|
|
| Pagina 30 van 64 |
[ 959 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 28 29 30 31 32 … 64 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 05 Nov 2009, 14:15 Berichten: 454 |
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Ik ga sowieso kijken, al spelen ze in Eupen bij wijze van spreken.
Maar ik voel mij zo triest voor het moment. Krijg meer en meer het gevoel dat onze stad (11e grootste stad van België nota bene !!!) eigenlijk liever geen voetbal meer wil.... Zo triest..... ![]() _________________ Winnaar Pronostiek seizoen 2013-2014 en hier terecht heel fier op !!! |
| 28 Aug 2014, 15:39 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ik word ook zéér kwaad bij de gedachte dat we dit hadden kunnen spelen voor een overvolle K zoals we het tot over twee jaar kenden...
|
| 28 Aug 2014, 15:40 |
|
|
Nationale Ploeg
England4ever schreef: http://www.sport.be/nl/voetbal/bekers/article.html?Article_ID=699314 "Opmerkelijk, D'Haese opende opnieuw de discussie rond betaalpolitie voor commerciële en/of grootschalige evenementen, door te verwijzen naar de extra kosten voor de inzet van politiediensten op dergelijke risicowedstrijden." daar nemen ze dan plots wel het voortouw der vernieuwing: meneer wil binnenkort nog kunnen facturen sturen ook. iemand den burgemeester van anderlecht, brugge, genk, gent,... dat al horen verkondigen ? neeje, den 'onzen' heeft het licht weer gezien. 1/ je creëert zelf een ziekte zodat je nadien het medicijn kan verkopen. 2/ het zal dan pas eens echt risicowedstrijden beginnen regenen: combiregeling tegen Jong Lede. en dat Schroevers Moorsel hun ook maar gedeist houden. op den basket bestaat da niet, risicomatchen. hebben die sjanche ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 28 Aug 2014, 15:42 |
|
|
Nationale Ploeg
Still standing ! schreef: De Jean schreef: En nogmaals: dit is verdorie Aalst. Een stad. De stad. En we kunnen niet eens een deftig stadion zetten. Dat kan toch niet. eh... I quote: "Aalst is Gent niet he". Zo gaan we er inderdaad ni geraken. |
| 28 Aug 2014, 15:46 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
England4ever schreef: http://www.sport.be/nl/voetbal/bekers/article.html?Article_ID=699314 Bij de eerste wedstrijden van Gent was het elke keer prijs. Gent en Brugge zijn niet bepaald beste vrienden en er is nu ook niet echt een vriendschapsband tussen Aalst en bovengenoemde. De kans op rellen lijkt mij in dit geval nog groter, wat een achterlijke oplossing is dit nu weer. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 28 Aug 2014, 15:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Pixie72 schreef: Ik ga sowieso kijken, al spelen ze in Eupen bij wijze van spreken. Ik wil normaal ook altijd gaan kijken, maar als er een boycot komt, moet het bezoekersvak leegblijven. Kom als het geregeld kan worden dan gewoon in Pierre Cornelisstadion op groot scherm kijken. |
| 28 Aug 2014, 15:48 |
|
|
forumlegende
Smetje schreef: Pixie72 schreef: Ik ga sowieso kijken, al spelen ze in Eupen bij wijze van spreken. Ik wil normaal ook altijd gaan kijken, maar als er een boycot komt, moet het bezoekersvak leegblijven. Kom als het geregeld kan worden dan gewoon in Pierre Cornelisstadion op groot scherm kijken. En as 't groeit scheirm ni in ons stadion mag, zetten we 't toch gewoein in Dozje zennen hof. Doinen is groeit genoeg om een paar 1000 man t' ontvangen. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 28 Aug 2014, 15:55 |
|
|
forumlegende
Boycot is hier in 't verleden nog al ter psrake geweest, maar zover mij bekend de laatste jaren nooit gelukt. Als ik nu de gemengde meningen lees, zal het ook nu niet lukken vrees ik.
Vergeet ook niet, als ge nen boycot doet da ge misschien nen halve minuut in beeld komt, als ze al willen komen filmen. Stel da we ipv boycot just nen oproep doen om met zoveel mogelijk supporters naar kweetniwaar te trekken en daar heel de match protestslogans en songs scanderen, dan ga je meer in the picture komen want een samenvatting duurt langer dan 30sec. Als de match dan nog eens live wordt uitgezonden kom je zelfs 90min 'in beeld. Ik wil mij niet voorstellen welk visueel effect het geeft als ge u kwalificeert en de spelers een paar duizendman groot publiek komt groeten, allemaal zwaaiend met zwarte vlaggen, en en masse zingen 'Weir willen een nief stadion', of 'woor is ons stadion', ... alvorens over te schakelen op Ajoinen, of Weir zen Bellissima. Bijkomend kan je de lege vakken in de ghelamco Arena of het Jan Breydelstadion (want er zullen veel lege plaatsen zijn) vol leggen met spandoeken met diverse slogans, zoals er al een aantal zeer goeie te lezen waren in een ander forum-topic. Dus mijn mening: - Boycot indien 100% boycot - Anders gaan met zoveel mogelijk man en mega-grootte protest actie ps; 't idee om een actie reeds te starten nu zondag tegen den Antwerp, met vlaggen ,spandoeken en eventueel 5min later de partytent binnenkomen (sorry, de term 'stadion' krijg ik voor zo 'n gedrocht niet over men lippen) is super. Tem eer daar de match waarschijnlijk zal uitgezonden worden! _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 28 Aug 2014, 16:02 |
|
|
toevallige voorbijganger
Still standing ! schreef: De Jean schreef: En nogmaals: dit is verdorie Aalst. Een stad. De stad. En we kunnen niet eens een deftig stadion zetten. Dat kan toch niet. eh... I quote: "Aalst is Gent niet he". Klopt! Maar Aalst is wel meer/groter (qua inwoners) dan Mechelen, Oostende, Kortrijk, Beveren, Lokeren, Genk, Moeskroen ... En daar is gvd wel een stadion, en kan de veiligheid wel georganiseerd worden! Merci Dozje! Merci Ilse! Merci Annie! ![]() |
| 28 Aug 2014, 16:07 |
|
|
Reserve
De club zelf is weer het grootste slachtoffer
Konden wat financieele adem ruimte krijgen met wat deze match normaal moest opbrengren verliezen volledig de opbrengst van restaurant en kantines wat zeker niet niks is,verder van Brugge moeten we niks financieel verwachten omdat wij vragende partij zijn In gent gaan spelen,wie gaat daar de huur en politie betalen? Er word veel gekreft op FDR maar heerlijk gezegd ,ik had er al lang de brui aan gegeven in deze omstandigheden, Tis echt een schande dat een stad als Aalst tot niets meer in staat is En actie vanwege supp is nu wel aan de orde of het zal nog rapper kunnen gedaan zijn dan wat iedereen vreesde |
| 28 Aug 2014, 16:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Pfffffff............ Een actie moet er komen of gaan we blijven op onze kop laten schijten,dat er eens aub ene politieker zijn nek uitsteekt en een pers bericht laat verschijnen,wat de plannen in Aalst zijn wat het stadion betreft!
Ik hoop dat er zondag een van die politiekers een bezoekje brengt aan het tentenkamp.mijn eitjes zullen klaar liggen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 28 Aug 2014, 16:38 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
willempie schreef: verder van Brugge moeten we niks financieel verwachten omdat wij vragende partij zijn Denk ik ook. Ze zullen niet meer betalen om het thuisvoordeel af te kopen |
| 28 Aug 2014, 16:43 |
|
|
Reserve
Smetje schreef: willempie schreef: verder van Brugge moeten we niks financieel verwachten omdat wij vragende partij zijn Denk ik ook. Ze zullen niet meer betalen om het thuisvoordeel af te kopen Nee op financieel gebied opnieuw een grote domper Plus de bevestiging dat 1e klasse voetbal in Aalst niet meer mogelijk is |
| 28 Aug 2014, 16:48 |
|
|
forumlegende
Dat zal de conclusie zijn van de heren en dames politici...Geen eerste klasse voetbal meer in Aalst.
Ik stel me trouwens opnieuw heel veel vragen over de veiligheid van die tribune-rotzooi. Raar dat die alleen tegen Brugge onveilig is. De rest van het seizoen kan het blijkbaar geen kwaad, want dan staan die onnozele thuissupporters er maar op. Dozje, zetj a nog e nezeken jong! |
| 28 Aug 2014, 16:55 |
|
|
Nationale Ploeg
Smetje schreef: willempie schreef: verder van Brugge moeten we niks financieel verwachten omdat wij vragende partij zijn Denk ik ook. Ze zullen niet meer betalen om het thuisvoordeel af te kopen ik weet het niet. misschien kan je schermen met de optie van het stadion van dender, gent, molenbeek,... ? maar als het klopt dat Brugge in deze faze vd beker zelf ook niet echt veel volk over de vloer krijgt, tja dan gaan die idd (terecht vanuit hun optiek) niet met the big money afkomen he. misschien is het puur koud rationeel (ik zeg niet dat dat mijn optie is als supporter) de beste oplossing voor deze match in Denderleeuw te laten doorgaan: voor de EA supps slechts een kleine verplaatsing (en pinten drinken doe je dan nadien gewoon in Aalst), voor de Brugge supps die naar Aalst gingen komen maakt dat geen verschil en je pakt misschien nog een mooi aantal voetballiefhebbers mee uit regio Vlaams-Brabant die anders niet nr Aalst zouden komen. ge geeft Denjer allicht tegelijkertijd nog is een goei mentale veeg uit de pan als die hun stadion ein-de-lijk nog is lekker gevuld gaan zien in feite zou het voor ons stadsbestuur toch ook wel een vernedering moeten zijn als haar voetbalclub een dergelijke wedstrijd in de gemeente Denderleeuw moet gaan sjotten omdat stad Aalst dat niet aankan. al betwijfel ik of eergevoel een betekenisvolle rol speelt in die kringen._________________ may the FORCE be with you. |
| 28 Aug 2014, 16:56 |
|
| Pagina 30 van 64 |
[ 959 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 28 29 30 31 32 … 64 Volgende |