|
|
| Pagina 30 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 28 29 30 31 32 … 83 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Rc waregem-Eendracht Aalst
zolang het niet first in , first out is ben ik al lang content
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 06 Apr 2011, 8:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
De match op Ternat is vorig jaar toch ook thuis gespeeld wegens veiligheidsredenen.
|
| 06 Apr 2011, 8:14 |
|
|
Junior Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06 Berichten: 195 Leeftijd: 59 Website: http://www.allei-joep.be |
Zienaa schreef: De match op Ternat is vorig jaar toch ook thuis gespeeld wegens veiligheidsredenen. dat klopt gedeeltelijk ternat heeft een volledig nieuw stadion maar als het tegen ons was waren de werkzaamheden nog niet gedaan en wou men geen risico lopen ivm veiligheid,aantal plaatsen,bouwwerf enen kant van het terrein. |
| 06 Apr 2011, 8:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ik stel voor om zaterdag zo veel mogelijk getooid in de clubkleuren naar het stadion af te zakken. Ik ga me alvast zwart-wit schminken!
|
| 06 Apr 2011, 8:54 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Jan 2011, 13:19 Berichten: 229 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
Zienaa schreef: Ik stel voor om zaterdag zo veel mogelijk getooid in de clubkleuren naar het stadion af te zakken. Ik ga me alvast zwart-wit schminken! Vind ek ook wel, e schoon zwart-wit effect creëren in 't stadion |
| 06 Apr 2011, 8:56 |
|
|
toevallige voorbijganger
Zienaa schreef: Ik stel voor om zaterdag zo veel mogelijk getooid in de clubkleuren naar het stadion af te zakken. Ik ga me alvast zwart-wit schminken! Of misschien ne carnaval van maken, en allemaal verkleed komen? Ik ga me ook alvast zwart(-wit) schminken. ![]() |
| 06 Apr 2011, 9:20 |
|
|
Duivelke
post gelezen op twit en fb:
Eendracht Aalst Live Eendracht Aalst speelt thuis De beslissing is gevallen, de wedstrijd Racing Waregem-Eendracht Aalst wordt zaterdag om 20 uur gespeeld op Eendracht Aalst. Wat gisteren al in de lucht hing kreeg nu de goedkeuring van de voetbalbond. Als Aalst zaterdag wint dan is het kampioen in derde klasse. |
| 06 Apr 2011, 9:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
chunga schreef: Amaai efkes verschieten als ge na de laten te doen nog eens op 't forum komt piepen, precies ewa paginakes bijgekomen Ik ben hier toch ook content mee. Op verplaatsing kampioen spelen kan zijn charmes hebben maar als dat dan in een boeregat moet gebeuren zoals nu dan toch veel liever thuis.Enige waar ik mee zit( misschien hier al aan bod gekomen maar ga alles nie lezen ) Is dit reglementair? In den beker wordt thuisvoordeel regelmatig verkocht maar in competitie???? Hoogstraten kan toch inroepen dat ze benadeeld zijn aangezien ze een thuismatch minder dan ons hebben? Soit, ik neem aan dat ons bestuur zijn huiswerk wel zal gemaakt hebben en een schriftelijk akkoord op zak heeft van die mannen.Als ik het hier allemaal goed gevolgd heb zou het Waregem zelf geweest zijn die de aanvraag ingediend heeft om de match in het PC-stadion te laten doorgaan. Eendracht Aalst, Hoogstraten en burgemeester Uytersprot gingen akkoord, men wacht enkel nog op de beslissing van de KBVB deze avond om dit alles te bekrachtigen. Dus als iedereen zijn handtekening onder dit akkoord gezet heeft kunnen ze achteraf niet gaan dwarsliggen. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 06 Apr 2011, 9:41 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Jan 2011, 13:19 Berichten: 229 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
Ckz schreef: post gelezen op twit en fb: Eendracht Aalst Live Eendracht Aalst speelt thuis De beslissing is gevallen, de wedstrijd Racing Waregem-Eendracht Aalst wordt zaterdag om 20 uur gespeeld op Eendracht Aalst. Wat gisteren al in de lucht hing kreeg nu de goedkeuring van de voetbalbond. Als Aalst zaterdag wint dan is het kampioen in derde klasse. Ale, nu weten we tenminste al waar ![]() |
| 06 Apr 2011, 9:47 |
|
|
Scholier
Madman schreef: Ckz schreef: post gelezen op twit en fb: Eendracht Aalst Live Eendracht Aalst speelt thuis De beslissing is gevallen, de wedstrijd Racing Waregem-Eendracht Aalst wordt zaterdag om 20 uur gespeeld op Eendracht Aalst. Wat gisteren al in de lucht hing kreeg nu de goedkeuring van de voetbalbond. Als Aalst zaterdag wint dan is het kampioen in derde klasse. Ale, nu weten we tenminste al waar ![]() en voorverkoop op Zandberg. Straks meer info op officiële site |
| 06 Apr 2011, 9:52 |
|
|
Thx, voor mij al wa gemakkelijk is, ik woon in de straat da op de Zandberg uitkomt dus ja
![]() |
| 06 Apr 2011, 9:53 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
ik ga meer dan waarschijnlijk een open deur intrappen, maar ik hoop ten stelligste dat, indien we zaterdagavond kampioen spelen, we echt ons verstand gaan gebruiken en de spelers geven daar waar ze recht op hebben, namelijk RESPECT. Indien na het laatste fluitsignaal de titel een feit zou zijn, zouden we de spelers hun feestje moeten kunnen laten bouwen, zonder bestorming. Met een ereronde, gezangen, champagne, de hele reutemeteut. We hebben zonder twijfel de beste, trouwste, misschien wel meest kristische supporters van het land, laat eens zien dat we ook de meeste respectvolle supporters van het land zijn. Dat nadien (tijdens ook al) er een volksfeest zal losbarsten en dat na de ereronde supporters en spelers gaan verbroederen dat lijkt mij logisch, maar nogmaals geef de spelers eerst de ruimte om hun mogelijk welverdiende titel te vieren.
![]() _________________ geer'n bè |
| 06 Apr 2011, 9:54 |
|
|
Scholier
panoleon schreef: ik ga meer dan waarschijnlijk een open deur intrappen, maar ik hoop ten stelligste dat, indien we zaterdagavond kampioen spelen, we echt ons verstand gaan gebruiken en de spelers geven daar waar ze recht op hebben, namelijk RESPECT. Indien na het laatste fluitsignaal de titel een feit zou zijn, zouden we de spelers hun feestje moeten kunnen laten bouwen, zonder bestorming. Met een ereronde, gezangen, champagne, de hele reutemeteut. We hebben zonder twijfel de beste, trouwste, misschien wel meest kristische supporters van het land, laat eens zien dat we ook de meeste respectvolle supporters van het land zijn. Dat nadien (tijdens ook al) er een volksfeest zal losbarsten en dat na de ereronde supporters en spelers gaan verbroederen dat lijkt mij logisch, maar nogmaals geef de spelers eerst de ruimte om hun mogelijk welverdiende titel te vieren. ![]() Ik volg jou helemaal!!! |
| 06 Apr 2011, 9:55 |
|
|
panoleon schreef: ik ga meer dan waarschijnlijk een open deur intrappen, maar ik hoop ten stelligste dat, indien we zaterdagavond kampioen spelen, we echt ons verstand gaan gebruiken en de spelers geven daar waar ze recht op hebben, namelijk RESPECT. Indien na het laatste fluitsignaal de titel een feit zou zijn, zouden we de spelers hun feestje moeten kunnen laten bouwen, zonder bestorming. Met een ereronde, gezangen, champagne, de hele reutemeteut. We hebben zonder twijfel de beste, trouwste, misschien wel meest kristische supporters van het land, laat eens zien dat we ook de meeste respectvolle supporters van het land zijn. Dat nadien (tijdens ook al) er een volksfeest zal losbarsten en dat na de ereronde supporters en spelers gaan verbroederen dat lijkt mij logisch, maar nogmaals geef de spelers eerst de ruimte om hun mogelijk welverdiende titel te vieren. ![]() Volledig mee akkoord. Laten we de spelers het respect geven dat ze verdienen, het is tenslotte door hen dat we zaterdag (hopelijk maar ik ga ervan uit ) een echt volksfeest kunnen vieren. Ze zullen zonder twijfel samen met ons een feestje bouwen, maar laten we hen eerst de ruimte geven om zelf te kunnen vieren, nadien zal er nog genoeg verbroederd worden ![]() |
| 06 Apr 2011, 9:56 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
panoleon schreef: ik ga meer dan waarschijnlijk een open deur intrappen, maar ik hoop ten stelligste dat, indien we zaterdagavond kampioen spelen, we echt ons verstand gaan gebruiken en de spelers geven daar waar ze recht op hebben, namelijk RESPECT. Indien na het laatste fluitsignaal de titel een feit zou zijn, zouden we de spelers hun feestje moeten kunnen laten bouwen, zonder bestorming. Met een ereronde, gezangen, champagne, de hele reutemeteut. We hebben zonder twijfel de beste, trouwste, misschien wel meest kristische supporters van het land, laat eens zien dat we ook de meeste respectvolle supporters van het land zijn. Dat nadien (tijdens ook al) er een volksfeest zal losbarsten en dat na de ereronde supporters en spelers gaan verbroederen dat lijkt mij logisch, maar nogmaals geef de spelers eerst de ruimte om hun mogelijk welverdiende titel te vieren. ![]() Idem dito hier. Misschien via flyers de medewerking van alle supps vragen? De avond is nog jong, het plein kan nadien nog bestormd worden. Een bestorming, wie heeft daar trouwens wat aan? Lekker samengepakt op de tribunes van jetje geven, dat klinkt nog 's zo hard dan op het plein voor de dug-outs. Laatst gewijzigd door elfahem op 06 Apr 2011, 10:00, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 06 Apr 2011, 9:57 |
|
| Pagina 30 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 28 29 30 31 32 … 83 Volgende |