|
|
| Pagina 4 van 15 |
[ 213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 15 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve
Bericht Re: oefenwedstrijden seizoen 2014-15
is dat woensdag tegen de A-ploeg van Genk?
|
| 06 Jul 2014, 20:21 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
BDS schreef: is dat woensdag tegen de A-ploeg van Genk? Genk speelt dinsdag ook tegen Levski Sofia dacht ik, dus ik denk dat ze daar tegen met hun A-ploeg zullen spelen, en dus tegen ons met hun B-elftal. _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 06 Jul 2014, 20:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht a
Iendrachtzot schreef: BDS schreef: is dat woensdag tegen de A-ploeg van Genk? Genk speelt dinsdag ook tegen Levski Sofia dacht ik, dus ik denk dat ze daar tegen met hun A-ploeg zullen spelen, en dus tegen ons met hun B-elftal. Genk speelt thuis tegen CSKA Sofia de rivaal van Levski !!! of ze ook naar Aalst afzakken met hun A-team betwijfel ik .... _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Jul 2014, 21:26 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: a
Onderkroiper schreef: Iendrachtzot schreef: BDS schreef: is dat woensdag tegen de A-ploeg van Genk? Genk speelt dinsdag ook tegen Levski Sofia dacht ik, dus ik denk dat ze daar tegen met hun A-ploeg zullen spelen, en dus tegen ons met hun B-elftal. Genk speelt thuis tegen CSKA Sofia de rivaal van Levski !!! of ze ook naar Aalst afzakken met hun A-team betwijfel ik .... 12 euro voor de beloften van Genk bezig te zien. |
| 06 Jul 2014, 21:43 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Onderkroiper schreef: Iendrachtzot schreef: BDS schreef: is dat woensdag tegen de A-ploeg van Genk? Genk speelt dinsdag ook tegen Levski Sofia dacht ik, dus ik denk dat ze daar tegen met hun A-ploeg zullen spelen, en dus tegen ons met hun B-elftal. Genk speelt thuis tegen CSKA Sofia de rivaal van Levski !!! of ze ook naar Aalst afzakken met hun A-team betwijfel ik .... Ik had dees gelezen: nnb: Racing Genk – Levski Sofia (in Bree) ma soit, maakt nu ni uit... zal sowieso wel met hun B-elftal zijn tegen ons dus. _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 06 Jul 2014, 22:09 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Wat een gemem voor €12. De laatste positivo heeft hier al een tijd de deur achter zich toegetrokken blijkbaar.
|
| 06 Jul 2014, 23:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iendrachtzot schreef: Onderkroiper schreef: Iendrachtzot schreef: Genk speelt dinsdag ook tegen Levski Sofia dacht ik, dus ik denk dat ze daar tegen met hun A-ploeg zullen spelen, en dus tegen ons met hun B-elftal. Genk speelt thuis tegen CSKA Sofia de rivaal van Levski !!! of ze ook naar Aalst afzakken met hun A-team betwijfel ik .... Ik had dees gelezen: nnb: Racing Genk – Levski Sofia (in Bree) ma soit, maakt nu ni uit... zal sowieso wel met hun B-elftal zijn tegen ons dus. van website van Genk waar het verkeerdelijk aangekondigd staat Voorlopig ligt vast dat we op 28 juni in Beringen tegen Lommel spelen (uur nog te bepalen), dat we op 8 juli in Bree tegen Levski Sofia spelen (uur nog te bepalen), dat we op 9 juli in en tegen Eendracht Aalst spelen (uur nog te bepalen) en dat we dus op 19 juli thuis tegen FC Porto voetballen. Via Forum van Levski kreeg ik vorige week dit antwoord ...anders was ik met enkele vrienden naar Genk geweest morgenavond Saw in some Bulgarian newspaper that CSKA will play against Genk and Ghent. Levski will prepare in Bulgaria this summer. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 07 Jul 2014, 0:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
malder schreef: Wat een gemem voor €12. De laatste positivo heeft hier al een tijd de deur achter zich toegetrokken blijkbaar. Er is de laatste tijd dan ook weing positiefs te zeggen e. Er was fantastisch veel volk en dit dankzij die 12€ _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 07 Jul 2014, 7:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
2x12 euroloekes, ne kier iet drinken en ge zetj rap 40 à 50€ kwoit op nen deirsnei goensjdagoaved vèr nen deirsnei iersteklasser te ontvangen, ik wacht op de matchkes van 5€...
![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 07 Jul 2014, 9:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
12 € voor oefenmatchen tegen fusieploegen, no thanks. CU all in december
_________________ www.spionkoplede.com |
| 07 Jul 2014, 10:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Over de toegangsprijs is er al veel gezegd en geschreven, maar ik denk gewoon dat de modale supporter liever 15 eur legt voor een oefenmatch tegen Anderlecht, Club Brugge en Standard (ook al komen die dan maar met 8 A-kernspelers) dan dezelfde prijs te leggen voor een ploeg die wel in haar sterkste opstelling naar hier komt, die nu toch al een paar jaar na elkaar top 5 speelt maar helaas niet tot de verbeelding spreekt...
Ik vind het persoonlijk wel kwatsch om daar zo'n spel van te maken, zeker als iedereen vorig jaar zaagt en doet dat er nauwelijks thuis werd geoefend en dat het tegen allemaal lager geklasseerde ploegen waren... Nu speel je tegen eersteklassers en is het weer niet goed... De tijd dat eersteklassers voor niks naar een lager gerangschikte ploeg komen spelen, ligt ver achter ons. En dat gedoe over de kostprijs vind ik bizar: vorig jaar op Racing Waregem waren er quasi meer supporters van Aalst voor deze match dan nu thuis terwijl je (als je uw brandstof enz meerekent) waarschijnlijk toen meer betaalde dan nu... Ik blijf erbij: alles is tegenwoordig goed om te zagen op den Iendracht... Kijk eens rond naar andere ploegen die Zulte Waregem over de vloer krijgen, wat ze daar vragen en vooral wat er daar van volk opdaagt... Vind dat de opkomst veel meer zegt over de Aalst-supporters en hoe zij momenteel tegen de club aankijken, dan iets anders... Over de match zelf: vond het vooral verdedigend goed in elkaar zitten maar eerste indruk zegt mij dat we maar 1 spits hebben naar volgend seizoen en dat is Ratko... Ellis moet nog heel veel leren en is zeker niet de meest fijnbesnaarde speler; gooit er af en toe eens goed de beuk in maar heeft overall toch te weinig overzicht. Zal hopelijk tactisch nog wat bijgespijkerd worden ook, want is toch wel nodig - ik vond Stef uit de jeugd dan met voorsprong de beste aanvaller na Ratko (waar we veel plezier zullen aan beleven trouwens)... Stef speelde eenvoudig en slim, waar er heel veel te vaak voor de moeilijke oplossing kozen... Kevin Janssens vond ik niet over de gehele lijn slecht, maar wisselde heel goeie momenten spijtig genoeg ook weer af met heel zwakke momenten. Had qua ploegprestatie wel dezelfde mening als tegen Bergen vorig jaar - goed tegengehouden, maar meer toch ook niet... Uitblinkers waren voor mij Filipovic, Wesley, Donjet en Mike (Bongonda niet gezien)... Ook Bogaerts stond pal. Tip voor Regi: graag eens Tjendo rond Ratko... Dat duo geeft een tegenstander ongelooflijk veel problemen en zonder Tjendo komen we echt wel snelheid te kort in de ploeg... |
| 07 Jul 2014, 10:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
12€ zou ik met veel plezier geven, DT, moesten we de laatste maanden niet constant geconfronteerd zijn geweest met allerlei negatieve perikelen rond onze club.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 07 Jul 2014, 10:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
DT schreef: Over de toegangsprijs is er al veel gezegd en geschreven, maar ik denk gewoon dat de modale supporter liever 15 eur legt voor een oefenmatch tegen Anderlecht, Club Brugge en Standard (ook al komen die dan maar met 8 A-kernspelers) dan dezelfde prijs te leggen voor een ploeg die wel in haar sterkste opstelling naar hier komt, die nu toch al een paar jaar na elkaar top 5 speelt maar helaas niet tot de verbeelding spreekt... Ik vind het persoonlijk wel kwatsch om daar zo'n spel van te maken, zeker als iedereen vorig jaar zaagt en doet dat er nauwelijks thuis werd geoefend en dat het tegen allemaal lager geklasseerde ploegen waren... Nu speel je tegen eersteklassers en is het weer niet goed... De tijd dat eersteklassers voor niks naar een lager gerangschikte ploeg komen spelen, ligt ver achter ons. En dat gedoe over de kostprijs vind ik bizar: vorig jaar op Racing Waregem waren er quasi meer supporters van Aalst voor deze match dan nu thuis terwijl je (als je uw brandstof enz meerekent) waarschijnlijk toen meer betaalde dan nu... Ik blijf erbij: alles is tegenwoordig goed om te zagen op den Iendracht... Kijk eens rond naar andere ploegen die Zulte Waregem over de vloer krijgen, wat ze daar vragen en vooral wat er daar van volk opdaagt... Vind dat de opkomst veel meer zegt over de Aalst-supporters en hoe zij momenteel tegen de club aankijken, dan iets anders... Over de match zelf: vond het vooral verdedigend goed in elkaar zitten maar eerste indruk zegt mij dat we maar 1 spits hebben naar volgend seizoen en dat is Ratko... Ellis moet nog heel veel leren en is zeker niet de meest fijnbesnaarde speler; gooit er af en toe eens goed de beuk in maar heeft overall toch te weinig overzicht. Zal hopelijk tactisch nog wat bijgespijkerd worden ook, want is toch wel nodig - ik vond Stef uit de jeugd dan met voorsprong de beste aanvaller na Ratko (waar we veel plezier zullen aan beleven trouwens)... Stef speelde eenvoudig en slim, waar er heel veel te vaak voor de moeilijke oplossing kozen... Kevin Janssens vond ik niet over de gehele lijn slecht, maar wisselde heel goeie momenten spijtig genoeg ook weer af met heel zwakke momenten. Had qua ploegprestatie wel dezelfde mening als tegen Bergen vorig jaar - goed tegengehouden, maar meer toch ook niet... Uitblinkers waren voor mij Filipovic, Wesley, Donjet en Mike (Bongonda niet gezien)... Ook Bogaerts stond pal. Tip voor Regi: graag eens Tjendo rond Ratko... Dat duo geeft een tegenstander ongelooflijk veel problemen en zonder Tjendo komen we echt wel snelheid te kort in de ploeg... Das ook wel waar wat ge zegt, iedereen kijkt anders aan tegenover den iendracht de laatste 2 jaar... Maar de club treft hierin zelf ook wel schuld. De schulden die niet afbouwen maar constant blijven (en zelfs stijgen) transferverboden, licentieproblemen, trainers die hier binnen en buite vliegen alsof het een duiventil is, tribune die zelfs in provinciale met hoongelach zou onthaald worden, het luchtkasteel van ons stadion, ons fantastisch secretariaat etc... Ik kan zo nog wel eventjes doorgaan dat weet je ook wel Ik denk dat we dringend nog eens een echt positieve noot nodig hebben om den eendracht weer te lanceren, en weer HOT te kunnen maken! Een periodetitel en bijbehorende eindronde of een grote nieuwe sponser die zich aanmeld? Zoiets dus... Want we zitten in een neerwaartse spiraal en zoals het nen iendrachter beaamt kiezen we deze keer allemaal voor de zwarte kant van het verhaal.Ik hoop alleen dat we de tijd nog hebben om daarop te wachten... Ik ga Woensdag wel kijken, gewoon omdat ik de nieuwe spelers eens aan het werk wil zien, want de prijs vind ik nog altijd teveel voor de beloften van Genk te zien hoor! Hopelijk laten ze de prijs nog is zakken deze week? 10euro en een bongske erbij krijgen? Ik ben alvast voor! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 07 Jul 2014, 10:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
jammen schreef: 12€ zou ik met veel plezier geven, DT, moesten we de laatste maanden niet constant geconfronteerd zijn geweest met allerlei negatieve perikelen rond onze club. En dat er daar mensen op afhaken en op reageren Jammen, vind ik niet meer dan normaal. Wel deze kanttekening: wat als de vraagprijs tegen Zulte-Waregem maar EUR 5 was geweest? Hoeveel impact hadden de negatieve perikelen van de laatste maanden dan nog gehad? Wat het ook is hé - die negatieve perikelen rond den Eendracht zijn er al jaar en dag en het is erg dat ze nooit opgelost geraken maar het feit dat we met een supportersvertegenwoordiger een voet binnen hebben hé en er op tijd en stond supportersvergaderingen zijn, zorgt er ook voor dat we nog meer vuile was te zien krijgen... Dus wat gebeurt er - de supporters weten nu zodanig veel door alle openheid, dat iedereen afzonderlijk de rekening maakt en iedereen massaal afhaakt op de negatieve berichten... En wat is het resultaat? Dat de info die je vergaart die u sterker zou moeten maken, u gewoon doet afkeren van de hele situatie en je uiteindelijk de club mee verzwakt... Terwijl het er misschien vroeger nog veel erger aan toeging, maar we het niet wisten en iedereen maar opdeed... Dus zeer begrijpelijk allemaal maar heeft wel verregaande gevolgen... Heb het tijdens het seizoen heel vaak herhaald: vorig seizoen zou wel eens een heel duur jaar kunnen geweest zijn, op alle vlakken... En dat wordt helaas waarheid nu... Laatst gewijzigd door DT op 07 Jul 2014, 11:09, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 07 Jul 2014, 11:02 |
|
|
Ancien
Mariner schreef: 12 € voor oefenmatchen tegen fusieploegen, no thanks. CU all in december Komen kijken tijdens de winterstop. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 07 Jul 2014, 11:04 |
|
| Pagina 4 van 15 |
[ 213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 15 Volgende |