, Arnaud Degreef, Birger Longueville (beiden reeds verkast naar Westerlo en roeselare) Roy Mauro (wie weet, mss .....) ..... ![]() Als je ziet dat onze centrale middenvelder onze laatste transfer is, en waar ze die gehaald hebben, als je ziet dat er finaal wordt afgezien van het aantrekken van een linksback, dan heb je toch genoeg argumenten om je de vraag te stellen of we zo een speler als Poorters konden halen, en of dat verantwoord was. Stel dat je die haalde, dan moet je ook een andere transfer uitsluiten. Zo om te lachen is dat dus niet. Mochten ze de aankoop van Thompson zo gelaten hebben, dan kan je redenering wel steek houden. De spits is dan doorgaans nog de duurste linie om een speler te halen. Als we dan toch financieel wat krap zitten, had ik die transfer liever niet zien komen, en eerder dat geld zien kruipen in een (betere) centrale middenvelder en/of verdediger in de breedte. |
| 28 Jul 2011, 11:44 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
josken1 schreef: Iendrachter90 schreef: Dender-Aalst dus afgelast,normaal gezien zoeken ze nog een bijkomende oefenpartner. Hopelijk eens een tegenstander die we zouden moeten kunnen overklassen, zou niet slecht zijn voor het zelfvertrouwen. dus toch Dender ![]() _________________ MCMXIX |
| 28 Jul 2011, 11:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Stijn schreef: Als je ziet dat onze centrale middenvelder onze laatste transfer is, en waar ze die gehaald hebben, als je ziet dat er finaal wordt afgezien van het aantrekken van een linksback, dan heb je toch genoeg argumenten om je de vraag te stellen of we zo een speler als Poorters konden halen, en of dat verantwoord was. Stel dat je die haalde, dan moet je ook een andere transfer uitsluiten. Zo om te lachen is dat dus niet. Mochten ze de aankoop van Thompson zo gelaten hebben, dan kan je redenering wel steek houden. De spits is dan doorgaans nog de duurste linie om een speler te halen. Als we dan toch financieel wat krap zitten, had ik die transfer liever niet zien komen, en eerder dat geld zien kruipen in een (betere) centrale middenvelder en/of verdediger in de breedte. Klopt allemaal Stijn, maar stel je u daar geen vragen bij? In juni is het contract van Troch, Gueye en Glen afgelopen, de lopende verbintenissen van Brecht, Preben en Ewout werden gestopt. Je hebt een topjaar dat je normaliter ten gelde kan/moet maken met stijgende toeschouwersaantallen - je verkoopt naar mijn mening merkelijk meer abonnementen dan vorig seizoen... Als je onder dit nieuwe, positieve gesternte geen transfers kunt doen of nieuwe sponsors kunt aantrekken, dan zal je dat nooit meer kunnen doen tenzij er hier ook zo'n Abramovich of een investeringsgroep landt... Als je ziet wie er gekomen is, zal met name Thompson de dure vis zijn, maar in principe zou je geen verlies mogen doen op de inkomende tov de uitgaande transfers, wetende dat Troch en Denijs toch ook niet de goedkoopste contracten zullen gehad hebben... Indien er met privé-sponsers is gewerkt vroeger en die niet willen herinvesteren, wil dat ook zeggen dat er daar niet goed genoeg gepamperd is... Economisch snap ik het dus gewoon niet goed. Nochtans sta je voor een heel belangrijk jaar hé... Want d'erop, is gewoon rustig blijven groeien, maar eronder kan finaal gedaan zijn. Er werd - nadat TVR en Balaj al hadden getekend en de contracten van Ewen en Kristof al verlengd waren - aangegeven dat er in elke linie nog gerichte aankopen gingen volgen. Dat zijn dus Ode, Bas en Gbarssin geworden. Ware het dan niet beter geweest om ipv de genomen beslissingen hard te zijn en de financiële ruimte degelijker te benutten?? Als je TVR haalde als linksback en je vertelt zowel aan Glen als Brecht dat ze mogen vertrekken (eigenlijk ook aan Ringoot), dan weet je toch meteen dat je bij een schorsing of een blessure zwaar in de problemen komt achteraan?? En het financiële verlies dat een slecht jaar in tweede zou kunnen opleveren, zou wel eens veel grotere gevolgen kunnen hebben... Het is misschien een financieel risico door iemand als Poorters een dik contract te geven, maar als die kerel u 6 punten kan opbrengen wegens kopbalsterkte, stilliggende fases, GOEIE inworpen en weet ik wat meer dat momenteel gewoon niet of nauwelijks aanwezig is, kan u dat wel in tweede houden en dat moet het doel toch wel zijn... Als het nu eventueel verkeerd zou aflopen en je gaat terug vanwaar je gekomen bent, dan mag je ipv twee gerichte versterkingen waar je wat geld tegen zou moeten smijten (ik blijf er bij, meer hadden wij echt niet nodig) zeven sterkhouders vervangen en dan ben je nog veel verder van huis (als het niet helemaal over zou zijn en je zoals SK Bé in provinciale kan herbeginnen) en mag je van voor af aan herbeginnen... Nogmaals: je moet tweede niet overschatten maar zeker ook niet onderschatten als je ziet hoe ploegen als Roeselare en Brussels moeten krabben hebben vorig seizoen en het veilig gewaande Boom met al hun kracht en voetbalintelligentie er uiteindelijk toch uitvielen... Ik panikeer niet en kan ook niet anders dan het volle vertrouwen hebben in onze kern dat het goed zal komen, net zoals onze trainer dat ook wel zal hebben. Maar ipv enkele versterkingen in de breedte, had ik persoonlijk iets geruster geweest met twee kleppers erbij, eventueel aangevuld met enkele beloften indien nodig. Een Gigli, Aster, Rivera kunnen misschien ook wel brengen wat we voorlopig van onze aanwinsten hebben gezien... Tijd zal het uitwijzen hé, maar als je nu geen voordelen kan halen van de hoogconjunctuur waarin je u eind vorig seizoen als club bevond, dan wil ik eigenlijk niet weten wat ons te wachten staat als het sportief nog eens verschrikkelijk slecht gaat gaan... Hoeveel beter kon uw onderhandelingspositie eigenlijk zijn naar sponsors toe? Je speelde twee keer voor een uitverkocht huis, uw dichtste concurrent uit de streek heeft maanden een doodstrijd moeten leveren en je had perscoverage dat het een lieve lust was... Bovendien kon je opnieuw uitpakken met een prachtig internationaal tornooi en je hebt voor het eerst in jaren ook een goed contact met het Aalsterse stadsbestuur... Daar moet je toch iets mee kunnen doen zeker? Zeker gezien het aantal bedrijven in Aalst en omstreken... Maar buiten Fentris zie ik helaas bitter weinig bewegen en dat snap ik echt niet. Laatst gewijzigd door DT op 28 Jul 2011, 14:19, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 28 Jul 2011, 14:04 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Ze zijn er bijzonder gerust in blijkbaar het bestuur, technische staf én spelers. Vandaag heb ik in het Nieuwsblad gelezen dat Ode Thompson er gerust in is, we sterk genoeg zijn voor 2e en als het om de knikkers gaat in de competitie, de spelersgroep wel het onderste uit de kan zal halen. Ik vraag mij af wat ze nu dan doen, zich gewillig naar de slachtbank laten leiden?
Ik heb er geen goed oog in dit jaar, onze reeks is bijzonder sterk en ik vrees dat we gaan moeten krabben om er in te blijven aangezien we totaal niet versterkt zijn. |
| 28 Jul 2011, 14:09 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Tja, volledig verkeerd transferbeleid. Had je Van Renthergem,Balaj, zelfs Vervaeke zo gelaten en Verheyden niet had verlengd dan had je nu nog ruimte voor een degelijke cm. Stel dat je dat ode, Gbarssin en X had gekocht. Mits je toch op links voor Ringoot kan kiezen en eigenlijk ook wel Schutter en Podevijn daar kunnen. En wat vervaeke kan, kan Galu ook.
Enfin, we zullen zien met nieuwjaar. Als we dan in de gevarenzone staan weet ik alvast een 4!-tal namen die direct mogen inpakken! _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 28 Jul 2011, 14:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
mij niet verkeerd begrijpen stijn, met laat me niet lachen bedoel ik gewoon dat diegenen die er voor verantwoordelijk zijn niet overtuigd waren om hem te halen. Poorters kost pakweg niet veel meer dan een andere speler, vraag het maar na in Boom. Ik wou gewoon aanhalen dat er verschillende mogelijkheden lagen om zo een type speler te halen waar wij volgens mijn bescheiden mening nood aan hebben. we gaan op DT zijn 2 gerichte transfers eens namen plakken, Poorters en Webers en je behoudt je kern op uitzondering dan van Denys, Devidts, Coppens (de 2 youngsters) dit aangevuld met opnieuw 2 jonge talenten uit de beloften. Eens kijken wie er het meeste heeft uitgegeven op de eindbalans en vooral welke impact deze twee centrale en vooral sterke figuren hebben op je ploeg.
dit gezegd zijnde, zullen we het met deze jongens moeten doen en gaan we deze ploeg moeten steunen in wat meer dan waarschijnlijk een moeilijk jaar gaat worden. Hoop doet leven ![]() _________________ geer'n bè |
| 28 Jul 2011, 14:19 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
witzwet schreef: Tja, volledig verkeerd transferbeleid. Had je Van Renthergem,Balaj, zelfs Vervaeke zo gelaten en Verheyden niet had verlengd dan had je nu nog ruimte voor een degelijke cm. Stel dat je dat ode, Gbarssin en X had gekocht. Mits je toch op links voor Ringoot kan kiezen en eigenlijk ook wel Schutter en Podevijn daar kunnen. En wat vervaeke kan, kan Galu ook. Enfin, we zullen zien met nieuwjaar. Als we dan in de gevarenzone staan weet ik alvast een 4!-tal namen die direct mogen inpakken! Wie? |
| 28 Jul 2011, 14:21 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
witzwet schreef: Enfin, we zullen zien met nieuwjaar. Als we dan in de gevarenzone staan weet ik alvast een 4!-tal namen die direct mogen inpakken! Als je dan nog de boel gaat moeten beginnen rechttrekken, zal het je wel wat meer kosten dan nu, moesten ze hun huiswerk goed gemaakt hebben. |
| 28 Jul 2011, 14:22 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Iendrachter90 schreef: witzwet schreef: Tja, volledig verkeerd transferbeleid. Had je Van Renthergem,Balaj, zelfs Vervaeke zo gelaten en Verheyden niet had verlengd dan had je nu nog ruimte voor een degelijke cm. Stel dat je dat ode, Gbarssin en X had gekocht. Mits je toch op links voor Ringoot kan kiezen en eigenlijk ook wel Schutter en Podevijn daar kunnen. En wat vervaeke kan, kan Galu ook. Enfin, we zullen zien met nieuwjaar. Als we dan in de gevarenzone staan weet ik alvast een 4!-tal namen die direct mogen inpakken! Wie? ik denk aan ewen, van damme, ringoot en kestens als ik zijn vorige posts zowat lees ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 28 Jul 2011, 14:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Gaskonijn schreef: Iendrachter90 schreef: witzwet schreef: Tja, volledig verkeerd transferbeleid. Had je Van Renthergem,Balaj, zelfs Vervaeke zo gelaten en Verheyden niet had verlengd dan had je nu nog ruimte voor een degelijke cm. Stel dat je dat ode, Gbarssin en X had gekocht. Mits je toch op links voor Ringoot kan kiezen en eigenlijk ook wel Schutter en Podevijn daar kunnen. En wat vervaeke kan, kan Galu ook. Enfin, we zullen zien met nieuwjaar. Als we dan in de gevarenzone staan weet ik alvast een 4!-tal namen die direct mogen inpakken! Wie? ik denk aan ewen, van damme, ringoot en kestens als ik zijn vorige posts zowat lees ![]() Een goede verstaander heeft maar een half woord vandoen Een geluk dat ze nog geen nieuwe fotograaf willen al hoewel ik niet op het budget weeg ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 Laatst gewijzigd door Onderkroiper op 28 Jul 2011, 14:27, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 28 Jul 2011, 14:26 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Gaskonijn schreef: Iendrachter90 schreef: witzwet schreef: Tja, volledig verkeerd transferbeleid. Had je Van Renthergem,Balaj, zelfs Vervaeke zo gelaten en Verheyden niet had verlengd dan had je nu nog ruimte voor een degelijke cm. Stel dat je dat ode, Gbarssin en X had gekocht. Mits je toch op links voor Ringoot kan kiezen en eigenlijk ook wel Schutter en Podevijn daar kunnen. En wat vervaeke kan, kan Galu ook. Enfin, we zullen zien met nieuwjaar. Als we dan in de gevarenzone staan weet ik alvast een 4!-tal namen die direct mogen inpakken! Wie? ik denk aan ewen, van damme, ringoot en kestens als ik zijn vorige posts zowat lees ![]() Ringoot kan ik niet beoordelen, heb ik nog niet zien spelen. Van Damme lijkt me iemand die je wel 'eens' kan gebruiken. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 28 Jul 2011, 14:27 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Kvind wel grappig sommigen met hun commentaar op heilige huisjes,maar alsge op hunne favoriet schiet(de schutter bijvoorbeeld) dan gaan ze zelf volledig door het rooie
![]() Oftewel geefde openlijk commentaar op alle spelers die slecht spelen en haalde er niet constant dezelfde uit oftewel zwijgde en zaagde derover tegen u familieleden ofzo. En wat niels betreft,khoop dat hij hem snel herpakt want hij is en blijft toch een van onze betere spelers Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 28 Jul 2011, 14:41, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 28 Jul 2011, 14:36 |
|
|
Gaskonijn schreef: Iendrachter90 schreef: witzwet schreef: Tja, volledig verkeerd transferbeleid. Had je Van Renthergem,Balaj, zelfs Vervaeke zo gelaten en Verheyden niet had verlengd dan had je nu nog ruimte voor een degelijke cm. Stel dat je dat ode, Gbarssin en X had gekocht. Mits je toch op links voor Ringoot kan kiezen en eigenlijk ook wel Schutter en Podevijn daar kunnen. En wat vervaeke kan, kan Galu ook. Enfin, we zullen zien met nieuwjaar. Als we dan in de gevarenzone staan weet ik alvast een 4!-tal namen die direct mogen inpakken! Wie? ik denk aan ewen, van damme, ringoot en kestens als ik zijn vorige posts zowat lees ![]() Kdacht in eerste instantie aan de trainerstaf,maarja dieje zou voor sommige nu al buitemogen peisk. |
| 28 Jul 2011, 14:38 |
|
| Pagina 29 van 57 |
[ 843 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 57 Volgende |