Tweede klasse '13-'14 - Pagina 30 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1138 berichten ]  Ga naar pagina 1 28 29 30 31 32 76
 Tweede klasse '13-'14 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
http://www.nr10.be/tweedeklasse/nieuws/ ... ebod-rubie

25 Feb 2014, 11:02
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Antwerp - STVV na 24 min. stopgezet door supportersprotest/vuurwerk op het veld gooien.

01 Mar 2014, 22:10
Vaste Waarde

Smetje schreef:
Antwerp - STVV na 24 min. stopgezet door supportersprotest/vuurwerk op het veld gooien.

Ben net even op hun forum gaan zien, en 't zit er ginder echt serieus op zenne ! :boks:
Ik kan me best wel inleven in de frustratie van de harde kern na al de beloftes van hun bestuur…Die omhooggevallen oetlul van een Gunther Hofmans ging effekes los kampioen spelen…?? :lol: :lol:

Dat die harde kern dan zwaar gefrustreerd raakt, snap ik heel goed.
Dat ze het echter nodig vinden om een match kapot te "vuurwerken" - dat vuurwerk dan nog eens richting een andere thuistribune te gooien, dat ze het veld beginnen op te lopen... (n) (n) (n)
Wat een bende randdebielen zeg ! :kots:

01 Mar 2014, 23:11
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 34
Nuja, Hofmans heeft nooit gezegd dattem los kampioen ging spelen he. Ze wonnen met 2-0 van ons, en toen zei onzen trainer (Chris Janssens) dat in een interview, en heeft de media da uitvergroot. Die 2-7 winst in Heist heeft het vuur daaromtrent ook nog wat aangewakkerd en door't faillissement van Beerschot is den aanhang daar ook in beginnen geloven, meer dan de afgelopen jaren.

Dat ze actie ondernemen, tot daar aan toe, maar van boycots en dergelijke ben ik ook geen voorstander, daar bereikt ge toch niks mee.

Kvind het wel iets ironisch hebben, nen boycot organiseren omwille van de tegenvallende resultaten, en nu vrijwillig hun club laten verliezen met 0-5. Waarschijnlijk ook wel wa boetes, matchen achter gesloten deuren en dergelijke.. Benieuwd of de club dat teboven zal komen, want ik las ergens dat ze op de rand van't faillissement stonden

01 Mar 2014, 23:20
Vaste Waarde

Elektronized schreef:
Nuja, Hofmans heeft nooit gezegd dattem los kampioen ging spelen he. Ze wonnen met 2-0 van ons, en toen zei onzen trainer (Chris Janssens) dat in een interview, en heeft de media da uitvergroot. Die 2-7 winst in Heist heeft het vuur daaromtrent ook nog wat aangewakkerd en door't faillissement van Beerschot is den aanhang daar ook in beginnen geloven, meer dan de afgelopen jaren.

Dat ze actie ondernemen, tot daar aan toe, maar van boycots en dergelijke ben ik ook geen voorstander, daar bereikt ge toch niks mee.

Kvind het wel iets ironisch hebben, nen boycot organiseren omwille van de tegenvallende resultaten, en nu vrijwillig hun club laten verliezen met 0-5. Waarschijnlijk ook wel wa boetes, matchen achter gesloten deuren en dergelijke.. Benieuwd of de club dat teboven zal komen, want ik las ergens dat ze op de rand van't faillissement stonden

Klopt - heb ik trouwens niet uit de pers - maar van insiders.
Werd tegelijkertijd wel bijverteld dat ze bij the great old hééél creatieve boekhouders/advocaten hebben :D

01 Mar 2014, 23:27
Ancien

Leeftijd: 55
Elektronized schreef:

Tja, dat laatste. Heel ver van die rand staan wij nu ook niet!

02 Mar 2014, 9:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bram schreef:
Ja kan op de doelpunten inderdaad wel een paar spelers met de vinger wijzen, en het is spijtig dat net op die fase de doelpunten vallen. Maar er dan wel bijzeggen dat het op die moment eigenlijk al 2-0 had moeten staan voor Antwerp hé. Uiteindelijk hebben we eigenlijk een knappe 2de helft gespeeld, met veel beter voetbal maar inderdaad enorm jammer van zo 2 blunders.

Een aantal jongens onder hun niveau, zoals een VDN maar dan vooral een paar jongens volledig onzichtbaar;
Kevin Janssens ? liep die op het veld ? Tjendo, veeeeeeeel meer van verwacht wist amper wat gedaan. En Cerimagic vond ik ook tegenvallen. Ik vraag mij ook af op welke basis die laatste zijn plek heeft afgedwongen ? op basis van 60 minuten in oefenwedstrijden ? Welke voorbereiding had Donjet moeten spelen om er bij te mogen zijn eigenlijk ? Oké hij viel niet geweldig in, maar bij 2-0 invallen als het kalf al verdronken is ...
Waar ik had verwacht dat het middenveld dit jaar zijn voet naast de top zou kunnen zetten, blijkt na 1 match dus dat er in die linie nog heel wat werk is. Defensief stond het gisteren eigenlijk zeer stevig, met een Vanbelle die duidelijk een verbetering is op backlinks.
Dus toch ontgoochelend in de manier waarop we daar gaan verliezen zijn. Antwerp was beter maar ben er van overtuigd dat we later dit seizoen op deze match gaan weerkijken en zeggen dat er WEL meer in zat.

Uitblinker voor mij: Glouftsis ondanks dat hij geviseerd werd door de coach in de voorbereiding, stond hij gisteren wel als één van de weinigen paraat en dat terwijl de volledige Bosuil hem uitjoelde.

In tegenstelling tot de meeste andere reacties na die match had ik toen al gezegd dat het met Antwerp heus geen vaart zou lopen.

Achteraf bekekene heeft CJ daar toen al zijn eerste 3-punten in geschenkformaat weg gegeven eigenlijk. Als ik het allemaal eens teruglees, was die 1ste wedstrijd eigenlijk de voorbode van een hele (dramatische) heenronde.

02 Mar 2014, 11:00
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
http://www.nr10.be/tweedeklasse/item/ex ... gory_id=17

03 Mar 2014, 9:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
De licentie halen zal dus levensbelangrijk worden! En volgend jaar dus minimun top 10halen, liefst top 8!

M.a.w. ze weten wat doen ons bestuur, ik ben eens benieuwd naar de afloop!

03 Mar 2014, 12:09
forumlegende

Och, Antwerp...al jaren gaan ze los kampioen worden. En op het einde van de rit staan wij altijd in hun buurt geklasseerd...

Over de hervormingen : ik lees dat die B-reeks een verzameling van de 'kleinere clubs' gaat worden.
Wanneer is een club 'klein'? Ok, Heist en consoorten horen hier bij, maar de rest??

05 Mar 2014, 12:37
Freak

boussu Dour boekte tegen White Star Brussels zijn eerste zege sinds 11 januari. Op extra-sportief vlak blijven de zorgen echter zeer groot.

De spelersgroep blijkt immers al twee maanden niet meer uitbetaald te zijn. "Ik moet toegeven dat ik me voor aanvang van de wedstrijd zorgen maakte. De spelers liepen er deze week immers verslagen bij op training", zegt trainer Arnauld Mercier in La Province. "De jongens hebben hun job gedaan zoals ik gevraagd heb. Ik hoop dat er snel iets verandert, want de situatie wordt er alleen maar ingewikkelder op."

Zaterdag ontving de clubleiding potentiële investeerders uit Zuid-Amerika. "Zij gaven tijdens de wedstrijd de indruk dat ze al deel van de club uitmaakten", geeft manager Eric Delfante aan. "Ze kwamen reeds om 14.30 uur toe en vertrokken pas twee uur na de wedstrijd. Ze leken erg geïnteresseerd maar we wachten desondanks op een concreet voorstel. Dat zou echter nog een tweetal weken kunnen duren."

Wat wordt er van de Duitsers met Zuid-Amerikaanse roots verwacht? "We hopen op een jaarlijkse financiële inbreng. Zij hebben ons gevraagd om het behoud in tweede klasse zo snel mogelijk veilig te stellen en ons op een zo sereen mogelijke manier voor te bereiden op het komende seizoen. :crazy:

11 Mar 2014, 13:01
Ancien

waly 2 schreef:
boussu Dour boekte tegen White Star Brussels zijn eerste zege sinds 11 januari. Op extra-sportief vlak blijven de zorgen echter zeer groot.

De spelersgroep blijkt immers al twee maanden niet meer uitbetaald te zijn. "Ik moet toegeven dat ik me voor aanvang van de wedstrijd zorgen maakte. De spelers liepen er deze week immers verslagen bij op training", zegt trainer Arnauld Mercier in La Province. "De jongens hebben hun job gedaan zoals ik gevraagd heb. Ik hoop dat er snel iets verandert, want de situatie wordt er alleen maar ingewikkelder op."

Zaterdag ontving de clubleiding potentiële investeerders uit Zuid-Amerika. "Zij gaven tijdens de wedstrijd de indruk dat ze al deel van de club uitmaakten", geeft manager Eric Delfante aan. "Ze kwamen reeds om 14.30 uur toe en vertrokken pas twee uur na de wedstrijd. Ze leken erg geïnteresseerd maar we wachten desondanks op een concreet voorstel. Dat zou echter nog een tweetal weken kunnen duren."

Wat wordt er van de Duitsers met Zuid-Amerikaanse roots verwacht? "We hopen op een jaarlijkse financiële inbreng. Zij hebben ons gevraagd om het behoud in tweede klasse zo snel mogelijk veilig te stellen en ons op een zo sereen mogelijke manier voor te bereiden op het komende seizoen. :crazy:

Duitsers met Zuid-Amerikaanse roots die de Waalse maffia gaan steunen... :hmm:

11 Mar 2014, 13:05
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
die stammen af van na de oorlog gevluchte dutsers, maar wat die hier komen zoeken ..., mss hun gepikt geld van na de oorlog komen witwassen.

11 Mar 2014, 13:19
forumlegende

Vandaag schrijft GVA dat er verschillende tweedeklassers geen licenties zullen krijgen evenals verschillende 3e klassers. Waarschijnlijk geen sportieve dalers in tweede en de kans bestaat dat er in derde geen eindronde moet gespeeld worden. Alle ploegen van derde die een licentie krijgen zouden zonder te spelen naar tweede kunnen.

14 Mar 2014, 13:05
Vaste Waarde

El Corredor (Light) schreef:
Vandaag schrijft GVA dat er verschillende tweedeklassers geen licenties zullen krijgen evenals verschillende 3e klassers. Waarschijnlijk geen sportieve dalers in tweede en de kans bestaat dat er in derde geen eindronde moet gespeeld worden. Alle ploegen van derde die een licentie krijgen zouden zonder te spelen naar tweede kunnen.

Het gaan spannende weken worden voor een heel pak clubs - ook voor ons vrees ik..
Raar trouwens dat er ( opnieuw) helemaal niet wordt gecommuniceerd over de status van ons licentiedossier ….Laat ons dus hopen dat ze achter de schermen beestig hard aan het uitzoeken zijn hoe ze het dit keer kunnen redden..

14 Mar 2014, 13:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1138 berichten ]  Ga naar pagina 1 28 29 30 31 32 76