|
|
| Pagina 32 van 39 |
[ 577 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 30 31 32 33 34 … 39 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 13-14
witteken schreef: flippo , smet , vanbelle ,lander , de cuyper , martin , janssens en glouftsis deden vandaag niet mee , doe daar nog VDN bij en je hebt al 9 spelers die tegen antwerp gaan starten denk ik Aan te vullen met Bogaerts, Shkodra, Van Damme & Ngasseu voor de 2 overige plaatsen? |
| 24 Jul 2013, 22:47 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
gweninho schreef: witteken schreef: flippo , smet , vanbelle ,lander , de cuyper , martin , janssens en glouftsis deden vandaag niet mee , doe daar nog VDN bij en je hebt al 9 spelers die tegen antwerp gaan starten denk ik Aan te vullen met Bogaerts, Shkodra, Van Damme & Ngasseu voor de 2 overige plaatsen? tzal zoiets zijn , een slechte ploeg gaan we zeker niet hebben ![]() |
| 24 Jul 2013, 22:57 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Smetje schreef: Waarom zijn Kompany en Nelis nog voor rust vervangen? Zo slecht of blessure? Heeft Kabeya rechtsback gespeeld na de vervanging van Kompany (ik vermoed dat Cois net als op Hamme rechtsback stond)? Zo ja, hoe deed hij het? Zo nee, wie dan wel? Nelis geblesseerd, kabeya kwam op het midden naast Ken te staan. Kompany stond op de linksback. |
| 24 Jul 2013, 23:17 |
|
|
forumlegende
witteken schreef: gweninho schreef: witteken schreef: flippo , smet , vanbelle ,lander , de cuyper , martin , janssens en glouftsis deden vandaag niet mee , doe daar nog VDN bij en je hebt al 9 spelers die tegen antwerp gaan starten denk ik Aan te vullen met Bogaerts, Shkodra, Van Damme & Ngasseu voor de 2 overige plaatsen? tzal zoiets zijn , een slechte ploeg gaan we zeker niet hebben ![]() Cerimagic? |
| 25 Jul 2013, 0:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Iendrachter90 schreef: Smetje schreef: Waarom zijn Kompany en Nelis nog voor rust vervangen? Zo slecht of blessure? Heeft Kabeya rechtsback gespeeld na de vervanging van Kompany (ik vermoed dat Cois net als op Hamme rechtsback stond)? Zo ja, hoe deed hij het? Zo nee, wie dan wel? Nelis geblesseerd, kabeya kwam op het midden naast Ken te staan. Kompany stond op de linksback. Wie speelde dan rechtsback? |
| 25 Jul 2013, 0:40 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Smetje schreef: Wie speelde dan rechtsback? Lievens _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 25 Jul 2013, 0:41 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 24 Sep 2006, 19:04 Berichten: 151 Locatie: Gavere |
Iendrachtzot schreef: Smetje schreef: Wie speelde dan rechtsback? Lievens Petrovic stond rechtsback. Na de wissel van Kompany hebben ze met drie achteraan gespeeld. Petrovic naar links, Lievens centraal en De Neve rechts. |
| 25 Jul 2013, 9:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Jean schreef: witteken schreef: gweninho schreef: Aan te vullen met Bogaerts, Shkodra, Van Damme & Ngasseu voor de 2 overige plaatsen? tzal zoiets zijn , een slechte ploeg gaan we zeker niet hebben ![]() Cerimagic? Was op dat moment nog geen sprake van hé. Dat nieuws is nog maar pas gekend. En bovendien denk ik niet dat hij er nu ook direkt mee zal gaan starten op Antwerp. _________________ If you never try, you'll never know |
| 25 Jul 2013, 9:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Wannes schreef: Iendrachtzot schreef: Smetje schreef: Wie speelde dan rechtsback? Lievens Petrovic stond rechtsback. Na de wissel van Kompany hebben ze met drie achteraan gespeeld. Petrovic naar links, Lievens centraal en De Neve rechts. Petrovic stond denk ik aanvankelijk rechtsback hoor (en vond hem nu eigenlijk degelijk). Met Kompany die - klaarblijkelijk - de hele linkerflank moest doen. En ik denk ook eerder dat Lievens 2de helft op backrechts stond en niet De Neve 't was een vrij bizarre opstelling eerst: Kevin Petrovic - Lievens - De Neve - Kompany Bael - Van Damme - Bogaerts Shodra Nelis - Ngasseu Maar ik kan mis zijn want wedstrijd stelde zodanig weinig voor dat het maar met een half oog was. _________________ If you never try, you'll never know |
| 25 Jul 2013, 9:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Morgen in Boezinge speelt Cerimagic allesinds mee.. Ale, da zei Flippo mij toch..
|
| 25 Jul 2013, 11:19 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Elektronized schreef: Morgen in Boezinge speelt Cerimagic allesinds mee.. Ale, da zei Flippo mij toch.. Armin zei het zelf in zijn Engels ook dat hij vrijdag zou meespelen _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 25 Jul 2013, 11:27 |
|
|
Freak
François Kompany werd enkele weken terug nog onder veel media-aandacht voorgesteld bij Eendracht Aalst, de broer van, weet je wel. Nu het seizoen met rasse schreden nadert blijkt coach Janssens toch geen al te grote fan van de jongste van de twee broers Kompany.
De linksachter ging opzichtig in de fout en schotelde zo de tegenstander een dot van een kans voor. De speler van Terjoden-Welle kon niet profiteren, maar Janssens haalde Kompany al iets na het half uur naar de kant. Voor het overige verliep de oefenwedstrijd goed voor de Ajuinen. Twee doelpunten van Shkodra en eentje van Van Eyck in de toegevoegde tijd zorgden voor een 0-3 zege. Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... z2a3CSoP7R |
| 25 Jul 2013, 12:10 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ze zitten dat serieus op te kloppen in die pseudo "nieuwswebsites" zoals Voetbalkrant & Nr10. Terwijl ze gewoon afgaan op het verslag van de officiële site.
|
| 25 Jul 2013, 12:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Jeroen schreef: Ze zitten dat serieus op te kloppen in die pseudo "nieuwswebsites" zoals Voetbalkrant & Nr10. Terwijl ze gewoon afgaan op het verslag van de officiële site. Inderdaad,blijkbaar hebben ze daar iemand in dienst die niet anders doet dan de officiële site,can de clubs zit na te pluizen pfff.... Wa men daar soms moet lezen jongens._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 25 Jul 2013, 12:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bakkie schreef: Jeroen schreef: Ze zitten dat serieus op te kloppen in die pseudo "nieuwswebsites" zoals Voetbalkrant & Nr10. Terwijl ze gewoon afgaan op het verslag van de officiële site. Inderdaad,blijkbaar hebben ze daar iemand in dienst die niet anders doet dan de officiële site,can de clubs zit na te pluizen pfff.... Wa men daar soms moet lezen jongens.Nieuwsgaring noemen ze dat ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Jul 2013, 12:49 |
|
| Pagina 32 van 39 |
[ 577 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 30 31 32 33 34 … 39 Volgende |