|
|
| Pagina 4 van 15 |
[ 215 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 15 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Eendracht Aalst - RBD Borinage
Da's omdat de match rechtstreeks wordt uitgezonden op Belgacom TV, vandaar dus de bedrijvigheid...
_________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 25 Nov 2012, 12:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Iendrachtzot schreef: Da's omdat de match rechtstreeks wordt uitgezonden op Belgacom TV, vandaar dus de bedrijvigheid... Ah bon, ik had niet goed kunnen zien wat er precies gebeurde, wel dat er camionette's en een vrachtwagen stond, alsook zo'n partytentje. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 25 Nov 2012, 13:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Ook aan den achterkant camionetjes
Kzie het zitten voor vandaag, BOENK erop zowel op als naast het veld! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 25 Nov 2012, 13:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
hansken schreef: Ook aan den achterkant camionetjes Kzie het zitten voor vandaag, BOENK erop zowel op als naast het veld! ![]() Junior zitj er tegenwoordig met zenne neis op hein _________________ www.spionkoplede.com |
| 25 Nov 2012, 13:18 |
|
|
toevallige voorbijganger Lid geworden op: 16 Sep 2012, 16:31 Berichten: 13 Leeftijd: 41 |
0-1 volges livescore website
|
| 25 Nov 2012, 16:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
match ligt stil... *zucht*
|
| 25 Nov 2012, 17:32 |
|
|
toevallige voorbijganger Lid geworden op: 16 Sep 2012, 16:31 Berichten: 13 Leeftijd: 41 |
Stil hoezo ?
|
| 25 Nov 2012, 17:38 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
1-1!
|
| 25 Nov 2012, 17:40 |
|
|
Is de match nog bezig want op livescore staat die nog steeds actief
|
| 25 Nov 2012, 18:02 |
|
|
Scholier
Ik kon er door omstandigheden niet bijzijn en heb de match op belgacom gevolgd. Eigenlijk ben ik blij dat ik er niet bij was. Het niveau van een aantal basisspelers is echt triestig. Het niveau van een aantal supporters nog veel triestiger.
Die tv-camera's zijn onverbiddelijk. Ik vraag mij echt af wat sommigen bezielt om met gezichten vertrokken van haat de uitsupporters uit te dagen, de achterlijkste dingen te roepen, met aanstekers en bier te gooien... zielig. |
| 25 Nov 2012, 18:17 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Wat een barslechte match! Er zijn enkele spelers die toch eens serieus moeten gaan nadenken of ze het niveau van tweede wel aankunnen. De goal van Glouftsis was een mislukte voorzet die in de winkelhaak vloog.
Di Gregorio, wa is dat de laatste weken? Tzal de volgende weken beter moeten, veel beter! _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 25 Nov 2012, 18:41 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
alostasoul schreef: Ik kon er door omstandigheden niet bijzijn en heb de match op belgacom gevolgd. Eigenlijk ben ik blij dat ik er niet bij was. Het niveau van een aantal basisspelers is echt triestig. Het niveau van een aantal supporters nog veel triestiger. Die tv-camera's zijn onverbiddelijk. Ik vraag mij echt af wat sommigen bezielt om met gezichten vertrokken van haat de uitsupporters uit te dagen, de achterlijkste dingen te roepen, met aanstekers en bier te gooien... zielig. 1. Inderdaad, sommigen hebben triestig geacteerd, maar werden degelijk vervangen. De Cuyper, die jongen zou altijd moeten starten, veel meer slagkracht voorin. Met De Cuyper kan ook een anders statige Glouftsis zich gevaarlijker tonen. Kind van de rekening kan/mag gerust Di gregorio zijn. 2. De match stilleggen was er natuurlijk net wat over, de scheids moet toch ook op tv zijn 'moment de glore' hebben. Uiteraard mag je niet ingaan op provocaties en gespuw richting spionkop. Serieuze boete voor de club en de persoon in kwestie mag het vergeten, want hij is heel duidelijk te zien op de beelden. 3. Triestige match, die na de 'onverwachte' pauze Aalst nieuw leven inblies. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 25 Nov 2012, 18:47 |
|
|
Scholier
klopt. De Cuyper, Weydisch, Flippo en natuurlijk VDN waren lichtpunten. Onze goal viel zeer gelukkig. We hadden ook een penalty kunnen krijgen voor die handsbal. Martin mist een niet te missen kans. Anderzijds heeft Boussu-Dour er ook een paar serieuze laten liggen/gestopt gezien door onze keeper.
|
| 25 Nov 2012, 19:02 |
|
|
Freak
de enige reden waarom je vandaag een punt pakt, is omdat je over de beste doelman van tweede nationale beschikt, niet meer niet minder.
bal op de paal, twee reddingen eerste helft, tweede helft andermaal twee cruciale reddingen, en allemaal bij een 0-1 stand. wat het stilleggen van de match betreft, volkomen terecht. Ik hoop dat die twee biersmijters en die aanstekergooier er never nooit meer inkomen. Maar ach, ik verschiet al lang niet meer van de reacties van sommige marginalen. Weer eens een boete voor de club en prima publiciteit.in onze driehoek centraal op het middenveld zit veel te weinig voetbal. Onze backs waren echt dramatisch, en de enige reden dat Bogaerts speelt is omdat het een inkomende transfer is. En waarom zetten wij nooit druk op de helft van de tegenstander? Omdat we het fysiek niet kunnen of omdat onze trainer nen pamper draagt? invalbeurten van De Cuyper en Van De Walle waren lichtpuntjes. mvdm Van Den Noortgaete ![]() |
| 25 Nov 2012, 19:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
We speelden vandaag tegen toch een heel sterk Boussu Dour.
Ons eerste half uur was ondermaats. Niet dat er geen inzet was, het vertrouwen leek gewoon niet aanwezig. Misschien door een beetje zelf opgelegde druk na de mindere prestatie op Brussels, misschien door de wind, misschien door de sterke tegenstander. Na een half uur herstelden we echter het evenwicht. Niet dat het spel om duimen en vingers van af te likken was, maar we konden er toch iets meer tegenover stellen. Op slag van rust krijgen we zelf ook nog een reuzekans die Martin mist. Je kan het hem moeilijk verwijten want hij is één van onze meest constante spelers. In de 2e helft vond ik dat wij meer probeerden en wilden, maar het grootste gevaar bleef van Boussu komen en VDN houdt ons verschillende keren recht. We pakken uiteindelijk een punt, en dat is in zeer grote mate te danken aan VDN maar ook aan een ploeg die, of je ze nu goed of slecht spelen vindt, er toch blijft voor gaan. Als je die mentaliteit niet zou hebben, dan wordt het zeker 0-3, gelijk wie er in de goal staat. De wissels van de trainer waren zeer goed. Ander coaches zouden bij een 1-1 een verdedigend ingestelde speler ingebracht hebben. Ik vond het knap dat hij toch voor de overwinning ging door Vandewalle in te brengen. Decuyper die moet eigenlijk altijd spelen. Over het stilleggen van de wedstrijd : volledig akkoord dat het niet hoort om met aanstekers en dergelijke te gooien. Maar evengoed hoort het niet wat die speler van Boussu deed. Boven Van Damme zijn hoofd nog wat cinema verkopen, het publiek wat uitdagen, in de richting van het publiek spuwen,.. Dat zijn dingen die evenmin niet horen. En het spel effectief stilleggen was al helemaal te belachelijk. Hij had gerust kunnen vragen aan Flipo om het publiek even te bedaren, en dan gewoon laten verder spelen. De toegevoegde waarde van 5' naar binnen te gaan ontgaat mij volledig. |
| 25 Nov 2012, 20:09 |
|
| Pagina 4 van 15 |
[ 215 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 15 Volgende |