|
|
| Pagina 4 van 11 |
[ 154 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 11 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lommel United
0-2
_________________ iendracht! |
| 03 Mar 2013, 17:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
ja, jongens, het gaat écht niet goed qua resultaten...
benieuwd naar de mensen die er zijn. |
| 03 Mar 2013, 17:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
steirk!
|
| 03 Mar 2013, 17:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
door men werk niet aanwezig geweest , wel wat via pc gevolgd... , blijkbaar was er wel inzet van de spelers , maar dr inzet alleen behaal je geen punten natuurlijk , terug geen doelpunt gemaakt dr ons , en dat maakt me zorgen , nr volgend seizoen toe moet er zonder twijfel versterking komen op alle gebied ....behalve de keeper natuurlijk. Kverwacht een heel zwaar volgend seizoen en hopelijk mag den trainer een andere club zoeken na dit seizoen , het vertrouwen is duidelijk zoek bij spelers EN supporters! Is er terug gestart met maar 1 spits? Willen we terug een sfeervolle seizoen hebben met goed voetbal en redelijk veel volk zal er toch iets moeten veranderen zelle en niet alleen ons nieve tribune... en als ons toegangsticket zal stijgen zoals ze gezegd hebben vrees ik dat er nog wat minder volk nr ons pc stadion zal komen ... iendracht till i die!
|
| 03 Mar 2013, 18:02 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Eendracht Aalst - Lommel United
Ben het 5' voor tijd afgebold, kon het niet meer zien. Zo slecht. We konden na een paar minuten wel voorgestaan hebben als Bogaerts scoort maar dat is weer het 'als' verhaal. Ik heb de indruk dat het gewoon op is. De vervanging van Martin snap ik niet goed. Was nog dreigend en een van de 'betere'.
Triest, triest. |
| 03 Mar 2013, 18:02 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Geweldige reactie van de spionkop na de 0-1, spijtig dat we jullie daarvoor niet hoorden.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 03 Mar 2013, 18:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Ben ook vroeger naar huis gegaan... Zwak zwakker zwakst.
Ik denk dat het op is en het nog en lang seizoen zal worden. Ik hoop dat we niet meer in de problemen komen, want als we zo blijven spelen zie ik het erg somber in. _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 03 Mar 2013, 18:27 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
De eerste 20 minuten waren goed daarna was het degelijk tot de vervanging van Martin.
Na de tegengoal waren we nergens meer. Heel sterke wissel, uwe beste speler eraf pakkn terwijl Weydish en De Cuyper al een tijdje geen bal meer raakten. Ons verdedeging: 3 zwakke pionnen en een degelijke Bogaerts. We starten eindelijk met een deftige opstelling en nu doet BVR de match zelf kantelen door Martin te wisselen. Nu goed, volgende week een zeer belangrijke match op Heist dan maar, verliezen zou dramatisch zijn... _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 03 Mar 2013, 18:51 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
angsthazenvoetbal. Voor mij had Vandewalle moeten starten op de positie van Weydisch en Weydisch zelf op links. Ik vond niemand goed, er was wel inzet doch ik zag toch geen overmijnlijk-mentaliteit en da's wat we nodig hebben. En nu met knikkende knie-tjes naar Heist. Als dat maar goed afloopt.
_________________ Iendracht 4ever. |
| 03 Mar 2013, 18:51 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
2 x doelpunt uit zuiver buitenspel, maar ja , ze weten bij den bond ook wel waarom ze allemaal met die onnozele oranje band moeten spelen hé !
Voor de rest, een draw ware echt eerlijk geweest, maar het trok verder op NIKS. Ben benieuwd wat de commentaar van den trainer weeral ga zijn ? We kunnen maar op 1 ding nog hopen: dat de 3 staartploegen blijven verliezen, want anders gaan ze nog zweten ! Want ik zie ze ni veel meer pakken als da spelleke hier zo blijft duren, En natuurlijk weeral minder volk, alleen echte zotten zoals ik gaan momenteel nog kijken. _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 03 Mar 2013, 18:56 |
|
|
Vaste Waarde
ajoin54 schreef: 2 x doelpunt uit zuiver buitenspel, maar ja , ze weten bij den bond ook wel waarom ze allemaal met die onnozele oranje band moeten spelen hé ! Voor de rest, een draw ware echt eerlijk geweest, maar het trok verder op NIKS. Ben benieuwd wat de commentaar van den trainer weeral ga zijn ? We kunnen maar op 1 ding nog hopen: dat de 3 staartploegen blijven verliezen, want anders gaan ze nog zweten ! Want ik zie ze ni veel meer pakken als da spelleke hier zo blijft duren, En natuurlijk weeral minder volk, alleen echte zotten zoals ik gaan momenteel nog kijken. brilleke nodig zeker buitenspel tweede goal in geen honderd jaar ,eerste goal mischien wel |
| 03 Mar 2013, 19:01 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
wittebolle schreef: ajoin54 schreef: 2 x doelpunt uit zuiver buitenspel, maar ja , ze weten bij den bond ook wel waarom ze allemaal met die onnozele oranje band moeten spelen hé ! Voor de rest, een draw ware echt eerlijk geweest, maar het trok verder op NIKS. Ben benieuwd wat de commentaar van den trainer weeral ga zijn ? We kunnen maar op 1 ding nog hopen: dat de 3 staartploegen blijven verliezen, want anders gaan ze nog zweten ! Want ik zie ze ni veel meer pakken als da spelleke hier zo blijft duren, En natuurlijk weeral minder volk, alleen echte zotten zoals ik gaan momenteel nog kijken. brilleke nodig zeker buitenspel tweede goal in geen honderd jaar ,eerste goal mischien wel De eerste goal zelf was geen buitenspel wel de fase die vooraf ging, de actie die de penalty veroorzaakte was zuiver buitenspel. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 03 Mar 2013, 19:04 |
|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21 Berichten: 212 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
Inzet was er genoeg (tot Lommel scoorde), daarna viel ook dat serieus tegen.
Het échte gebrek aan kansen breekt ons onvermijdelijk zuur op. Als ik me goed herinner één in elke helft... Aankomende passen waren wéér eens niet aanwezig. Terugspeelopdekeeper-voetbal wel. Lommel had er over de hele match een vijftal, maar heeft wél 2 doelpunten. De verdediging- op Bogaerts na-was na de 0-1 het noorden kwijt. En terug, een thuismatch starten met één spits.. pftttt... De vervangingen dan.. tja, Gunst moest er vroeg af, blessure wellicht. Martin gaf wel wat druk maar werd vreemd genoeg vervangen. Van de Walle dan.. veel te laat in de 2e helft ingebracht, te laat om nog door te wegen. En Van Eyck inbrengen bij 0-2 is een klucht, het kalf was al hopeloos verdronken toen. Eendracht zwalpte. Delic en Cerimagic konden terug de bank op na een half uur opwarming. De wil is er wel, maar het tactisch plannetje klopt niet meer. Het lijkt volledig "op" te zijn. Men sleept zich voort naar het seizoenseinde. Dit nog, ondanks enkele betwistbare beslisingen van de scheidsrechter was hij niet de oorzaak van ons verlies. Zelf Lommel niet, die keren onverhoopt terug met drie punten. Nee, Iendracht verloor van zichzelf. _________________ ______________________ Geboeren en getoegen Oilsjteneer |
| 03 Mar 2013, 19:04 |
|
|
Freak
ne pietermaat wat loopt dat daar te doen jonges.geen enkel duel gewonnen.van damme hetzelfde,wint wel een duel maar geeft geen enkele goede pass.martin was de 1e helft zeer goed en tjendo ook.wie neemt hij er dan af?juist.
|
| 03 Mar 2013, 19:05 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
JohanD schreef: Inzet was er genoeg (tot Lommel scoorde), daarna viel ook dat serieus tegen. Het échte gebrek aan kansen breekt ons onvermijdelijk zuur op. Als ik me goed herinner één in elke helft... Aankomende passen waren wéér eens niet aanwezig. Terugspeelopdekeeper-voetbal wel. Lommel had er over de hele match een vijftal, maar heeft wél 2 doelpunten. De verdediging- op Bogaerts na-was na de 0-1 het noorden kwijt. En terug, een thuismatch starten met één spits.. pftttt... De vervangingen dan.. tja, Gunst moest er vroeg af, blessure wellicht. Martin gaf wel wat druk maar werd vreemd genoeg vervangen. Van de Walle dan.. veel te laat in de 2e helft ingebracht, te laat om nog door te wegen. En Van Eyck inbrengen bij 0-2 is een klucht, het kalf was al hopeloos verdronken toen. Eendracht zwalpte. Delic en Cerimagic konden terug de bank op na een half uur opwarming. De wil is er wel, maar het tactisch plannetje klopt niet meer. Het lijkt volledig "op" te zijn. Men sleept zich voort naar het seizoenseinde. Dit nog, ondanks enkele betwistbare beslisingen van de scheidsrechter was hij niet de oorzaak van ons verlies. Zelf Lommel niet, die keren onverhoopt terug met drie punten. Nee, Iendracht verloor van zichzelf. ![]() |
| 03 Mar 2013, 19:07 |
|
| Pagina 4 van 11 |
[ 154 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 11 Volgende |