Antwerp - Aalst - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 198 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 14
 Antwerp - Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Bericht Re: Antwerp - Aalst
davy1919 schreef:
En ik begin mij meer en meer te vervloeken dat ik dit weekend in Parijs zit. :x

Vanonder muizen é, of zijn het verplichtingen? ;)

30 Jul 2013, 11:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
parol schreef:
De dubbeldekbus van Black & White was gisteren volzet en bijgevolg zijn er sinds gisteren geen inschrijvingen meer mogelijk.

Nog plaatsen vrij bus 't Ajuintje ;)

Laatst gewijzigd door Onderkroiper op 30 Jul 2013, 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.

30 Jul 2013, 12:53
forumlegende

Komen we zo aan 500 supporters?

30 Jul 2013, 13:09
Nationale Ploeg

als ze voor zaterdagavond onweer voorspellen, is het misschien wel best om een helmpje mee te nemen naar de Bosuil ....

30 Jul 2013, 13:09

Leeftijd: 37
parol schreef:
De dubbeldekbus van Black & White was gisteren volzet en bijgevolg zijn er sinds gisteren geen inschrijvingen meer mogelijk.

Wij hebben er ook al moetenn weigeren.. jammer!

30 Jul 2013, 15:36
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 34
Ge kunt toch een wachtlijst opnemen, en indien ge volk genoeg hebt een 2de bus inleggen ? Of is da om praktische of financiële redenen onmogelijk ?

30 Jul 2013, 16:00

Elektronized schreef:
Ge kunt toch een wachtlijst opnemen, en indien ge volk genoeg hebt een 2de bus inleggen ? Of is da om praktische of financiële redenen onmogelijk ?

4dagen voor vertrek van een gewone bus naar dubbeldekker of 2e bus gaan is al heel moeilijk voor busmaatschapij. Als ze dan al 1 vrij hebben moet ge zien dat ge hem nog volkrijgt... Is nie omdat ge er 4 moet weigeren dat ge er nog 20 of meer extra gaat binnekrijgen. En dat risico willen wij allesinds niet nemen. Tis overal crisis, ook bij de supportersclubs ;)

30 Jul 2013, 18:53
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Eigenlijk zou er toch een oplossing moeten gevonden worden, zodat bij combiregeling iedereen die mee wil ook mee kan. Momenteel is er nog geen probleem omdat er blijkbaar nog plaatsen zijn bij 't Ajuintje en Erembodegem, maar als er nergens geen plaats meer is, is dat wel een probleem. In zo een geval zouden de supportersclubs bv kunnen samenwerken door nog een gezamelijke bus ofzo in te leggen, waar de kost en inkomsten gedeeld worden en supporters van de verschillende supportersclubs opzitten.

Dit betekent natuurlijk dat alle supportersclubs goed moeten communiceren en elkaar op de hoogte houden. Zo zou iedere supportersclub die geen plaats meer heeft, momenteel moeten weten waar er wel nog plaats is, zodat ze supporters kunnen doorverwijzen. Als alles dan vol is, kan iedere club een wachtlijst bijhouden en kunnen ze alles optellen om te zien hoe groot een eventuele gezamelijke bus moet zijn. Er moet natuurlijk wel een duidelijke deadline zijn, want het is normaal dat je de laatste dag geen bus meer vindt.

30 Jul 2013, 19:41
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
een combi-regeling is met een kanon schieten op een mug. niet meer of niet minder, en daardoor blijft de helft dat normaal zou komen gewoon thuis. tweede klasse is allicht nog niet dood genoeg voor sommigen.

30 Jul 2013, 19:46
Scholier

Leeftijd: 47
Net nog ingeschreven in Erembodegem, sinds gisteren terug uit verlof en net te laat om in te schrijven bij mijn vertrouwde supportersclub.

Zo kan ik alsnog meegaan.

30 Jul 2013, 19:51

Smetje schreef:
Eigenlijk zou er toch een oplossing moeten gevonden worden, zodat bij combiregeling iedereen die mee wil ook mee kan. Momenteel is er nog geen probleem omdat er blijkbaar nog plaatsen zijn bij 't Ajuintje en Erembodegem, maar als er nergens geen plaats meer is, is dat wel een probleem. In zo een geval zouden de supportersclubs bv kunnen samenwerken door nog een gezamelijke bus ofzo in te leggen, waar de kost en inkomsten gedeeld worden en supporters van de verschillende supportersclubs opzitten.

Dit betekent natuurlijk dat alle supportersclubs goed moeten communiceren en elkaar op de hoogte houden. Zo zou iedere supportersclub die geen plaats meer heeft, momenteel moeten weten waar er wel nog plaats is, zodat ze supporters kunnen doorverwijzen. Als alles dan vol is, kan iedere club een wachtlijst bijhouden en kunnen ze alles optellen om te zien hoe groot een eventuele gezamelijke bus moet zijn. Er moet natuurlijk wel een duidelijke deadline zijn, want het is normaal dat je de laatste dag geen bus meer vindt.

Dat er iets moet gebeuren is wel duidelijk... Maar deze oplossing lijkt mij wel heel moeilijk haalbaar...

Neem nu dat ge zo'n bus kunt inleggen. Wie gaat op die bus de drankvoorziening doen, en de inschrijvingen? Elke bestuur van een supportersclub wil toch nog altijd met zen eigen bus meerijden he...

En als de ene supportersclub nu 5 mensen op overschot op die bus plaatst, en de andere supportersclub 20, moeten zij dan meer van de opbrengst krijgen?

Lijkt mij niet echt de ideale oplossing, maar wat die dan wel is weet ik ook niet echt :hmm:

30 Jul 2013, 20:17
nieuw in de eerste ploeg

Kvraag me dat in feite ook wel af , hoeveel bussen zullen er rijden zaterdag ? Als we effectief met een 850 man zullen gaan zijn er dat toch al een 15 bussen zeker op zen minst .....In feite zou eendracht aalst zelf al eens wat meer moeite doen vind ik persoonlijk voor wat meer bussen te voorzien vr diegene die normaal niet mee op verplaatsing gaan en nu toch eens willen gaan ......

30 Jul 2013, 20:23
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
tsjoep schreef:
Kvraag me dat in feite ook wel af , hoeveel bussen zullen er rijden zaterdag ? Als we effectief met een 850 man zullen gaan zijn er dat toch al een 15 bussen zeker op zen minst .....In feite zou eendracht aalst zelf al eens wat meer moeite doen vind ik persoonlijk voor wat meer bussen te voorzien vr diegene die normaal niet mee op verplaatsing gaan en nu toch eens willen gaan ......

Daar zat ik ook aan te denken, deden dat ook voor de bekermatch op Beerschot toch?

30 Jul 2013, 20:45
Freak

Leeftijd: 42
15 bussen, enkel vd supclubs haalt ge nooit e. Er wordt wel met meerdere (en grotere) bussen gereden waardoor ik alles samen een 650 man verwacht. Zonder die combiregeling zou dat heel wat meer zijn maar als we die 650 halen, lijkt mij da ni slecht (wie zal ons dat nadoen?)

30 Jul 2013, 21:36

Spionkop Vredeplein 2 bussen, black and white dubbeldekker, lee 1 bus, ajoin 1 bus, erembodegem 1 bus, gijzegem 1 bus, blackwans 1 bus/dubbeldekker (kweet het niet).

Mis ik nog iets?

30 Jul 2013, 21:48
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 198 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 14