|
|
| Pagina 4 van 18 |
[ 264 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 18 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
KoeneKVO schreef: Dries schreef: kan er iemand nu eigenlijk zekerheid bieden over het feit dat het geen combi zou zijn? Als de ordediensten in Oostende in de zomer een hoop antwerpse toeristen aankunnen, zullen ze een bende Ajuinen ook wel kunnen begeleiden hoor Het is een gastvrije stad Over de match : hou er rekening mee dat de kans op een rode kaart voor Cousin toch wel groot is ![]() e betje kalm hé verdoefte garnoal |
| 06 Sep 2011, 17:16 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
KoeneKVO schreef: Dries schreef: kan er iemand nu eigenlijk zekerheid bieden over het feit dat het geen combi zou zijn? Als de ordediensten in Oostende in de zomer een hoop antwerpse toeristen aankunnen, zullen ze een bende Ajuinen ook wel kunnen begeleiden hoor Het is een gastvrije stad Over de match : hou er rekening mee dat de kans op een rode kaart voor Cousin toch wel groot is ![]() Ik hoop dat Bob doorgaat op zijn elan van de laatste 3 matchen, echt een zalig spelerke met een goeie mentaliteit ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 06 Sep 2011, 17:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
KoeneKVO schreef: Dries schreef: kan er iemand nu eigenlijk zekerheid bieden over het feit dat het geen combi zou zijn? Als de ordediensten in Oostende in de zomer een hoop antwerpse toeristen aankunnen, zullen ze een bende Ajuinen ook wel kunnen begeleiden hoor Het is een gastvrije stad Over de match : hou er rekening mee dat de kans op een rode kaart voor Cousin toch wel groot is ![]() Als Depoitre zijn duivels ontbindt, zou het best eens kunnen dat jullie verdedigers roodgeboekt worden...sidder en beef!! _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 06 Sep 2011, 17:30 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
DavidSeal schreef: KoeneKVO schreef: Dries schreef: kan er iemand nu eigenlijk zekerheid bieden over het feit dat het geen combi zou zijn? Als de ordediensten in Oostende in de zomer een hoop antwerpse toeristen aankunnen, zullen ze een bende Ajuinen ook wel kunnen begeleiden hoor Het is een gastvrije stad Over de match : hou er rekening mee dat de kans op een rode kaart voor Cousin toch wel groot is ![]() Als Depoitre zijn duivels ontbindt, zou het best eens kunnen dat jullie verdedigers roodgeboekt worden...sidder en beef!! Sidder en beef Laurent is na lang blessureleed weer op dreef. Toch zal ik zondag al content zijn met een punt ![]() Heb dat al iedere match gezegd dit seioen maar soit ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 06 Sep 2011, 17:34 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Geen probleem dat hij rood krijgt maar wel nadat hij in de 92e minuut de 1-2 heeft binnengeramd
![]() _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 06 Sep 2011, 17:41 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
de clerus schreef: Geen probleem dat hij rood krijgt maar wel nadat hij in de 92e minuut de 1-2 heeft binnengeramd ![]() Jaja en TWEEDE geel krijgen wegens het uitspelen van zijn truitje bij het vieren van het doelpunt ==> rood ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 06 Sep 2011, 17:45 |
|
|
Freak
KoeneKVO schreef: Dries schreef: kan er iemand nu eigenlijk zekerheid bieden over het feit dat het geen combi zou zijn? Als de ordediensten in Oostende in de zomer een hoop antwerpse toeristen aankunnen, zullen ze een bende Ajuinen ook wel kunnen begeleiden hoor Het is een gastvrije stad Over de match : hou er rekening mee dat de kans op een rode kaart voor Cousin toch wel groot is ;) wat Depoitre betreft, verwijs ik jullie centrale verdedigingsduo graag door naar http://www.pampers.be hou daar rekening mee... |
| 06 Sep 2011, 17:46 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Ik hoop dat ze Depoitre niet te veel gaan ophemelen want het voordeel is nu dat niemand hem kent en de tegenstander dus geen extra dekking gaat zetten op hem. Als je natuurlijk overal laat uitschijnen dat Depoitre de hele ploeg laat draaien (wat zo is) zetten ze er een extra verdediger op of als het smeerlapkes zijn trappen ze hem er af. Of zie ik het te zwart
_________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 06 Sep 2011, 17:57 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
de clerus schreef: Ik hoop dat ze Depoitre niet te veel gaan ophemelen want het voordeel is nu dat niemand hem kent en de tegenstander dus geen extra dekking gaat zetten op hem. Als je natuurlijk overal laat uitschijnen dat Depoitre de hele ploeg laat draaien (wat zo is) zetten ze er een extra verdediger op of als het smeerlapkes zijn trappen ze hem er af. Of zie ik het te zwart Zo komt er ruimte voor anderen he... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 06 Sep 2011, 17:58 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
de clerus schreef: Ik hoop dat ze Depoitre niet te veel gaan ophemelen want het voordeel is nu dat niemand hem kent en de tegenstander dus geen extra dekking gaat zetten op hem. Als je natuurlijk overal laat uitschijnen dat Depoitre de hele ploeg laat draaien (wat zo is) zetten ze er een extra verdediger op of als het smeerlapkes zijn trappen ze hem er af. Of zie ik het te zwart wit en zwet dus ... ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 06 Sep 2011, 18:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Gaan we ginder nog tickets kunnen kopen? En op welke tribune zijn zitplaatsen voor ons, de B? Iemand die dat met zekerheid weet?
Ik ga in 't WE toevallig met 't vrouwke naar zee en ze staat niet graag heel de tijd recht... |
| 06 Sep 2011, 21:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
salvador schreef: Gaan we ginder nog tickets kunnen kopen? En op welke tribune zijn zitplaatsen voor ons, de B? Iemand die dat met zekerheid weet? Ik ga in 't WE toevallig met 't vrouwke naar zee en ze staat niet graag heel de tijd recht... da zal wel zeker , is een zeer groot uitvak achter de goal , wel horen waaien dat het jawel 15 euro is voor een staanplaats en een euroke meer voor te zitten ..... dikke profiteurs die garnalen .... |
| 06 Sep 2011, 21:14 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Als ik het goe voorheb, is het daar altijd 14 €. Met 1 € slaan ze nog ni extreem op voor den topper
![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 06 Sep 2011, 21:35 |
|
|
forumlegende
de clerus schreef: Ik hoop dat ze Depoitre niet te veel gaan ophemelen want het voordeel is nu dat niemand hem kent en de tegenstander dus geen extra dekking gaat zetten op hem. Als je natuurlijk overal laat uitschijnen dat Depoitre de hele ploeg laat draaien (wat zo is) zetten ze er een extra verdediger op of als het smeerlapkes zijn trappen ze hem er af. Of zie ik het te zwart Denk je nu echt dat de tegenstander niet weet wie Depoitre is ? Zijt maar zeker dat er zondag mensen van Oostende in de tribune zaten hoor ! |
| 07 Sep 2011, 9:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Dani schreef: de clerus schreef: Ik hoop dat ze Depoitre niet te veel gaan ophemelen want het voordeel is nu dat niemand hem kent en de tegenstander dus geen extra dekking gaat zetten op hem. Als je natuurlijk overal laat uitschijnen dat Depoitre de hele ploeg laat draaien (wat zo is) zetten ze er een extra verdediger op of als het smeerlapkes zijn trappen ze hem er af. Of zie ik het te zwart Denk je nu echt dat de tegenstander niet weet wie Depoitre is ? Zijt maar zeker dat er zondag mensen van Oostende in de tribune zaten hoor ! en van Anderlecht en van KV Mechelen en van OHL en van CS Brugge. Hopelijk hebben ze den 20 van Roeselare vooral opgeschreven, maar ik vrees dat er andere namen ook genoteerd zijn en die hadden een wit-zwart truitje aan ![]() _________________ geer'n bè |
| 07 Sep 2011, 9:50 |
|
| Pagina 4 van 18 |
[ 264 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 18 Volgende |